Gå til innhold

Folk som legger ut Instagram bilder i hytt og pine


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

de vil ha oppmerksomhet og bekreftelse

Anonymkode: 1768b...aa1

Og er det noe galt med det? Alle har forskjellige behov. Vi lever i 2022, dette er tiden for å dele med hele verden. La de som har glede av det, få gjøre det. 

Anonymkode: 7b97f...102

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og du er selv på instagram fordi???

Anonymkode: 28117...265

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Og er det noe galt med det? Alle har forskjellige behov. Vi lever i 2022, dette er tiden for å dele med hele verden. La de som har glede av det, få gjøre det. 

Anonymkode: 7b97f...102

Hvorfor spør du om det er noe galt med det? Skrev jeg ingenting om. Du som tillegger det noe negativt

Anonymkode: 1768b...aa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er vel bare fint at folk vil dele gode opplevelser? Dette er nåtidens måte å fortelle om fine ferier på! 

Anonymkode: e949e...55b

De fleste poster sine bilder  på FB, og blandt sine venner, og mange  ønsker å dele sine opplevelser på denne måten  med sine venner. Er  du  motstander av det så får du heller "koble deg fra FB" fremfor å klage på KG.  

Anonymkode: 511f4...b6d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eit bilde forteller ofte mer en 1000 ord, og det er  blitt en måte å formidle opplevelser på, og snart den eneste måten venner har kontakt på idag.  Sosiale medier, og vår elektroniske verden er blitt til glede for noen, men også til forbannelse for mange. 

Toget er nok forlengst gått  å endre folk sin holdning  å  heller begynne å  møtes fysisk som mange opplevde før.   

 

Anonymkode: 511f4...b6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner og vet om flere på insta som ikke deler noe spesielt, men er tilstede der for å «henge» med i tiden. Slik er det for meg.

Og så liker jeg noen bilder innimellom.

Men interessant nok er det de samme som legger ut innlegg. Og de er ofte bilde-skjønne.. 

Anonymkode: caeec...6e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva er årsaken til at enkelte legger ut flere Instagram poster bare de reiser på en liten ferietur?

Vet om ei som legger ut selfie post, og har lagt ut masse bilder fra og under ferieturen. 
Hva er egentlig poenget? Er det likes / hjerter som er det motiverende, og da gir bedre selvfølelse? Er det for å vise at man har reist på ferie?

Jeg undres, og mistenker det må ha være noe med oppmerksomhet man søker… som man lett får på Instagram uten noe spesielt innsats.

Anonymkode: caeec...6e1

Hvorfor er du på instagram, en some side for å dele bilder, i det hele tatt hvis du synes fet er så teit p dele bilder? 

Jeg synes det er koselig å se hva folk jeg er glad i gjør på ferie. 

Anonymkode: 9dcd6...14f

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Elsker å se Instagram-/snap-/Facebookbilder av gode opplevelser; feiringer, ferier, strandliv, ny bil, nytt hus, fjellturer, båtturer osv. Det jeg imidlertid kan spare meg for, er folk som legger ut 10-15 bilder hver dag av katten sin, ungene eller selfie med alle mulige filter…. 

Anonymkode: 2e8d8...5d8

Hvis det er fine eller morsomme bilder, tatt i bra vinkel og med med godt lys, elsker jeg bilder av kattene og hundene til folk også jeg 😅

 

Anonymkode: 9dcd6...14f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du må slette Instagramkontoen din, hvis du blir provosert av at folk bruker Instagram til det det er ment til: dele fine bilder og opplevelser🙃

Anonymkode: 5adb3...361

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva er årsaken til at enkelte legger ut flere Instagram poster bare de reiser på en liten ferietur?

Vet om ei som legger ut selfie post, og har lagt ut masse bilder fra og under ferieturen. 
Hva er egentlig poenget? Er det likes / hjerter som er det motiverende, og da gir bedre selvfølelse? Er det for å vise at man har reist på ferie?

Jeg undres, og mistenker det må ha være noe med oppmerksomhet man søker… som man lett får på Instagram uten noe spesielt innsats.

Anonymkode: caeec...6e1

Eller.. kanskje man er så glad at man har lyst til å juble det ut og dele med alle..

Og uansett hva folk deler, så er det galt i noens øyne. 

Personlig har jeg aldri helt forstått akkurat det.

Når jeg møter noe jeg ikke liker, eller ikke er en fan av, så velger jeg det simpelthen vekk.

scroll videre. Eller avfølg 

Anonymkode: 40242...ed0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de som legger ut titt og ofte (ofte samme folka), det er vel et skrik etter oppmerksomhet?

/ts

Anonymkode: caeec...6e1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Instagram er en dateapp.

Anonymkode: d4008...ece

På ingen måte.

Anonymkode: caeec...6e1

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva vil du at folk skal dele da? Dårlige dager, hodepine, krangler med kjæresten, snørrete barn og grått vær?

  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke du helt skjønner konseptet med SoMe, TS.

Anonymkode: 05dc5...718

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før sendte man postkort til både venner og familie. Noen sendte også til kollegaer og skoleklassen. Nå er det ingen som gjør dette lenger, men legger heller ut et bilde og kanskje en liten tekst til på Instagram eller Facebook i stedet. Det var vel ingen som mente man sendte postkort kun for å skryte før i tiden, men det var jo det samme. Vi må ikke være så negative alltid. Jeg synes det er hyggelig å se feriebilder av stort og smått av venner, familie og kollegaer. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nelja skrev (1 minutt siden):

Før sendte man postkort til både venner og familie. Noen sendte også til kollegaer og skoleklassen. Nå er det ingen som gjør dette lenger, men legger heller ut et bilde og kanskje en liten tekst til på Instagram eller Facebook i stedet. Det var vel ingen som mente man sendte postkort kun for å skryte før i tiden, men det var jo det samme. Vi må ikke være så negative alltid. Jeg synes det er hyggelig å se feriebilder av stort og smått av venner, familie og kollegaer. 

Nettopp. Det er hyggelig å se at folk koser seg og har det bra. Jeg er heldigvis velsignet med at jeg ikke blir misunnelig eller sjalu på andres lykke og suksess.

  • Liker 11
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

På ingen måte.

Anonymkode: caeec...6e1

Tenk deg litt om.

Anonymkode: d4008...ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg  synes det er hyggelig å se innlegg og stories fra venner på insta, Facebook og snap. 

Anonymkode: a4f0a...7b3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, forfatterina said:

Må man dele noe i det hele tatt, da? 

Det er liksom det som er litt av hensikten med SoMe, da. Å dele. Hvis det er noe man verken ønsker å gjøre eller ønsker å se så bør man heller bare la være å ha noen SoMe-kontoer og ikke følge med på noe. Det er ikke vits å kritisere noen bare fordi de tar andre valg enn deg.

Jeg synes fotball er dritkjedelig, men jeg sitter ikke og ser på (eller ser på de som ser på) og klager på hvor meningsløst det er. Jeg bare lar være selv, og lar de som er interessert få lov til å være nettopp det.

Anonymkode: 05dc5...718

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...