Gå til innhold

Tussi prøver på barn nr 2 med letrozol/ovitrelle

Tussi2018

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer!! 🤩🥰 Veldig betryggende at streken er sterkere! ☺️ Sannelig var det et godt tegn med litt slimblod tidligere i uka;)  Jeg testet blendahvitt idag, så nå venter jeg bare på tante rød sin ankomst 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

canola skrev (7 minutter siden):

Gratulerer!! 🤩🥰 Veldig betryggende at streken er sterkere! ☺️ Sannelig var det et godt tegn med litt slimblod tidligere i uka;)  Jeg testet blendahvitt idag, så nå venter jeg bare på tante rød sin ankomst 😄 

Tusen takk 😍 Ja veldig godt 🙏🏻 håper bare at det fortsetter å bli sterkere 🤞🏼 Ja, håper jo at det var et godt tegn og at jeg ikke plutselig begynner å blø. Kjenner litt på den frykten enda 🙈

Ånei så kjedelig 😩 God klem til deg ❤️

elinoooor skrev (2 timer siden):

Gratulerer, så gøy!🥳❤️

Tusen takk 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tussi2018 skrev (4 timer siden):

Ja tror jeg gjør det 😍 Åh ja så gøy at vi er i samme! Når er din foreløpige termin? Jeg hadde kort syklus pga de sprøytene så jeg får opp 21 juni 🥰

Foreløpig 9 juni her hvis jeg tar etter når jeg tror eggløsning var, men er litt usikker 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye jeg gikk glipp av på 2 dager!! Gratulerer så utrolig mye, endelig en spire ❤️❤️ gleder meg til å følge graviditeten din 🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carro123 skrev (1 time siden):

Så mye jeg gikk glipp av på 2 dager!! Gratulerer så utrolig mye, endelig en spire ❤️❤️ gleder meg til å følge graviditeten din 🥰

Ja nå skjedde det plutselig ting 😂 Tusen takk 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kaffemor skrev (7 timer siden):

Ååh gratulerer så mye ❤️❤️

Tusen takk 🥰

FruFiolett skrev (41 minutter siden):

Ååååh! Gratulerer!! 

Tusen takk 🥰 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (9 timer siden):

Hvordan går det? 🥰

Foreløpig går det veldig fint 🥰 tok denne idag! Første digitale. Er 4+3 i følge Preglife og det jeg har lagt inn. Bestilt time til TUL om tre uker 😊🤞🏼 

73205AA7-3C66-4F06-8004-ED9ABA3C2CFC.jpeg

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tussi2018 skrev (12 timer siden):

Foreløpig går det veldig fint 🥰 tok denne idag! Første digitale. Er 4+3 i følge Preglife og det jeg har lagt inn. Bestilt time til TUL om tre uker 😊🤞🏼 

73205AA7-3C66-4F06-8004-ED9ABA3C2CFC.jpeg

Så bra! 🤩❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+5

Formen og energien er upåklagelig for tiden 🥳 vært på trening oftere enn til vanlig og føler meg generelt opplagt. Må bare nytes for jeg vet jo at det vil snu 😂 Av symptomer kjenner jeg lite endringer, men jeg har en slik stølhetsfølelse i magen som jeg også hadde sist gang. Har merket at dersom jeg sitter på bakken eller ligger, og reiser meg raskt opp (slik jeg pleier), så blir jeg litt svimmel. Kjenner også at det strammer seg over magen under navlen. Som om det ligger et bånd der. Litt følelse av å ha sting. Husker jeg hadde mye sting på ene siden i forrige svangerskap, men det var mye seinere. Lettere andpusten enn før er jeg absolutt, og jeg syns hjertet slår raskere. Ellers tenker jeg ikke så mye på at jeg er gravid. Føler meg veldig vanlig, og håper ikke det er et dårlig tegn 🙈 

Bestil TUL til 3 nov. Det er fortsatt alt for lenge til 😩 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

6+5 og tiden flyr, men samtidig ikke 😅 bare fem dager igjen til TUL. Jeg er veldig spent, men har i grunn en god følelse. Merker at jeg ikke er like stresset som ved forrige graviditet. Da hadde jeg en SA noen mnd bak meg som gjorde frykten større. Forrige uke da jeg var 5+3 fikk jeg plutselig blodslim ved tørk etter å ha tisset. Da kjente jeg et støkk i magen og tankene tok meg tilbake til den gang det startet akkurat slik og gikk gale. Heldigvis har jeg også en god erfaring med å få blod på papiret under graviditet. Da bestilte jeg time på dagen til TUL og fikk heldigvis se et bakende hjerte. Da var jeg to uker lengre enn jeg var ved blodet denne gang. Det har ikke kommet mer blod og jeg slår meg til ro meg at det mest sannsynlig er kjøre slimhinner 🙈

Energien er fremdeles god og jeg kommer meg på trening ca en gang i uken 👏🏻 jeg har derimot begynt å få vondt et punkt i bekkenet på høyre side. Jeg slet med bekkensmerter fra uke 14 sist, så håper dette har med belastning på jobb å gjøre 😬🤞🏼 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til på TUL ☺️🤞 så bra at du har en god følelse! Og ikke minst at formen er bra! 😄❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7+6

Var på TUL på torsdag og fikk se et bankende hjerte og høre verdens fineste lyd ❤️og målene stemte helt med min utregning for når eggløsning skjedde og hvor langt jeg er på vei. Så det var veldig veldig godt å se og høre 😊 Jeg er mye mer rolig denne gangen, men jeg vet jo også så godt at faren er der hele tiden. Jeg har allerede fått innkallelse til TUL ved uke 12, på sykehuset. Syns det er så fint at det har kommet en ordning på det nå og at man får to gratis ultralyder 😊🙏🏻 

Jeg har delt nyheten med alle på jobb, fordi jeg ønsker at de jeg er så tett oppi skal vite det dersom det går gale. Familie er det litt mer spesielt å dele med så det skal jeg se om 2 åringen klarer å formidle neste helg 🥰 Jeg vil også at de skal vite det tidlig for å få støtten hvis dette ikke skulle gå veien. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...