Gå til innhold

Jeg fikk feilmelding igjen i natt. Er det teknisk feil hos KG?


Gjest Adobyen
Gå til løsning Løst av TSP,

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Cid skrev (8 timer siden):

Er sånn nå med

Hva mener du med rart? Henger det? Dukker ikke tråder opp eller er det noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumansvarlig skrev (1 minutt siden):

Hva mener du med rart? Henger det? Dukker ikke tråder opp eller er det noe annet?

Var veldig treigt og lagget

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Matas skrev (4 minutter siden):

 

Hei Cid

Jeg opplever ingen feil. Skjer det enda eller var det forbigående? 

Matas, mod. 

Kg er helt rotete nå, holder fortsatt på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste tiden, hvis jeg forsøker å klikke på en eller annen tråd, så dukker det bare opp en hvit side hvor det står 

503 Service Temporarily Unavailable! Cloudflare

helt øverst på siden. Det spiller ingen rolle om hva slags tråder jeg forsøker å trykke på, eller om jeg forsøker å åpne ett eller annet under-forum. Men hvis jeg laster inn nettsiden på nytt, så går det stort sett greit. I alle fall for en liten stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):

Kg er helt rotete nå, holder fortsatt på..

Hmm, merkelig. Jeg tagger @TSP for å høre om han har noe godt svar på det. 

StinkySocks skrev (17 minutter siden):

Den siste tiden, hvis jeg forsøker å klikke på en eller annen tråd, så dukker det bare opp en hvit side hvor det står 

503 Service Temporarily Unavailable! Cloudflare

helt øverst på siden. Det spiller ingen rolle om hva slags tråder jeg forsøker å trykke på, eller om jeg forsøker å åpne ett eller annet under-forum. Men hvis jeg laster inn nettsiden på nytt, så går det stort sett greit. I alle fall for en liten stund.

Dette er det en forklaring på, heldigvis. Jeg viser til Forumansvarlig sitt svar tidligere i tråden. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matas skrev (1 minutt siden):

Hmm, merkelig. Jeg tagger @TSP for å høre om han har noe godt svar på det. 

Dette er det en forklaring på, heldigvis. Jeg viser til Forumansvarlig sitt svar tidligere i tråden. 

 

 

Men må vel kunne gå an å fikse det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (Akkurat nå):

Men må vel kunne gå an å fikse det?

Jeg vet ikke om det er en generell feil i forumet eller hva det er for noe, men har ikke sett den feilen du nevner nå idag tidligere og har heller ikke opplevd det selv i løpet av dagen. Derfor regner jeg med at kanskje TSP har noe godt svar på det. Han er ikke på nå på nattestid, så vi kan nok ikke regne med noe svar nå på dette tidspunktet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matas skrev (2 minutter siden):

Jeg vet ikke om det er en generell feil i forumet eller hva det er for noe, men har ikke sett den feilen du nevner nå idag tidligere og har heller ikke opplevd det selv i løpet av dagen. Derfor regner jeg med at kanskje TSP har noe godt svar på det. Han er ikke på nå på nattestid, så vi kan nok ikke regne med noe svar nå på dette tidspunktet. 

Mente det han hadde skrevet om at serveren til tider blir overbelastet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk problemer på forumet i går natt kl 04:23. Når jeg prøvde å klikke meg inn på tråden: «Er det OK å ta kontakt via SOMe?» så fikk jeg feilmeldingen under. Det hjalp ikke å klikke på [Try again]
 

 

C198D3D6-2DA5-44C3-88DD-D711AE873E8B.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hulderen skrev (4 minutter siden):

Jeg fikk problemer på forumet i går natt kl 04:23. Når jeg prøvde å klikke meg inn på tråden: «Er det OK å ta kontakt via SOMe?» så fikk jeg feilmeldingen under. Det hjalp ikke å klikke på [Try again]
 

 

C198D3D6-2DA5-44C3-88DD-D711AE873E8B.jpeg

På den tiden er det jo alltid sånn nå til dags :P men irriterende ja for oss nattugler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får opp enda flere "503 Service Temporarily Unavailable" i det siste.

Hvorfor er Kvinneguiden så ustabilt veldig ofte? Andre store forum (for eksempel Diskusjon.no eller lignende) er sjeldent ustabil på denne måten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...