Gjest Cid Skrevet 9. desember 2022 #81 Del Skrevet 9. desember 2022 StinkySocks skrev (32 minutter siden): Får opp enda flere "503 Service Temporarily Unavailable" i det siste. Hvorfor er Kvinneguiden så ustabilt veldig ofte? Andre store forum (for eksempel Diskusjon.no eller lignende) er sjeldent ustabil på denne måten. Får håpe TSP kommer tilbake snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 14. desember 2022 #82 Del Skrevet 14. desember 2022 Når kommer @TSP tilbake og kan fikse problemet? Dette har holdt på lenge nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 14. desember 2022 #83 Del Skrevet 14. desember 2022 (endret) Cid skrev (1 time siden): Når kommer @TSP tilbake og kan fikse problemet? Dette har holdt på lenge nå Det er enklere for teknisk ansvarlig å finne problemet hvis du beskriver hva som skjer. Når oppstår feilen? Hvilken feilmelding får du? Hva gjorde du da feilen kom (f.eks. hvilken tråd gikk du inn på? Hva søkte du på? Hvilken tråd prøvde du å svare i?)? Endret 14. desember 2022 av Hulderen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 14. desember 2022 #84 Del Skrevet 14. desember 2022 (endret) Hulderen skrev (18 minutter siden): Det er enklere for teknisk ansvarlig å finne problemet hvis du beskriver hva som skjer. Når oppstår feilen? Hvilken feilmelding får du? Hva gjorde du da feilen kom (f.eks. hvilken tråd gikk du inn på? Hva søkte du på? Hvilken tråd prøvde du å svare i?)? Det er samme problemet som har vært i flere uker nå, jeg har kommet med eksempler i tidligere innlegg Endret 14. desember 2022 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 14. desember 2022 #85 Del Skrevet 14. desember 2022 Cid skrev (19 minutter siden): Det er samme problemet som har vært i flere uker nå, jeg har kommet med eksempler i tidligere innlegg Jeg har skummet gjennom hele tråden, men har ikke sett at du har beskrevet problemet på annen måte enn «tregt», «lagger» eller «rart». Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 14. desember 2022 #86 Del Skrevet 14. desember 2022 (endret) Hulderen skrev (18 minutter siden): Jeg har skummet gjennom hele tråden, men har ikke sett at du har beskrevet problemet på annen måte enn «tregt», «lagger» eller «rart». Jeg har kommet med eksempler her og i en annen tråd, inkludert et klipp. Men jeg orker ikke å diskutere dette, jeg vet at jeg ikke er den eneste som har reagert på problemene kg har hatt den siste tiden så håper at det blir ordnet så kg blir mer stabilt Endret 14. desember 2022 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 14. desember 2022 #87 Del Skrevet 14. desember 2022 (endret) Hulderen skrev (På 1.12.2022 den 5.49): Jeg fikk problemer på forumet i går natt kl 04:23. Når jeg prøvde å klikke meg inn på tråden: «Er det OK å ta kontakt via SOMe?» så fikk jeg feilmeldingen under. Det hjalp ikke å klikke på [Try again] Var dette som kom opp hos meg i stad faktisk Endret 14. desember 2022 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forumansvarlig Skrevet 14. desember 2022 #88 Del Skrevet 14. desember 2022 Jeg skal poke på @TSP og be han se på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TSP Skrevet 14. desember 2022 #89 Del Skrevet 14. desember 2022 Cid skrev (9 timer siden): Når kommer @TSP tilbake og kan fikse problemet? Dette har holdt på lenge nå Jeg kan i grunn ikke gjøre noe annet her enn å henvise til mine tidligere svar: Det er naturligvis ikke optimalt at det får litt ekstra problemer om natten, vi skulle gjerne vært foruten all nedetid. Det blir vanskelig å ta opp dette problemet med serverleverandør nå før jul siden vi har andre oppgaver akkurat nå som krever både min og serverleverandør sin oppmerksomhet, og som vi må gjennomføre før jul. Jeg forstår naturligvis at du opplever det frustrerende, men dette rammer ikke spesielt mange og da er vi dessverre nødt til å prioritere litt annerledes enn å bruke tid på et problem som oppstår en liten periode om natten. Beklager igjen ulempene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 14. desember 2022 #90 Del Skrevet 14. desember 2022 TSP skrev (3 timer siden): Jeg kan i grunn ikke gjøre noe annet her enn å henvise til mine tidligere svar: Det er naturligvis ikke optimalt at det får litt ekstra problemer om natten, vi skulle gjerne vært foruten all nedetid. Det blir vanskelig å ta opp dette problemet med serverleverandør nå før jul siden vi har andre oppgaver akkurat nå som krever både min og serverleverandør sin oppmerksomhet, og som vi må gjennomføre før jul. Jeg forstår naturligvis at du opplever det frustrerende, men dette rammer ikke spesielt mange og da er vi dessverre nødt til å prioritere litt annerledes enn å bruke tid på et problem som oppstår en liten periode om natten. Beklager igjen ulempene. Dette har hendt om kvelden også noen ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TSP Skrevet 14. desember 2022 #91 Del Skrevet 14. desember 2022 Cid skrev (3 minutter siden): Dette har hendt om kvelden også noen ganger Vi skal som sagt se mer på det, men akkurat nå må vi dessverre prioritere å bli ferdig med andre oppgaver før jul, med mindre det begynner skje mye mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå