Saeria Skrevet 19. november 2005 #141 Del Skrevet 19. november 2005 Whoopeee! Her er det action! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. november 2005 #142 Del Skrevet 19. november 2005 Veldig bra at Ellen er ute av serien nå. Begynte å bli alvorlig lei av henne ← Tror ikke Ellen er ute av serien faktisk. Selvom hun fikk sparken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. november 2005 #143 Del Skrevet 19. november 2005 Jeg skulle ønske de sendte de gamle episodene i julen jeg, fra begynnelsen. Så noen av dem de dagene jeg var syk, de gikk på formiddagen, og det er så morsomt å se forskjellen fra da til nå. Klær, hår og utvikling genrelt... Når var det egentlig serien begynte? Hvilket år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. november 2005 #144 Del Skrevet 19. november 2005 Tror ikke Ellen er ute av serien faktisk. Selvom hun fikk sparken. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimbila Skrevet 19. november 2005 #145 Del Skrevet 19. november 2005 1998, tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2005 #146 Del Skrevet 19. november 2005 Mer spoiling! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 20. november 2005 #147 Del Skrevet 20. november 2005 Mer spoiling! ← Signerer.Men skal Scott også ut?Arver han rederiet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. november 2005 #148 Del Skrevet 20. november 2005 Tror ikke Scott skal ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 20. november 2005 #149 Del Skrevet 20. november 2005 Tror ikke Scott skal ut. ← Æsj,gleder meg til han skal ut jeg.Blir så irritert på han Men får Eva og faren greie på det han driver med eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. november 2005 #150 Del Skrevet 20. november 2005 Vet ikke, men det vil jeg da tro! Eva er ikke så dum! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moka Skrevet 20. november 2005 #151 Del Skrevet 20. november 2005 Vet ikke, men det vil jeg da tro! Eva er ikke så dum! ← å vet nå ikke jeg da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 20. november 2005 #152 Del Skrevet 20. november 2005 Vet ikke, men det vil jeg da tro! Eva er ikke så dum! ← Hehe.. Jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
India Skrevet 20. november 2005 #153 Del Skrevet 20. november 2005 Har fulgt med på serien siden i vår nå,men før det var det sikkert et år eller sånt som jeg ikke så på. Hvordan ble jens august og sue astrid borte fra serien? Hva skjedde med dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 20. november 2005 #154 Del Skrevet 20. november 2005 Flyet Jens August med kræsja i sjøen i karibien eller noe sånt? Men han omkom ikke, satt ikke han på ei øde øy i en episode da? Og Sue Asrid stakk av med masse penger, eller? Husker ikke helt hvordan det der gikk til jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 20. november 2005 #155 Del Skrevet 20. november 2005 Jens August var i et fly (husker ikke hvor han skulle...) som kræsjet, og vi fikk først ikke vite noe mer enn de hjemme på hotellet, at han ikke hadde blitt funnet og sannsynligvis var død, men så fikk vi se et lite klipp hvor han satt skjeggete og fillete på en øde øy og spiste en kokosnøtt eller noe sånt. Han dukker nok opp igjen om noen år - i mellomtiden er vi flere her som er overbevist om at det er han som lager kvalm på Lost-øya. Sue Astrid husker jeg faktisk ikke helt hva som skjedde med... Det var vel noe med at Benedicte drev og psyket henne ut? La døde rotter i sengen hennes og sånn, og så klikket hun helt til slutt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2005 #156 Del Skrevet 20. november 2005 Husker ikke helt med Sue Astrid jeg heller, men hun tok ihvertfall noen penger og stakk i en taxi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2005 #157 Del Skrevet 20. november 2005 Jeg husker at benedicte var butler eller noe sånn hos astrid. Men hva var det hun og oscar gjorde siden de ble så uvenner og benedicte fikk sparken? Hvorfor var benedicte og sue astrid uvenner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2005 #158 Del Skrevet 20. november 2005 Jeg husker at benedicte var butler eller noe sånn hos astrid. Men hva var det hun og oscar gjorde siden de ble så uvenner og benedicte fikk sparken? Hvorfor var benedicte og sue astrid uvenner? ← Benedicte og Oscar ville prøve å arve Astrid, så de dopet henne ned osv. Dette var samme periode som familien trodde Astrid begynte å surre... Ble litt leven av det der... Aner ikke hvorfor Benedicte og Sue Astrid var uvenner, kan ha noe med personalpolitikken Sue Astrid kjørte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 20. november 2005 #159 Del Skrevet 20. november 2005 Var ikkje Sue Astrid og Oscar ilag? Derfor blei dei litt sånn uvenner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. november 2005 #160 Del Skrevet 21. november 2005 Sue Astrid stakk av med en haug med penger og bare forsvant ut av serien. Jens August skulle prøve å finne henne og kræsjet med et småfly og strandet på en øde øy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå