Gjest Catwoman Skrevet 18. november 2005 #121 Del Skrevet 18. november 2005 Da tipper jeg Oscar velger friheten, mener å ha hørt at han skal ut a serien. Vi trenger igrunn snart noen nye inn syns jeg, de kommer sikkert etter jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 18. november 2005 #122 Del Skrevet 18. november 2005 det irriterer meg at det skal være sesongpause De skulle ha vist doble episoder i jula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 18. november 2005 #123 Del Skrevet 18. november 2005 Men da ha vi jo noe å glede oss til når jula er over og da, og når den triste januar måneden setter inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 18. november 2005 #124 Del Skrevet 18. november 2005 sant det... men hva skjer i kveldens episode da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. november 2005 #125 Del Skrevet 18. november 2005 I kveld får Ellen sparken. Ledelsen får greie på at nettsiden hennes Fantastisk.no har liggi på serveren til Hotell Cæsar så Scott gir henne fyken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 18. november 2005 #126 Del Skrevet 18. november 2005 ÅÅÅ det var på tide! Jeg ermer og mer sikker på at hun er ne skikkelig horemamma jeg. Skal bli godt å få kasta hu ut av hotellet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 18. november 2005 #127 Del Skrevet 18. november 2005 (endret) slettet... Endret 18. november 2005 av baby-E Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. november 2005 #128 Del Skrevet 18. november 2005 Halvorsens skal ut av serien, samme med Oscar og Borchmann. Det kommer nye skuespillere inn ja, blant annet skal det være en Cæsar-versjon av Filmstjerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 18. november 2005 #129 Del Skrevet 18. november 2005 Det kommer nye skuespillere inn ja, blant annet skal det være en Cæsar-versjon av Filmstjerne. ← BORING!!! Så lite populært som det programmet ble, så angrer de nok.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. november 2005 #130 Del Skrevet 18. november 2005 Det kommer nye skuespillere inn ja, blant annet skal det være en Cæsar-versjon av Filmstjerne. ← Nå ble jeg litt usikker på om det faktisk er Filmstjerne-konseptet som brukes, eller om det blir mer en reality av noe annet slag. Søskenparet Liv og Storm Liland er ihvertfall de de skal finne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 18. november 2005 #131 Del Skrevet 18. november 2005 må si det var deilig at ellen fikk sparken i dag!! GUD for ei dame...håper ikke hu blir med serien videre altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2005 #132 Del Skrevet 18. november 2005 Rolv og Eva kommer til å sniffe kokain/amfetamin på kjøkkenbenken på Ankersseteren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2005 #133 Del Skrevet 18. november 2005 Synd Christian ryker ut, den mannen er deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 18. november 2005 #134 Del Skrevet 18. november 2005 Dette var morsom lesning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde Skrevet 18. november 2005 #135 Del Skrevet 18. november 2005 Synd hvis Christian forsvinner ut.. Men man venner seg til nye folk og. Jeg klarte å kutte ut serien i over ett år - når jeg så smått begynte å se på igjen så var det nesten bare Astrid og Juni som var igjen av de gamle gode ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 18. november 2005 #136 Del Skrevet 18. november 2005 He he, endelig en tråd med skikkelig cæsar sladder morsom lesning dette her ja!!! Ingen som vil diskutere cæsar seriøst med meg. Sambissen bare ler av meg når jeg tuter i vei til Kenneths begravelse... Bra Ellen fikk sparken idag ja! Hun er litt for tåpelig syns jeg, men hva er det klippet med at hun inviterer Scott med på litt deilig sex????? He he, ende dagen sparken også neste dag inviterer x-sjefen med på orgie. Lur mus hun der får jeg si!! Halvorsen på vei ut, det var på tide ja.. Må ha inn noen friske pust nå. Jeg vil vite hva som har skjedd med Sue Astrid og Jens August jeg da.... De kommer vel tilbake de også tenker jeg.... Noen som vet?? Hi hi hi, koser meg her ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. november 2005 #137 Del Skrevet 18. november 2005 Gjertrud er på vei tilbake ihvertfall. Kan ikke si noe sikkert om Sue-Astrid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. november 2005 #138 Del Skrevet 18. november 2005 Christian havner på lukket avdeling, sånn forsvinner han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. november 2005 #139 Del Skrevet 19. november 2005 Veldig bra at Ellen er ute av serien nå. Begynte å bli alvorlig lei av henne Godt at fam. Halvorsen skal ut også. Lei av de og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenneth Skrevet 19. november 2005 #140 Del Skrevet 19. november 2005 Hvorfor holder han tilsynelatende sympatiske svensken på med å drepe meg? (Følger ikke særlig med, men at jeg blir drept går meg ikke hus forbi. Ikke hytte en gang). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå