Maxi Skrevet 21. november 2005 #181 Del Skrevet 21. november 2005 *slettet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 22. november 2005 #182 Del Skrevet 22. november 2005 Av og til så ramler jeg litt ut-av-det... Hva er det Scott prøver på nå, med disse akskjekursene og skal få gamle-Rosenkrantz til å selge osv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. november 2005 #183 Del Skrevet 22. november 2005 Han skal lure gamlefar til å selge aksjene sine billig, sånn at han og Rolf får råd til å kjøpe dem. Målet er å få kontrollen på Anker-Hansen konsernet. Tror det er noe ondt blod der altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2005 #184 Del Skrevet 22. november 2005 Men jeg har liksom aldri fått med meg det om Rolv og Scott jeg altså... En annen ting jeg alltid har funnet litt merkelig; at May heter det hun heter. Har liksom ventet på at det skulle komme frem at hun også var en Anker-Hansen... Til tross for at det ville vært litt i overkant teit, Jens August har jo allerede pult en av søstrene sine, så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 22. november 2005 #185 Del Skrevet 22. november 2005 Han som spiller(spilte) Kenneth, han er faktisk egentlig svensk.... ← ja, og han som spille Oscar er faktisk norsk! Ei venninne fortalte meg det, men jeg trodde det ikke før jeg hørte han prate i virkeligheten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 22. november 2005 #186 Del Skrevet 22. november 2005 Hvorfor kunne de ikke bare bytte roller, så hadde de sluppet(slapp, slupp har sluppi?) å prate et fremmed språk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2005 #187 Del Skrevet 22. november 2005 Vel, synes de passet godt i de rollene de hadde jeg. Oscar passet fint som hertug, Kenneth hadde ikke gjort samme "nytten" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2005 #188 Del Skrevet 22. november 2005 Han som spiller Oscar er svensk. Det var en link på en av de forrige sidene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 22. november 2005 #189 Del Skrevet 22. november 2005 jeg har hørt han prate norsk..men da er han nok bare en svenske som har bodd en stund i norgen og som har lært seg språket.. Kenneth hadde nok ikke gjort seg som hertug nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litt Lost Skrevet 22. november 2005 #190 Del Skrevet 22. november 2005 Min teori: Sue Astrid og Jens August har party for alle penga på en tropisk øy! Flystyrten var planlagt og klippet hvor vi ser Jens August på øyen alene, var da han satt og ventet på speed båten hun skulle hente han i. Dette vil bli oppdaget i fremtiden da Scott er på horetur til en eksotisk øy. Damen får mistanker og tar første fly. Og hvem er det hun treffer på stranden? Jo, sin kjære avdøde Jens August! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. november 2005 #191 Del Skrevet 22. november 2005 Oscar og Benedicte skal jo liksom på bryllupsreise til Mauritzius (hvis ikke Oscar tar selvmord, blir satt i fengsel eller rømmer og får seg ny identitet da), kanskje de møter Jens August da? Jeg håper egentlig at JA kommer tilbake jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 22. november 2005 #192 Del Skrevet 22. november 2005 Jeg håper egentlig at JA kommer tilbake jeg. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2005 #193 Del Skrevet 22. november 2005 Synes bare det er disk med JA jeg, pga de greiene med Charlotte... Det ødela en god del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. november 2005 #194 Del Skrevet 22. november 2005 Men tenk hvis det blir streik på TV2 fra midnatt da!!! Da får vi ikke sett på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. november 2005 #195 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) ja, og han som spille Oscar er faktisk norsk! Ei venninne fortalte meg det, men jeg trodde det ikke før jeg hørte han prate i virkeligheten.. ← Det trodde jeg også til jeg fant dette: http://no.wikipedia.org/wiki/Jesper_Malm ← Endret 22. november 2005 av Violetta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2005 #196 Del Skrevet 22. november 2005 Jeg leser inne på diskusjonsforumet til Hotell Cæsar på TV2s sider nå "Tror at de er brødre... ...Mener det er en viss likhet mellom de to eller tar jeg feil?" Eeeeeeh, ok... Dette er TV lille venn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. november 2005 #197 Del Skrevet 22. november 2005 Jeg leser inne på diskusjonsforumet til Hotell Cæsar på TV2s sider nå "Tror at de er brødre... ...Mener det er en viss likhet mellom de to eller tar jeg feil?" Eeeeeeh, ok... Dette er TV lille venn... ← Hva?? Er det vel ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2005 #198 Del Skrevet 22. november 2005 "Er du fra Skottland eller har aner derfra virkelig også? MacGyver fant ut han hans slekt stammer derfra.Når han presenterer seg sier han alltid MacGyver. Har visst ikke noe fornavn han.Har du forresten spist Haggis? Det har jeg.Var i Skottland for 6 år siden.Fint land og natur.Minner mye om nord-trøndersk landskap forresten.I hvertfall oppover i Highlands." Spørsmål fra det jeg tror er samme person som det andre sitatet, denne gang stilt til "Scott" - Håvard Bakke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. november 2005 #199 Del Skrevet 22. november 2005 Nå må du passe deg så du ikke blir bannet derfra også da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2005 #200 Del Skrevet 22. november 2005 Jeg skriver ikke inn der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå