Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Av og til så ramler jeg litt ut-av-det... Hva er det Scott prøver på nå, med disse akskjekursene og skal få gamle-Rosenkrantz til å selge osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skal lure gamlefar til å selge aksjene sine billig, sånn at han og Rolf får råd til å kjøpe dem. Målet er å få kontrollen på Anker-Hansen konsernet. Tror det er noe ondt blod der altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg har liksom aldri fått med meg det om Rolv og Scott jeg altså...

En annen ting jeg alltid har funnet litt merkelig; at May heter det hun heter. Har liksom ventet på at det skulle komme frem at hun også var en Anker-Hansen...

Til tross for at det ville vært litt i overkant teit, Jens August har jo allerede pult en av søstrene sine, så... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som spiller(spilte) Kenneth, han er faktisk egentlig svensk....

ja, og han som spille Oscar er faktisk norsk! Ei venninne fortalte meg det, men jeg trodde det ikke før jeg hørte han prate i virkeligheten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kunne de ikke bare bytte roller, så hadde de sluppet(slapp, slupp har sluppi?) å prate et fremmed språk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har hørt han prate norsk..men da er han nok bare en svenske som har bodd en stund i norgen og som har lært seg språket.. ;)

Kenneth hadde nok ikke gjort seg som hertug nei :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min teori:

Sue Astrid og Jens August har party for alle penga på en tropisk øy! Flystyrten var planlagt og klippet hvor vi ser Jens August på øyen alene, var da han satt og ventet på speed båten hun skulle hente han i.

Dette vil bli oppdaget i fremtiden da Scott er på horetur til en eksotisk øy. Damen får mistanker og tar første fly. Og hvem er det hun treffer på stranden? Jo, sin kjære avdøde Jens August!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oscar og Benedicte skal jo liksom på bryllupsreise til Mauritzius (hvis ikke Oscar tar selvmord, blir satt i fengsel eller rømmer og får seg ny identitet da), kanskje de møter Jens August da?

Jeg håper egentlig at JA kommer tilbake jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leser inne på diskusjonsforumet til Hotell Cæsar på TV2s sider nå :ler:

"Tror at de er brødre... ...Mener det er en viss likhet mellom de to eller tar jeg feil?"

Eeeeeeh, ok... Dette er TV lille venn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg leser inne på diskusjonsforumet til Hotell Cæsar på TV2s sider nå :ler:

"Tror at de er brødre... ...Mener det er en viss likhet mellom de to eller tar jeg feil?"

Eeeeeeh, ok... Dette er TV lille venn...

Hva?? :overrasket: Er det vel ikke... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Er du fra Skottland eller har aner derfra virkelig også? MacGyver fant ut han hans slekt stammer derfra.Når han presenterer seg sier han alltid MacGyver.

Har visst ikke noe fornavn han.Har du forresten spist Haggis? Det har jeg.Var i Skottland for 6 år siden.Fint land og natur.Minner mye om nord-trøndersk landskap forresten.I hvertfall oppover i Highlands."

Spørsmål fra det jeg tror er samme person som det andre sitatet, denne gang stilt til "Scott" - Håvard Bakke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...