Gjest Winza Skrevet 18. desember 2017 #14421 Del Skrevet 18. desember 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser virkelig folk på Hotel cesar enda? 😳 Det er jo så dårlig. Anonymkode: 3e23a...e5c Ikke nå lenger, siste episode kom sist uke. De ga seg på bunnen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 18. desember 2017 #14422 Del Skrevet 18. desember 2017 2 timer siden, Winza skrev: Ikke nå lenger, siste episode kom sist uke. De ga seg på bunnen Mildt sagt. Fy fader, så dårlig den siste episoden var. Teiteste episoden jeg har sett. Kunne heller endt med at Ninni klikka og sprengte hele hotellet i lufta. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #14423 Del Skrevet 18. desember 2017 2 minutter siden, Salka skrev: Mildt sagt. Fy fader, så dårlig den siste episoden var. Teiteste episoden jeg har sett. Kunne heller endt med at Ninni klikka og sprengte hele hotellet i lufta. Hvordan ente det da? Anonymkode: bc276...965 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 18. desember 2017 #14424 Del Skrevet 18. desember 2017 (endret) 1 time siden, Salka skrev: Mildt sagt. Fy fader, så dårlig den siste episoden var. Teiteste episoden jeg har sett. Kunne heller endt med at Ninni klikka og sprengte hele hotellet i lufta. Spoiler Likte den slutten med campingplassen hvor alle var blitt venner 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvordan ente det da? Anonymkode: bc276...965 Spoiler De hoppet 20 år fram i tid hvor juni var gammel og senil , juni sitt oldebarn april er der med en nyavansert touch skjerm og ser på sakene i ettertid av det som hendt. Hun spør juni hva som hendte men hun er surrete så hun forteller flere ting, på slutten så får hun et flashback og sier "Nå husker jeg alt" Utrolig tåpelig slutt... Hater også at dem drepte storm Endret 18. desember 2017 av Winza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #14425 Del Skrevet 18. desember 2017 1 minutt siden, Winza skrev: Skjul innhold Likte den slutten med campingplassen hvor alle var blitt venner Skjul innhold De hoppet 20 år fram i tid hvor juni var gammel og senil , juni sitt oldebarn april er der med en nyavansert touch skjerm og ser på sakene i ettertid av det som hendt. Hun spør juni hva som hendte men hun er surrete så hun forteller flere ting, på slutten så får hun et flashback og sier "Nå husker jeg alt" Utrolig tåpelig slutt... Hater også at dem drepte storm Så teit Anonymkode: bc276...965 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 18. desember 2017 #14426 Del Skrevet 18. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Så teit Anonymkode: bc276...965 Enda verre at de har fjernet 1998-2007 episodene Hadde dem gitt seg innen slutten av 2008 ville dem etter min mening gitt seg på toppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #14427 Del Skrevet 18. desember 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ser virkelig folk på Hotel cesar enda? 😳 Det er jo så dårlig. Anonymkode: 3e23a...e5c Cæsar var mye bedre for 10+ år siden. De siste par årene, så har nok kvaliteten falt... Men det var sikkert en del "blod-fans" som fulgte med, helt til aller siste slutt! Anonymkode: 0e0ee...3f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 6. januar 2018 #14428 Del Skrevet 6. januar 2018 På 18.12.2017 den 17.29, Winza skrev: Enda verre at de har fjernet 1998-2007 episodene Hadde dem gitt seg innen slutten av 2008 ville dem etter min mening gitt seg på toppen Nå har visst alle episodene dukket opp igjen på sumo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 1. april 2019 #14429 Del Skrevet 1. april 2019 Skuespilleren som spilte Cato Halvlorsen er død https://www.tv2.no/underholdning/10518289 https://hotelcaesar.fandom.com/wiki/Cato_Halvorsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #14430 Del Skrevet 1. april 2019 44 minutter siden, Winza skrev: Skuespilleren som spilte Cato Halvlorsen er død https://www.tv2.no/underholdning/10518289 https://hotelcaesar.fandom.com/wiki/Cato_Halvorsen Så trist 😢 Anonymkode: 797e3...68e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #14431 Del Skrevet 1. april 2019 59 minutter siden, Winza skrev: Skuespilleren som spilte Cato Halvlorsen er død https://www.tv2.no/underholdning/10518289 https://hotelcaesar.fandom.com/wiki/Cato_Halvorsen Nei!! Jeg ser på sesong 18 nå, det han, Marianne og May er med Anonymkode: 4be94...374 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 1. april 2019 #14432 Del Skrevet 1. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei!! Jeg ser på sesong 18 nå, det han, Marianne og May er med Anonymkode: 4be94...374 Jeg har sett at en del ikke likte Halvorsen familien i serien men jeg likte de, spesielt Cato. Jeg synes det var en artig karakter og jeg likte vennskapet mellom han og Svein Husker fortsatt da Svein hadde kjøpt en TV billig av en tvilsom fyr og så viste det seg at det var Cato sin TV som var blitt stjålet nylig 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 1. april 2019 #14433 Del Skrevet 1. april 2019 Klassiske scener med Cato 😅 Her er hans siste scene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #14434 Del Skrevet 1. april 2019 Så trist 😭😭 Anonymkode: c9c01...c71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 1. april 2019 #14435 Del Skrevet 1. april 2019 Kjempetrist og altfor tidlig. Cato var en trivelig karakter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #14436 Del Skrevet 1. april 2019 1 time siden, Winza skrev: Jeg har sett at en del ikke likte Halvorsen familien i serien men jeg likte de, spesielt Cato. Jeg synes det var en artig karakter og jeg likte vennskapet mellom han og Svein Husker fortsatt da Svein hadde kjøpt en TV billig av en tvilsom fyr og så viste det seg at det var Cato sin TV som var blitt stjålet nylig 😅 May går litt opp og ned for meg. Hun liker jo nærmest å bli behandlet som et sexleketøy for Jens August og Scott😅 Marianne er grei, men jeg tåler snart ikke trynet på Phillip lengre. Cato digger jeg! Men jeg har alltid lurt på om han gjør Voice-overs, han har en så spesiell stemme og jeg har hørt den før. Anonymkode: 4be94...374 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 1. april 2019 #14437 Del Skrevet 1. april 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: May går litt opp og ned for meg. Hun liker jo nærmest å bli behandlet som et sexleketøy for Jens August og Scott😅 Marianne er grei, men jeg tåler snart ikke trynet på Phillip lengre. Cato digger jeg! Men jeg har alltid lurt på om han gjør Voice-overs, han har en så spesiell stemme og jeg har hørt den før. Anonymkode: 4be94...374 Hun som spiller may er nå rundt 40 men ser like ung ut, nesten som om det ikke har gått 15 år Ja Philip var en sær karakter, jeg likte skuespilleren bedre i Olsenbanden junior Han har hatt stemmen til noen reklame filmer de siste årene, han og Nils Ole Oftebro. De har udødelige stemmer 😄 Ser nå at han hadde stemmen til Snorken i mummitrollet, elsket den serien som barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #14438 Del Skrevet 1. april 2019 1 time siden, Winza skrev: Hun som spiller may er nå rundt 40 men ser like ung ut, nesten som om det ikke har gått 15 år Ja Philip var en sær karakter, jeg likte skuespilleren bedre i Olsenbanden junior Han har hatt stemmen til noen reklame filmer de siste årene, han og Nils Ole Oftebro. De har udødelige stemmer 😄 Ser nå at han hadde stemmen til Snorken i mummitrollet, elsket den serien som barn Nå som du sier det, snorken og Morten har veldig like stemmer! Å herregud barndommen min, nå må jeg finne frem VHSen og se mummitrollet😄 Anonymkode: 4be94...374 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 1. april 2019 #14439 Del Skrevet 1. april 2019 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå som du sier det, snorken og Morten har veldig like stemmer! Å herregud barndommen min, nå må jeg finne frem VHSen og se mummitrollet😄 Anonymkode: 4be94...374 Leste forresten i stad at Snorken bare var med i kometen kommer og en annen mummitroll fortelling, er dette virkelig sant? Føles ut som at jeg så han masse på mummitrollet Jeg klarer faktisk å huske stemmen hans nå trass i at jeg ikke har hørt Snorken prate siden tidlig 2000 tallet 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #14440 Del Skrevet 18. januar 2020 https://www.vg.no/rampelys/i/6jg3R0/karl-sundby-66-er-doed Karl Sundby er død Anonymkode: c9c01...c71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå