Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

3 timer siden, penny_ skrev:

Jeg syns Juni og Pelle som oftest er gode. Ninni er helt elendig..

Helt enig. Juni og Pelle er favorittene mine. Elise er jeg drittlei! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun der Ninni burde ikke ha vært skuespiller...hun er i feil yrke. 

Anonymkode: e1d14...bf9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.4.2017 den 18.29, penny_ skrev:

Jeg syns Juni og Pelle som oftest er gode. Ninni er helt elendig..

Juni har jo vært i en klasse for seg sjøl👍🏼 Syns også Eva, JensAugust, Storm og Astrid var bra. Men guri så mange dårlige "skuespillere" som kom etterhvert. Ramla av for et par år siden, og har bare sett sporadisk på. Mest irriterende karakter var Jenny, med "flate" Amanda som nr to. Syns serien ble en parodi på seg selv på slutten... Skjønner ikke hvor de henter alle elendige skuespillerne, når Skam klarer å få tak i knallgode folk, som nesten ikke har noe erfaring..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, jeg så den c more reklamen som de viser på TV der diverse film og serie klipp vises og et klipp hvor vi ser Jens august som står inne på soverommet til Ninni med ganske kort hår og hun sier Jens august ble vist. Kul måte for TV 2 å spoile for oss :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Winza/Jacklost skrev:

Wow, jeg så den c more reklamen som de viser på TV der diverse film og serie klipp vises og et klipp hvor vi ser Jens august som står inne på soverommet til Ninni med ganske kort hår og hun sier Jens august ble vist. Kul måte for TV 2 å spoile for oss :P 

TV2 er en spoilerkanal, spoiler alt de sender, tror ikke seerne takler å se noe uten å vite på forhånd hva som skal skje.

Anonymkode: 4bb93...468

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TV2 er en spoilerkanal, spoiler alt de sender, tror ikke seerne takler å se noe uten å vite på forhånd hva som skal skje.

Anonymkode: 4bb93...468

Men rar måte å spoile det på igjennom en c more reklame

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

 Sender de ikke fleire episoder av Hotell Cæsar lenger? 

 Eller har folk  sluttet å følge med på dette showet?      

Anonymkode: 0e0ee...3f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

 Så det er ingen som følger med på dette lenger ? 

 Hotell Cæsar mistet nok en del seere, ved å hoppe over til Tv 2 Sumo. Det er vel ikke alle som tar seg bret med å skaffe seg Sumo-abonement, bare for å følge med på Hotell Cæsar. :P    

Anonymkode: 0e0ee...3f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også sett på siden starten, men nå gidder jeg ikke lenger. har sagt opp tv2 sumo abonnementet mitt. det har blitt så kjeeedelig at jeg bryr meg ikke om hvordan det ender :fnise:

Endret av fresia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Ingen som ser på Cæsar for tiden? Så gårsdagens episode nå, håper virkelig ikke Storm dør, men det virker jo sånn. :( Stakkars Vilja da. :( Syns denne episoden var bra selv om det har vært kjedelig i det siste. Men jeg skal følge med helt til siste episode, må nesten det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 minutt siden, Salka skrev:

Ingen som ser på Cæsar for tiden? Så gårsdagens episode nå, håper virkelig ikke Storm dør, men det virker jo sånn. :( Stakkars Vilja da. :( Syns denne episoden var bra selv om det har vært kjedelig i det siste. Men jeg skal følge med helt til siste episode, må nesten det. 

Slutta for en tid siden, vil heller vente til desember og se resten da :) Men burde nok holde meg unna her framover så jeg ikke spoiler alt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Winza/Jacklost skrev:

Slutta for en tid siden, vil heller vente til desember og se resten da :) Men burde nok holde meg unna her framover så jeg ikke spoiler alt :P

Å, visste ikke at du hadde sluttet å se. Da skal jeg ikke røpe mer. Men var en ekkel scene med Storm idag. :( Håper ikke han dør  

Akkurat nå, Winza/Jacklost skrev:

Men kan like greit spørre, er Jens august kommet tilbake enda? Vet han kommer tilbake igjen i år

Nei, han er ikke tilbake. Visste ikke at han kommer tilbake, men gleder meg. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på hotell Cæsar i 1999 nå:fnise:

Er litt overrasket over at macbooker fantes i 1998:fnise: 

Og det dårlige ranet som var der, og at Charlotte var gravid med Jens August, og beskyldte han for voldtekt og styr. Og Ninni og Georg. Nei herregud, love it. 

Anonymkode: 4be94...374

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Winza

Har noen tenkt over at Arnfinn var onkelen til Juni? Siden han var gift med søstra til Junis mamma, sykt å tenke på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Winza/Jacklost skrev:

Har noen tenkt over at Arnfinn var onkelen til Juni? Siden han var gift med søstra til Junis mamma, sykt å tenke på :P

Jaa! Ragnhild burde vel ha vært mye eldre! Georg var jo gammel når han døde og Hugo så jo kjempe gammel og skrøpelig ut når han var med sist, også konmer Ragnhild som liksom skal være storesøster og ser ikke spesielt gammel ut! Det irriterte meg! Og Arnfinn ble sammen med Juni og det virket jo som om de var på samme alder, og han blir sammen med Monica... Arnfinn og Ranghild burde vært ca 80 år hvis det skulle stemme! Og Tom var på alder med Sol og Måne, som var oldebarna til Georg! 😂 Arnfinn og Ragnhild skulle liksom være foreldrene hans... det var så drøyt lite gjennomtenkt 🤔 altså Astrid ville vært bestemoren til Tom, og tippoldemoren til Sol og Måne... også er de på samme alder... huff! 

 

Men også, når Vanessa og Goggen var sammen, satt de barnevakt for Jenny, når hun var liten før hun dro til Paris. Når Jenny kommer tilbake er Vanessa 2 år eldre og Jenny er 7 år eldre ca 😂 

 

Goggen og Runa var like gammel når de møttes, plutselig var Goggen 19 og Runa ble snart 17 😂 

Anonymkode: f1fa8...082

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Jeg leste et eller annet sted at han Storm-karakteren skulle dø?     

Anonymkode: 0e0ee...3f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 time siden, AnonymBruker skrev:

 Jeg leste et eller annet sted at han Storm-karakteren skulle dø?     

Anonymkode: 0e0ee...3f7

Han er død nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...