Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

46 minutter siden, Winza/Jacklost skrev:

Er en ekstra scene som omhandler rom 513 men de blir lagt ut på Facebook siden :)

Etter det er over burde de legge sammen alle de klippene og kalle den

Rom 513 - The Movie

Å. Er ikke på Facebook jeg. Var der før, men gadd ikke mer. :P Uansett syns jeg det er best å se hovedepisoden, så da fortsetter jeg med det. :) 

Hehe, ja 513 the movie hadde vært noe. :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Winza
Akkurat nå, Salka skrev:

Å. Er ikke på Facebook jeg. Var der før, men gadd ikke mer. :P Uansett syns jeg det er best å se hovedepisoden, så da fortsetter jeg med det. :) 

Hehe, ja 513 the movie hadde vært noe. :nigo: 

Man trenger ikke være medlem, bare å gå inn på fb sida og alle kan se klippet :) Er det jeg må gjøre fordi jeg eier ikke tålmodighet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.tv2.no/underholdning/9032976/

Da er det slutt for Hotel Cæsar.

Serien har tapt seg veldig i det siste så jeg skjønner godt at serien har synkende seertall. Tipper også at mange av de faste seerne var eldre og ikke har fått fulgt serien videre da den begynte å gå kun på TV2 sumo.

Jeg har sett på Hotel Cæsar helt siden starten og synes det er helt greit at det nå er slutt. Som jeg har skrevet tidligere synes jeg at serien har tapt seg og det er rett og slett litt kjedelig å se på. Det er ikke noe spennende lenger. Gleder meg til å se hvilke nye serier som kommer ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
4 minutter siden, fresia skrev:

http://www.tv2.no/underholdning/9032976/

Da er det slutt for Hotel Cæsar.

Serien har tapt seg veldig i det siste så jeg skjønner godt at serien har synkende seertall. Tipper også at mange av de faste seerne var eldre og ikke har fått fulgt serien videre da den begynte å gå kun på TV2 sumo.

Jeg har sett på Hotel Cæsar helt siden starten og synes det er helt greit at det nå er slutt. Som jeg har skrevet tidligere synes jeg at serien har tapt seg og det er rett og slett litt kjedelig å se på. Det er ikke noe spennende lenger. Gleder meg til å se hvilke nye serier som kommer ☺

Det er bare en pause

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist. :( en epoke er snart over. Selv om serien har variert i kvalitet har den fulgt meg fra jeg var 15 år. Jeg syns serien er bra nå, liker den dystre stemningen, men det er jo en smakssak. 

Det å flytte serien over på sumo var rett og slett å be om bråk. Folk betaler NRK-lisens for å se TV uansett om de ser NRK eller ikke og de aller fleste vil ikke betale for sumo i tillegg, er nok stort sett bare blodfansen som gidder det. Dyrt er det også for mange, de burde i det minste hatt et eget Cæsar-abonnement med lavere pris. Samt at eldre som ikke er så gode på data og internett har falt ut. Tanta mi er en av dem. Hun er egentlig ikke så gammel (60-årene), men hun gidder bare ikke å prøve å lære seg data og det er jo hennes valg. 

Så jeg er ikke overrasket. Jeg visste det hele tiden. Man kan jo håpe at det blir nye episoder likevel. Jeg tviler på det, men hadde jo blitt glad om det hadde skjedd. :) 

Endret av Salka
Leif
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg også. Og en episode på torsdag har de plass til altså, om de kutter ut noe annen svada. Men jeg er likevel redd dette betyr slutten selv om de sier at de alltid vil gjøre en løpende vurdering og vurdere nye episoder. Likevel har jeg en sterk følelse av at dette virkelig ER slutten. Men håper selvsagt det starter opp igjen enten hos tv2 eller en annen kanal. 

Endret av Salka
Autocorrect
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Veldig irritendes at serien slutte bare fordi så mange folk var sta og nektet for all del å se på sumo :angry: Folk som lever i fortiden, ganske mange serier har gått bare på strømmingtjenester de siste årene, det er helt naturlig i dagens tid å sende serier på nettet. Håper dette får dem til å innse at de kanskje burde skaffe seg sumo, hvis mange nok ser på utover 2017 kan vi fortsatt redde Cæsar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
10 minutter siden, Salka skrev:

Tror jeg også. Og en episode på torsdag har de plass til altså, om de kutter ut noe annen svada. Men jeg er likevel redd dette betyr slutten selv om de sier at de alltid vil gjøre en løpende vurdering og vurdere nye episoder. Likevel har jeg en sterk følelse av at dette virkelig ER slutten. Men håper selvsagt det starter opp igjen enten hos tv2 eller en annen kanal. 

Skulle ønske de var som Days of our life som har 40 minutters episoder mandag til fredag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Winza/Jacklost skrev:

Skulle ønske de var som Days of our life som har 40 minutters episoder mandag til fredag

Oi, sendes days of our lives fortsatt? Dæven, den serien har vel gått i 60 år eller noe i USA og sikkert 20 år i Norge. Så på den de dagene jeg sluttet tidlig da jeg gikk på skolen og siden gårsdagens episode alltid gikk i reprise først fikk jeg med meg det meste likevel. Ting skjedde jo ikke så fort i den serien akkurat. :P 

Helt enig, 40 minutter Cæsar mandag-fredag hadde vært noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, fresia skrev:

http://www.tv2.no/underholdning/9032976/

Da er det slutt for Hotel Cæsar.

Serien har tapt seg veldig i det siste så jeg skjønner godt at serien har synkende seertall. Tipper også at mange av de faste seerne var eldre og ikke har fått fulgt serien videre da den begynte å gå kun på TV2 sumo.

Jeg har sett på Hotel Cæsar helt siden starten og synes det er helt greit at det nå er slutt. Som jeg har skrevet tidligere synes jeg at serien har tapt seg og det er rett og slett litt kjedelig å se på. Det er ikke noe spennende lenger. Gleder meg til å se hvilke nye serier som kommer ☺

Ikke rart med synkende seertall, når de har satt det over på Sumo, det sier seg jo selv.

Anonymkode: bc276...965

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
3 minutter siden, Salka skrev:

Oi, sendes days of our lives fortsatt? Dæven, den serien har vel gått i 60 år eller noe i USA og sikkert 20 år i Norge. Så på den de dagene jeg sluttet tidlig da jeg gikk på skolen og siden gårsdagens episode alltid gikk i reprise først fikk jeg med meg det meste likevel. Ting skjedde jo ikke så fort i den serien akkurat. :P 

Helt enig, 40 minutter Cæsar mandag-fredag hadde vært noe. 

Sjekka nå og den har gått i 62 år og kom nylig over 13 tusen episoder o.O Sykt. Om ene i starten var 25 som meg så ville han vært 87 nå o: Der er faktisk en engelsk såpeserie hvor ene skuespilleren har vært med fra starten på slutten av 50 tallet når han var rundt min alder til nå når han er i 80 årene (Har dog hatt en del pauser i løpet av de ti årene men at han fortsatt er trofast til serien er spesielt) helt sykt å tenke på o.O

Har du sett Home and Away? Det er min all time favoritt såpeserie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke rart med synkende seertall, når de har satt det over på Sumo, det sier seg jo selv.

Anonymkode: bc276...965

Det er fordi folk var for sta til å gi det en sjanse, det har funket for serier i USA og det er fordi folk der gir strømme tjenester en sjanse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Winza/Jacklost skrev:

Sjekka nå og den har gått i 62 år og kom nylig over 13 tusen episoder o.O Sykt. Om ene i starten var 25 som meg så ville han vært 87 nå o: Der er faktisk en engelsk såpeserie hvor ene skuespilleren har vært med fra starten på slutten av 50 tallet når han var rundt min alder til nå når han er i 80 årene (Har dog hatt en del pauser i løpet av de ti årene men at han fortsatt er trofast til serien er spesielt) helt sykt å tenke på o.O

Har du sett Home and Away? Det er min all time favoritt såpeserie :)

Dæææææven! Sykt, ja! Jeg leste for noen år siden at en av de gamle (husker ikke hvem) døde i virkeligheten og måtte skrives ut av serien. Han eller hun hadde vært med helt fra starten og var vel 85-90 år. 

Ja, har sett home and away for mange år siden, men det fenget ikke meg så mye. Jeg ser ikke så mye serier og har ikke tid til det heller, er stort sett bare Cæsar. Og farmen da når det går. Ellers et jeg ingen stor TV-titter egentlig. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
28 minutter siden, Salka skrev:

Dæææææven! Sykt, ja! Jeg leste for noen år siden at en av de gamle (husker ikke hvem) døde i virkeligheten og måtte skrives ut av serien. Han eller hun hadde vært med helt fra starten og var vel 85-90 år. 

Ja, har sett home and away for mange år siden, men det fenget ikke meg så mye. Jeg ser ikke så mye serier og har ikke tid til det heller, er stort sett bare Cæsar. Og farmen da når det går. Ellers et jeg ingen stor TV-titter egentlig. :) 

Hadde du vært med i en serie så lenge ville du vært 96 innen 62 år etter :P Leste om henne i stad, hun var født i 1914 og var med fra starten 1965 til 2007 når hun var 93 og hun døde i 2010. Det er en trofast skuespiller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan noen her forklare meg hva som skjer/skjedde med Jens August? Husker ikke om jeg har sett det eller ei, men siste jeg så var at han var der i sydenland i en bar med Amanda.. men så plutselig dukket ikke de opp igjen.. Hva skjer der?

Anonymkode: 7505a...24d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.3.2017 den 11.38, Winza/Jacklost skrev:

Det er fordi folk var for sta til å gi det en sjanse, det har funket for serier i USA og det er fordi folk der gir strømme tjenester en sjanse

Mange av seerne er litt oppi årene da, og serien har tapt seg såpass mye at mange ikke syns det var verdt det.

Anonymkode: 522ff...271

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange av seerne er litt oppi årene da, og serien har tapt seg såpass mye at mange ikke syns det var verdt det.

Anonymkode: 522ff...271

Hadde de bare visst hvor mye bedre serien har blitt nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan noen her forklare meg hva som skjer/skjedde med Jens August? Husker ikke om jeg har sett det eller ei, men siste jeg så var at han var der i sydenland i en bar med Amanda.. men så plutselig dukket ikke de opp igjen.. Hva skjer der?

Anonymkode: 7505a...24d

De bestemte seg for å starte opp et hotell sammen der nede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...