Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Eh denne siste episoden ble jeg ikke klok på!

Anonymkode: e71f8...b00

Kommer en sesong til ... :):nori:

Anonymkode: 254cd...b15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kommer en sesong til ... :):nori:

Anonymkode: 254cd...b15

Nei det gjør det ikke.

For en teit slutt, De kunne gått ha droppet hele denne episoden. Den ga oss jo ingenting. Ingen svar om hvem som drepte mohn eller hva som skjedde med hotel cæsar. Dypt skuffet over at en serie som har holdt på så lenge skal avsluttes på denne måten.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig, kjempeteit slutt. Rareste episoden av Cæsar noensinne. Serien hadde fortjent en mye bedre slutt enn det der. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som skrev siste episode gjorde det kanskje med vilje... mange ubesvarte spørsmål, slik at seerne vil forlange en ny sesong. Om ikke tv2 vil kjøoe den, hvorfor ikke en annen kanal? 

Siste episode kunne de i alle fall spart seg. Bortkastet tid å se og en ble bare enda mer forvirrer. Også Juni helt på slutten da.... Nå husker jeg alt! 

Greit, men HVA?

Tror de som lagde siste episode må ha røkt sokkene sine.

Anonymkode: e71f8...b00

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer nok mer etter hvert. Men nå har de pause. Blir svar på alle spørsmålene :) 

Anonymkode: 7505a...24d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer nok mer etter hvert. Men nå har de pause. Blir svar på alle spørsmålene :) 

Anonymkode: 7505a...24d

Håper det. Håper TVNorge eller noe kjøper serien. For denne slutten var bare teit og ga jo ikke svar på noen ting. Syns siste sesong har vært ganske dårlig, men måtte se likevel siden jeg har fulgt serien fra starten. Gått glipp av en og annen sesong, men har sett det meste. Nå er sumo sagt opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Salka skrev:

Håper det. Håper TVNorge eller noe kjøper serien. For denne slutten var bare teit og ga jo ikke svar på noen ting. Syns siste sesong har vært ganske dårlig, men måtte se likevel siden jeg har fulgt serien fra starten. Gått glipp av en og annen sesong, men har sett det meste. Nå er sumo sagt opp. 

Hvordan sluttet den da?

Anonymkode: bc276...965

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Episoden ga meg flere nye spørsmål framfor noe svar :/ Dumt at alle episodene opp til 2007 er borte nå og 2008 episodene forsvinner 31 denne måneden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, skikkelig teit at de har fjernet alt fra 1998-2007. Jeg hadde lyst til å begynne på nytt igjen og se det jeg ikke har sett også. Fra 2008 og utover har jeg sett alt, så gidder ikke starte der. Men 98-ca 2005 har jeg gått glipp av noen sesonger selv om jeg har sett det meste. 

Fint å ha deg tilbake @Winza, har savnet deg her inne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Kanskje TV 2 skal begynne med salg av Hotell Cæsar på dvd eller blu-ray?

 Dette kunne de sikkert ha tjent veldig store penger på! :nisse:

Anonymkode: 0e0ee...3f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 Kanskje TV 2 skal begynne med salg av Hotell Cæsar på dvd eller blu-ray?

 Dette kunne de sikkert ha tjent veldig store penger på! :nisse:

Anonymkode: 0e0ee...3f7

De ville nok ikke tjent mye på det, kostnadene ville blitt enorme, en DVD kunne hatt kanskje 50 fordelt på 4 CD-er. Da ville det blitt titals med DVD-er og tusener av kroner for dem som ville kjøpe og DVD-er er ikke på langt nær like populært nå som det var for 10 år siden. De kunne heller gitt ut en best off med de 40 beste episodene, eventuelt hver eneste sesongstart og sesongavslutning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Winza skrev:

De ville nok ikke tjent mye på det, kostnadene ville blitt enorme, en DVD kunne hatt kanskje 50 fordelt på 4 CD-er. Da ville det blitt titals med DVD-er og tusener av kroner for dem som ville kjøpe og DVD-er er ikke på langt nær like populært nå som det var for 10 år siden. De kunne heller gitt ut en best off med de 40 beste episodene, eventuelt hver eneste sesongstart og sesongavslutning :)

 Eller kanskje legge ut de beste delene på youtbe, eller noe? :nisse:

Anonymkode: 0e0ee...3f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 Eller kanskje legge ut de beste delene på youtbe, eller noe? :nisse:

Anonymkode: 0e0ee...3f7

Ja men finnes tusener av klipp der fra før av da, har selv bidratt med et par hundre klipp fra flere år tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...