Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

1 time siden, Winza/Jacklost skrev:

De bestemte seg for å starte opp et hotell sammen der nede :)

Ja det vet jeg. Trodde vi skulle få se litt mer.. At JA kom tilbake eller at familien der fikk vite at han ikke var død (igjen). 

Kanskje han dukker opp igjen.

jeg håper elles noen kjøper serien og fortsetter på den. Men etter så mange år er det sikkert like greit å avslutte den, men trist er det :( 

Anonymkode: 7505a...24d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, var ikke klar over at Hotel Cæsar fremdeles eksisterte jeg :O før jeg så denne tråden. Ny på kvinneguiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 minutt siden, hollabackgirl skrev:

Oi, var ikke klar over at Hotel Cæsar fremdeles eksisterte jeg :O før jeg så denne tråden. Ny på kvinneguiden :)

De holder på på sumo :) Men etter i år så er det over :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Winza/Jacklost skrev:

De holder på på sumo :) Men etter i år så er det over :(

Å da må jeg kjøpe meg Sumo! det er jo et barndomsminne <3 kanskje det er mange sesonger jeg ikke har sett da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
Akkurat nå, hollabackgirl skrev:

Å da må jeg kjøpe meg Sumo! det er jo et barndomsminne <3 kanskje det er mange sesonger jeg ikke har sett da :) 

Når så du på sist? Fra i år sender de mini episoder på mellom 5-9 min mandag til onsdag og på torsdag legger dem det sammen til en episode. Idiotisk :P Men jeg ser fortsatt på så, har sett på i rundt 18 år nå så har jo blitt en del av livet mitt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Winza/Jacklost skrev:

Når så du på sist? Fra i år sender de mini episoder på mellom 5-9 min mandag til onsdag og på torsdag legger dem det sammen til en episode. Idiotisk :P Men jeg ser fortsatt på så, har sett på i rundt 18 år nå så har jo blitt en del av livet mitt :P

Går de for Skam-stilen, med korte episoder? Det er nok hvertfall 5-6 år siden jeg så på sist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 minutt siden, hollabackgirl skrev:

Går de for Skam-stilen, med korte episoder? Det er nok hvertfall 5-6 år siden jeg så på sist!

Da har du nok over 1000 episoder til gode :biggrin:

Jepp, er mange som er sint pågrunn av det og ikke gidder få sumo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker i gamle dager når vi diskuterte ivrig i tråden her, så gøy vi hadde det...alle de fansa og KG-brukerne, hvor ble de av? Cæsar <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
9 minutter siden, caskerette skrev:

Husker i gamle dager når vi diskuterte ivrig i tråden her, så gøy vi hadde det...alle de fansa og KG-brukerne, hvor ble de av? Cæsar <3

De slutta å se på nok, serien har jo tapt seg enormt etter Astrid og Svein forlot serien /:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.4.2017 den 17.00, Winza/Jacklost skrev:

Da har du nok over 1000 episoder til gode :biggrin:

Jepp, er mange som er sint pågrunn av det og ikke gidder få sumo

Jeg benytter meg av disse gratismånedene som dukker opp innimellom, så da sparer jeg bare på episoder til neste kampanje. I går fikk jeg en måned. For 4 uker siden fikk jeg to uker. :nori:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza
27 minutter siden, penny_ skrev:

Jeg benytter meg av disse gratismånedene som dukker opp innimellom, så da sparer jeg bare på episoder til neste kampanje. I går fikk jeg en måned. For 4 uker siden fikk jeg to uker. :nori:

Nice :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Bare jeg som synes at alle på Cæsar spiller så dårlig? Det virker så falskt. Jeg vet jo at det er skuespill, men det er dårlig skuespill. Det har kun vært en håndfull gode skuespillere der. Folk som virkelig har talent. 
Får fnatt av hvor dårlig det er :bond:

 

Jeg syns Juni og Pelle som oftest er gode. Ninni er helt elendig..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, penny_ skrev:

Jeg benytter meg av disse gratismånedene som dukker opp innimellom, så da sparer jeg bare på episoder til neste kampanje. I går fikk jeg en måned. For 4 uker siden fikk jeg to uker. :nori:

Hvor fikk du det hen? Finner ikke noe om det hverken på appen, selve nettsiden til sumo eller tv2.no. Abonnementet mitt går ut den 16., hadde ikke gjort noe med en gratis måned. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, Salka skrev:

Hvor fikk du det hen? Finner ikke noe om det hverken på appen, selve nettsiden til sumo eller tv2.no. Abonnementet mitt går ut den 16., hadde ikke gjort noe med en gratis måned. :) 

Vi får ofte sånne små gavekort på jobben. Alltid noen som ikke vil ha, så jeg bruker som regel å få deres koder. 

Er sånne små gavekort på 2-4 uker.

Anonymkode: 8a809...bbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Salka skrev:

Hvor fikk du det hen? Finner ikke noe om det hverken på appen, selve nettsiden til sumo eller tv2.no. Abonnementet mitt går ut den 16., hadde ikke gjort noe med en gratis måned. :) 

Jeg følger Gjerrigknarken på Facebook. Han legger ofte ut innlegg om gratis sumo. 

http://www.gjerrigknark.com/Gratis-ting-og-vareprover/Diverse/Se-TV2-Sumo-gratis-i-en-hel-maned

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi får ofte sånne små gavekort på jobben. Alltid noen som ikke vil ha, så jeg bruker som regel å få deres koder. 

Er sånne små gavekort på 2-4 uker.

Anonymkode: 8a809...bbb

Åh, heldig. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...