Salka Skrevet 24. mars 2017 #14301 Del Skrevet 24. mars 2017 25 minutter siden, Winza/Jacklost skrev: Hva syntes du om episoden? Syns den var veldig bra. En av de beste på lenge. Gleder meg til fortsettelsen. Du da, hva syns du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 25. mars 2017 #14302 Del Skrevet 25. mars 2017 9 timer siden, Salka skrev: Syns den var veldig bra. En av de beste på lenge. Gleder meg til fortsettelsen. Du da, hva syns du? Samme Lurer på om Mohn hoppet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 25. mars 2017 #14303 Del Skrevet 25. mars 2017 1 time siden, Winza/Jacklost skrev: Samme Lurer på om Mohn hoppet Jeg også. Håper han gjorde det. Så har han sikkert lagt igjen et brev om at Ninni arver hele hotellet. Har nemlig sett reklame på TV hvor Ninni sier at hun er den nye eieren. Håper ikke jeg spoila noe nå, men reklamen er vist på TV flere ganger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iguana Skrevet 25. mars 2017 #14304 Del Skrevet 25. mars 2017 5 minutter siden, Salka skrev: Jeg også. Håper han gjorde det. Så har han sikkert lagt igjen et brev om at Ninni arver hele hotellet. Har nemlig sett reklame på TV hvor Ninni sier at hun er den nye eieren. Håper ikke jeg spoila noe nå, men reklamen er vist på TV flere ganger. Ja, jeg har sett klipp der Ninni forteller at hun er den nye eieren Dette blir spennende! Spørs om Mohn har skrevet at Ninni skal arve ham i testamentet sitt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 25. mars 2017 #14305 Del Skrevet 25. mars 2017 31 minutter siden, Salka skrev: Jeg også. Håper han gjorde det. Så har han sikkert lagt igjen et brev om at Ninni arver hele hotellet. Har nemlig sett reklame på TV hvor Ninni sier at hun er den nye eieren. Håper ikke jeg spoila noe nå, men reklamen er vist på TV flere ganger. Synes det er dumt de spoiler slikt i reklamer :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 25. mars 2017 #14306 Del Skrevet 25. mars 2017 21 minutter siden, Iguana skrev: Ja, jeg har sett klipp der Ninni forteller at hun er den nye eieren Dette blir spennende! Spørs om Mohn har skrevet at Ninni skal arve ham i testamentet sitt Jaaaa! Gleder meg! Ja, har nok det og kanskje i tillegg lagt igjen et brev til henne. Hans måte å prøve å få tilgivelse på. Da blir ihvertfall hotellet reddet. Men litt synd om han er død også, han er jo den eneste skurken der nå og han er jo morsom selv om han er fryktelig irriterende også. Er han død håper jeg det kommer inn en ny skurk. Må jo nesten det. Er forresten ganske sikker på at hun som spiller kona hans har hatt en rolle i Cæsar før, men klarer ikke huske hvem hun kan ha spilt! Var bare en gjesterolle tror jeg. Mulig jeg husker feil altså og bare har sett henne andre steder, men hun ser så kjent ut i Cæsar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 25. mars 2017 #14307 Del Skrevet 25. mars 2017 4 minutter siden, Winza/Jacklost skrev: Synes det er dumt de spoiler slikt i reklamer :/ Enig, særlig når det er så langt frem i tid. Er jo sikkert 1-2 mnd siden den reklamen ble vist første gang. Men dumt uansett å spoile såpass store ting. Bedre at de hinter litt liksom uten å spoile. Spent på om det blir noe mer Cæsar jeg. Håper jo på det selv om jeg er redd det ikke blir noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 25. mars 2017 #14308 Del Skrevet 25. mars 2017 1 minutt siden, Salka skrev: Enig, særlig når det er så langt frem i tid. Er jo sikkert 1-2 mnd siden den reklamen ble vist første gang. Men dumt uansett å spoile såpass store ting. Bedre at de hinter litt liksom uten å spoile. Spent på om det blir noe mer Cæsar jeg. Håper jo på det selv om jeg er redd det ikke blir noe. Skulle ønske de sendte 6 episoder i uka som med Home and Away. De har 1 på mandag, tirsdag, onsdag og på torsdager viser de 3 episoder. Cæsar er så mye bedre nå enn sist år så ville vært kjekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 25. mars 2017 #14309 Del Skrevet 25. mars 2017 1 minutt siden, Winza/Jacklost skrev: Skulle ønske de sendte 6 episoder i uka som med Home and Away. De har 1 på mandag, tirsdag, onsdag og på torsdager viser de 3 episoder. Cæsar er så mye bedre nå enn sist år så ville vært kjekt Helt enig. En episode i uka er altfor lite. Gidder ikke de småklippene heller, for det blir så kjedelig å se alt om igjen på torsdagen. 3 episoder på torsdager hadde vært en drøm, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 25. mars 2017 #14310 Del Skrevet 25. mars 2017 40 minutter siden, Salka skrev: Helt enig. En episode i uka er altfor lite. Gidder ikke de småklippene heller, for det blir så kjedelig å se alt om igjen på torsdagen. 3 episoder på torsdager hadde vært en drøm, hehe. Husker de kutta ut fredags episoder pågrunn av skal vi danse. Ser for meg at det kommer Hotel Cæsar: The Movie. En 60 minutters fullspikret Cæsar film med mye drama og spenning. Kommer på kino 2 februar 2018 Og så blir Cæsar fornyet til 2018 men i nytt konsept, hver mandag til onsdag får vi 1 og et halvt minutter med Hotel Cæsar og på torsdag blir alt spikret sammen til 5 minutter med intro lagt til. I reklamen sitter igjen Pelle og Juni i sofaen og Pelle sier, se for 129kr måneden får du 5 minutter med Hotel Cæsar i uka! Juni sier, men det blir jo 20 minutter i måneden, det er fantastisk! :D Med tittelen på slutten Hotel Cæsar + Sumo = Sant Egentlig burde det stå Hotel Cæsar + Sumo = Svindel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #14311 Del Skrevet 25. mars 2017 Har juni begynt å drikke igjen enda? Anonymkode: d6f0d...790 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 25. mars 2017 #14312 Del Skrevet 25. mars 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har juni begynt å drikke igjen enda? Anonymkode: d6f0d...790 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #14313 Del Skrevet 25. mars 2017 5 timer siden, Salka skrev: Jaaaa! Er forresten ganske sikker på at hun som spiller kona hans har hatt en rolle i Cæsar før, men klarer ikke huske hvem hun kan ha spilt! Var bare en gjesterolle tror jeg. Mulig jeg husker feil altså og bare har sett henne andre steder, men hun ser så kjent ut i Cæsar. Hun har nok aldri spilt i hc før. Men hun har spilt i mye annet. Marianne krogness heter hun. Jeg tror du kanskje kan tenke på hun som spilte ingrid iversen i de første sesongene. Jeg trodde det var hun i første øyekast 😊 hun heter forsåvidt beate eriksen. Anonymkode: 3d370...10b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 28. mars 2017 #14314 Del Skrevet 28. mars 2017 Skal si Cæsar har bedret seg mye de siste ukene, blir veldig spennende i neste episode nå :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 28. mars 2017 #14315 Del Skrevet 28. mars 2017 Jeg syns også det har blitt bedre. Liker den litt dystre stemningen som har vært i det siste. Gleder meg til torsdagens episode, blir spennende å se hva som har skjedd med Mohn. Jeg gidder ikke se delepisodene siden jeg syns det blir så kjedelig å se alt om igjen på torsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 28. mars 2017 #14316 Del Skrevet 28. mars 2017 4 minutter siden, Salka skrev: Jeg syns også det har blitt bedre. Liker den litt dystre stemningen som har vært i det siste. Gleder meg til torsdagens episode, blir spennende å se hva som har skjedd med Mohn. Jeg gidder ikke se delepisodene siden jeg syns det blir så kjedelig å se alt om igjen på torsdag. Hvorfor måtte du sett den om igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 28. mars 2017 #14317 Del Skrevet 28. mars 2017 1 minutt siden, Winza/Jacklost skrev: Hvorfor måtte du sett den om igjen? Fordi alt som vises i delepisodene også vises i hovedepisoden på torsdagen. Da ser man jo det som har skjedd den uken om igjen. Jeg er ikke så flink til å formulere meg, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 28. mars 2017 #14318 Del Skrevet 28. mars 2017 9 minutter siden, Salka skrev: Fordi alt som vises i delepisodene også vises i hovedepisoden på torsdagen. Da ser man jo det som har skjedd den uken om igjen. Jeg er ikke så flink til å formulere meg, hehe. Du hadde ikke trengt å se episoden da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 28. mars 2017 #14319 Del Skrevet 28. mars 2017 32 minutter siden, Winza/Jacklost skrev: Du hadde ikke trengt å se episoden da Nei sant det, men jeg foretrekker å se alt i en episode. Og så er det vel et par minutter ekstra i hovedepisoden som ikke er med i delepisodene tror jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 28. mars 2017 #14320 Del Skrevet 28. mars 2017 (endret) 11 minutter siden, Salka skrev: Nei sant det, men jeg foretrekker å se alt i en episode. Og så er det vel et par minutter ekstra i hovedepisoden som ikke er med i delepisodene tror jeg? Er en ekstra scene som omhandler rom 513 men de blir lagt ut på Facebook siden Etter det er over burde de legge sammen alle de klippene og kalle den Rom 513 - The Movie Endret 28. mars 2017 av Winza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå