Katten.2.0 Skrevet 7. juli 2022 #41 Skrevet 7. juli 2022 39 minutter siden, Donglebæret said: Kompis, vi har ytringsfrihet i Norge. SIAN opererer innenfor denne. Forhold deg til dét. Nåja: https://www.ao.no/se-sian-dramaet-minutt-for-minutt-hele-bilen-din-blir-odelagt-na-ja-ja-det-gar-bra/s/5-128-339752 "Sian hadde ikke varslet politiet om at de skulle brenne koraner i en rundkjøring på Mortensrud. Aksjonen var en protest mot Oslo-politiet, hevder leder Lars Thorsen." "– Vi kommer ikke til å varsle politiet neste gang vi brenner koraner heller, sier Lars Thorsen (t.h.) til AO." 1
Entern Skrevet 7. juli 2022 #42 Skrevet 7. juli 2022 Velvia skrev (3 minutter siden): Det er flere som ser Tjomlid sine poenger: https://www.nationen.no/motkultur/leder/klinges-lite-konstruktive-bidrag/ Folk som kommer så nære å forsvare pedofili som Tjomlid gjør, har aldri gode poenger. 2
elisa1819 Skrevet 7. juli 2022 #43 Skrevet 7. juli 2022 Fyren (drapsmannen) hadde glemt å ta medisinene sine da, i likhet med den erkedanske masseskyteren i København i forrige uke.
Donglebæret Skrevet 7. juli 2022 #44 Skrevet 7. juli 2022 (endret) Katten.2.0 skrev (11 minutter siden): Nåja: https://www.ao.no/se-sian-dramaet-minutt-for-minutt-hele-bilen-din-blir-odelagt-na-ja-ja-det-gar-bra/s/5-128-339752 "Sian hadde ikke varslet politiet om at de skulle brenne koraner i en rundkjøring på Mortensrud. Aksjonen var en protest mot Oslo-politiet, hevder leder Lars Thorsen." "– Vi kommer ikke til å varsle politiet neste gang vi brenner koraner heller, sier Lars Thorsen (t.h.) til AO." So? De opererer fortsatt innenfor ytringsfriheten? Jeg får ikke lest artikkelen, har ikke abonnement. Endret 7. juli 2022 av Donglebæret 3
Katten.2.0 Skrevet 7. juli 2022 #45 Skrevet 7. juli 2022 1 minutt siden, Donglebæret said: So? De opererer fortsatt innenfor ytringsfriheten? Men i deres uttrykk av den begår de andre lovbrudd. 1
Donglebæret Skrevet 7. juli 2022 #46 Skrevet 7. juli 2022 Katten.2.0 skrev (2 minutter siden): Men i deres uttrykk av den begår de andre lovbrudd. Sorry, men jeg henger ikke med her. 1
Gjest Husflue Skrevet 7. juli 2022 #47 Skrevet 7. juli 2022 Mardrøm skrev (På 5.7.2022 den 2.28): Det er tryggere å bo i Norge enn omtrent alle andre land i verden. Ytringsfriheten står trygt, det er ingen som forfølger deg på grunn av ytringene dine, men du må regne med å bli motsagt om du sier noe dumt eller feil. Den største utfordringen vi som nasjon står overfor, er klimakrisen. Vi burde legge ned mer innsats der, og ikke på konstruerte debatter. Ytringsfrihet i Norge står slettes ikke trygt! Vi er på god vei å sove oss igjennom til en større krise. Woke er en kilde til dette som har spredd seg gjennom tiktok-generasjonen og det skjer akkurat nå. Både barn og voksne moderer seg kraftig i ytringer og har til slutt ingen meninger om noe annet enn poplæritets-vissvass. Men å mene noe sterkt og kritisk, da blir du fort latterliggjort. Islam får lov å bane fritt frem å tøye grenser der vi til slutt vil få munnkurv!
Gjest Velvia Skrevet 7. juli 2022 #48 Skrevet 7. juli 2022 12 minutter siden, Entern said: Folk som kommer så nære å forsvare pedofili som Tjomlid gjør, har aldri gode poenger. Hvor gjør han det?
Katten.2.0 Skrevet 7. juli 2022 #49 Skrevet 7. juli 2022 3 minutter siden, Donglebæret said: Sorry, men jeg henger ikke med her. De har begynt å bryte loven i det de argumenterer med er ytringsfrihet. 1
Entern Skrevet 7. juli 2022 #50 Skrevet 7. juli 2022 Velvia skrev (1 minutt siden): Hvor gjør han det? Se «motstand mot woke er terrorisme» tråden og Tjomlid tråden på rampelys 1 3
Gjest Velvia Skrevet 7. juli 2022 #51 Skrevet 7. juli 2022 3 minutter siden, Husflue said: Ytringsfrihet i Norge står slettes ikke trygt! Vi er på god vei å sove oss igjennom til en større krise. Woke er en kilde til dette som har spredd seg gjennom tiktok-generasjonen og det skjer akkurat nå. Både barn og voksne moderer seg kraftig i ytringer og har til slutt ingen meninger om noe annet enn poplæritets-vissvass. Men å mene noe sterkt og kritisk, da blir du fort latterliggjort. Islam får lov å bane fritt frem å tøye grenser der vi til slutt vil få munnkurv! Folk setter foten ned for trakkasering og en en konsekvens av det er at det ikke er fritt frem lenger for å si hva som helst.
Gjest Velvia Skrevet 7. juli 2022 #52 Skrevet 7. juli 2022 1 minutt siden, Entern said: Se «motstand mot woke er terrorisme» tråden og Tjomlid tråden på rampelys Kan ikke lese noe sted iat TJomlid fremsnakker pedofili.
Gjest Husflue Skrevet 7. juli 2022 #53 Skrevet 7. juli 2022 Velvia skrev (1 minutt siden): Folk setter foten ned for trakkasering og en en konsekvens av det er at det ikke er fritt frem lenger for å si hva som helst. Ja. Det er krenke-hylekoret som får gjennomslag og det utvikles nå i takt med den farlige gruppetenkningen. Vi må ha vår egen stemme og den stemmen er nå på tide å gjøres høylytt!
Gjest Boetica Skrevet 7. juli 2022 #54 Skrevet 7. juli 2022 Blåttvann skrev (På 3.7.2022 den 18.44): Tjomlid er jo helt tullerusk. Han kan innimellom ha gode poenger, men politisk er han ute og sykler. Og ror. Og famler. Virker nesten hjernevaska av seg selv og sine fikse idéer. Virkelighetsfjern i det minste. Hva er det Tjomlid har uttrykt? I kortversjon?
Fru Solsikke Skrevet 7. juli 2022 #55 Skrevet 7. juli 2022 MammatilPer skrev (1 time siden): En islamist i Norge (som ikke vil snakke enda) En ikke-muslimsk fyr i Danmark (drepte flere enn islamisten) En ikke-muslimsk fyr i USA.( drepte flere enn islamisten i Norge) 2-1 til ikke-muslimer. Tror ikke-muslimer vinner her. Man er rimelig forstyrret om man tenker på dette som en konkurranse. Som om det er snakk om 2 lag. 3 2
MammatilPer Skrevet 7. juli 2022 #56 Skrevet 7. juli 2022 Katten.2.0 skrev (55 minutter siden): Nåja: https://www.ao.no/se-sian-dramaet-minutt-for-minutt-hele-bilen-din-blir-odelagt-na-ja-ja-det-gar-bra/s/5-128-339752 "Sian hadde ikke varslet politiet om at de skulle brenne koraner i en rundkjøring på Mortensrud. Aksjonen var en protest mot Oslo-politiet, hevder leder Lars Thorsen." "– Vi kommer ikke til å varsle politiet neste gang vi brenner koraner heller, sier Lars Thorsen (t.h.) til AO." Jeg har tillit til politiet i Norge og vet at de ikke ser religion eller annet, de ser etter lovbrudd. Er der han gjør ulovlig så blir det oppgjør en eller annen gang. 1
Donglebæret Skrevet 7. juli 2022 #57 Skrevet 7. juli 2022 Katten.2.0 skrev (36 minutter siden): De har begynt å bryte loven i det de argumenterer med er ytringsfrihet. Beklager, men jeg henger ikke med. Jeg får altså ikke lest artikkelen. Helt konkret, hvilke lovbrudd begår SIAN? 2
MammatilPer Skrevet 7. juli 2022 #58 Skrevet 7. juli 2022 Fru Solsikke skrev (20 minutter siden): Man er rimelig forstyrret om man tenker på dette som en konkurranse. Som om det er snakk om 2 lag. De som tenker OSS og DEM gjør det. Og man er ganske naiv om man skulle tro at dette ikke gjør det til en indirekte om ikke direkte konkurranse.
Katten.2.0 Skrevet 7. juli 2022 #59 Skrevet 7. juli 2022 5 minutter siden, Donglebæret said: Beklager, men jeg henger ikke med. Jeg får altså ikke lest artikkelen. Helt konkret, hvilke lovbrudd begår SIAN? De søker ikke om tillatelse for å brenne koranen. Dermed er deres nyeste koranbrenninger ulovlig.
Blåttvann Skrevet 7. juli 2022 #60 Skrevet 7. juli 2022 Boetica skrev (25 minutter siden): Hva er det Tjomlid har uttrykt? I kortversjon? Han er vel så langt til venstre som du kommer politisk. Har hørt mye på podcastene hans før, nå gidder jeg selvfølgelig ikke høre på det tullet der lenger. Han tror også han er bedre enn alle andre og har forstått noe ingen andre har forstått, er mitt inntrykk. Og alle samtaler han har med andre (f.eks. Dag Sørås) handler stort sett om folk han mener er dumme og han deler bredt om årsakene til at han ikke liker dem. Eller en politisk sak, så ranter han om hvorfor andres meninger bare er teite og idiotiske. Er visst ikke mulig å bare se annerledes på ting... Sånt gidder jeg ikke i lengden. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå