Gå til innhold

Ok å plystre etter en sexy jente?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja, nå blir jo folk krenka for alt, så...

Anonymkode: 75642...b75

Og du blir krenka for å få beskjed om at plystring ikke er innafor. Sorry min medlidenhet =0

Anonymkode: 53785...5ec

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så da skal kvinner bare ikke si noe, fordi menn syntes det er ubehagelig å få beskjed om hva som er greit og hva som ikke er greit? Det går an å snu det på hodet, å tenke at å ta imot slik info, faktisk hjelper deg til å ende opp i fast forhokd. Fordi da skjønner du at å plystre etter damer ikke er en lur ting å gjøre. Eller mener du at kvinner da skal fortsette å ha det ubehagelig pga plystring og holde kjeft om det, for ikke å såre noen menn som bommer 100% på oppførselen sin? 

Anonymkode: 53785...5ec

Egoet deres kan få seg en skade vet du.. Huffa meg 🤯

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Plystrer aldri damer som går alene i mørket hvor det er lite folk. Det må være en travel gate hvor det er mange som går og helst når solen skinner. 

Anonymkode: ffabd...387

Men hvorfor gjøre det hvis du vet noen kan oppleve det som skremmende?

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du lever i en drømme verden. På tide å våkne lille incel.

Anonymkode: 9e713...d09

Kan ikke se for meg at usikre incels driver med catcalling.

Anonymkode: d2c55...4ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnePåLande skrev (1 minutt siden):

Egoet deres kan få seg en skade vet du.. Huffa meg 🤯

Ja synd på dem fordi livet blir så vanskelig fordi det å bli konfrontert ned at du er en dust svir litt for mye. Menn tåler generelt lite tilbakemeldinger fra kvinner og blir veldig krenket. Og går rett i forsvars posisjon og bruker hersketeknikk, som feks at damer tåler ingenting. Da får de selv først tåle å få motsvar. 

Anonymkode: 53785...5ec

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg og ei til ble plystrer på av et helt arbeidslag på et bygg vi skulle se over. Det ble sjukt ubehagelig å gå inn der etterpå. De ble sjukt flaue over egen oppførsel, når de forsto vi faktisk skulle inn i bygget og være deres overordnede. Men vi var profesjonelle vi. Men skulle gjerne ha sett de lot være, å henge ut av hvindu som apekatter å rope å plystre av begeistring. Vi fikk tilsendt blomster og litt å bite i med kort om unskyld etterpå. Med lovnad at det var tatt opp med teamet og at slik oppførsel  ikke skulle foregå på deres arbeidsplass igjen. Så vi takket for unnskyldningen og sa vi satte pris på at de de også tok litt tak i det i tillegg til en unnskyldning. 

Så slik oppførsel kan brått bite deg i rumpa. Det er uønsket oppførsel for de aller fleste kvinner (les svarene her) og det går under sexuell trakassering. Dessuten så har plystring 0 verdi for den som blir plystret på. Bortsett fra 1 av 1000 som syntes det kan være stas. Jeg har ennå til gode å høre en kvinne si hun syntes det var en hyggelig opplevelse å bli plystret etter, eller ropt etter

Anonymkode: 53785...5ec

Så utrolig pinlig for disse apekattene. De innså vel gjerne at de hadde flaks med tanke på at du og din kollega var profesjonelle i møte med disse plystrete mannfolkene. 
 

Å bli ropt etter og plystret etter er skremmende da en vet at de som utviser denne formen for oppførsel, ikke er helt i vater. Vet aldri hva som kan skje i møte med den type mannfolk.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja synd på dem fordi livet blir så vanskelig fordi det å bli konfrontert ned at du er en dust svir litt for mye. Menn tåler generelt lite tilbakemeldinger fra kvinner og blir veldig krenket. Og går rett i forsvars posisjon og bruker hersketeknikk, som feks at damer tåler ingenting. Da får de selv først tåle å få motsvar. 

Anonymkode: 53785...5ec

Helt enig. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnePåLande skrev (Akkurat nå):

Så utrolig pinlig for disse apekattene. De innså vel gjerne at de hadde flaks med tanke på at du og din kollega var profesjonelle i møte med disse plystrete mannfolkene. 
 

Å bli ropt etter og plystret etter er skremmende da en vet at de som utviser denne formen for oppførsel, ikke er helt i vater. Vet aldri hva som kan skje i møte med den type mannfolk.

Og de skjønte jo selv at de hadde oppført seg dårlig. Ellers hadde de vel neppe blitt så satt ut og flaue når vi kom. Så burde vel vært en liten engel på skuldra som burde ha stoppet dem. Var jo like lite ok, om vi bare skulle ha passert 

Anonymkode: 53785...5ec

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan ikke se for meg at usikre incels driver med catcalling.

Anonymkode: d2c55...4ce

Joda, de kopierer chad men failer hardt.

Anonymkode: 9e713...d09

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Og de skjønte jo selv at de hadde oppført seg dårlig. Ellers hadde de vel neppe blitt så satt ut og flaue når vi kom. Så burde vel vært en liten engel på skuldra som burde ha stoppet dem. Var jo like lite ok, om vi bare skulle ha passert 

Anonymkode: 53785...5ec

Får håpe de har lært leksen sin. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LillEve skrev (3 minutter siden):

Men hvorfor gjøre det hvis du vet noen kan oppleve det som skremmende?

Alt med måte. Tenker det neppe er skremmende på en travel gate hvor solen skinner og luften er fullt av positivitet. I går plystrer jeg og en kompis etter et par fine damer som gikk forbi. De tok det med et smile, lo og fikk tydeligvis en selvtillitsboost. 

Anonymkode: ffabd...387

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Alt med måte. Tenker det neppe er skremmende på en travel gate hvor solen skinner og luften er fullt av positivitet. I går plystrer jeg og en kompis etter et par fine damer som gikk forbi. De tok det med et smile, lo og fikk tydeligvis en selvtillitsboost. 

Anonymkode: ffabd...387

Og de KUNNE blitt redde. Det er nok av kvinner som blir overfalt på høylys dag og, selv med mange til stede. Det kan også være en påminnelse om noe som allerede har skjedd med dem. Uønsket seksuell oppmerksomhet kan være skummelt og trigge fryktreaksjoner uansett, så bare la være? Hvorfor satse på at de "sikkert ikke blir redde"?

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LillEve skrev (19 minutter siden):

Og så glemmer du de som regelrett kan bli redde. Å få uønsket oppmerksomhet fra menn kan skape fryktreaksjon hos mange. Det er en altfor høy andel kvinner som har blitt voldtatt og trakassert til at det er innafor å plystre etter noen på den måten.

Hvorfor skal et kompliment på at noen er "sexy" bli gitt i det hele tatt til fremmede som ikke ber om det? La folk være i fred.

Blir du redd for å bli plystret på så tenker jeg du allerede har nok av psykiske problemer og allerede koblet til psykisk helse i kommunen med miljøterapeut. 

Neste gang de går ut av leiligheten så får de spørre om miljøterapeuten kan bli med. 

Anonymkode: 62c5b...d70

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt morsom vending i tråden her. Det blir spurt om plystring på kvinner er ok. De fleste her skriver nei. Så vender tråden seg i retning at såpass må vi tåle. For hvis ikke blir det vanskelig for menn.... 

Svaret er nei det er ikke greit å plystre/rope etter kvinner. Og det er vel ikke et tema å diskutere videre på. Du må gjerne plystre videre, men vit iallefall at de kvinnene du plystrer på så og si alle gangene ikke liker det. Og får du ikke ønsket respons, så iallefall ikke skyld på noen andre enn deg selv 

Anonymkode: 53785...5ec

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LillEve skrev (1 minutt siden):

Og de KUNNE blitt redde. Det er nok av kvinner som blir overfalt på høylys dag og, selv med mange til stede. Det kan også være en påminnelse om noe som allerede har skjedd med dem. Uønsket seksuell oppmerksomhet kan være skummelt og trigge fryktreaksjoner uansett, så bare la være? Hvorfor satse på at de "sikkert ikke blir redde"?

Hysteri…bare å lukke seg inne i et bomberom og hive nøkkelen. Tåler ingenting lenger?

Anonymkode: ffabd...387

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Blir du redd for å bli plystret på så tenker jeg du allerede har nok av psykiske problemer og allerede koblet til psykisk helse i kommunen med miljøterapeut. 

Neste gang de går ut av leiligheten så får de spørre om miljøterapeuten kan bli med. 

Anonymkode: 62c5b...d70

Holy shit, tenk å ha hue så langt opp i egen ræv at du ikke klarer å ta innover deg at du påfører andre ubehageligheter. 

Å synes det er ubehagelig å bli plystra på er ikke et tegn på at man har psykiske problemer. 

Tenk å leve på den måten som deg, at alle andres problemer bare kan feies under med "jeg syns ikke du kan føle det sånn".

  • Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Blir du redd for å bli plystret på så tenker jeg du allerede har nok av psykiske problemer og allerede koblet til psykisk helse i kommunen med miljøterapeut. 

Neste gang de går ut av leiligheten så får de spørre om miljøterapeuten kan bli med. 

Anonymkode: 62c5b...d70

Idiot 🤣

Anonymkode: 9e713...d09

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Blir du redd for å bli plystret på så tenker jeg du allerede har nok av psykiske problemer og allerede koblet til psykisk helse i kommunen med miljøterapeut. 

Neste gang de går ut av leiligheten så får de spørre om miljøterapeuten kan bli med. 

Anonymkode: 62c5b...d70

Er du seriøs nå. Har også blitt redd i noen situasjoner med plystring og roping. Du kan bli tatt tak i. Har blitt det. En litt full guttegjeng på gata jeg måtte passere. Plystring og roping. Jeg prøver å gå rundt. En tar tak i armen min, jeg napper den til meg, og så begynner alle å rope hore, luremus og div. Jeg skulke gå fra A til B i ærend. Og forventer å få gjøre det i fred. Ingenting ved min oppførsel sa at deres oppførsel var velkommen på noe vis. De syntes nok de var super hyggelige da de ga meg komplimenter, og ble ganske stygge, når jeg ikke kastet meg i armene deres. Dette var helt vanlige gutter på guttetur. 

Anonymkode: 53785...5ec

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å plystre etter damer må vel være på topp tre lista over de mest Harry ting som finnes.

Jeg ser for meg at TS vanker mye på Danskebåten.

  • Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei! Dette er ikke et kompliment, og vi har vel kommet lengre enn dette?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...