Gå til innhold

Ok å plystre etter en sexy jente?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Helene1982 skrev (4 timer siden):

Det er ingen ting som gjør meg mer glad enn at du ikke forstår at enkelte blir vettskremt av at noen plystrer på dem. Jeg forstår ikke at du står foran speilet hjemmet og pynter deg slik at du kan får et blikk eller bli plystret etter, men jeg aksepterer at vi er ulike. Og et resonnement om at "da kan vel alle bare holde seg hjemme og ikke snakke sammen da alle dør av skrekk," er jeg ikke med på. Det går an både for kvinner og menn å ha en sivilisert samtale om de ønsker å bli kjent med noen eller gi noen et kompliment. Ingen har kritisert det.

Jeg står ikke hjemme foran speilet og pynter meg slik at jeg kan få et blikk eller bli plystret etter. Jeg poengterte jo i innlegget mitt at det fungerer bra uten også. Jeg går hovedsakelig ut for å gjøre ærend eller oppleve ting. Jeg bare sier at om det skulle skje, så synes jeg det bare er hyggelig, det plager meg ikke. Jeg ville faktisk blitt litt beklemt om en tilfeldig mann kom bort til meg på gata og så at han synes jeg er fin og vil spandere en øl eller noe. Jeg ville ikke blitt irritert eller sint, men jeg foretrekker ikke det foran å bli plystret etter. Og for traumatiserte kvinner - jeg forstår ikke at de skulle foretrekke det, foran en plystring. Men ja, vi er forskjellige, og man trenger kanskje ikke forstå alt og alle.

Anonymkode: 05ae7...4b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg står ikke hjemme foran speilet og pynter meg slik at jeg kan få et blikk eller bli plystret etter. Jeg poengterte jo i innlegget mitt at det fungerer bra uten også. Jeg går hovedsakelig ut for å gjøre ærend eller oppleve ting. Jeg bare sier at om det skulle skje, så synes jeg det bare er hyggelig, det plager meg ikke. Jeg ville faktisk blitt litt beklemt om en tilfeldig mann kom bort til meg på gata og så at han synes jeg er fin og vil spandere en øl eller noe. Jeg ville ikke blitt irritert eller sint, men jeg foretrekker ikke det foran å bli plystret etter. Og for traumatiserte kvinner - jeg forstår ikke at de skulle foretrekke det, foran en plystring. Men ja, vi er forskjellige, og man trenger kanskje ikke forstå alt og alle.

Anonymkode: 05ae7...4b7

Om det hadde kommet en random mann bort til meg på gata med en øl, hadde jeg også syntes det hadde vært veldig rart. Hadde det kommet en fyr som høflig spurte om han kunne sette seg ved siden av meg, hadde jeg sannsynligvis svart ja, og vi kunne hatt en samtale som ikke var plystre plystre – jeg synes du er fiiin. Men med ord og setninger. Du trenger ikke forstå traumatiserte kvinner, men en argumentasjon om at du heller vil bli  plystret etter slik at du slipper å bl kontaktet på en sivilisert måte da det er viktgere for deg å ikke bli irriterert enn at traumatiserte  kvinner ikke blir livredde, forstår ikke jeg.  Det er ingen som forventer at du skal forstå alle menneskee som har opplevd andre ting enn deg, men om du skal kjøre alle teorier gjennom ditt eget hode på grunnlag av  dine opplevelser og erfaringer og basere andres sannhet på hva du hadde tenkt, burde du ta deg en tur ut av bydelen din, og lytte til mennesker som er annerledes enn deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...