Gå til innhold

Ok å plystre etter en sexy jente?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Nå må du gi deg. Hvordan i alle dager trakasserer man en jente seksuelt om man plystrer etter henne?

Anonymkode: ffabd...387

🤣

Anonymkode: 9e713...d09

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei. Når jeg ser en sinnsykt sexy dame på gata har jeg lyst å fortelle henne at hun ser fin ut. Da funker det med plystring. 

Anonymkode: ffabd...387

Sinnsykt sexy damer vet gjerne at de er sinnsykt sexy. De har ikke behov for å få vite det av deg. 

  • Liker 15
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei. Når jeg ser en sinnsykt sexy dame på gata har jeg lyst å fortelle henne at hun ser fin ut. Da funker det med plystring. 

Anonymkode: ffabd...387

For meg er det 100% uinteressant om du eller andre random fyrer syntes jeg er sexy og utrykker det med plystring. 100% turn off. 

Anonymkode: 53785...5ec

  • Liker 14
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hippogriff said:

Sinnsykt sexy damer vet gjerne at de er sinnsykt sexy. De har ikke behov for å få vite det av deg. 

Og det er trakassering. Det er ikke greit å gå rundt å snakke om andre folk sitt utseende! Du gjør de bare ukomfortabel.

Anonymkode: 9e713...d09

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler det er relativt uskyldig, og aldri blitt sur/fornærmet. Litt ukomfortabel, og vet plutselig ikke hvor jeg skal gjøre av blikket. Syns ikke jeg er spesielt attraktiv, så noen ganger har jeg lurt på om det har blitt gjort i en sarkastisk mening. Oppsummert.. like greit om folk ikke gjør det 😅 men ikke krise heller. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, krenke KG i fri utfoldelse. Kall det klønete, umodent, dårlig kompass men dropp seksuell trakassering. Det er det så absolutt ikke. 
Det er fullstendig misforstått om damer generelt tror at denne noe primitive formen for kompliment/uttrykke sin glede over å se en deilig dame er noe menn gjør for å oppnå noe. 

Overhør det, vis fingeren, le, rist på hodet eller hva du ønsker. Det beste er om du retter deg litt opp i ryggen, kneiser med nakken, svinger ørlite mer på hoftene når du går, smiler bredt og kjenner på den, tross alt innnerste lille, boosten av selvtillit du impulsivt fikk «slengt etter deg», jeg lover at du da ser (om mulig) enda deiligere/vakker/sexy ut. 
 

slett inntrykket eller putt det i en flik i minneboka. Vær glad menn bryr seg, og tenk litt over den enorme skjevdelingen kjønnene i mellom på akkurat det tema 😚

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvis man plystrer etter to fine damer som går sammen. Ingen av de blir flaue da. Det må da være innenfor. 

Anonymkode: ffabd...387

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har slutta fullstendig å gi komplimenter med mindre jeg kjenner vedkommende godt. Ekstremt fort gjort å gå i #metoo-fella, og i verste fall kan jobben ryke p.g.a. et uoppmerksomt øyeblikk, selv om det var 100% godt ment.

Da er det beste å holde kjeft. De fleste i min krets gjør akkurat det samme. Til og med å kommentere klær er jeg svært forsiktig med, da det fort kan tolkes feil.

Anonymkode: d9093...95c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting er større turnoff enn sleske mannfolk som plystrer eller slenger kommentarer mot kvinner. Det skaper bare frykt og blir 9 av 10 ganger sett på som seksuell trakassering. Kvinnene blir ukomfortabel og de blir redd. Blir mannfolka ignorert over lengre tid eller at de ikke får tilbakemelding så blir de voldelige og begynner å voldta.

Anonymkode: 9e713...d09

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Catcalling er for harry amerikanere.

Anonymkode: d2c55...4ce

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gorgonzola said:

Jøss, krenke KG i fri utfoldelse. Kall det klønete, umodent, dårlig kompass men dropp seksuell trakassering. Det er det så absolutt ikke. 
Det er fullstendig misforstått om damer generelt tror at denne noe primitive formen for kompliment/uttrykke sin glede over å se en deilig dame er noe menn gjør for å oppnå noe. 

Overhør det, vis fingeren, le, rist på hodet eller hva du ønsker. Det beste er om du retter deg litt opp i ryggen, kneiser med nakken, svinger ørlite mer på hoftene når du går, smiler bredt og kjenner på den, tross alt innnerste lille, boosten av selvtillit du impulsivt fikk «slengt etter deg», jeg lover at du da ser (om mulig) enda deiligere/vakker/sexy ut. 
 

slett inntrykket eller putt det i en flik i minneboka. Vær glad menn bryr seg, og tenk litt over den enorme skjevdelingen kjønnene i mellom på akkurat det tema 😚

100% seksuell trakassering. Og det ee absolutt ikke opp til deg å si on det er eller ikke. Det er individuelt. Og kvinner flest er enig i at det absolutt er seksuell trakassering. Du plystrer etter en kvinne som om hun var et stykke kjøtt. Du plystrer ikke etter de som du ikke er seksuelt tiltrukket av? Nettopp. Point made.

Anonymkode: 9e713...d09

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei kvinner må få kunne gå på gaten i fred uten å bli objektivisert og seksualisert av menn uten sosiale antenner. 

Anonymkode: c593d...500

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ingenting er større turnoff enn sleske mannfolk som plystrer eller slenger kommentarer mot kvinner. Det skaper bare frykt og blir 9 av 10 ganger sett på som seksuell trakassering. Kvinnene blir ukomfortabel og de blir redd. Blir mannfolka ignorert over lengre tid eller at de ikke får tilbakemelding så blir de voldelige og begynner å voldta.

Anonymkode: 9e713...d09

Dette oppgulpet faller på sin egen urimelighet. Kom deg ut av konspirasjonsdyna di, dra ut bomullen fra øra og ta på deg «slik er verden egentlig brillene. Vi menn vil ha oss frabedt å bli stemplet som voldelige voldektsforbrytere! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Hvis man ser en fin dame og vil gi henne et kompliment ved å kanskje plystre etter henne. Går det an? 

Anonymkode: ffabd...387

damer trenger bekreftelse, så plystre i vei. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så vanskelig for mange menn å gi komplimenter på en ordentlig måte? Hvorfor "må" det være plystring, vulgær roping; som regel med en flokk kompiser, alle stirrende og flirende på den ene dama. Det oppleves påtrengende og i noen tilfeller truende. I blant blir det truende også Ja, jeg snakker av erfaring.

Anonymkode: fa68c...203

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Gorgonzola said:

Dette oppgulpet faller på sin egen urimelighet. Kom deg ut av konspirasjonsdyna di, dra ut bomullen fra øra og ta på deg «slik er verden egentlig brillene. Vi menn vil ha oss frabedt å bli stemplet som voldelige voldektsforbrytere! 

Så slutt å plystre på kvinner som en desperat incel så kanskje det stempelet blir borte 👌

Anonymkode: 9e713...d09

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så jeg skal bare holde kjeft da? Bare gå rundt som en robot og aldri gi komplimenter til fremmede damer?

Anonymkode: ffabd...387

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

 

Har selv aldri plystret på noen kvinner, men sett hvordan de har reagert når noen har plystret på de. Noen har smilt tilbake,  noen ser i bakken mens noen har til og med vist de fingeren. 

Tipper det gir noen kvinner selvtillitsboost, noen synes det er flaut mens andre ser på det som kvinneundertrykkende.

Så hvis du som man ønsker å tiltrekke deg oppmerksomhet med plystring, tenk da at det er bare et "numbers-game". Noen av de blir forbanna og kjefter på deg, andre er blyge og vil ikke gi deg oppmerksomhet men det vil alltid være de som liker det. 

Som alt mulig annet her i verden, godt ikke alle sammen er skrudd helt likt sammen. 

Anonymkode: 62c5b...d70

Og så glemmer du de som regelrett kan bli redde. Å få uønsket oppmerksomhet fra menn kan skape fryktreaksjon hos mange. Det er en altfor høy andel kvinner som har blitt voldtatt og trakassert til at det er innafor å plystre etter noen på den måten.

Hvorfor skal et kompliment på at noen er "sexy" bli gitt i det hele tatt til fremmede som ikke ber om det? La folk være i fred.

  • Liker 5
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I min ungdom var det ganske vanlig at menn plystret på damer. Jeg opplvde det ofte selv og så ikke på det som noe problem.

Men vi var ikke så hårsåre på den tiden...

Anonymkode: 75642...b75

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Så jeg skal bare holde kjeft da? Bare gå rundt som en robot og aldri gi komplimenter til fremmede damer?

Anonymkode: ffabd...387

Du har skjønt det. Jippiiiii!!! 

Anonymkode: 9e713...d09

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...