Hakkespett Skrevet 20. september 2022 #161 Del Skrevet 20. september 2022 Her tror jeg det bare er å ta en digital! Tydelig og fin strek. Ingen tegn på å være kjemisk😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 20. september 2022 Forfatter #162 Del Skrevet 20. september 2022 *Marihøna* skrev (3 timer siden): Utvilsomt gravid 😍 fikk aldri sterkere strimmeltester når jeg hadde kjemisk. Vil tro digital hadde slått ut på den idag 🤔 Og du har så rett😭❤️ Jeg er så glad nå Hakkespett skrev (2 timer siden): Her tror jeg det bare er å ta en digital! Tydelig og fin strek. Ingen tegn på å være kjemisk😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Marihøna* Skrevet 20. september 2022 #163 Del Skrevet 20. september 2022 elinoooor skrev (1 time siden): Og du har så rett😭❤️ Jeg er så glad nå Åh, fantastisk 😍 da rakk du ikke å få mensen før det satt igjen etter kjemisk? Kanskje det er sant det de sier da, at man treffer raskt igjen etter kjemisk, stemte for meg og ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 20. september 2022 Forfatter #164 Del Skrevet 20. september 2022 *Marihøna* skrev (1 time siden): Åh, fantastisk 😍 da rakk du ikke å få mensen før det satt igjen etter kjemisk? Kanskje det er sant det de sier da, at man treffer raskt igjen etter kjemisk, stemte for meg og ❤️ nei, rakk vist ikke det🙈 for blødningen jeg hadde var vel pga kjemisk? Nå er vi så glad og jeg vil bare fortelle svigers og pappa🙈❤️ Når er det innafor å fortelle? og hvordan😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Marihøna* Skrevet 20. september 2022 #165 Del Skrevet 20. september 2022 elinoooor skrev (47 minutter siden): nei, rakk vist ikke det🙈 for blødningen jeg hadde var vel pga kjemisk? Nå er vi så glad og jeg vil bare fortelle svigers og pappa🙈❤️ Når er det innafor å fortelle? og hvordan😂 Blødningene var jo kjemisk/mensen ja Fortalte det til svigers selv i uke 9. Storesøster fikk gi en pose med nyfødt body og bukse sammen med tul bilde ❤️ Mamma skjønte tegninga asap, og hun passet kommende storesøster mens vi var på tul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 20. september 2022 Forfatter #166 Del Skrevet 20. september 2022 *Marihøna* skrev (4 timer siden): Blødningene var jo kjemisk/mensen ja Fortalte det til svigers selv i uke 9. Storesøster fikk gi en pose med nyfødt body og bukse sammen med tul bilde ❤️ Mamma skjønte tegninga asap, og hun passet kommende storesøster mens vi var på tul. ahh så koselig ❤️ tror ikke det blir altfor lenge til vi heller velger å fortelle. Nå har vi bestilt tul, så tror vi forteller etter det❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hakkespett Skrevet 20. september 2022 #167 Del Skrevet 20. september 2022 elinoooor skrev (10 timer siden): Og du har så rett😭❤️ Jeg er så glad nå HELT fantastisk! Gratulerer så mye ❤️❤️❤️❤️ håper du fortsetter med dagbok, graviditetsdagbok, slik at jeg fortsatt kan følge med🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi2018 Skrevet 20. september 2022 #168 Del Skrevet 20. september 2022 Halleluja så deilig da 😍😍🙏🏻 Håper også at du fortsetter å oppdatere videre 🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 20. september 2022 Forfatter #169 Del Skrevet 20. september 2022 Hakkespett skrev (42 minutter siden): HELT fantastisk! Gratulerer så mye ❤️❤️❤️❤️ håper du fortsetter med dagbok, graviditetsdagbok, slik at jeg fortsatt kan følge med🥰 Tusen takk😍 Vi er veldig glade her i dag, tenker å opprette dagbok når lykkerusen har roet seg litt og vi hører alt er bra å tul❤️ I dag har jeg vært litt hormonell tror jeg, begynte å grine til samboer i dag å sa det var så utrolig trist at sønnen vår ikke lengre skulle være enebarn😂🥹 Samtidig som jeg gleder meg så til å se han som storebror, så mange følelser på en gang. Krysser for at spiren sitter hos deg snart også!❤️ Tussi2018 skrev (13 minutter siden): Halleluja så deilig da 😍😍🙏🏻 Håper også at du fortsetter å oppdatere videre 🤗 Det skal jeg😍 Er så glad! Krysser for at spiren hos deg sitter snart🤞🏼❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 21. september 2022 Forfatter #170 Del Skrevet 21. september 2022 3+5 basert på menstermin. Nå har jeg akkurat våknet etter en times tid nap på sofaen. Trøttheten og kvalmen begynte å tære på kroppen. Nå skal jeg snart hente sønnen i barnehagen. Jeg prøver å ta meg selv i nakken å fortelle at det mest sannsynlig går fint denne gangen, men det er vanskelig. Jeg er så redd for kjemisk eller å miste. Det har vært en fin stigning på to dager. Vil ikke miste hode helt nå🫠 For de strimmeltestene gjør meg ikke mer eller mindre gravid akkurat😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 23. september 2022 Forfatter #171 Del Skrevet 23. september 2022 4+0 Jeg tror det går bra denne gangen. 2-3 på digital i dag🥺❤️😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hakkespett Skrevet 23. september 2022 #172 Del Skrevet 23. september 2022 elinoooor skrev (2 timer siden): 4+0 Jeg tror det går bra denne gangen. 2-3 på digital i dag🥺❤️😭 Jippiiii❤️❤️❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi2018 Skrevet 25. september 2022 #173 Del Skrevet 25. september 2022 Så fantastisk deilig å få 2-3 😍🙏🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 30. september 2022 Forfatter #174 Del Skrevet 30. september 2022 5+0 i dag og fikk 3+ på digital! Jeg føler meg ikke gravid helt enda, kanskje litt små ting men ikke noe jeg tenker på. Ellers er formen her i huset forkjølelse og feber 🫠 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 30. september 2022 #175 Del Skrevet 30. september 2022 Gratulerer så mye! 😍❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 12. oktober 2022 #176 Del Skrevet 12. oktober 2022 Hvordan går det @elinoooor? 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 14. oktober 2022 Forfatter #177 Del Skrevet 14. oktober 2022 Elise93 skrev (På 12.10.2022 den 9.29): Hvordan går det @elinoooor? 🥰 Takk som spør, her går det litt opp og ned. Kvalmen kom for fult når jeg gikk inn i uke 6, så har de siste dagene ikke klart å fått i meg noe uten at det kommer opp igjen😩 Er 7+0 i dag, og er veldig glad for at det har gått fint så langt. Hvordan går det med deg?🦋👶🏽 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 14. oktober 2022 #178 Del Skrevet 14. oktober 2022 elinoooor skrev (11 timer siden): Takk som spør, her går det litt opp og ned. Kvalmen kom for fult når jeg gikk inn i uke 6, så har de siste dagene ikke klart å fått i meg noe uten at det kommer opp igjen😩 Er 7+0 i dag, og er veldig glad for at det har gått fint så langt. Hvordan går det med deg?🦋👶🏽 Åneei, så kjedelig med kvalmen! Håper det gir seg snart.. Men gud så fantastisk at TUL gikk bra 😍 veldig glad på deres vegne! Jeg skal på TUL imorgen og gruer meg helt forferdelig. Kommer ikke til å få sove inatt 😂😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 14. oktober 2022 Forfatter #179 Del Skrevet 14. oktober 2022 Elise93 skrev (3 timer siden): Åneei, så kjedelig med kvalmen! Håper det gir seg snart.. Men gud så fantastisk at TUL gikk bra 😍 veldig glad på deres vegne! Jeg skal på TUL imorgen og gruer meg helt forferdelig. Kommer ikke til å få sove inatt 😂😭 Det forstår jeg🥹 er jo sikkelig skummelt og spennende på samme tid. Krysser for at alt er bra! Gleder meg til å høre oppdatering imorgen🤞🏼👶🏽 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 21. august 2023 Forfatter #180 Del Skrevet 21. august 2023 Lenge siden jeg har skrivd her, 11 dager før termin gikk vannet på natta og hormonelle meg brukte en halvtime på å være sur på samboer fordi jeg beskylde han for at det var hans feil at jeg «tisset» meg ut🙈😂 lillesøster kom på morgen! Rask og fin fødsel❤️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå