elinoooor Skrevet 5. september 2022 Forfatter #141 Del Skrevet 5. september 2022 PP4, CD11 Kjenner at EL er på vei, den løse magen jeg får dagene før eggløsning 🥴 eller kjenner jeg de typiske små stikkene på eggstokkene. Vi fikk langt inn første aksjer i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 6. september 2022 Forfatter #142 Del Skrevet 6. september 2022 PP4, CD12 Nærmer seg noe nå🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 7. september 2022 Forfatter #143 Del Skrevet 7. september 2022 PP4, CD13 Yey😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi2018 Skrevet 7. september 2022 #144 Del Skrevet 7. september 2022 elinoooor skrev (4 timer siden): PP4, CD13 Yey😍 Så deilig 😍🙏🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hakkespett Skrevet 8. september 2022 #145 Del Skrevet 8. september 2022 Så bra! Jeg fikk også positiv EL-test i går 🤩 Da havner vi i samme løpet denne pp-en også da😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 8. september 2022 Forfatter #146 Del Skrevet 8. september 2022 Hakkespett skrev (43 minutter siden): Så bra! Jeg fikk også positiv EL-test i går 🤩 Da havner vi i samme løpet denne pp-en også da😍 ah så morro, har dere fått langt inn aksjer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hakkespett Skrevet 8. september 2022 #147 Del Skrevet 8. september 2022 elinoooor skrev (3 timer siden): ah så morro, har dere fått langt inn aksjer? Ja, både mandag, tirsdag og i går! Én gang per dag. Gir det er forsøk i ettermiddag når vi er hjemme fra jobb også. Forrige runde kjørte vi vi vel mer ca annenhver dag, men nå ser vi om hver dag kan funke 🤞🏼 Hva med dere?😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 8. september 2022 Forfatter #148 Del Skrevet 8. september 2022 Hakkespett skrev (8 minutter siden): Ja, både mandag, tirsdag og i går! Én gang per dag. Gir det er forsøk i ettermiddag når vi er hjemme fra jobb også. Forrige runde kjørte vi vi vel mer ca annenhver dag, men nå ser vi om hver dag kan funke 🤞🏼 Hva med dere?😍 Spennede ❤️ Håper det klaffer for dere denne runden, er det pp4 dere er på? Vi la inn aksjer CD10, CD12 og i natt, så tar det som CD14 siden klokka hadde bikket over 12🤭 Vil prøve på i kveld også, men mest fordi jeg har vært så ekstremt k*t denne syklusen 😳😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 19. september 2022 Forfatter #149 Del Skrevet 19. september 2022 PP4, DPO11 I dag røyk jeg på en test, jeg tror det er en strek??🤞🏼🥺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hakkespett Skrevet 19. september 2022 #150 Del Skrevet 19. september 2022 elinoooor skrev (3 timer siden): PP4, DPO11 I dag røyk jeg på en test, jeg tror det er en strek??🤞🏼🥺 ÆÆÆÆÆ det er utvilsomt strek 🤩🥰🥹 så fantastisk!!! Gratulerer så mye, Ellinor ❤️ Krysser fingrene for at streken blir sterkere og sterkere for hver dag som går! Hvor mange dpo er du i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hakkespett Skrevet 19. september 2022 #151 Del Skrevet 19. september 2022 Hakkespett skrev (Akkurat nå): ÆÆÆÆÆ det er utvilsomt strek 🤩🥰🥹 så fantastisk!!! Gratulerer så mye, Ellinor ❤️ Krysser fingrene for at streken blir sterkere og sterkere for hver dag som går! Hvor mange dpo er du i dag? Så ikke at du hadde skrevet dpo i overskriften! Nå ble jeg kjempeglad på dine vegne 😍😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 19. september 2022 Forfatter #152 Del Skrevet 19. september 2022 Hakkespett skrev (8 minutter siden): ÆÆÆÆÆ det er utvilsomt strek 🤩🥰🥹 så fantastisk!!! Gratulerer så mye, Ellinor ❤️ Krysser fingrene for at streken blir sterkere og sterkere for hver dag som går! Hvor mange dpo er du i dag? Krysser🤞🏼 Er litt nervøs for er redd for enda en kjemisk. Ville egentlig ikke teste før ikm dag men hadde en merkelig drøm i natt om at jeg fikk mensen og at jeg ikke var gravid denne pp😂 Hvordan går det med deg? ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 19. september 2022 Forfatter #153 Del Skrevet 19. september 2022 Tok en til nå, siden jeg har nettundervisning i dag og ikke har noe bedre å finne på. Begynner smått å ha troa nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hakkespett Skrevet 19. september 2022 #154 Del Skrevet 19. september 2022 elinoooor skrev (40 minutter siden): Tok en til nå, siden jeg har nettundervisning i dag og ikke har noe bedre å finne på. Begynner smått å ha troa nå Utvilsomt babystrek!!🥹🥹🥹 Krysser alt jeg har for at den sitter. Mest sannsynlig går det bra denne gangen ❤️ og for å svare på spm ditt over - med meg går det helt fint🥰 Er vel 11dpo i dag jeg også, og har kun hatt negative tester. Forventer mensen på onsdag, og føler på meg at jeg snart går over i en ny prøveperiode. Med godt mot<3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 19. september 2022 Forfatter #155 Del Skrevet 19. september 2022 Hakkespett skrev (7 timer siden): Utvilsomt babystrek!!🥹🥹🥹 Krysser alt jeg har for at den sitter. Mest sannsynlig går det bra denne gangen ❤️ og for å svare på spm ditt over - med meg går det helt fint🥰 Er vel 11dpo i dag jeg også, og har kun hatt negative tester. Forventer mensen på onsdag, og føler på meg at jeg snart går over i en ny prøveperiode. Med godt mot<3 Takk🤞🏼❤️ ah, kjedelig at det ikke gikk denne mnd. Får krysse neste pp!❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 19. september 2022 Forfatter #156 Del Skrevet 19. september 2022 Idag har jeg vært testetøs, jeg har vært så glad og redd på samme tid. Nå har jeg tatt 9 tester bare i dag😂 og synes det har blitt sterkere i ila av dagen/kvelden. Jeg har troa, hvert fall om strimmeltestene ser slik ut imorgen også. Har vært så redd for en kjemisk… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi2018 Skrevet 19. september 2022 #157 Del Skrevet 19. september 2022 Wææ så fantastiske gøye nyheter det var her da! Gratulerer så masse!😍🥳 Krysser fingrene for god økning fremover og at dette går veien 🤞🏼❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 20. september 2022 Forfatter #158 Del Skrevet 20. september 2022 Tussi2018 skrev (8 timer siden): Wææ så fantastiske gøye nyheter det var her da! Gratulerer så masse!😍🥳 Krysser fingrene for god økning fremover og at dette går veien 🤞🏼❤️ Tusen takk!😭❤️ Krysser for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 20. september 2022 Forfatter #159 Del Skrevet 20. september 2022 PP4, DPO12 Testen har blitt litt sterkere siden igår🙈 og jeg kjenner jeg grugleder meg til å ta en digital igjen. Tatt i dag på morran Denne tatt igår på morran🙈🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Marihøna* Skrevet 20. september 2022 #160 Del Skrevet 20. september 2022 Utvilsomt gravid 😍 fikk aldri sterkere strimmeltester når jeg hadde kjemisk. Vil tro digital hadde slått ut på den idag 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå