Gå til innhold

Skal du sitte klar på www.hm.com ved midnatt?


Ephemera

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

blå omslagskjolen, for å brukes som morgenkåpe,

Akkurat det tenkte jeg og da jeg så den. Hadde det ikke stått Stella på klærne så tror jeg det er mange plagg som folk ikke ville ha sett to ganger på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kjøpt en topp. hadde planer om å køpe den grønne kjolen,men da jeg hadde bestemt meg var den utsolgt. he he. kanskje like greit..

Takk for følget i kveld, godt å ha litt støtte på dette her oppstyret :)

God natt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble lang jakke, bikini og armbånd på meg. Ville også ha den beige toppen, men den var utsolgt. Lurer dog litt på den gule singleten - tror den kan være søt utover våren, men koster jo mye..

Nattinatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for i natt! Fikk nesten ikke sove etter galskapen. Nå har jeg sovet i i knapt fem timer, lillegull måtte selvsagt få mareritt i natt, klar for en ny dag. Gleder meg til å se om klærne passer...hvis ikke kan eg jo selge de til ere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg er rimelig trøtt i dag. Var jo så oppgira at det tok litt tid før jeg sovnet. og lille gutt kom jo halv fem.

Men glad jeg satt oppe for i dag var det jo så og si tomt på shoppen.

Gleder meg til å få pakken.

Samboeren min våknet da jeg la meg og sa - damer og klær! Du er gal! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gamle Alex

Lurte bare på en ting.

Det virker som om det er fryktelig om og gjøre og få disse plaggene.

Dere er klar over at det ikke er stella som persolig at sittet og designet plaggene? Hun har kun lånt bort navnet sitt.

Eller er det som er viktig og ha navnet hennes i merkelappen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vell jeg bare liker disse klærne. Syntes det er fine snitt på de, og de passer meg godt. Syntes jo også at det er litt moro med Stella, på samme måte som med Karl i fjor :)

I natt var det ville tilstander, men det var kjempe gøy. Litt krydder i hverdagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lurte bare på en ting.

Det virker som om det er fryktelig om og gjøre og få disse plaggene.

Dere er klar over at det ikke er stella som persolig at sittet og designet plaggene? Hun har kun lånt bort navnet sitt.

Eller er det som er viktig og ha navnet hennes i merkelappen

Selvsagt er det ikke Stella personlig som har designet alt som det står hennes navn på! Da hadde hun jammen hatt det travelt! :)

Jeg handler fordi jeg liker klærne. Fint snitt og fint materiale. Artig med noe litt annerledes fra det alle kjedebutikkene kan tilby.

Er du litt misunnelig kanskje? ;) Det virker nesten som om du er irritert på oss som kjøper noe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gamle Alex
Er du litt misunnelig kanskje?  ;)  Det virker nesten som om du er irritert på oss som kjøper noe....

:ler:

Nei er nok ikke det, hadde jeg vært det hadde jeg vel bare kjøpt noe selv eller...

Nei- jeg skjønner bare ikke hysteriet men jeg synes ikke det er så viktig hvilket navn som står i merkelappen.

Og stå i kø utenfor en butikk itimesvis eller sitte på nettet til langt på natt , det skjønner jeg ikke, men hver sin smak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vindelspev

Selvfølgelig skjønner jeg at hun ikke har designet dem selv, helt korka er jeg tross alt ikke. ;) De meste av kolleksjonen appellerte ikke til meg, særlig buksene tror jeg kun ser bra ut på pipestilker. Men jeg fant to kjoler som jeg synes var nydelige, og derfor ville jeg gjerne ha dem. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...