Gå til innhold

Skal du sitte klar på www.hm.com ved midnatt?


Ephemera

Anbefalte innlegg

Jeg har fri imorgen og kommer nok til å sitte oppe og ta turen innom shopen. Vet imidlertid ikke om jeg kommer til å bestille så mye, det kommer an på hva som legges ut på nettet.

Oppdaget en lys rosa (?) topp med sommerfuglermer på oversikten over kolleksjonen, som ser veldig fin ut. Den har jeg ikke sett eller hørt omtalt andre steder... Ellers skal jeg se på den brune trenchcoaten og den grønne kjolen. Men jeg kommer da aldri til å bruke grønn kjole... så jeg tror ikke jeg skal bestille den... Skulle fremdeles ønske den fantes i sort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når blir midnatt a? Altså; er det tidsforskjell? At de legges ut ved midnatt i england? For da blir det vel en times forskjell? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg skal sitte der å se om serveren kræsjer. Gjør den ikke det skal jeg shoppe to ting. En v-genser og en genser til og muligens en trendcoat.

Lurer på hva de legger ut jeg :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal sitte der å se om serveren kræsjer. Gjør den ikke det skal jeg shoppe to ting. En v-genser og en genser til og muligens en trendcoat.

Lurer på hva de legger ut jeg  :forvirret:

Ser på visningen av kolleksjonen på nettet at det står "shop online" på noe, men ikke alt. Kanskje det er en indikasjon på hva som kommer på nettet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vindelspev
Jeg skal sitte der å se om serveren kræsjer. Gjør den ikke det skal jeg shoppe to ting. En v-genser og en genser til og muligens en trendcoat.

Lurer på hva de legger ut jeg  :forvirret:

Ærlig talt tror jeg ikke du rekker å kjøpe noe som helst om du ikke klikker med det samme det åpner. Men det blir jo artig å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror vi må gjøre det på følgende måte:

1. Sitte klar presis kl. 00.00 (må muligens refreshe siden av og til)

2. Holde tunga rett i munnen

3. Trykke "legg i handlekurv" på alle klærne man rekker, i riktig størrelse

4. Se på handlekurven etterpå og eliminere ut de tingene man ikke skal ha

Forøvrig truer sambo med å blokkere hm.com fra bredbåndet vårt iløpet av kvelden :roll:

En annen ting jeg ble litt usikker på: Kommer klærne i den vanlige shopen eller må man trykke seg inn fra den lilla Stella-greia??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror vi må gjøre det på følgende måte:

1. Sitte klar presis kl. 00.00 (må muligens refreshe siden av og til)

2. Holde tunga rett i munnen

3. Trykke "legg i handlekurv" på alle klærne man rekker, i riktig størrelse

4. Se på handlekurven etterpå og eliminere ut de tingene man ikke skal ha

Forøvrig truer sambo med å blokkere hm.com fra bredbåndet vårt iløpet av kvelden  :roll:

En annen ting jeg ble litt usikker på: Kommer klærne i den vanlige shopen eller må man trykke seg inn fra den lilla Stella-greia??

Er du sikker på at det holder? De er vel ikke tatt ut av lageret før man trykker bestill? Bare tenkte hvis man la masse i handlekurven, også er det alikevel utsolgt når man kommer til kassen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vindelspev
Er du sikker på at det holder? De er vel ikke tatt ut av lageret før man trykker bestill? Bare tenkte hvis man la masse i handlekurven, også er det alikevel utsolgt når man kommer til kassen?

Shh, la henne bare tro at det funker sånn, så har jeg litt mindre konkurranse. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...