Gå til innhold

Skal du sitte klar på www.hm.com ved midnatt?


Ephemera

Anbefalte innlegg

Takk for sist, jenter  :ler:

Vi hadde det ustyrtelig morsomt i natt da!! Også jeg - som startet tråden og hele hysteriet - endte opp med å ikke kjøpe noenting  :grine2:

:overrasket: Sviktet du??? Det fikk jeg ikke med meg... :overrasket:

Tipper du er utsending fra H&M sentralt, de ville ha deg til å skape hysteri på KG ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:overrasket:  Sviktet du??? Det fikk jeg ikke med meg...  :overrasket:

Tipper du er utsending fra H&M sentralt, de ville ha deg til å skape hysteri på KG ;)

:grine2: Nei, jeg er nok ikke det! Er bare litt over gjennomsnittet interessert i klær :)

Men hvis du leser gjennom tråden - som jeg gjorde idag (og det var gøy!), så satt jeg oppe til over ett i natt jeg også. Jeg kom inn på siden flere ganger også, men jeg fant ikke noe å kjøpe... Angrer selvsagt litt på det nå da, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine2:  Nei, jeg er nok ikke det! Er bare litt over gjennomsnittet interessert i klær  :)

Men hvis du leser gjennom tråden - som jeg gjorde idag (og det var gøy!), så satt jeg oppe til over ett i natt jeg også. Jeg kom inn på siden flere ganger også, men jeg fant ikke noe å kjøpe... Angrer selvsagt litt på det nå da, men...

joda, satt da her jeg og, så fikk med meg at du var her, og var ivrig... ;) Men trodde du shoppet i likhet med oss andre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle jo ha den grønne, vide kjolen, men så fantes den bare i XS, S og M... Også var jeg usikker på den brune trenchcoaten... Men jeg endte utrolig nok opp uten å kjøpe noe! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...