Gå til innhold

Skal du sitte klar på www.hm.com ved midnatt?


Ephemera

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:fy_fy:  :frustrert:

:ler:

For en galskap...

Hehe, galskap er ordet. Jeg skal ikke bestille noe (tror jeg), men har fått forespørsel av en venninne om jeg kan prøve å få tak i en genser. Jeg har sagt ja, blir spennende å se hvor fort det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på visningen av kolleksjonen på nettet at det står "shop online" på noe, men ikke alt. Kanskje det er en indikasjon på hva som kommer på nettet?

Mulig det er den siden det skal shoppes fra. eller mulig det er nettshoppen slik som vanlig :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vindelspev
:fy_fy:  :frustrert:

:ler:

For en galskap...

Hehe, ja det er jo det. Men en kjole jeg synes er nydelig, i ren silke og til god pris, det vil jeg gjerne forsøke å karre til meg. Men jeg legger meg ikke ned og depper om jeg ikke får den. :ler: Det blir spennende å se om jeg får tak i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vindelspev
Mulig det er den siden det skal shoppes fra. eller mulig det er nettshoppen slik som vanlig  :forvirret:

Tipper man ved å klikke på shop online- ikonet ved siden av plagget blir tatt til nettbutikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eri kke CET en time etter oss da?

Nei? Er det?? Nå ble jeg jammen usikker...??

Jeg vet seriøst ikke om jeg skal kjøpe noe. Det er ikke noe jeg MÅ ha og jeg kan nok finne klær i butikkene... selv om jeg ikke trenger noe engang... Men det hadde jo vært litt gøy å ha et Stella-plagg også da...!

Jeg får se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei? Er det?? Nå ble jeg jammen usikker...??Jeg vet seriøst ikke om jeg skal kjøpe noe. Det er ikke noe jeg MÅ ha og jeg kan nok finne klær i butikkene... selv om jeg ikke trenger noe engang... Men det hadde jo vært litt gøy å ha et Stella-plagg også da...!

Jeg får se  :)

Bare noen som prøver å lure deg Ephemera ;)

CET er vår tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare noen som prøver å lure deg Ephemera ;)

CET er vår tid.

PØH! Prøver ikke lure, fy deg som tror så stygt om meg!! Bare bra det er vår tid....så slipper eg å sitte oppe hele natten. Har lyst å kjøpe noe jeg og. V-genser, silketopp og Denimjakke kanskje...buksene tror eg ikkje passer, er litt stuttjukk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

buksene tror eg ikkje passer, er litt stuttjukk..

Skulle gjerne sett disse buksene på en "vanlig" person. Kate Moss og hennes like ser jo festkledd ut i en herreskjorte :ler:

Bukser som strammes inn i leggene..hm.. Ser tøft ut, men vet ikke hvor kledelig det hadde vært på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare noen som prøver å lure deg Ephemera ;)

CET er vår tid.

Men nå ER det faktisk flere jeg kjenner som er usikker på dette!! England ligger jo en time FØR oss!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skal ikke.

Jeg syns trenchcoat'en i sort var nydelig, men jeg har ikke råd.

Jeg tror den bare finnes i brun?

Jeg har sååå lyst på den grønne kjolen, men jeg vil ha den i sort! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå ER det faktisk flere jeg kjenner som er usikker på dette!! England ligger jo en time FØR oss!!

England ligger 1 time etter oss, GMT som er CET - 1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næh, det skal jeg ikke. Synes ikke den kolleksjonen var spesielt fin jeg. Litt overhypa etter min mening. Så på noe av det som hang igjen i butikken her om dagen, for jeg synes noen av de silketoppene så fine ut på bildene bl.a., men de jeg så var ikke fine i butikken, synes kvaliteten så kjip ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...