Gå til innhold

Skal du sitte klar på www.hm.com ved midnatt?


Ephemera

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fikk til å gå inn enda en gang... Men ser ingen topper jeg vil ha... Kanskje den blå, men er dyr da... For å bare være sånn "halvveis fin"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det funker fint her, men hva skal dere kjøpe egentlig? Jeg har ikke lyst på noe jeg... :rodme:

Hehe... hadde det problemet når jeg var inne jeg også!! Jeg synes den grønne kjolen er fin, men de har bare små størrelser og jeg ville hatt den i sort! Og så lurte jeg på den brune trenchcoaten, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lilleulv
Hehe... hadde det problemet når jeg var inne jeg også!! Jeg synes den grønne kjolen er fin, men de har bare små størrelser og jeg ville hatt den i sort! Og så lurte jeg på den brune trenchcoaten, men...

droppa det jeg ass... tar kvelden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser alle hva jeg skriver når jeg svarer deg her?? Har ikke fått post før skjønner du

Svare du her seg alle det ja. Klikk på der det står PM du, eller du kan svare på den jeg sendte deg akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baby; send Marta en PM og så kan hun heller svare på den, muligens lettere for henne da.

Marta; øverst på siden, ved kontrollpanel og sånn står det PM, se der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha.. jaja... vertfall.. nå ser det ut til at jeg er inne Baby. skal prøve å bestille selv først så ser jeg hva som skjer... Takk skal du ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Baby; send Marta en PM og så kan hun heller svare på den, muligens lettere for henne da.

Marta; øverst på siden, ved kontrollpanel og sånn står det PM, se der

Har akkurat gjort det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha.. jaja... vertfall.. nå ser det ut til at jeg er inne Baby. skal prøve å bestille selv først så ser jeg hva som skjer... Takk skal du ha!

Toppers!

Da går jeg og legger meg.

Natta folkens, takk for en morsom time!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...