Gjest Gjest Skrevet 14. november 2005 #241 Del Skrevet 14. november 2005 Nå har jeg problemer i kassa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 14. november 2005 Forfatter #242 Del Skrevet 14. november 2005 Ja, tar kvelden jeg også! Blåser ut alle levende lys og kryper under dyna sammen med min kjære! Unner meg heller en aldri så liten shoppingrunde i butikkene i byen når lønna er på konto! Var ikke noe jeg MÅ ha her... Men jeg kom meg inn igjen - og det virker ikke som om noe er utsolgt. Så kanskje er klærne der i hele morgen også?? Men takk for en koselig time, jenter! Vi hadde det jo litt gøy også da! Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
India Skrevet 14. november 2005 #243 Del Skrevet 14. november 2005 jeg også! Var jo nesten ferdig,så jeg lurer på om jeg har fått kjøpt noe eller ikke. prøver å komme inn på mine bestillinger på min side,men nå er alt så tregt igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 14. november 2005 #244 Del Skrevet 14. november 2005 JAAAA!!!!!!!!!!!! Etter å ha blitt kastet ut ørten ganger fikk jeg endelig bekreftelse: Den blå silkekjolen er MIN!!! Haha, dette var dritmorsomt. Skal selge den igjen til blodpris om den ikke er fin på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baby Skrevet 14. november 2005 #245 Del Skrevet 14. november 2005 Noen str. begynner de å bli tomme for, men forsatt mye igjen ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 14. november 2005 #246 Del Skrevet 14. november 2005 Baby; send Marta en PM og så kan hun heller svare på den, muligens lettere for henne da. Marta; øverst på siden, ved kontrollpanel og sånn står det PM, se der ← Det som skjedde da jeg trodde jeg bare svarte til Baby var at alle på forumet fikk se..haha.. jaja...nå er stella klærne mine benkers.. Stella treff på alle oss her inne da? Med stella klærne våres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 14. november 2005 #247 Del Skrevet 14. november 2005 Jeg kommer ikke inn på siden i det hele tatt, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 14. november 2005 Forfatter #248 Del Skrevet 14. november 2005 Herregud, for et adrenalinkick!!! ← Husk hjertepillene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2005 #249 Del Skrevet 14. november 2005 Sipller jo ingen trille om den brune er finere, for den er utsolgt i størrelsen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2005 #250 Del Skrevet 14. november 2005 Knasker piller nå Må bare skylle ned med noe saft Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2005 #251 Del Skrevet 14. november 2005 Ble faktisk mer fristet av et par ting i den vanlige hm shoppen jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. november 2005 #252 Del Skrevet 14. november 2005 Huff, jeg som lovte meg selv at jeg ikke skulle kjøpe noe "bare fordi det er stella", sitter her nå med skjegget i postkassa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 14. november 2005 #253 Del Skrevet 14. november 2005 Dette her var gøy dere. Nå tar vi den rosa sangen. Den rosa sangen dere.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baby Skrevet 14. november 2005 #254 Del Skrevet 14. november 2005 Hvis dere ikke kommer inn, kan dere ringe +46(033-14 00 00) Det er til hm i Sverige, fikk akkurat mail med det nummeret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2005 #255 Del Skrevet 14. november 2005 Mye utsolgt nå gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lumiah Skrevet 14. november 2005 #256 Del Skrevet 14. november 2005 Hvorfor får jeg ikke betalt da? "Din bestilling er under behandling, vennligst kom tilbake senere.."?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. november 2005 #257 Del Skrevet 14. november 2005 Sipller jo ingen trille om den brune er finere, for den er utsolgt i størrelsen min ← Den blå var finest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. november 2005 #258 Del Skrevet 14. november 2005 Ble faktisk mer fristet av et par ting i den vanlige hm shoppen jeg. ← Samme her, hadde aldri sett to ganger på Stella-klærne om det ikke var for merket. Eneste jeg kunne tenkt meg er den blå omslagskjolen, for å brukes som morgenkåpe, og bikinien. Jeansene liknet for mye på tights for min smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2005 #259 Del Skrevet 14. november 2005 Den blå var finest! ← Njo, men jeg har så mange blå... Tenkte på blå da jeg handlet, for den kan jeg fikse opp til shorts eller noe annet om den skulle bli kjempeteit... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 14. november 2005 #260 Del Skrevet 14. november 2005 Natta folkens! No er det på tide for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå