Gå til innhold

Skal du sitte klar på www.hm.com ved midnatt?

Ephemera

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, tar kvelden jeg også! Blåser ut alle levende lys og kryper under dyna sammen med min kjære! Unner meg heller en aldri så liten shoppingrunde i butikkene i byen når lønna er på konto! Var ikke noe jeg MÅ ha her...

Men jeg kom meg inn igjen - og det virker ikke som om noe er utsolgt. Så kanskje er klærne der i hele morgen også??

Men takk for en koselig time, jenter! Vi hadde det jo litt gøy også da! :)

Natta! :klem:

:sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg også! Var jo nesten ferdig,så jeg lurer på om jeg har fått kjøpt noe eller ikke. prøver å komme inn på mine bestillinger på min side,men nå er alt så tregt igjen :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vindelspev

JAAAA!!!!!!!!!!!!

Etter å ha blitt kastet ut ørten ganger fikk jeg endelig bekreftelse: Den blå silkekjolen er MIN!!! :sjarmor:

Haha, dette var dritmorsomt. Skal selge den igjen til blodpris om den ikke er fin på meg. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baby; send Marta en PM og så kan hun heller svare på den, muligens lettere for henne da.

Marta; øverst på siden, ved kontrollpanel og sånn står det PM, se der

Det som skjedde da jeg trodde jeg bare svarte til Baby var at alle på forumet fikk se..haha.. jaja...nå er stella klærne mine benkers.. Stella treff på alle oss her inne da? Med stella klærne våres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Ble faktisk mer fristet av et par ting i den vanlige hm shoppen jeg.

Samme her, hadde aldri sett to ganger på Stella-klærne om det ikke var for merket. Eneste jeg kunne tenkt meg er den blå omslagskjolen, for å brukes som morgenkåpe, og bikinien. Jeansene liknet for mye på tights for min smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den blå var finest!

Njo, men jeg har så mange blå... Tenkte på blå da jeg handlet, for den kan jeg fikse opp til shorts eller noe annet om den skulle bli kjempeteit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...