Gå til innhold

God mat på Egon?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Zidji skrev (14 timer siden):

Eller; du kan gi faen i å kritisere de som liker å spise der. 

 

Hver gang jeg har vært innom har det i hvert fall vært fulle lokaler, så det er mange som synes det er helt greit å spise der. Det må være opp til hver enkelt hva de kan tenke seg, og helt feil at brukere skal forsøke å stoppe folk fra å gå dit. De får la være å gå dit selv, og la andre avgjøre hva de vil.

Anonymkode: c6ec0...f4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pastaen der er god veldig god trur det er karbonara ellers så er vegetar tacoen god vegetar fajitas !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zidji skrev (13 timer siden):

Så utrolig lavmål av deg å svare slik.

Så utrolig lavmål av deg og blande deg opp i min mening også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg er skeptisk til slike historier. Nettopp pga så populær som Egon er. Hvis det virkelig sto så ille til på kjøkkenet så hadde mange flere som spiste der blitt syke, og det hadde havnet i nyhetene.

Anonymkode: aea99...fff

Men det er jo fordi et flertall av den norske befolkning ikke eier matkultur. Det ser du på all den hamburger, pommes fries, biffsnadder etc som serveres langs landeveien. Vi snakker her om en befolkning som spiser mest frossenpizza pr innb i verden. Nordmenn er ikke nøye på det og har ikke sans for kvalitetsmat. Når man spiser mye dritt ja så tror man det er fantastisk om man får servert mat under dempet belysning og stylet interiør. 
Blir syke? Så lenge man varmer den gamle maten over 100 grader så skal det mye til å bli syk. Og Egon er eksperter i oppvarming av mat. 

Anonymkode: e5ec8...a64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg likte bakt potet der pga kryddersmøret, men det får man jo tak i på butikken like godt, så kan jo bare lage det selv. :)

Mmmmmmm bakt potet med kryddersmør, rømme og strødd på litt crispystekt bacon, nå ble jeg sulten 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker kylling blt'en på Egon. Har nok veldig mye med dressingen, må alltid ha to 🙈

 

 

Anonymkode: 8a90a...047

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sandwitchene er veldige gode ja :) og den bakte poteten flere snakker om! Spesielt den med bacon og ruccola. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visningsnavn null skrev (22 timer siden):

Snobbete folk liker å hate Egon. Så enkelt er det.

Det er de med dårlig råd som bør hate Egon. Når man endelig har råd til å spise ute bør man virkelig få bedre mat for pengene. Nesten alle restaurantene her i byen har rimeligere priser og bedre mat så da er det veldig bortkastet å måtte blakke seg på micromat fra Egon for 300-400kr porsjonen. 

Anonymkode: f47de...dc2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er de med dårlig råd som bør hate Egon. Når man endelig har råd til å spise ute bør man virkelig få bedre mat for pengene. Nesten alle restaurantene her i byen har rimeligere priser og bedre mat så da er det veldig bortkastet å måtte blakke seg på micromat fra Egon for 300-400kr porsjonen. 

Anonymkode: f47de...dc2

Nemlig.

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortstått at det er en slags sport i å ikke like Egon. Selv har jeg ikke spist der ofte nok til å egentlig kunne uttale meg om stedet, men de få gangene jeg har vært der, har det vært helt ok. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrankDrebin skrev (2 timer siden):

Jeg har fortstått at det er en slags sport i å ikke like Egon. Selv har jeg ikke spist der ofte nok til å egentlig kunne uttale meg om stedet, men de få gangene jeg har vært der, har det vært helt ok. 

Det er utrolig trendy å hate Egon ja. Av en eller annen grunn er det vanskelig for noen å akseptere at andre liker å spise der.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper to retter der stort sett. Den ene er laks med tilbehør og den andre bakt potet med tacokjøtt. Har ikke spist der siden før pandemien så det kan hende de rettene er endret siden da. 

Anonymkode: 529b4...3c8

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zidji skrev (2 timer siden):

Det er utrolig trendy å hate Egon ja. Av en eller annen grunn er det vanskelig for noen å akseptere at andre liker å spise der.

Ja, det er vanskelig å svelge for mange. Jeg tenker som så at dersom det var så dårlig som "alle" skal ha det til, ville de vel ha gått konk for lenge siden. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det verste med Egon, er egentlig prisene på brus. Ellers er det helt greit.

Anonymkode: a0cc3...fc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrankDrebin skrev (2 timer siden):

Ja, det er vanskelig å svelge for mange. Jeg tenker som så at dersom det var så dårlig som "alle" skal ha det til, ville de vel ha gått konk for lenge siden. ;)

Mitt poeng er ikke at det er dårlig. Men derimot at man får vanvittig mye bedre mat til samme pris andre steder.

Man kan for eksempel argumentere for eller imot at grandis er godt. Uansett hva man mener her, tror jeg de færreste ville vært villige til å få servert tilsvarende pizza på restaurant og betalt 200 kroner for en porsjonspizza av samme type.

Og det er sånn Egon er. Man betaler samme pris som på gode restauranter med dyktige kokker som bruker gode råvarer, for mat som man kan raske til seg fra ferdigmathylla i butikken.

Jeg har spist på Egon noen ganger og har syntes at det har vært helt grei mat. Men den burde ha kostet mindre enn halvparten enn hva den faktisk gjør.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer nok an på hvilken Egon. Har spist god mat på noen og ikke andre.

Anonymkode: 029be...d7c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Kommer nok an på hvilken Egon. Har spist god mat på noen og ikke andre.

Anonymkode: 029be...d7c

Kan jo forklare litt bedre. Har spist engelsk frokost på Egon i Asker veldig mye og det er alltid helt nydelig. Var tilfeldigvis i Drammen og bestilte der. Eggene var kalde og tørre, samme med baconet og resten. Kaldt og tørt og smakløst alt sammen og går ikke dit igjen.

Anonymkode: 029be...d7c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lafamiglia skrev (20 minutter siden):

Mitt poeng er ikke at det er dårlig. Men derimot at man får vanvittig mye bedre mat til samme pris andre steder.

Man kan for eksempel argumentere for eller imot at grandis er godt. Uansett hva man mener her, tror jeg de færreste ville vært villige til å få servert tilsvarende pizza på restaurant og betalt 200 kroner for en porsjonspizza av samme type.

Og det er sånn Egon er. Man betaler samme pris som på gode restauranter med dyktige kokker som bruker gode råvarer, for mat som man kan raske til seg fra ferdigmathylla i butikken.

Jeg har spist på Egon noen ganger og har syntes at det har vært helt grei mat. Men den burde ha kostet mindre enn halvparten enn hva den faktisk gjør.

Haha, ja jeg tror ikke jeg hadde blitt så happy over å måtte betale 200 spenn for en grandis, så jeg ser poenget. xD 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke noe om Egon. Maten er veldig overpriset, og det er alkoholen og. 
I tillegg er kjeden kjent for å være «fagforeningsknuser» - så tror ikke de som jobber der får særlig godt betalt.

Vet at moren min, på litt over 60 - og andre på hennes alder er veldig glad i å gå på Egon.

Anonymkode: 58120...2db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, FrankDrebin said:

Ja, det er vanskelig å svelge for mange. Jeg tenker som så at dersom det var så dårlig som "alle" skal ha det til, ville de vel ha gått konk for lenge siden. ;)

Det Egon tilbyr er en stor meny og at kundene vet hva de får. Det kan jo være positivt om man f.eks er en familie med kresne barn som kanskje ikke vet de kan få bedre mat.

 Når jeg er med barna mine drar vi ofte på Peppes, Egon, McDonalds, osv. Fordi barna vet det er noe der de liker.   Men når de blir eldre så håper og tror jeg at de er villig til å teste ut nye steder og se man kan få bedre mat til den prisen. Når"mamma betaler så er vel uansett ikke pris noe barna bryr seg om. 

Anonymkode: ea1c1...28e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...