Gå til innhold

God mat på Egon?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er redd jeg virker snobbete nå, men jeg spiser ikke på Egon med mindre jeg må. Den ene gangen jeg spiste der bble jeg sjokkert over hvor enkel maten er. Jeg foretrekker mer ordentlige restauranter og hvis jeg trenger noe mindre ordentlig velger jeg heller Burger King.

I kveld skal vennegjengen ut og jeg fant ut nå at bordet er på Egon… hva velger man å spise der da?🙈 Liker det meste så lenge det er laget godt

Anonymkode: 11243...966

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du velger det du vil? Enkelt og greit? Vi vet da ikke hva DU liker? 

Jeg liker biffsnadder, pepperbiff, ol, så det velger jeg. Hva du liker kan da ikke jeg uttale meg om. 

Anonymkode: c10e3...bc1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier nesten alltid å gå for burger, de er relativt gode for å være Egon. Ville styrt unna biff og slikt, men det er bare min mening :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye god og variert mat på Egon da, så ser ikke problemet? 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: fa90a...f4e

  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke litt sånn «fjordland» mat de serverer der? 

Anonymkode: 908eb...78a

  • Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er ikke snobbete. Egon har dårlig kvalitet på absolutt alt og i alle restauranter. De som liker Egon, like det mest sannsynligvis fordi enten er vandt til dårlig mat, eller at de har vokst opp med Egon. Så Egon er mer nostalgisk. 
Er flere matretter jeg aldri hadde ville ha likt som voksen. Men som jeg liker kun fordi jeg vokste opp med det, og det er delvis nostalgisk og delvis herdet for sær smak og konsistens 😂

Går som oftest for pasta, noen få ganger pizza når jeg ikke er så sulten. For da kan følget spise opp resten av pizzaen. 

Anonymkode: ae71c...57c

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er det ikke litt sånn «fjordland» mat de serverer der? 

Anonymkode: 908eb...78a

Jo. 

Anonymkode: 731dd...6f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egon har masse god mat 😋 Jeg bestiller som oftest spareribs, biffsnadder, entrecote og indrefilet. Det er kjempesnadder 😋

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AprilRyan

Nei, maten er ikke god der og mye er hel- eller halvfabrikata. Man trenger ikke akkurat å være kokk for å jobbe der.

Jeg kan spise der om andre skal dit og jeg skal være med, men jeg går ikke dit om jeg får velge. Det er veldig smakløs mat eller mat med litt trygge smaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiste på Egon for første gang i mitt liv for et par år siden og syntes maten var kjempegod. Variert meny med mye jeg liker. Har spist der flere ganger og likt maten hver gang. 

Men jeg er også en enkel sjel - mat er godt.

Anonymkode: aea99...fff

  • Liker 8
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Jeg er redd jeg virker snobbete nå, men jeg spiser ikke på Egon med mindre jeg må. Den ene gangen jeg spiste der bble jeg sjokkert over hvor enkel maten er. Jeg foretrekker mer ordentlige restauranter og hvis jeg trenger noe mindre ordentlig velger jeg heller Burger King.

I kveld skal vennegjengen ut og jeg fant ut nå at bordet er på Egon… hva velger man å spise der da?🙈 Liker det meste så lenge det er laget godt

Anonymkode: 11243...966

Jeg er helt enig. Egon har sjeldent god mat, men priser seg som «high end». Biffen er som regel seig og ujevnt stekt, taco er brent og maten smakløs. Når mine venner insisterer på å velge Egon tar jeg som regel noe å drikke. Den eneste retten jeg synes er ok er chicken bowl, men vet ikke om den er å få etter lunsjtid. 

Anonymkode: f47de...dc2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg vil nevne at jeg absolutt ikke er snobbete, og jeg velger heller rimeligere steder. Har spist på Egon i flere byer (som regel familie som spanderer) og alle stedene er maten like dårlig laget. Selve rettene høres gode ut, men utførelsen er altså så dårlig. Det kan umulig jobbe ordentlige kokker der. 

Anonymkode: f47de...dc2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke spesielt fan av maten på Egon selv, og unngår stedet så godt jeg kan. Det hender jeg spiser bakt potet eller pasta om småbarnsfamilier absolutt vil dra dit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes maten på Egon er veldig god jeg. Liker spesielt biffsnadder og burger. I tillegg har Egon kjempegod Amerikansk PIzza.

Anonymkode: 91c2a...f06

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stemmer også for chicken bowl, synes den var ganske god 😊👍

Anonymkode: a14da...ecc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Mye god og variert mat på Egon da, så ser ikke problemet? 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: fa90a...f4e

Nesten alt de serverer smaker bæsj.

Anonymkode: ab2e4...f82

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nesten alt de serverer smaker bæsj.

Anonymkode: ab2e4...f82

Det er barnslig og å dra det for langt. Hold deg litt mer saklig så blir du kanskje hørt. 
Maten er enkel og smakløs. Du kan lage det mye, mye bedre hjemme selv.

Anonymkode: ae71c...57c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...