Gå til innhold

God mat på Egon?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

On 6/10/2022 at 2:40 PM, AnonymBruker said:

Jeg synes de har mye god mat der. Har vært litt skuffet 2 ganger; på julebord og en gang en burger pga. tilbehøret. 

Jeg spiser mye ute, så det blir dyrt å bare gå på fancye restauranter. Helt enkel og grei mat i godt selskap :) 

Anonymkode: 16aeb...d44

Det er da mye dyrere å gå på Egon enn på restauranter som lager/serverer bra mat

Anonymkode: da691...11e

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 6/10/2022 at 4:07 PM, AnonymBruker said:

Jeg har smakt kvalitetsmat laget av dyktige kokker med gode råvarer, det er fantastisk. Men jeg kan fortsatt kose meg med bensinstasjon-burger og Egon.

Anonymkode: aea99...fff

Bensinstasjons mat er mye bedre enn det som blir servert til overpris på Egon

Anonymkode: da691...11e

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes maten er dårlig og overpriset.

Jeg hadde biffsnadder,mye slings i biffen,aldri opplevd det noen plass tidligere. 
Mannen hadde fiskesuppe,snakte h-melk og du kunne telle fiskebitene.

Ungene hadde bologonese,det likte de. 

Anonymkode: b60b9...507

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg spiste kjøtt elsket jeg "Blackened chicken" -retten de hadde.

Etter at jeg slutta å spise det vet jeg ikke. Men jeg spiste der mye før i tida. Ække kresen.

Anonymkode: a00df...4f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke skjønne de som spiser pasta på Egon. Pasta skal være slik italienerne lager det! Egon-pasta er langt i fra det. 

Jeg hadde gått for bakt potet, burger eller pizza. Det er noe som pleier å smake noenlunde ok uansett. Og da får man det man betaler for. 

Anonymkode: a1f7d...7e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan ikke skjønne de som spiser pasta på Egon. Pasta skal være slik italienerne lager det! Egon-pasta er langt i fra det. 

Jeg hadde gått for bakt potet, burger eller pizza. Det er noe som pleier å smake noenlunde ok uansett. Og da får man det man betaler for. 

Anonymkode: a1f7d...7e2

Nei man får virkelig ikke det man betaler for på Egon uansett hva man bestiller, men av det de lager er jeg enig at burgeren er det de lager minst ille

Anonymkode: da691...11e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O.G. skrev (10 timer siden):

Gi fanden i å støtte den plassen, folkens.

Eller; du kan gi faen i å kritisere de som liker å spise der. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

O.G. skrev (10 timer siden):

Gi fanden i å støtte den plassen, folkens.

La nå harryfolket spise der. 

Anonymkode: e5ec8...a64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Visningsnavn null said:

Snobbete folk liker å hate Egon. Så enkelt er det.

Nei trenger ikke være snobbete for å hate Egon

Anonymkode: da691...11e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, AnonymBruker said:

Kan ikke skjønne de som spiser pasta på Egon. Pasta skal være slik italienerne lager det! Egon-pasta er langt i fra det. 

Jeg hadde gått for bakt potet, burger eller pizza. Det er noe som pleier å smake noenlunde ok uansett. Og da får man det man betaler for. 

Anonymkode: a1f7d...7e2

Nei, jeg spiser ikke pasta slik italienerne lager det. Vil gjerne prøve det, for all del. Men per nå så spiser jeg pasta slik nordmenn lager det. Har spist pasta på Egon, med gorgonzola, og syntes det var godt. Det betyr ikke at det var Italia-godt, bare at jeg syntes det var godt. Og det holder for meg, siden det er jeg som spiser det.

Anonymkode: aea99...fff

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Egon er en kjede, som så mange andre bare vil tjene det de kan. De tjener på konseptet, ideen og miljø, ikke på mat av kvalitet. Kjenner noen som jobber på kjøkkenet der og det går ikke en uke uten at jeg hører om historier som sjokkerer. Mat som er for gammel blir varmet opp igjen, fiskesuppe som har stått langt over lovlig tid. Gammelt kjøtt blir sendt til "taco". Gammel suppe og saus helt over på ny for å spare, jeg spiser ikke der. Rått kjøtt oppbevart med stekt. Det er rart ikke noen har blitt alvorlig syke enda, men det vil skje.... Går de til for noen kjøper de det billig på kiwi(firstprice) og selger som vanlig. Maten er kjøpt billig, har sett innkjøpsprisene, men selges 10x dyrere!! 

Anonymkode: 3d74f...b82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zidji skrev (3 timer siden):

Eller; du kan gi faen i å kritisere de som liker å spise der. 

 

Hvorfor det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 hour ago, AnonymBruker said:

Egon er en kjede, som så mange andre bare vil tjene det de kan. De tjener på konseptet, ideen og miljø, ikke på mat av kvalitet. Kjenner noen som jobber på kjøkkenet der og det går ikke en uke uten at jeg hører om historier som sjokkerer. Mat som er for gammel blir varmet opp igjen, fiskesuppe som har stått langt over lovlig tid. Gammelt kjøtt blir sendt til "taco". Gammel suppe og saus helt over på ny for å spare, jeg spiser ikke der. Rått kjøtt oppbevart med stekt. Det er rart ikke noen har blitt alvorlig syke enda, men det vil skje.... Går de til for noen kjøper de det billig på kiwi(firstprice) og selger som vanlig. Maten er kjøpt billig, har sett innkjøpsprisene, men selges 10x dyrere!! 

Anonymkode: 3d74f...b82

Jeg er skeptisk til slike historier. Nettopp pga så populær som Egon er. Hvis det virkelig sto så ille til på kjøkkenet så hadde mange flere som spiste der blitt syke, og det hadde havnet i nyhetene.

Anonymkode: aea99...fff

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

O.G. skrev (45 minutter siden):

Hvorfor det?

Så utrolig lavmål av deg å svare slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser bare på Egon hvis jeg må. Det vil si hvis det ikke fins andre alternativer, eller hvis jeg blir invitert med i en gjeng som har bestilt bord der.

Jeg synes maten der er grei som vomfyll, ettersom den stort sett ikke smaker direkte vondt. Men den er helt vanvittig overpriset! Man betaler jo det samme (eller mer!) som på mange veldig gode restauranter i mellomsjiktet, som for eksempel Le Benjamin, Trattoria Popolare, Smalhans, Brasserie France, Rivoli, The Vandelay, Arakataka ++++++ som ligger på et nivå som er milevis over Egon.

Men i stedet for god kokkekunst og gode råvarer, slik man får på stedene over, får man gatekjøkkenmat. Det er et direkte ran. Det er som en grandis skulle kostet det samme som en pizza fra italienske mesterpizzakokker. Helt hinsides.

Jeg kunne gjerne spist på Egon i farta hvis prisene hadde vært under det halve. For maten er stort sett ikke vond, og dessuten hadde den kanskje vært verd pengene. Men bare nesten.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.6.2022 den 13.06):

Jeg er redd jeg virker snobbete nå, men jeg spiser ikke på Egon med mindre jeg må. Den ene gangen jeg spiste der bble jeg sjokkert over hvor enkel maten er. Jeg foretrekker mer ordentlige restauranter og hvis jeg trenger noe mindre ordentlig velger jeg heller Burger King.

I kveld skal vennegjengen ut og jeg fant ut nå at bordet er på Egon… hva velger man å spise der da?🙈 Liker det meste så lenge det er laget godt

Anonymkode: 11243...966

synes de har mye ymse på egon, mye er godt,mens enkelte ting ikke er det, og mye av maten er ikke verdt prisen

Anonymkode: e2360...c93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...