FruFiolett Skrevet 14. september 2022 Forfatter #101 Del Skrevet 14. september 2022 SD13, og fortsatt langt unna positiv test. Kunne skimte litt mer strek idag enn igår, men kan aldri tenke meg at den blir positiv imorgen🤔 Vi får se! Men blir det fredag så blir det sent, og det får gå bra😅🙈 En ting jeg har tenkt på er at jeg gjerne skulle visst hvor lang tid etter positiv test egget faktisk slipper🤔 Og jeg vet jo at det blir vanskelig å vite, men er det faktisk sånn at det kan være 24-48 timer etter positiv test så er det jo ikke så sikkert at vi egentlig har truffet så godt🤔 Mulig det er bedre å vente til dagen etter positiv test🤔 Æsj, igjen skulle jeg ønske at de svømmerne til mannen var i bedre form enn de er, men siden det er best å «spare opp» så hjelper det liksom ikke bare å ligge hver dag🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruFiolett Skrevet 15. september 2022 Forfatter #102 Del Skrevet 15. september 2022 SD14, og ikke et eneste hakk nærmere positiv test enn igår🤔 Skimter fortsatt bare en svaaaak strek, og har tatt test både i ettermiddag og i kveld. Så da får vi jo bare se imorgen da! Har hatt EL-slim og disse typiske stikningene nederst i magen i et par dager, så har liksom tenkt at det skjer noe snart, men lite som tyder på det enn så lenge. Venter spent på hva morgendagen vil bringe🙄🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruFiolett Skrevet 16. september 2022 Forfatter #103 Del Skrevet 16. september 2022 Da er det bare å vente til mannen kommer hjem da❤️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi2018 Skrevet 18. september 2022 #104 Del Skrevet 18. september 2022 FruFiolett skrev (På 16.9.2022 den 18.19): Da er det bare å vente til mannen kommer hjem da❤️ Så bra 😍 gikk du fra helt svak strek til sterk på et døgn? Vi har lagt inn aksjer ca annenhver dag rundt eggløsning. Mannen har heller ikke helt optimale svømmere så derfor tenker jeg at hver dag er for hyppig for oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruFiolett Skrevet 18. september 2022 Forfatter #105 Del Skrevet 18. september 2022 Tussi2018 skrev (2 timer siden): Så bra 😍 gikk du fra helt svak strek til sterk på et døgn? Vi har lagt inn aksjer ca annenhver dag rundt eggløsning. Mannen har heller ikke helt optimale svømmere så derfor tenker jeg at hver dag er for hyppig for oss. Ja, jeg gjorde faktisk det denne gangen, fra å så vidt skimte en strek til tydelig positiv! Høres fornuftig ut med annenhver dag, tror det må bli vår strategi neste runde hvis det ikke klaffer nå! 🤞🏼💪🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruFiolett Skrevet 18. september 2022 Forfatter #106 Del Skrevet 18. september 2022 2 dpo idag, da jeg er ganske sikker på at EL må ha vært fredag. Tok ny test igår for å sjekke, og den var svakere og ikke positiv lenger, men fortsatt ganske sterk strek. Vi tok derfor ingen sjanser og la inn aksjer igår også, selv om jeg egentlig ikke tror det har noe å si mtp at svømmerne er av såpass dårlig kvalitet og det ikke gikk 24 timer en gang imellom🤔 Men, jeg tørr liksom ikke la være😅 Så da er vi igang med ny ventetid da, så tålmodighet, kom og treng deg på, her skal du motstand finne! 😅🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruFiolett Skrevet 19. september 2022 Forfatter #107 Del Skrevet 19. september 2022 3dpo, og tankene mine går helt i spinn. Jeg er så redd for å aldri få oppleve en babytid igjen, og det knyter seg i magen hver gang jeg ser bilder av nyfødte, annonser for babytøy eller høygravide damer. Tenk om jeg faktisk ikke skal gå igjennom alt det det en siste gang. Det er skikkelig vondt å tenke på rett og slett. Så jeg kjenner et så enormt stort håp om at det har klaffet, og det er så innmari stor fallhøyde. Jeg vil så gjerne være ok med at det ikke klaffer, men innerst inne er jeg selvfølgelig ikke det, og det gjør det hele så innmari altoppslukende. Jeg vet i teorien at det er liten sjanse, allikevel håper jeg så inderlig at det går, og kjenner allerede på det savnet og den skuffelsen jeg må innfinne meg med hvis det ikke går. Bah, dette er følelsesmessig krevende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruFiolett Skrevet 20. september 2022 Forfatter #108 Del Skrevet 20. september 2022 4dpo, og dagene snegler seg avgårde. Min store plan er å vente til tidligst 10dpo med å teste, og det SKAL jeg klare! 💪🏼 Det som er forvirrende nå er at kroppen sender helt andre signaler enn de andre prøveperiodene. Denne gangen kjenner jeg ikke den stikningen nederst i magen med mindre jeg ligger helt flatt på ryggen og kjenner skikkelig etter, og det var jo tilnærmet konstant tilstede i forrige pp - og ja, jeg lot meg lure. Denne gangen har jeg derimot så innmari ømme pupper, og jeg har hatt det gjennom hele helgen og frem til nå, så jeg er fullstendig klar over at det er en eller annen ettervirkning av EL. Hvorfor kan ikke bare kroppen reagere likt hver gang da i alle fall, så det bare er ihvertfall LITT lettere å navigere blant alle ekte og/eller imaginære tegn? Jeg har selvfølgelig alle følehårene ute konstant for å kjenne etter, men enn så lenge er jeg ikke det minste klok! Og det er jo uansett altfor tidlig. Det kan enn så lenge bare håpes og krysses og ventes😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruFiolett Skrevet 22. september 2022 Forfatter #109 Del Skrevet 22. september 2022 6dpo, og jeg merker fortsatt ingen ting. Og jeg vet det er for tidlig, så jeg stresser ikke med det - enda😅 Jeg tror også vi har landet på at det ikke blir noen pp i oktober. Hvis jeg hadde blitt gravid i oktober betyr det termin midt i juli, og med tanke på sommerferien til de to barna vi har fra før, vil det føles veldig feil å planlegge å få et barn på et tidspunkt som gjør at det ikke vil være mulig å legge en eneste plan for sommerferien til barna. Det føles som et helt riktig valg, og den ene måneden har jo ingen ting å si i det store og hele, men hjelpes, det føles lenge å vente i TO måneder! 😱😅 Det blir en tålmodighetsprøve, det er det ingen tvil om😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 24. september 2022 #110 Del Skrevet 24. september 2022 Hei. Her vil jeg følge med. Fikk nettopp barn nr 3 selv. Skjønner veldig godt følelsene dine om å kanskje ikke få oppleve alt igjen. ❤️ Lite tips.. ikke hopp over neste måned. Min gutt kom i begynnelsen av August, så denne sommeren ble ganske mye mindre spennende enn de forrige pga formen min. Helt ærlig hadde den vært slik om jeg hadde født i juni, juli, august og kanskje september Og mine er litt eldre enn dine, så de forventer jo litt av ferien. Men jeg tror de hadde en veldig fin sommer selv om det ble en hjemme-sommer 😃 Og min erfaring er at man vips blir gravid når det passer dårlig Håper det stemmer for deg også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruFiolett Skrevet 25. september 2022 Forfatter #111 Del Skrevet 25. september 2022 Kakaoen skrev (10 timer siden): Hei. Her vil jeg følge med. Fikk nettopp barn nr 3 selv. Skjønner veldig godt følelsene dine om å kanskje ikke få oppleve alt igjen. ❤️ Lite tips.. ikke hopp over neste måned. Min gutt kom i begynnelsen av August, så denne sommeren ble ganske mye mindre spennende enn de forrige pga formen min. Helt ærlig hadde den vært slik om jeg hadde født i juni, juli, august og kanskje september Og mine er litt eldre enn dine, så de forventer jo litt av ferien. Men jeg tror de hadde en veldig fin sommer selv om det ble en hjemme-sommer 😃 Og min erfaring er at man vips blir gravid når det passer dårlig Håper det stemmer for deg også Hei, og så koselig at du vil følge🥰 Og gratulerer så mye med nr 3❤️ Åååh, ja, du har gode poenger der altså! Vi må nok tenke litt mer på det😅 Vi har også vært innom å hoppe over august-termin også, nettopp fordi vi aldri vet hva slags form jeg er i på slutten, selv om jeg har vært i god form med de to andre🤔 (og jeg snakker som om jeg lett kan bestemme når jeg skal bli gravid, haha😅) Tror vi bare får se når EL nærmer seg, mulig det føles helt uaktuelt å «sløse» bort en pp🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 25. september 2022 #112 Del Skrevet 25. september 2022 FruFiolett skrev (6 timer siden): Hei, og så koselig at du vil følge🥰 Og gratulerer så mye med nr 3❤️ Åååh, ja, du har gode poenger der altså! Vi må nok tenke litt mer på det😅 Vi har også vært innom å hoppe over august-termin også, nettopp fordi vi aldri vet hva slags form jeg er i på slutten, selv om jeg har vært i god form med de to andre🤔 (og jeg snakker som om jeg lett kan bestemme når jeg skal bli gravid, haha😅) Tror vi bare får se når EL nærmer seg, mulig det føles helt uaktuelt å «sløse» bort en pp🙈 Takk 😍 Vel jeg var en slik bastant uviten sak som før jeg fikk barn sa at jeg skulle ikke ha barn i slutten av året eller i skoleferier/sommer. Vel jeg har en unge i slutten av november, en i februar (som ofte er vinterferien her) og en i begynnelsen av august! 😂😂 Drit i å planlegge med andre ord😍 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruFiolett Skrevet 25. september 2022 Forfatter #113 Del Skrevet 25. september 2022 9dpo, og jeg prøver å kjenne etter så altfor altfor mye😂🙈 Nå kjenner jeg igjen den stikkingen nederst, men jeg lar meg ikke lure av det denne gangen! Og igår syns jeg det var litt vondt å tørke puppene med håndkleet, men det var bare akkurat da😅 Og utenom det; kjenner absolutt ingen ting. Så det blir noen spennende dager fremover nå😬 Håper sååå at det kan være akkurat nå det skulle klaffe! 🤞🏼🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi2018 Skrevet 25. september 2022 #114 Del Skrevet 25. september 2022 Spennende dager! Skal du vente til IKM med å teste? Jeg tror ikke jeg ville hoppet over en prøveperiode for å unngå fødsel rundt ferietider. Tenkte mye sånn før vi hadde prøvd en stund også. Ikke i november/desember og helst ikke i juli pga dårlig bemanning på føden i fellesferien osv. men nå tenker jeg at jeg vil ta hver eneste sjanse for man vet aldri hva som møter en av andre utfordringer rundt neste sving. I tillegg kan man jo føde prematur og da er man like langt med den planleggingen 😅 krysser fingrene for denne runden 🤞🏼 selv venter jeg på eggløsning typ idag 🫣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 25. september 2022 #115 Del Skrevet 25. september 2022 Tussi2018 skrev (49 minutter siden): Spennende dager! Skal du vente til IKM med å teste? Jeg tror ikke jeg ville hoppet over en prøveperiode for å unngå fødsel rundt ferietider. Tenkte mye sånn før vi hadde prøvd en stund også. Ikke i november/desember og helst ikke i juli pga dårlig bemanning på føden i fellesferien osv. men nå tenker jeg at jeg vil ta hver eneste sjanse for man vet aldri hva som møter en av andre utfordringer rundt neste sving. I tillegg kan man jo føde prematur og da er man like langt med den planleggingen 😅 krysser fingrene for denne runden 🤞🏼 selv venter jeg på eggløsning typ idag 🫣 Sånn tenkte jeg også med førstemann. Ikke desemberbaby! Så vi venta til mai (?) med å begynne å prøve. Året etter så hadde jeg ikke blitt gravid, og vi hoppet over mars/april for å ikke få sent på året. (Tror det var de mnd). Året etter, fortsatt ikke gravid. Så da ga jeg totalt f i når vi evt fikk barn. Boom, der satt den. Termin 3. desember 😂 Føler nesten det var litt karma.. Om noen andre leser.. anbefales egentlig å få baby på den årstiden. Fytti så digg å bare kose seg hjemme med en nyfødt mens snø og sludd herjer ute! En unnskyldning for å droppe det meste av julemas også! Husker jeg synes det var veldig digg. Og det var så lite å gjøre på Barsel at de stod og trippa på rommet vårt og lurte på om de kunne gjøre noe for oss for de kjeda seg Dette var i 2012.. mulig ting er litt annerledes nå i forhold til bemanning! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruFiolett Skrevet 25. september 2022 Forfatter #116 Del Skrevet 25. september 2022 Tussi2018 skrev (58 minutter siden): Spennende dager! Skal du vente til IKM med å teste? Jeg tror ikke jeg ville hoppet over en prøveperiode for å unngå fødsel rundt ferietider. Tenkte mye sånn før vi hadde prøvd en stund også. Ikke i november/desember og helst ikke i juli pga dårlig bemanning på føden i fellesferien osv. men nå tenker jeg at jeg vil ta hver eneste sjanse for man vet aldri hva som møter en av andre utfordringer rundt neste sving. I tillegg kan man jo føde prematur og da er man like langt med den planleggingen 😅 krysser fingrene for denne runden 🤞🏼 selv venter jeg på eggløsning typ idag 🫣 Kakaoen skrev (3 minutter siden): Sånn tenkte jeg også med førstemann. Ikke desemberbaby! Så vi venta til mai (?) med å begynne å prøve. Året etter så hadde jeg ikke blitt gravid, og vi hoppet over mars/april for å ikke få sent på året. (Tror det var de mnd). Året etter, fortsatt ikke gravid. Så da ga jeg totalt f i når vi evt fikk barn. Boom, der satt den. Termin 3. desember 😂 Føler nesten det var litt karma.. Om noen andre leser.. anbefales egentlig å få baby på den årstiden. Fytti så digg å bare kose seg hjemme med en nyfødt mens snø og sludd herjer ute! En unnskyldning for å droppe det meste av julemas også! Husker jeg synes det var veldig digg. Og det var så lite å gjøre på Barsel at de stod og trippa på rommet vårt og lurte på om de kunne gjøre noe for oss for de kjeda seg Dette var i 2012.. mulig ting er litt annerledes nå i forhold til bemanning! Hadde tenkt til å vente til 10dpo med å teste, og det er jo imorgen😍 Men nå er jeg plutselig nervøs for testing, jeg er så redd for negativt svar igjen, og akkurat nå er jeg så lite klar for den skuffelsen. Men den skuffelsen kommer jo en eller annen gang uansett (hvis jeh ikke er gravid selvfølgelig😅), så kanskje like greit å ta den imorgen😅 Ang timing så hadde jeg definitivt tenkt annerledes på barn nr 1 og 2❤️ Men dere har jo gode poeng begge to, og deg gjør jo dette bare enda vanskeligere, ettersom jeg jo selvfølgelig syns mine egne poenger også er gode🙈 Men vi skal snakke litt mer om det, og så får vi se. Takk for gode perspektiver damer❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruFiolett Skrevet 26. september 2022 Forfatter #117 Del Skrevet 26. september 2022 10dpo, og testen er hvitere enn hvitest. Det ble en dårlig start på uka😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi2018 Skrevet 26. september 2022 #118 Del Skrevet 26. september 2022 FruFiolett skrev (2 timer siden): 10dpo, og testen er hvitere enn hvitest. Det ble en dårlig start på uka😔 Så utrolig dritt 😩 Håper er jo ikke ute enda, men har man fått postitiv på den tiden før så mister man jo troen 😭 Har lest om andre som har fått positiv tidlig en gang og mye seinere en annen dag 🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruFiolett Skrevet 26. september 2022 Forfatter #119 Del Skrevet 26. september 2022 Tussi2018 skrev (1 time siden): Så utrolig dritt 😩 Håper er jo ikke ute enda, men har man fått postitiv på den tiden før så mister man jo troen 😭 Har lest om andre som har fått positiv tidlig en gang og mye seinere en annen dag 🤞🏼 Tusen takk for optimismen❤️ Jeg kan jo selvfølgelig håpe at det er for tidlig eller for lite konsentrert urin (hadde tissa 2 1/2 time tidligere), men jeg tror nok dessverre ikke det er klaff denne gangen heller. Men krysser fingrene noen dager til🤞🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruFiolett Skrevet 28. september 2022 Forfatter #120 Del Skrevet 28. september 2022 12 dpo, og fortsatt negative tester. Innser at det er nok en pp uten klaff, og nå venter jeg bare på mensen som er forventet fredag🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå