Gå til innhold

Alle gode ting er kanskje tre?


FruFiolett

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

SD3, og første dag med ny runde Letrozol. Det føles annerledes denne gangen, de siste dagene har en slags pessimisme (eller realisme?) kommet over meg, og det føles på ordentlig som om dette ikke kommer til å gå. At vi rett og slett (eller mannen da) er infertil? Og jeg har for alvor begynt å tenke på hvor lenge vi skal prøve videre, eller om det er på tide å innfinne seg med realiteten. Jeg vet ikke enda. Jeg er jo igang med Letrozol, så det blir jo prøveperiode nå i alle fall! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SD10! Noen ganger går dagene så fort! Sikkert fordi det skjer hundrevis av andre ting disse mai-dagene☺️ De to siste syklusene har jeg jo tatt dobbel dose Letrozol, og begge gangene har jeg fått positiv EL-test på SD14, og mens på SD30 (som da har blitt SD1 da selvfølgelig😅). Så hvis jeg antar at det er 14 dager fra egget slipper til mens, så betyr jo det at jeg faktisk har eggløsning sånn halvannet til to døgn etter positiv test🤔 Hvis det samme skjer denne runden så er det positiv test på fredag, og kanskje vi rett og slett skal prøve på dobbel dose aksjer med både lørdag og søndag🤔 Mulig det ikke har noe å si uansett, spesielt ikke dag 2 da det uansett ikke har fått nok tid til å danne nye sædceller, men hei, det jo ikke noe å tape på det i alle fall! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SD13, og positiv EL-test! Da blir det i alle fall aksjer imorgen! 👏🏼

IMG_3985.jpeg

IMG_3984.jpeg

Endret av FruFiolett
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4dpo? Igjen sliter jeg litt med telling av dpo, men velger å telle fra positiv EL-test, og det gir meg i så fall 4dpo idag! Føler vi gjorde en hederlig innsats denne gangen, med aksjer både dagen etter positiv test og dagen etter det igjen. Vet ikke om dag nr 2 har noe å si i det hele tatt, men det føles jo som en ekstra innsats på en måte😅☺️ Og siden det føles som en så ekte innsats har jeg til og med de siste to dagene tatt meg selv i å tenke «tenk om jeg faktisk er gravid denne gangen da»! Dristig, jeg vet, men det er første gang jeg virkelig har tenkt sånn! Tenk om dette er siste uka jeg kan spise spekeskinke til lunsj, tenk om jeg ikke kan drikke vin det neste året, tenk om, tenk om, tenk om. Jeg skal slutte med det altså, men tenk om da! Håpet lever i ca en uke til😅🤞🏼

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7dpo, men idag har jeg fått noen skikkelig mensenkviser, så det er jo første tegn på at det ikke har klaffet. Jeg får alltid noen sånne litt dype, ekle kviser ca en uke før mensen kommer, og de er altså på plass nå. Men vi får se da, jeg skal ikke la uren hud ta fra meg håpet heeeelt! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 dpo, og jeg har ikke testet enda - plutselig er jeg så nervøs for det! Jeg føler vi traff så innmari godt og alt er så innmari tilrettelagt for at det skulle klaffet denne gangen, og det føles så meningsløst hvis det ikke har gått. Så akkurat nå føles det bedre å leve i håpet enn å få den brutale sannheten presentert😬 Jeg kjenner absolutt ingen ting, så jeg har på ingen måte troa, men det kommer til å bli så innmari nedtur med en negativ test😫

Endret av FruFiolett
Skrev SD istedenfor dpo😅
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 dpo - eller, i alle fall 12 dager etter positiv test. 11 og 10 dager etter sex, og hvis tidligere sykluser har stemt med 14 dager mellom EL og mensen er det egentlig 10dpo nå. Tok en test idag på veldig konsentrert morgenurin, heeeelt hvit. Hadde ikke flere tidligtester så det var en vanlig en, men allikevel er jeg ikke særlig optimistisk nå. Kjenner jeg er så ekstremt lei av disse skuffelsene nå, og som alltid i disse kjipe dagene så lurer jeg på hvor lenge det er verdt å holde på. Kanskje jeg bare snart må bestemme at nok er nok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 dpo, og jeg har begynt å spotte. Da er mensen på plass imorgen😫 Det stemmer i alle fall godt med beregning av dpo etter EL-testen da, selv om det igrunn ikke er noen trøst i det akkurat nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SD2! Spottingen ble fort til noe mer igår, så da er vi igang med enda en pp! Oppstart Letrozol imorgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

SD12, og første negativ EL-test. Nå har jeg vel uten unntak hatt positiv EL-test på SD14, så antar at det samme skjer denne gangen! Lurer på om vi skal satse på aksjer samme dag som positiv test og dagen etterpå denne gangen, jeg mistenker at vi var litt for sent ute sist mtp at mensen kom akkurat to uker etter positiv EL-test. Vi får se, mannen er syk idag og vi vet jo alle hvordan menn er når de er syke, så får bare håpe han kvikner til innen onsdag😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...