Gå til innhold

Alle gode ting er kanskje tre?


FruFiolett

Anbefalte innlegg

SD10, tok første EL-test idag, og den var jo selvfølgelig heeelt blank, men da er jeg klar for å få med meg absolutt all positiv utvikling💪🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SD11, svaaaak strek på EL-test, men masse EL-slim! Det kan jo ikke bety annet enn at EL må være her ganske snart? 🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Deg husker jeg fra jeg prøvde på nummer 1 i 2019, kan det stemme? 🥰 
Her vil jeg følge med! Jeg går også på letrozol 🤗

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tussi2018 skrev (6 timer siden):

Hei! Deg husker jeg fra jeg prøvde på nummer 1 i 2019, kan det stemme? 🥰 
Her vil jeg følge med! Jeg går også på letrozol 🤗

Hei! Jaaaa! 🥰 Jeg fikk min nr 2 i 2019 - og husker deg også! Så koselig🥰 Prøver du på nr 2? Har du dagbok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruFiolett skrev (1 time siden):

Hei! Jaaaa! 🥰 Jeg fikk min nr 2 i 2019 - og husker deg også! Så koselig🥰 Prøver du på nr 2? Har du dagbok?

Så koselig 🥰 Ja, ganske nylig opprettet 😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk innpå din forrige dagbok og nå husker jeg plutselig mye mer 🤗 husker at tittelen egentlig bare noe slikt som «ønsker meg en jente», og det var det som fenget meg med alle kjerringrådene dere prøvde ut og at du skrev så åpent og ærlig om det ønske. Jeg kjente meg igjen i det, selv om jeg ikke hadde barn fra før. Så tok jo ting mer tid enn dere hadde trodd og ønske endret seg til at «så lenge det blir en baby er vi fornøyd», men så ble det en jente, ikke sant? Leste bare starten av første innlegg nå og prøver å huske 🤭 Veldig kjekt å se deg her inne igjen ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tussi2018 skrev (På 16.8.2022 den 20.43):

Gikk innpå din forrige dagbok og nå husker jeg plutselig mye mer 🤗 husker at tittelen egentlig bare noe slikt som «ønsker meg en jente», og det var det som fenget meg med alle kjerringrådene dere prøvde ut og at du skrev så åpent og ærlig om det ønske. Jeg kjente meg igjen i det, selv om jeg ikke hadde barn fra før. Så tok jo ting mer tid enn dere hadde trodd og ønske endret seg til at «så lenge det blir en baby er vi fornøyd», men så ble det en jente, ikke sant? Leste bare starten av første innlegg nå og prøver å huske 🤭 Veldig kjekt å se deg her inne igjen ❤️

Åååh, dette er jo så koselig! For ja, du har jo helt rett🥰 Og det ble en jente ja, men den prosessen der fikk meg virkelig til å skamme meg over mitt overfladiske jente-baby-ønske! Det ble for alvor erstattet underveis der kan man si❤️ Nå har jeg jo også «jekket» ønsket enda mer ned og prøver å innfinne meg med tanken om at det faktisk ikke er mulig å få en tredjemann i det hele tatt - og det går så som så må jeg si🙄 Jeg kjenner stadig et voksende ønske for å utvide flokken med én til, så håper det kan gå🤞🏼❤️ Veldig koselig å «treffes igjen», hvis man kan si det sånn🥰❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SD14, og idag kjenner jeg virkelig at ting skjer. Har så vondt nederst på venstre side! 😱 Hvis ikke jeg slår ut positivt på en EL-test idag så stoler jeg faktisk mer på kroppen min enn på testen😅 Hadde økende strek på EL-test igår, så det tyder jo også på at noe skjer. Ååå, jeg jeg håper såååå at jeg kan bli gravid igjen og at det kan skje denne måneden! Null press altså kroppen, bare et intenst ønske❤️
 

Dette er forresten testen fra igår! Betydelig strek selv om den ikke er positiv enda - så får vi se hva som vises idag! 

C61DCE08-FDDE-47AC-89A4-801F70B63F17.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yey! Veldig glad for at jeg faktisk fikk positiv strimmel OG digital, da er det virkelig ingen tvil! 

EADCDFB9-B2A0-4FE6-9417-3D7AA76A37FB.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2dpo! Så, da er jeg over i ventetiden igjen da, og jeg er virkelig ekstra spent denne gangen, nettopp fordi det er så optimalt å bli gravid akkurat nå🤞🏼 Så det blir en ekstra spennende ventetid nå! Skal prøve å ikke la det gå helt til hodet på meg, haha, men jeg vet jo akkurat hvordan det kommer til å gå😅 Vi la faktisk inn dobbel dose aksjer, både torsdag og igår, og selv om det trolig ikke har noe å si når spermkvaliteten er dårlig fordi det bør gå tre til fem dager mellom utløsningene (har vi ihvertfall lest oss frem til🙄), så ble det sånn for sikkerhetsskyld☺️ Jeg mener - tenk om det faktisk er akkurat det som skal til - det skader jo i alle fall ikke🙈 Så da krysser vi bare fingrene da, for at det var én svømmer som klarte å gjøre jobben sin🤞🏼

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruFiolett skrev (På 18.8.2022 den 10.28):

Åååh, dette er jo så koselig! For ja, du har jo helt rett🥰 Og det ble en jente ja, men den prosessen der fikk meg virkelig til å skamme meg over mitt overfladiske jente-baby-ønske! Det ble for alvor erstattet underveis der kan man si❤️ Nå har jeg jo også «jekket» ønsket enda mer ned og prøver å innfinne meg med tanken om at det faktisk ikke er mulig å få en tredjemann i det hele tatt - og det går så som så må jeg si🙄 Jeg kjenner stadig et voksende ønske for å utvide flokken med én til, så håper det kan gå🤞🏼❤️ Veldig koselig å «treffes igjen», hvis man kan si det sånn🥰❤️

Ja, husker godt at du endret holdning til hele prosessen, men å ha et ønske om et spesifikt kjønn er nok gjenkjennelig for mange. Når ting tar tid så blir man jo takknemlig bare for å kunne bli gravid og få en frisk baby ❤️ Men jeg syns det var veldig gøy at det faktisk ble en jente, tross alt 🤭 

Blir spennende å følge deg i prosessen med nummer tre. Håper virkelig at dere lykkes 🤞🏼😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tussi2018 skrev (12 timer siden):

Ja, husker godt at du endret holdning til hele prosessen, men å ha et ønske om et spesifikt kjønn er nok gjenkjennelig for mange. Når ting tar tid så blir man jo takknemlig bare for å kunne bli gravid og få en frisk baby ❤️ Men jeg syns det var veldig gøy at det faktisk ble en jente, tross alt 🤭 

Blir spennende å følge deg i prosessen med nummer tre. Håper virkelig at dere lykkes 🤞🏼😊

Jeg er helt enig med deg, jeg tror (og håper😅) mange kjenner seg igjen i ønsket om et spesifikt kjønn, og jeg tenker at det er helt lov uansett om det er lett eller vanskelig å få barnet❤️ Jeg tror også de aller fleste har en grunnleggende forståelse for at ønsket om å bli gravid og få frisk baby SELVFØLGELIG kommer før et ønske om et spesifikt kjønn, og at det derfor ikke nødvendigvis trenger å bli spesifisert hver gang man sier noe. Håper jeg i alle fall❤️ Og tusen takk, det blir en skikkelig spennende prosess, som jeg virkelig håper resulterer i en liten bylt🤞🏼❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes, jeg er allerede lei av å vente! 😅 4dpo, og egentlig 10 dager til forventet mens! Jeg har liksom et slags håp om at jeg skal klare å drøye med testingen til ihvertfall 12dpo, men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare det faktisk😅🙈 Blæh, kan vi bare spole litt fremover please? 
Jeg lurer også på hva kroppen sliter med denne gangen, for jeg kjenner fortsatt litt murring i eggstokk-området på venstre side. Egget må vel ha løsnet nå vel? Man kan vel ikke ha eggløsning i fire dager liksom? Siden jeg fikk 2 x positiv EL-test på torsdag så antar jeg at det var da altså, men skjønner meg ikke helt på den stikkinga🤔 Regner uansett EL på torsdag, så får vi se når mensen eventuelt (/helst ikke!) dukker opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7dpo, og dagene snegler seg avgårde mens jeg prøver å overbevise meg selv om at jeg IKKE driver med intens symptomjakt🙄 Jeg blir helt sprø av meg selv, haha🙈 Jeg tenker liksom automatisk at vi har så gode sjanser denne syklusen, både fordi jeg tenker at vi traff EL så bra, OG fordi vi har dobbel dose med aksjer med oss. Litt vanskelig å huske på at svømmerne til mannen er såpass dårlig at det sikkert ikke har noe å si om vi treffer heller ikke🙄 Kjenner at jeg kommer til å bli litt skuffa om (når?) det ikke går denne mnd🤔 

Ang symptomer så har jeg ikke så mye av det enda altså (og det er jo for tidlig også, jeg vet jo det!), men det som er annerledes denne måneden er at den EL-murringa aldri har gitt seg. Så muligens strever kroppen enda med å slippe det egget (men det går vel ikke ann?)🤔 Klønete at jeg ikke fortsatte med EL-testing etter selve dagen for å se om de ble svakere igjen, det skal jeg gjøre neste gang! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes som det murrer nederst i magen! 😱 Jeg sa til mannen min at hvis det ikke er fordi jeg er gravid så må jeg dra til legen! Dette er jo virkelig ikke normale smerter😬 Men enn så lenge lever jeg bittelitt i håpet om at det kanskje er et egg som jobber med å feste seg! 🤞🏼 8dpo idag, og har foreløpig holdt meg unna testinga. Men kanskje jeg bare må starte imorgen! 😱🤞🏼🤞🏼🤞🏼

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wææ så spennende 😍🤗 Håper det skyldes et egg som fester seg ja! Gleder meg til du skal teste 🤞🏼❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg røyk på en test idag - den var negativ. 9dpo, og ikke så veldig konsentrert urin, så det er selvfølgelig flere mulige forklaringer på at den er negativ🙄 Men jeg mista litt håpet for å være ærlig. Jeg tenker at hvis det jeg kjenner skulle vært symptomer så burde jeg vel testa positivt? Det kjennes temmelig godt nemlig, og er det ikke noe med at hvis man har fått symptomer så er vel hcg-nivået så høyt at man hadde slått ut på test? Mener å ha lest noe sånt🤔 Men vi får se, nå blir det nok testebonanza i noen dager fremover😬🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10dpo, fortsatt negativ test - også denne gangen på lite konsentrert urin. Det begynner jo å nærme seg selve moment of truth nå, forrige syklus begynte jeg jo plutselig å spotte 12 dpo, så om et par daget vet jeg vel det endelige svaret. Problemet - eller kall det «problemet» da - er at hvis jeg bare skulle stolt på kroppen hadde jeg vært ganske sikker på at jeg er gravid! Jeg har denne tilnærmet konstante stikkingen nederst i magen som jeg ikke har hatt andre sykluser. Jeg har fått sånne bittesmå kviser i hele ansiktet som jeg bare har hatt én gang før - nemlig sist jeg var gravid. Jeg er skikkelig oppblåst, type sååå oppblåst at jeg bytta fra olabukse til kjole idag fordi jeg orket rett og slett ikke at det strammet så fælt. Det jeg mangler, som jeg har hatt de andre gangene, er ømme pupper - ellers føler jeg meg skikkelig gravid. Og selv om de siste «symptomene» der like godt kan skyldes dårlig kosthold (skyldig i det, nemlig!), så føler jeg virkelig at kroppen prøver å overbevise meg. Og det er jo så dårlig gjort når testene er negative! 😱 Jeg har ikke gitt opp håpet enda altså, og lever i litt mer spenning enn jeg egentlig setter pris på disse dagene. Håperhåperhåper🤞🏼🤞🏼🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11dpo, og negativ test😔 Nå begynner jeg å miste håpet for alvor, det hadde jo slått ut på test nå🙄 Og jeg som har gått rundt med vondt i puppene idag til og med - men mulig det rett og slett er et nyoppstått PMS-symptom🤔 Gir ikke helt opp enda selvfølgelig, jeg vet at mange ikke tester positivt før enda nærmere mens, pluss at det var fortsatt bare halvannen time siden sist jeg tissa, og det betyr vel ikke akkurat veldig konsentrert urin🤔 Men allikevel, føler virkelig ikke den samme optimismen som igår😬😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh kjedelig med negativ test 😩 prøv på morgenurin imorgen tidlig? Mange som ikke får positiv før 12/13 dpo ja 🤞🏼 Håper håper! Veldig rart med så mye symptomer hvis ikke du er gravid 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...