Gå til innhold

Alle gode ting er kanskje tre?


FruFiolett

Anbefalte innlegg

8 dpo, og ferien er ved veis ende - imorgen starter hverdagen igjen, og de neste dagene kommer nok til å være preget av stress, kaos og utålmodighet😅 Jeg har liksom egentlig ikke tenkt til å teste før lørdag ettersom det er da jeg forventer mensen, men jeg kommer jo aldri i verden til å klare å vente så lenge😬🙄 Spørsmålet er vel heller hvor mange dager (timer?😅) det er realistisk at jeg klarer å vente. Vittig at jeg ikke engang tror vi traff helt med EL, men allikevel er jeg sååå spent🙄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har alltid tenkt og hørt at det ikke er noe vits i å teste før tidligst 10 DPO, men så ser jeg jo folk her på KG som stadigvekk får positiv test både 8 og 9 DPO 🤔 Blir spennende for deg 🤞🏻🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kaffemor skrev (16 timer siden):

Jeg har alltid tenkt og hørt at det ikke er noe vits i å teste før tidligst 10 DPO, men så ser jeg jo folk her på KG som stadigvekk får positiv test både 8 og 9 DPO 🤔 Blir spennende for deg 🤞🏻🤞🏻

Ja, jeg syns også maaaange får positiv test før 10 dpo, men jeg har ikke fått det selv de andre to gangene, så det er jo egentlig greit å holde ut til det😅😬 Tok ikke test idag, så da blir det tidligst imorgen, og det er jo 10dpo, så det blir veldig spennende! Har absolutt ingen symptomer på noe annet enn fire uker med feriemat, haha, så har ikke veldig store forhåpninger om positiv test😂🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, så røyk jeg på en test nå i kveld. Heeeelt blank. Så da burde jeg bare tenke at det ikke gikk denne gangen, men så lett funker det jo ikke. Så nå kverner jeg bare rundt på alle mulige «feilkilder»; det er for tidlig, det er kveldsurin og ikke konsentrert morgenurin, bla bla bla. Men jeg vet egentlig at jeg ikke er gravid, jeg har absolutt ingen symptomer, og så vidt jeg kan huske hadde jeg både ømme pupper og stikkinger nederst i magen rundt 10 dpo sist. Litt skuffa faktisk, men det får det jo bare være lov å være. 
 

Jeg prøvde i tillegg å finne den prøvedagboka/graviditetsdagboka jeg skrev forrige gang (som var i 2018/2019), men den finner jeg ikke noe sted her inne🤔 Blir sånt slettet etter en viss inaktiv tid? Noen som vet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, tok å scrolla å fant prøvedagbok fra 2018 for deg 

Så kjedelig med blenda test, krysser fortsatt for deg❤️🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elinoooor skrev (11 timer siden):

Hei, tok å scrolla å fant prøvedagbok fra 2018 for deg 

Så kjedelig med blenda test, krysser fortsatt for deg❤️🤞🏼

Ååh! Tuuusen takk!! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny test idag på morgenurin, og fortsatt negativ. Da anser jeg denne prøveperioden som mislykket, venter på mensen til helgen og håper på at alle gode ting er (pp) tre! 🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, så, det skjer ett eller annet med denne kroppen, og enten må jeg være koko, syk eller gravid. Jeg har skikkelige murringer nederst i magen, og jeg får aldri menssmerter før dag 2 ut i mensen! Kan jeg innbille meg dette? Jeg har jo konkludert med at det ikke klaffet denne perioden jo! 🙄😬 Må jo virkelig teste på nytt altså, men det skal vel slå ut når jeg testa igår på 10dpo? Dette må jo bare være et mindfuck fra kroppens side!

Endret av FruFiolett
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, så verken koko, syk eller gravid, for nå har jeg begynt å spotte🤔 Det betyr jo mensen i kveld eller imorgen, og det må jeg si var overraskende tidlig😳🤔 EL må jo ha vært 22. eller 23. juli, så idag er enten 12 eller 11 dpo. Er ikke det altfor kort tid mellom EL og mens? 😬🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lutealfase på 10 dager bare, og nå er jeg 37+2 og spira satt på andre ordentlige pp 🤗 Masse lykke til, håper spira sitter kjapt 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yrno skrev (8 minutter siden):

Jeg har lutealfase på 10 dager bare, og nå er jeg 37+2 og spira satt på andre ordentlige pp 🤗 Masse lykke til, håper spira sitter kjapt 🤞

Åh! Takk! Det var fint å høre/lese🥰 Men tok du Letrozol? Jeg trodde det var nesten «fast» at Letrozol ga meg to uker mellom EL og mens, men det er neimen ikke sikkert at det stemmer! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruFiolett skrev (2 timer siden):

Åh! Takk! Det var fint å høre/lese🥰 Men tok du Letrozol? Jeg trodde det var nesten «fast» at Letrozol ga meg to uker mellom EL og mens, men det er neimen ikke sikkert at det stemmer! 

Jeg tok ikke Letrozol nei, så det kan jeg dessverre ikke si noe om 😕 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kaffemor skrev (14 timer siden):

Kan det være festeblødning? 🤔

Jeg lurte litt på det, og runda internett i håp om å finne ut av det😅 Ble ikke så veldig mye klokere, og siden jeg fortsatt spotter/blør så smått idag så antar jeg egentlig at det er mensen som bare dukket opp for tidlig🤔 Har ikke hatt festeblødning med de to andre, så vet liksom ikke helt hvordan jeg skal tolke det heller😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm nei jeg har heller ikke hatt det før, så ingen egen erfaring, men har lest endel om det her inne tidligere 🤔 Kjedelig med TR litt før da eventuelt 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SD1, pp3! Mensen kom for fullt idag - men TO dager spotting først? Altså, hva gir dere meg? Det var en Berg-og-dalbane gjennom Google altså! Unødvendig tortur🙄 Men ok, da antar jeg at EL var fredagen da, så da bommet vi med aksjene. Bedre lykke neste gang! 🤞🏼

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hater å ha mensen! Både fordi det er en svært intens påminner om at jeg ikke er gravid, men og fordi jeg har kort lunte, er oppblåst, får ekstra mye kviser, har vondt, føler meg ekkel, og generelt bare er bitter på alt man skal gjennomgå som kvinne. SD3 imorgen, så da er det igang igjen med Letrozol, tredje runde. Håper det går fort frem til EL🤞🏼🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SD4, andre dag med Letrozol. Føler det er litt ekstra spenning knyttet til denne pp, ettersom det egentlig er nå jeg aller mest ønsker å bli gravid, for det hadde passet så innmari bra med resten av året! Så nå skal jeg prøve å gjøre alt riktig med testinga, teste så ofte som mulig fra SD10, og så får vi se. Hadde kvaliteten på svømmerne til mannen vært optimal hadde vi jo bare hoppet til sengs daglig mellom SD10 og 20 liksom, men jeg har lest at det ikke er så lurt😬 Så da satser vi heller på å treffe akkurat blink da, og forhåpentligvis er vi bedre på det denne perioden enn forrige🤞🏼 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SD8, og de siste dagene har jeg rett og slett mistet litt motet. Jeg vet ikke helt hvorfor, for det handler ikke om at det ikke har gått de to gangene vi har prøvd. Men jeg tror det startet med at jeg leste (var det inne på forumet tro?) at ved normale tilfeller er det ca 20% sjanse for å bli gravid ved hver eggløsning, og det syns jeg var så lite! 😱 Så når jeg vet at mannen har redusert sædkvalitet så føles det plutselig helt umulig - og da blir jo plutselig ønsket om å få det til enda større. Så nå har jeg vært skikkelig pessimist et par dager, og prøver å finne frem alle de gode argumentene jeg har (og det er ganske mange faktisk) for hvorfor det holder med de to barna vi har. Men det hjelper ikke så veldig akkurat nå🙄

 

Det nærmer seg ny EL, jeg skal begynne å teste i helgen så jeg kan følge med en eventuell utvikling. Mulig jeg bare skal stole på strimmeltester nå siden jeg tror den stemte best sist, men av en eller annen grunn føler jeg at digital er mer troverdig🤔 Sikkert fordi den er både dyrere og mer fancy, haha, jeg har en tendens til å bli «lurt» av sånt. Men jeg skal se hva jeg har av tester, det blir sikkert en god del testing nå den neste uka for å være mer sikker enn sist🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...