Gå til innhold

Alle gode ting er kanskje tre?


FruFiolett

Anbefalte innlegg

11 dpo, SD 27, og jeg har fortsatt ikke hørt fra han gynekologen ang blodprøvene. Mulig han kan ha startet ferie rett og slett? Jeg får bare forholde meg til min egen magefølelse og tro at jeg har hatt eggløsning🤞🏼 Tror jeg skal ta en graviditetstest imorgen tidlig, men jeg er rimelig sikker på at jeg ikke er gravid, jeg kjenner absolutt ingen tegn til noe som helst. Ømme pupper har vært mitt første tegn de to andre gangene, og nå er det ikke et snev av ømhet engang😅 Fikk levering idag på en stooor pakke med både eggløsningstester og graviditetstester - sånne strimler - så jeg er dekket for mange måneder med testing fremover😅 Krysser fortsatt fingrene for at det ikke blir altfor mange måneder selvfølgelig🤞🏼 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

FruFiolett skrev (10 timer siden):

Oi, så gøy! 🤩 Og så koselig at du vil følge med her🥰 Har du egen prøvedagbok? Krysser fingrene for oss begge🤞🏼🥰

Jaa har prøvedagbok jeg også ❤️
 

Såå spennende det er hos deg nå! Flink du er som klarer å vente med å teste såpass lenge 😅🤩

Endret av kaffemor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 dpo, og negativ test. Da slår jeg meg til ro med at PP1 er over og at det ikke ble klaff denne gangen - og det er jeg heeeelt komfortabel med kjenner jeg. Ikke misforstå, jeg hadde selvfølgelig elsket om det hadde klaffet så fort❤️ Men med tanke på alt som skjer og alle vi skal være sammen med i sommer så slipper jeg unna mange bortforklaringer ved at det ikke klaffet. Så krysser jeg heller fingrene for at det heller klaffer med PP2, som nå blir midt i sommerferien🥰 
 

Fikk telefon fra gynekologen idag, blodprøven bekreftet eggløsning❤️ Så da er det enkel dose på Letrozol videre☺️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at det ikke klaffet! :klem: Da er det bare å nyte sommerens vin og spekemat frem til det plutselig blir lenge til neste gang ❤️🥂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå, 14 dpo, SD 30, fortsatt ingen mensen, fortsatt negativ test. Dette skjønner jeg ikke. Blodprøven bekreftet jo EL, da skal vel mensen komme etter to uker? Og jeg trodde Letrozol gjorde sånn at syklusene ble 28/29 dager jeg? Dette henger ikke helt på greip - nå får jeg bare se ann imorgen og satse på ag mensen kommer da. Jeg er giret på å komme igang med ny PP! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruFiolett skrev (55 minutter siden):

Sååå, 14 dpo, SD 30, fortsatt ingen mensen, fortsatt negativ test. Dette skjønner jeg ikke. Blodprøven bekreftet jo EL, da skal vel mensen komme etter to uker? Og jeg trodde Letrozol gjorde sånn at syklusene ble 28/29 dager jeg? Dette henger ikke helt på greip - nå får jeg bare se ann imorgen og satse på ag mensen kommer da. Jeg er giret på å komme igang med ny PP! 

Fikk mens CD 31, DPO 15 ❤️ Så håper mens kommer snart dere får kommet igang med ny pp❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SD1! Endelig! Mensen kom idag - begynte å spotte så vidt igår, men regner ikke det som skikkelig mens (på langt nær faktisk), så da er det første dag i PP2 idag! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SD3, og jeg er igang med Letrozolen igjen! Føler mensen har vært så mye kortere denne gangen, sammenlignet med tidligere? Mulig det er regulert av Letrozolen det også? Gjør meg absolutt ingen ting det altså🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SD9! Måtte inn i appen min for å sjekke hvilken syklusdag jeg var på faktisk - nå skjer det så mye annet at tellingen blir satt litt i annen rekke, og det er jo bare skikkelig deilig🥰 Ca en uke til EL, og førstkommende lørdag reiser vi trolig på ferie (kommer ann på hva SAS bestemmer seg for denne uka…🤯), så jeg håper EL kanskje ikke er akkurat den dagen, men heller søndag eller mandag🤞🏼 Vi får se, men jeg skal i alle fall teste både morgen og kveld ettersom det forandret seg fra totalt negativ til helt positiv på bare 12 timer forrige pp! Spent på om det er denne måneden det kan klaffe!🤞🏼🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SD13, tok EL-strimmel-test i kveld, og den har ganske sterk strek, men absolutt ikke positiv enda. Spennende å se hvilken dag som blir EL-dagen siden vi skal reise til sydligere strøk på ferie på lørdag! Så håper egentlig ikke at det er akkurat den dagen da, men typisk så er det jo det🙈 Hvis streken er økende sterk imorgen så tar jeg nok en digital test - har tre igjen og håper det holder for denne perioden. Krysser fingrene for full smilende smiley på søndag! 🤞🏼🤞🏼

FEB4B195-440C-444A-9DFE-0390FBC3BBB0.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SD14, og den digitale testen var faktisk helt negativ! Hadde forventet i alle fall et blinkende smilefjes basert på fargen på steken på strimmeltesten - men nei. Helt blank sirkel. Men strimmeltesten er jo mye sterkere enn igår! Tar en ny før jeg legger meg i kveld just in case og så klart før vi reiser imorgen. Er så redd for at det er et såpass kort vindu at jeg skal gå glipp av den positive testen! 😱

0E5FE4E0-0FB4-465C-87B4-FC07C38AAAC5.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ingen erfaring med slike tester, men enig at det var rart at den digitale var negativ med så sterk strimmeltest! Typisk hvis EL er på avreisedagen, men dere får legge inn litt aksjer der det er mulig 😅

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg gir opp hele eggløsninga jeg altså! Idag var strimmeltesten plutselig mye svakere - og den digitale fortsatt negativ. Men når jeg tok ut den testpinnen fra den digitale (jada, jeg vet jeg ikke skal gjøre det, men jeg har null selvkontroll🙈) så var teststreken mye sterkere enn kontrollstreken! Kan ikke skjønne annet enn at EL må ha vært igår jeg altså, men at det er noe krøll med den digitale testen😳🤔 Faen og, for da har vi jo gått glipp av en pp! 😠 Men det blir noen aksjer nå i kveld, og så skal jeg ta en ny test imorgen bare for å sjekke. Sykt irriterende🤯

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny EL-test (strimmel) idag, og nå var den helt negativ. Stoler ikke på den digitale testen i det hele tatt kjenner jeg! Så da tipper jeg at EL egentlig var fredag kveld/lørdag morgen. Aksjer lagt inn igår kveld (altså lørdag) - og ved nærmere ettertanke er det ikke sikkert det er så helgærent faktisk. Det er vel sånn at EL skjer innen 24 timer (sånn ca selvfølgelig) etter positiv test? Da er det vel i så fall ganske klaff på tidspunktet. Og egget ligger vel også tilgjengelig noen timer etter å ha løsnet også, så teknisk sett kan det ha ligget der klart til å ta imot sædcellene når de kom? La oss håpe det, så det ikke ble en bortkastet periode - men det får jeg jo aldri vite med mindre jeg faktisk har blitt gravid da🙈 Uansett - ventetiden i pp2 er herved igang! 

Endret av FruFiolett
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kaffemor skrev (23 timer siden):

Får håpe DPO land går litt fortere siden dere er på ferie ❤️🤞🏻

Takk! Håper det🤞🏼❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg innser at prøveperioder gjør meg mer tussete enn jeg egentlig tenkte at jeg skulle bli🙈 Jeg blir jo bare så analytisk og grublende (ref. mitt forrige innlegg liksom!) over en ting som jeg virkelig ikke kan gjøre noe som helst med i det hele tatt! 😅 Altså, jo, ha sex så klart, men ellers lite påvirkningskraft, og allikevel er det sååå altoppslukende! Jeg må skjerpe meg😅 Nå skal jeg bare vente, og det går forhåpentligvis fort. 
Jeg har også tenkt mye på når det hadde vært optimalt å bli gravid, og jeg tror egentlig det er i neste pp. Altså i august. Jeg har vært så kvalm i første trimester med de to andre, og hvis jeg blir det med en eventuell tredje også, så passer det egentlig best ift jobb og sykemelding og sånn ved en eventuell august-graviditet. Ikke noe press på meg i neste måned altså…😅🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4DPO, og jeg tar meg selv i å kjenne etter symptomer! Haha, det er for teit, jeg vet jo så godt at det ikke er på langt nær mulig å ha symptomer allerede på 4 dpo😂 Men her jeg altså, tussete prøve-høne som liksom ikke skulle la dette ta så mye av egen oppmerksomhet! 😅 Failed big time! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å la vær å bli skikkelig oppslukt og tussete av å prøve synes jeg. Det er jo en så stor ting i livet, så det er ikke så lett å ha en helt avslappet innstilling til det. Har alltid prøvd å tenke at jeg skal ha det, og at jeg ikke skal teste før jeg eventuelt ikke får mensen. Men har aldri klart det :ler: Men slitsomt er det, helt klart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kaffemor skrev (På 29.7.2022 den 9.29):

Vanskelig å la vær å bli skikkelig oppslukt og tussete av å prøve synes jeg. Det er jo en så stor ting i livet, så det er ikke så lett å ha en helt avslappet innstilling til det. Har alltid prøvd å tenke at jeg skal ha det, og at jeg ikke skal teste før jeg eventuelt ikke får mensen. Men har aldri klart det :ler: Men slitsomt er det, helt klart. 

Ja, jeg blir virkelig tatt på senga av hvor altoppslukende det er🙈 Men det er jo sant som du sier - det er en stoooor ting i livet, og det at man blir så oppslukt betyr jo bare at det er betydningsfullt❤️ Skal prøve å forsvare meg selv med det når jeg blir for ko-ko😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...