kjellernn Skrevet 16. juni 2022 #61 Skrevet 16. juni 2022 elinoooor skrev (54 minutter siden): Blir så spennende, håper du er gravid😍 Jeg også, selv om jeg tviler.. men er veldig veldig ønsket❤️
elinoooor Skrevet 17. juni 2022 #62 Skrevet 17. juni 2022 kjellernn skrev (10 timer siden): Jeg også, selv om jeg tviler.. men er veldig veldig ønsket❤️ Hvordan gikk det i dag?❤️
kjellernn Skrevet 17. juni 2022 #63 Skrevet 17. juni 2022 elinoooor skrev (3 timer siden): Hvordan gikk det i dag?❤️ Negativ! Men det går helt fint, da kan jeg dra på fest med god samvittighet💛 fortsatt tidlig
elinoooor Skrevet 17. juni 2022 #64 Skrevet 17. juni 2022 kjellernn skrev (3 minutter siden): Negativ! Men det går helt fint, da kan jeg dra på fest med god samvittighet💛 fortsatt tidlig Ååh, jaja - all håp er jo fortsatt ikke ute enda🤞🏼 Fortsetter å krysse fingrene for dere!😊Det får du da, må kose deg masse. Man skal ikke glemme seg selv helt selv under prøveperioden ❤️
kjellernn Skrevet 18. juni 2022 #65 Skrevet 18. juni 2022 (endret) elinoooor skrev (På 17.6.2022 den 12.47): Ååh, jaja - all håp er jo fortsatt ikke ute enda🤞🏼 Fortsetter å krysse fingrene for dere!😊Det får du da, må kose deg masse. Man skal ikke glemme seg selv helt selv under prøveperioden ❤️ Tuusen takk❤️ Var godt for kropp og sjel! Har satt alt på vent og levd som gravid i 1,5 år, og det har vært skikkelig tøft. Nå skal jeg bare nyte til jeg en dag får to streker🫶🏼 Her er dagens 8dpo med utvanna urin😅 Ser bildet ble veldig uklart.. Endret 18. juni 2022 av kjellernn
elinoooor Skrevet 18. juni 2022 #66 Skrevet 18. juni 2022 kjellernn skrev (5 minutter siden): Tuusen takk❤️ Var godt for kropp og sjel! Har satt alt på vent og levd som gravid i 1,5 år, og det har vært skikkelig tøft. Nå skal jeg bare nyte til jeg en dag får to streker🫶🏼 Her er dagens 8dpo med utvanna urin😅 Ser bildet ble veldig uklart.. ah, så spennede🙈 Tok en i dag selv dpo7 bare for gøy hadde ikke forventa at det skulle komme noe. Mer negativt kunne den ikke bli😂
kjellernn Skrevet 18. juni 2022 #68 Skrevet 18. juni 2022 elinoooor skrev (2 timer siden): hvor tidlig har du testet positiv egt? ❤️ Det er så spennende😂 vi har fortsatt god tid🥰 Forrige gang så jeg antydninger på 8dpo (supersvak), men fikk positiv digital på 9dpo!
elinoooor Skrevet 18. juni 2022 #69 Skrevet 18. juni 2022 kjellernn skrev (3 minutter siden): Det er så spennende😂 vi har fortsatt god tid🥰 Forrige gang så jeg antydninger på 8dpo (supersvak), men fikk positiv digital på 9dpo! Jepp🤞🏼🙈 godt å ha noen å snakke med igjennom prosessen, gjør det mindre kjedelig 🙈
kjellernn Skrevet 19. juni 2022 #70 Skrevet 19. juni 2022 elinoooor skrev (16 timer siden): Jepp🤞🏼🙈 godt å ha noen å snakke med igjennom prosessen, gjør det mindre kjedelig 🙈 Jaa, jeg synes det er veldig deilig! Det er ikke alt man forstår om man ikke har gått gjennom det selv🙉 Synes jeg ser noe supersvakt på dagens test, men umulig å si…
elinoooor Skrevet 19. juni 2022 #71 Skrevet 19. juni 2022 kjellernn skrev (32 minutter siden): Jaa, jeg synes det er veldig deilig! Det er ikke alt man forstår om man ikke har gått gjennom det selv🙉 Synes jeg ser noe supersvakt på dagens test, men umulig å si… Håper streken blir sterkere og det er en spire🤞🏼❤️ - litt utydelig for meg via bildet, men kanskje mer tydelig for deg🙈🤞🏼 Kjenner så lite at jeg forbedrer meg heller til neste EL😂 Har ikke troa denne pp, noe som er helt greit
kjellernn Skrevet 19. juni 2022 #72 Skrevet 19. juni 2022 elinoooor skrev (39 minutter siden): Håper streken blir sterkere og det er en spire🤞🏼❤️ - litt utydelig for meg via bildet, men kanskje mer tydelig for deg🙈🤞🏼 Kjenner så lite at jeg forbedrer meg heller til neste EL😂 Har ikke troa denne pp, noe som er helt greit Det kan like gjerne være skygge😹 Så godt å ha den mentaliteten da❤️ Det blir spennende å se i hvert fall, for begge to! Letrozol gjør susen😹
elinoooor Skrevet 19. juni 2022 #73 Skrevet 19. juni 2022 kjellernn skrev (1 minutt siden): Det kan like gjerne være skygge😹 Så godt å ha den mentaliteten da❤️ Det blir spennende å se i hvert fall, for begge to! Letrozol gjør susen😹 Husker du egt hva letrozol gjorde? 🙈 Satt egt litt i min egen verden når gynokologen forklarte… 😂 - Blir veldig spennende!
kjellernn Skrevet 19. juni 2022 #74 Skrevet 19. juni 2022 elinoooor skrev (1 time siden): Husker du egt hva letrozol gjorde? 🙈 Satt egt litt i min egen verden når gynokologen forklarte… 😂 - Blir veldig spennende! Hahaha, godt spørsmål! Lurt på det samme sjæl😅 Vi skulle begynne med utredning for ivf og fikk det utskrevet uten noe samtale/forklaring på forhånd. Så fortsatt litt usikker da jeg har EL på egenhånd🙊 Har bare tenkt at det «booster» jeg, haha
elinoooor Skrevet 19. juni 2022 #75 Skrevet 19. juni 2022 kjellernn skrev (2 minutter siden): Hahaha, godt spørsmål! Lurt på det samme sjæl😅 Vi skulle begynne med utredning for ivf og fikk det utskrevet uten noe samtale/forklaring på forhånd. Så fortsatt litt usikker da jeg har EL på egenhånd🙊 Har bare tenkt at det «booster» jeg, haha hahaha, ja samme her😂🤞🏼 Tok en for morro, ( ble litt hard trøkk i springen i sta)😂
kjellernn Skrevet 19. juni 2022 #76 Skrevet 19. juni 2022 elinoooor skrev (22 minutter siden): hahaha, ja samme her😂🤞🏼 Tok en for morro, ( ble litt hard trøkk i springen i sta)😂 Elsker å se tester!!😂 Hater at bildekvaliteten er så dårlig, synes jeg kan se antydninger men ikke lett å studere😩
elinoooor Skrevet 19. juni 2022 #77 Skrevet 19. juni 2022 kjellernn skrev (Akkurat nå): Elsker å se tester!!😂 Hater at bildekvaliteten er så dårlig, synes jeg kan se antydninger men ikke lett å studere😩 Samme her!!😂 Lovet meg selv og ikke teste tidlig men er litt spennende, føler ventetiden frem til mens ikke føles altfor lenge😮💨 - Hvilke tester har du?❤️
kjellernn Skrevet 19. juni 2022 #78 Skrevet 19. juni 2022 elinoooor skrev (3 minutter siden): Samme her!!😂 Lovet meg selv og ikke teste tidlig men er litt spennende, føler ventetiden frem til mens ikke føles altfor lenge😮💨 - Hvilke tester har du?❤️ Kjempespennende!! Nå bruker jeg makesure og clearblue digital som jeg tenker å ta imorgen! Brukte babyplan før men fikk så mange skyggestreker og ble like skuffa hver gang😩❤️
elinoooor Skrevet 19. juni 2022 #79 Skrevet 19. juni 2022 kjellernn skrev (2 minutter siden): Kjempespennende!! Nå bruker jeg makesure og clearblue digital som jeg tenker å ta imorgen! Brukte babyplan før men fikk så mange skyggestreker og ble like skuffa hver gang😩❤️ ahhh, og jeg som akkurat bestilte fra babyplan😂 Blir spennende å se imorgen med cb! Krysser fingrene🤞🏼🤞🏼
kjellernn Skrevet 19. juni 2022 #80 Skrevet 19. juni 2022 elinoooor skrev (10 minutter siden): ahhh, og jeg som akkurat bestilte fra babyplan😂 Blir spennende å se imorgen med cb! Krysser fingrene🤞🏼🤞🏼 Bestilte du vanlig eller tidlig??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå