Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
elinoooor skrev (54 minutter siden):

Blir så spennende, håper du er gravid😍

Jeg også, selv om jeg tviler.. men er veldig veldig ønsket❤️

Videoannonse
Annonse
Skrevet
kjellernn skrev (10 timer siden):

Jeg også, selv om jeg tviler.. men er veldig veldig ønsket❤️

Hvordan gikk det i dag?❤️

Skrevet
elinoooor skrev (3 timer siden):

Hvordan gikk det i dag?❤️

Negativ! Men det går helt fint, da kan jeg dra på fest med god samvittighet💛 fortsatt tidlig

Skrevet
kjellernn skrev (3 minutter siden):

Negativ! Men det går helt fint, da kan jeg dra på fest med god samvittighet💛 fortsatt tidlig

Ååh, jaja - all håp er jo fortsatt ikke ute enda🤞🏼 Fortsetter å krysse fingrene for dere!😊Det får du da, må kose deg masse. Man skal ikke glemme seg selv helt selv under prøveperioden ❤️ 

Skrevet (endret)
elinoooor skrev (På 17.6.2022 den 12.47):

Ååh, jaja - all håp er jo fortsatt ikke ute enda🤞🏼 Fortsetter å krysse fingrene for dere!😊Det får du da, må kose deg masse. Man skal ikke glemme seg selv helt selv under prøveperioden ❤️ 

Tuusen takk❤️ Var godt for kropp og sjel! Har satt alt på vent og levd som gravid i 1,5 år, og det har vært skikkelig tøft. Nå skal jeg bare nyte til jeg en dag får to streker🫶🏼

Her er dagens 8dpo med utvanna urin😅

60E7EBDB-262A-465B-8E36-312DE8C36A24.jpeg Ser bildet ble veldig uklart..

Endret av kjellernn
Skrevet
kjellernn skrev (5 minutter siden):

Tuusen takk❤️ Var godt for kropp og sjel! Har satt alt på vent og levd som gravid i 1,5 år, og det har vært skikkelig tøft. Nå skal jeg bare nyte til jeg en dag får to streker🫶🏼

Her er dagens 8dpo med utvanna urin😅

60E7EBDB-262A-465B-8E36-312DE8C36A24.jpeg Ser bildet ble veldig uklart..

ah, så spennede🙈 Tok en i dag selv dpo7 bare for gøy hadde ikke forventa at det skulle komme noe. Mer negativt kunne den ikke bli😂 

Skrevet

hvor tidlig har du testet positiv egt? ❤️

Skrevet
elinoooor skrev (2 timer siden):

hvor tidlig har du testet positiv egt? ❤️

Det er så spennende😂 vi har fortsatt god tid🥰 Forrige gang så jeg antydninger på 8dpo (supersvak), men fikk positiv digital på 9dpo!

Skrevet
kjellernn skrev (3 minutter siden):

Det er så spennende😂 vi har fortsatt god tid🥰 Forrige gang så jeg antydninger på 8dpo (supersvak), men fikk positiv digital på 9dpo!

Jepp🤞🏼🙈 godt å ha noen å snakke med igjennom prosessen, gjør det mindre kjedelig 🙈 

Skrevet
elinoooor skrev (16 timer siden):

Jepp🤞🏼🙈 godt å ha noen å snakke med igjennom prosessen, gjør det mindre kjedelig 🙈 

Jaa, jeg synes det er veldig deilig! Det er ikke alt man forstår om man ikke har gått gjennom det selv🙉 Synes jeg ser noe supersvakt på dagens test, men umulig å si…

EAD3F374-7AA0-4AA6-943B-DB96B3CABC51.jpeg

Skrevet
kjellernn skrev (32 minutter siden):

Jaa, jeg synes det er veldig deilig! Det er ikke alt man forstår om man ikke har gått gjennom det selv🙉 Synes jeg ser noe supersvakt på dagens test, men umulig å si…

EAD3F374-7AA0-4AA6-943B-DB96B3CABC51.jpeg

Håper streken blir sterkere og det er en spire🤞🏼❤️ - litt utydelig for meg via bildet, men kanskje mer tydelig for deg🙈🤞🏼 

Kjenner så lite at jeg forbedrer meg heller til neste EL😂 Har ikke troa denne pp, noe som er helt greit

Skrevet
elinoooor skrev (39 minutter siden):

Håper streken blir sterkere og det er en spire🤞🏼❤️ - litt utydelig for meg via bildet, men kanskje mer tydelig for deg🙈🤞🏼 

Kjenner så lite at jeg forbedrer meg heller til neste EL😂 Har ikke troa denne pp, noe som er helt greit

Det kan like gjerne være skygge😹 Så godt å ha den mentaliteten da❤️ Det blir spennende å se i hvert fall, for begge to! Letrozol gjør susen😹

Skrevet
kjellernn skrev (1 minutt siden):

Det kan like gjerne være skygge😹 Så godt å ha den mentaliteten da❤️ Det blir spennende å se i hvert fall, for begge to! Letrozol gjør susen😹

Husker du egt hva letrozol gjorde? 🙈 Satt egt litt i min egen verden når gynokologen forklarte… 😂 - Blir veldig spennende! 

Skrevet
elinoooor skrev (1 time siden):

Husker du egt hva letrozol gjorde? 🙈 Satt egt litt i min egen verden når gynokologen forklarte… 😂 - Blir veldig spennende! 

Hahaha, godt spørsmål! Lurt på det samme sjæl😅 Vi skulle begynne med utredning for ivf og fikk det utskrevet uten noe samtale/forklaring på forhånd. Så fortsatt litt usikker da jeg har EL på egenhånd🙊 Har bare tenkt at det «booster» jeg, haha

Skrevet
kjellernn skrev (2 minutter siden):

Hahaha, godt spørsmål! Lurt på det samme sjæl😅 Vi skulle begynne med utredning for ivf og fikk det utskrevet uten noe samtale/forklaring på forhånd. Så fortsatt litt usikker da jeg har EL på egenhånd🙊 Har bare tenkt at det «booster» jeg, haha

hahaha, ja samme her😂🤞🏼

image.thumb.jpeg.acdca02c9b84e94c86a5457d86bfa7c2.jpeg

Tok en for morro, ( ble litt hard trøkk i springen i sta)😂

Skrevet
elinoooor skrev (22 minutter siden):

hahaha, ja samme her😂🤞🏼

image.thumb.jpeg.acdca02c9b84e94c86a5457d86bfa7c2.jpeg

Tok en for morro, ( ble litt hard trøkk i springen i sta)😂

Elsker å se tester!!😂 Hater at bildekvaliteten er så dårlig, synes jeg kan se antydninger men ikke lett å studere😩

Skrevet
kjellernn skrev (Akkurat nå):

Elsker å se tester!!😂 Hater at bildekvaliteten er så dårlig, synes jeg kan se antydninger men ikke lett å studere😩

Samme her!!😂 Lovet meg selv og ikke teste tidlig men er litt spennende, føler ventetiden frem til mens ikke føles altfor lenge😮💨 - Hvilke tester har du?❤️

Skrevet
elinoooor skrev (3 minutter siden):

Samme her!!😂 Lovet meg selv og ikke teste tidlig men er litt spennende, føler ventetiden frem til mens ikke føles altfor lenge😮💨 - Hvilke tester har du?❤️

Kjempespennende!! Nå bruker jeg makesure og clearblue digital som jeg tenker å ta imorgen! Brukte babyplan før men fikk så mange skyggestreker og ble like skuffa hver gang😩❤️

Skrevet
kjellernn skrev (2 minutter siden):

Kjempespennende!! Nå bruker jeg makesure og clearblue digital som jeg tenker å ta imorgen! Brukte babyplan før men fikk så mange skyggestreker og ble like skuffa hver gang😩❤️

ahhh, og jeg som akkurat bestilte fra babyplan😂 Blir spennende å se imorgen med cb! Krysser fingrene🤞🏼🤞🏼  

Skrevet
elinoooor skrev (10 minutter siden):

ahhh, og jeg som akkurat bestilte fra babyplan😂 Blir spennende å se imorgen med cb! Krysser fingrene🤞🏼🤞🏼  

Bestilte du vanlig eller tidlig??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...