Gå til innhold

Å slutte på jobben kl 14.30 og så gå på trening og så hjem for å hvile før man henter i bhg 16.45


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tenker du noe negativt om det? Hvis man har et barn med krevende behov, er det forståelig at man tar seg litt egentid før man henter?

Anonymkode: f5fdd...60f

  • Liker 2
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hadde jeg aldri gjort selv men hva andre gjør får være opp til de

Anonymkode: 4f72a...399

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha gjort det med god samvittighet, men det er nok bare de med barn som har særskilte behov - som forstår hvorfor.

Det står ikke på dårlig arbeidsmoral, men mor må også kunne få tid til å hente seg inn og pleie seg selv. 

Anonymkode: e030a...bda

  • Liker 27
  • Hjerte 8
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hver dag men en eller to ganger i uka ville jeg nok gjort det selv..

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er okei og trene før man henter barnet, men jeg hadde trent og deretter hentet barnet direkte etter treningen. Ikke gått hjem først.

Anonymkode: 19a41...1db

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gjøre det en gang i blant er jo ikke noe problem, men daglig/flere ganger i uka synes jeg er veldig rart, med mindre man er alene om omsorgen for barn med spesielle behov (utviklingshemming, store adferdsvansker).

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker at trening, type treningssenter, ikke er nødvendig. Mosjon er sunt, men det får man stort sett plenty av med barn. Jeg ville aldri hentet barnet så sent for å prioritere egen hobby.

Anonymkode: e6168...81d

  • Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Tenker du noe negativt om det? Hvis man har et barn med krevende behov, er det forståelig at man tar seg litt egentid før man henter?

Anonymkode: f5fdd...60f

Hvorfor ikke trene sammen med barnet? Går man til en lekeplass sammen med barnet kan man trene ganske hardt uten å ofre tid sammen med barnet.

Anonymkode: ff41b...2b9

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Tenker du noe negativt om det? Hvis man har et barn med krevende behov, er det forståelig at man tar seg litt egentid før man henter?

Anonymkode: f5fdd...60f

Hadde jeg hatt et barn med krevende behov, hadde jeg droppet å trene, dratt rett hjem, hatt en liten spabehandling for så å hente i barnehagen.

Ja voksne trenger en pause en gang i blant, kanskje litt oftere enn det også. Barnehagen betaler man penger, slik at de kan ha barnet der. Hva forelderen gjør mens barnet er der, har de absolutt ingenting med. 

Anonymkode: 263c4...7b2

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Tenker du noe negativt om det? Hvis man har et barn med krevende behov, er det forståelig at man tar seg litt egentid før man henter?

Anonymkode: f5fdd...60f

Hadde aldri gjort det! Stakkars barn for en lang tung dag..

Anonymkode: 98552...21b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hadde aldri gjort det! Stakkars barn for en lang tung dag..

Anonymkode: 98552...21b

Hvis barnet begynner kl 08.45 blir jo ikke dagen lengre enn for de som er fra 07.30 til 15.30

Anonymkode: f5fdd...60f

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres helt utmerket ut. Man får god og effektiv trening ut av en målrettet økt på treningssenter, og kan styrke kjernemuskulatur og trene utholdenhet på en fin måte. Da orker man mer sammen med barnet også. 

Og kjære mammapolitigjeng: slutt å påføre andre skam! 

Endret av Ullvott
  • Liker 43
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir glad når jeg ser at foreldre prioriterer seg selv også, ikke bare barnet. Foreldrerollen her til lands er altoppslukende og folk kappes om å si ja til mest mulig, være overalt, delta på alt. Folk er stressa, trøtte, får ikke trent eller tatt vare på seg selv eller parforholdet OG dette jaget er i følge forskning grunnen til at de fleste nordmenn ikke har flere enn to barn. De makter ikke flere. Så ja, jeg synes du kan både slappe av og trene før du henter barnet. Livet handler om mer enn å bare være forelder. Det viktigste er at barnet vet/føler at du elsker det. Det er mulig å få til selv om du prioriterer å trene og hvile deg litt.

Anonymkode: cf678...316

  • Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser ingen problemer med det du sier her, men jeg ville dratt direkte på trening etter jobb, for så å hente i barnehagen. Det kommer egentlig helt an på om du får dusjet osv, når barnet er hjemme. 

Du skal med god samvittighet unne deg selv å trene, alle har godt av det - og jo sterkere kroppen din er, jo sterkere blir du til sinns. Det er sikkert krevende med et barn med særskilte behov. Trives barnet godt i barnehagen? Det har jo også mye å si, men det gjør hen nok :)
 

Syntes ikke du skal høre på de andre her inne, som mener at dette er totalt unødvendig eller dumt. Og den som mener at det å ha barn, er det samme som en hard styrkeøkt på treningssenter - tar helt feil 😂. Det er unnskyldninger folk kommer med til seg selv, tydeligvis. Du skal unne deg dette! 

Anonymkode: 3eceb...01f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri gjort det siden unger også er slitne etter en lang dag. Hadde følt jeg var respektløs ovenfor han. Hva andre gjør er opp til de selvsagt.

Anonymkode: 5e206...3bc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ullvott skrev (8 minutter siden):

Det høres helt utmerket ut. Man får god og effektiv trening ut av en målrettet økt på treningssenter, og kan styrke kjernemuskulatur og trene utholdenhet på en fin måte. Da orker man mer sammen med barnet også. 

Og kjære mammapolitigjeng: slutt å påføre andre skam! 

Eh hun spør , kutt ut det vrøvlet om mammapoliti 

Anonymkode: 4f72a...399

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde aldri orket, hvordan klarer dere dette??

Anonymkode: 3994b...978

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Eh hun spør , kutt ut det vrøvlet om mammapoliti 

Anonymkode: 4f72a...399

Det er ikke "vrøvl". Hvis du ser hva slags kvalmende oppgulp alle ANONYME brukere her kommer med, det er deres kommentarene som er "vrøvl". 
 

Tviler sterkt på at folk her inne, er like kvalme mot mennesker ute i hverdagen sin. Skulle ikke gått an å oppføre seg slik. Æsj 😂

Anonymkode: 3eceb...01f

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når leverer du barnet? Hvor ofte gjør du dette? De dagene du ikke gjør dette, når hentes barnet da? Hvor gammelt er barnet? Sover barnet I bhg, og i så fall hvor lenge? Mye som spiller inn her. Om det er ok eller ikke kommer an på om man tar barnets perspektiv eller ditt 

Anonymkode: ffc04...ef4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er ikke "vrøvl". Hvis du ser hva slags kvalmende oppgulp alle ANONYME brukere her kommer med, det er deres kommentarene som er "vrøvl". 
 

Tviler sterkt på at folk her inne, er like kvalme mot mennesker ute i hverdagen sin. Skulle ikke gått an å oppføre seg slik. Æsj 😂

Anonymkode: 3eceb...01f

Jo vrøvl ! Ærlig talt

Anonymkode: 4f72a...399

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...