Gjest Hoppetau Skrevet 13. mai 2022 #121 Del Skrevet 13. mai 2022 Linny111 skrev (11 timer siden): Det er i hvert fall tydelig at man bør samle ekstremt gode beviser om man vil påstå offentlig at man har vært i et voldelig forhold. Slik har det jo alltid vært, at ord mot ord ikke er tilstrekkelig. Vi har jo saker i Norge også hvor det har blitt frikjennelse for det har ikke vært mulig å bevise nok. Mange har nok gått fri av den grunn. Kanskje bør det ikke være slik at man skal kunne uttale seg offentlig når noen ikke er dømt, eller før det i alle fall er tatt ut en anmeldelse. Dette har jo vært hele utfordringen knyttet til meetoo, samtidig som den offentligjøringen har vært nødvendig for å få flere til å stå frem. Men i denne saken er det jo særlig vanskelig fordi det er flere faktiske løgner som er beviselige. Det er da særlig utfordrende. Og til forskjell fra de andre sakene har det ikke kommet frem flere som har stått frem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Louise88 Skrevet 13. mai 2022 #122 Del Skrevet 13. mai 2022 Ada111 skrev (På 11.5.2022 den 21.38): Og hva i alle dager har dette med flyvende aper å gjøre? Forøvrig er det Amber som viser narsissistiske trekk, om vi skal følge det sporet. Det er hun som retter alt fokuset på objektet (Depp), som narsissistisk forsyning, mens han retter fokuset vekk fra objektet (Amber), og innover seg selv. Han viser unngåelsesatferd, trekker seg unna, som heller representerer uttrykk for å være utsatt for mishandling. Jeg ser ikke tegn på at sistnevnte er ledd i push/pull-strategi, silent treatment og øvrig manipulasjon og tåkelegging som kjennetegnes ved narsissistisk mishandling. Du har null peiling. Depp er klassisk dismissive avoidant attached, han tar ikke noe ansvar og skylder på henne 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Louise88 Skrevet 13. mai 2022 #123 Del Skrevet 13. mai 2022 De har gjort feil og vist voldelig oppførsel begge to, men er uansett ingen tvil om at hun har rett i at Depp er psykisk og fysisk voldelig, kontrollerende, sjalu, narkoman og ganske skada mentalt 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hank Amarillo Skrevet 13. mai 2022 #124 Del Skrevet 13. mai 2022 Louise88 skrev (Akkurat nå): men er uansett ingen tvil om at hun har rett i at Depp er psykisk og fysisk voldelig, Ingen tvil? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 13. mai 2022 #125 Del Skrevet 13. mai 2022 Louise88 skrev (2 minutter siden): Du har null peiling. Depp er klassisk dismissive avoidant attached, han tar ikke noe ansvar og skylder på henne Må rette litt på deg, for kommentaren din gir inntrykk av at du har null peiling. Heard er klassisk dismissive avoidant attached, hun tar ikke noe ansvar og skylder på han. 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 13. mai 2022 #126 Del Skrevet 13. mai 2022 (endret) Louise88 skrev (1 time siden): De har gjort feil og vist voldelig oppførsel begge to, men er uansett ingen tvil om at hun har rett i at Depp er psykisk og fysisk voldelig, kontrollerende, sjalu, narkoman og ganske skada mentalt Du er jo helt på jordet. Den som har blitt utsatt for psykisk og fysisk vold er Depp, av Amber Heard. Hinsides at det fremdeles er noen som velger å støtte et så mentalt, sykt og ustabilt menneske som Heard. Måtte hun bli bura inne. Justice for Depp. Endret 13. mai 2022 av Blueberrymuffin 5 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss~Audrey Skrevet 13. mai 2022 #127 Del Skrevet 13. mai 2022 Blueberrymuffin skrev (2 timer siden): Må rette litt på deg, for kommentaren din gir inntrykk av at du har null peiling. Heard er klassisk dismissive avoidant attached, hun tar ikke noe ansvar og skylder på han. Du vet ikke hva det går ut på tydeligvis 3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss~Audrey Skrevet 13. mai 2022 #128 Del Skrevet 13. mai 2022 Blueberrymuffin skrev (2 timer siden): Du er jo helt på jordet. Den som har blitt utsatt for psykisk og fysisk vold er Depp, av Amber Heard. Hinsides at det fremdeles er noen som velger å støtte et så mentalt, sykt og ustabilt menneske som Heard. Måtte hun bli bura inne. Justice for Depp. Tragisk at så mange lar seg lure av sosiale medier og støtter en voldelig mann 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hank Amarillo Skrevet 13. mai 2022 #129 Del Skrevet 13. mai 2022 miss~Audrey skrev (7 minutter siden): Du vet ikke hva det går ut på tydeligvis Opplys oss. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambeh Skrevet 13. mai 2022 #130 Del Skrevet 13. mai 2022 miss~Audrey skrev (5 minutter siden): Tragisk at så mange lar seg lure av sosiale medier og støtter en voldelig mann Hva med de som støtter ham etter å ha fulgt rettsakene, lest rettsdokumenter og hørt lydopptak da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hoppetau Skrevet 13. mai 2022 #131 Del Skrevet 13. mai 2022 Blueberrymuffin skrev (2 timer siden): Må rette litt på deg, for kommentaren din gir inntrykk av at du har null peiling. Heard er klassisk dismissive avoidant attached, hun tar ikke noe ansvar og skylder på han. Her er det kanskje litt greit å vite hva unnvikende tilknytning er for noe før man prøver å være smart. For hun er på INGEN måte unnvikende. Ja, Depp er har nok uten tvil et unnvikende tilknytningsmønster (event unnvikende personlighetsforstyrrelse) og hun er tydelig ambivalent/desorganisert (evnt borderline). Han unngår hun klenger deg fast. En ganske vanlig kombinasjon, og ganske uheldig fordi man forsterker hverandres utfordringer. Men hans unnvikenhet har jo ellers lite å si, med mindre man skal si han deler skyld ved å unngå og trekke seg tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 13. mai 2022 #132 Del Skrevet 13. mai 2022 men Depp har da tatt ansvar for sine egne handlinger. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niven Skrevet 9. juli 2022 #133 Del Skrevet 9. juli 2022 Kanskje vi kan bruke denne tråden i stedet. 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 9. juli 2022 #134 Del Skrevet 9. juli 2022 Støtter bevisene som kom frem i rettssaken. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissO Skrevet 9. juli 2022 #135 Del Skrevet 9. juli 2022 (endret) Veldig fascinert og imponert over at dere holdt liv laga i tråden om rettssaken til per dags dato. 😅 Fulgte bare halvveis med etter rettssaken (som var tross alt var hva tråden handlet om), men etter var det mye rare greier; altså fra begge sider. Denne saken handler jo om hvem man finner mest troverdig, og for noen vil det være Depp og for andre Heard. Og jeg skulle ønske det fantes en mellom-ting, men jeg tror kanskje det er bevist en gang for alle at enten tror man mest på den ene parten eller den andre. 🤷🏼♀️ Er det mulig å legge denne død, eller forøvrig _krangler_ dere underbevisst om et større samfunnsproblem? Edit: skriveleif Endret 9. juli 2022 av MissO 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fransine Skrevet 9. juli 2022 #136 Del Skrevet 9. juli 2022 Det oser falskhet av henne. Det betyr ikke at han ikke også har trådd feil. Men støtter Johnny 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niven Skrevet 9. juli 2022 #137 Del Skrevet 9. juli 2022 (endret) MissO skrev (51 minutter siden): Veldig fascinert og imponert over at dere holdt liv laga i tråden om rettssaken til per dags dato. 😅 Fulgte bare halvveis med etter rettssaken (som var tross alt var hva tråden handlet om), men etter var det mye rare greier; altså fra begge sider. Denne saken handler jo om hvem man finner mest troverdig, og for noen vil det være Depp og for andre Heard. Og jeg skulle ønske det fantes en mellom-ting, men jeg tror kanskje det er bevist en gang for alle at enten tror man mest på den ene parten eller den andre. 🤷🏼♀️ Er det mulig å legge denne død, eller forøvrig _krangler_ dere underbevisst om et større samfunnsproblem? Edit: skriveleif Hehe, det har foregått mye i den andre tråden, men det har også vært mye interessant å lese. Noen ganger har brukere barket i hop med hverandre, og det ene ordet har tatt det andre, og så har kanskje andre blandet seg inn. Andre ganger er det oppdateringer i saken, som gjør at det blir nye innlegg. 😄 AH prøver å anke saken, og det siste i saken nå er at det er usikkerhet knyttet til juryens sammensetning. Saken er altså i prinsippet åpen, selv om selve rettssaken er avsluttet. Ellers har det jo også vært generelle diskusjoner om vold i hjemmet innimellom. Det har hele tiden vært noen som har holdt det gående. Jeg har en tro på at de som ønsker, kan fortsette her, jeg har forstått regelverket slik at det er tråder som blir stengt, og ikke tråder med en spesifikk tematikk, slik at siden det ikke har vært problemer i denne tråden, til tross for likt tema, så kan man starte med blanke ark i denne tråden, som tross alt handler om det samme, siden det er trådene, og ikke temaene som blir sperret. Slik jeg har forstått det, i hvert fall. Endret 9. juli 2022 av Niven 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hut Skrevet 9. juli 2022 #138 Del Skrevet 9. juli 2022 Johnny Depp. AH er ikke riktig vel bevart etter de bevisene som ble fremlagt. Enda godt retten gjennomskuet henne. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissO Skrevet 9. juli 2022 #139 Del Skrevet 9. juli 2022 Niven skrev (5 minutter siden): Hehe, det har foregått mye i den andre tråden, men det har også vært mye interessant å lese. Noen ganger har brukere barket i hop med hverandre, og det ene ordet har tatt det andre, og så har kanskje andre blandet seg inn. Andre ganger er det oppdateringer i saken, som gjør at det blir nye innlegg. 😄 AH prøver å anke saken, og det siste i saken nå er at det er usikkerhet knyttet til juryens sammenfatning. Saken er altså i prinsippet åpen, selv om selve rettssaken er avsluttet. Ellers har det jo også vært generelle diskusjoner om vold i hjemmet innimellom. Det har hele tiden vært noen som har holdt det gående. Jeg har en tro på at de som ønsker, kan fortsette her, jeg har forstått regelverket slik at det er tråder som blir stengt, og ikke tråder med en spesifikk tematikk, slik at siden det ikke har vært problemer i denne tråden, til tross for likt tema, så kan man starte med blanke ark i denne tråden, som tross alt handler om det samme, siden det er trådene, og ikke temaene som blir sperret. Slik jeg har forstått det, i hvert fall. Etter mange år som lurker på KG har jeg erfaring i at denne type tråder blir stengt pga brukerdebatt. 😅 Som var akkurat hva som skjedde etter hva jeg gadd å følge med på den, som igjen får meg til å tro at de egentlig snakket om et betent men viktig samfunnsproblem, og om man kan snu nesen litt fra spesifikt denne saken er det jo en plattform her til å diskutere det mer genrelt. Men når vi først er inne på temaet er det en artig snutt av JD på Instagram på en konsert med Jeff Beck det en BH havnet på scenen som hadde en veldig genuin reaksjon på hvordan jeg alltid har og fremdeles oppfatter JD som menneske ✌🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 9. juli 2022 #140 Del Skrevet 9. juli 2022 MissO skrev (43 minutter siden): Etter mange år som lurker på KG har jeg erfaring i at denne type tråder blir stengt pga brukerdebatt. 😅 Som var akkurat hva som skjedde etter hva jeg gadd å følge med på den, som igjen får meg til å tro at de egentlig snakket om et betent men viktig samfunnsproblem, og om man kan snu nesen litt fra spesifikt denne saken er det jo en plattform her til å diskutere det mer genrelt. Men når vi først er inne på temaet er det en artig snutt av JD på Instagram på en konsert med Jeff Beck det en BH havnet på scenen som hadde en veldig genuin reaksjon på hvordan jeg alltid har og fremdeles oppfatter JD som menneske ✌🏼 Hva var reaksjonen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg