Gå til innhold

Hvem støtter du? Johnny Depp eller Amber Heard?


Sara1996

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvem jeg føler har rett spiller jo ingen rolle. Men jeg er åpent for at det like gjerne kan ha vært henne som er problemet som han. Jeg er ikke noe glad i den vanlige "mannen er en drittsekk"-tankegangen!  Men sannsynligvis har de vært to om situasjonen.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teatrica skrev (2 minutter siden):

Hvem jeg føler har rett spiller jo ingen rolle. Men jeg er åpent for at det like gjerne kan ha vært henne som er problemet som han. Jeg er ikke noe glad i den vanlige "mannen er en drittsekk"-tankegangen!  Men sannsynligvis har de vært to om situasjonen.

han har aldri vært voldelig med eksene sine  

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (Akkurat nå):

han har aldri vært voldelig med eksene sine  

 Nei? Sa jeg ikke nettopp at jeg ikke nødvendigvis tror at det er Depp som er den store, stygge ulven her?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Teatrica skrev (3 minutter siden):

 Nei? Sa jeg ikke nettopp at jeg ikke nødvendigvis tror at det er Depp som er den store, stygge ulven her?

du sa det var like mye begge to, men det er jo åpenbart ikke det

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjellgjeita79

Selv om det sitter litt langt inne å ikke tro på en dame, etter selv å ha opplevd grov vold tidligere, så synes jeg hele denne saken skurrer. Jeg tror de begge har fått frem det verste i hverandre, at de begge har oppført seg voldelig ovenfor hverandre. Like ille begge to.

Endret av Fjellgjeita79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjellgjeita79 skrev (1 minutt siden):

Selv om det sutter litt langt inne å ikke tro på en dame, etter selv å ha opplevd grov vold tidligere, så synes jeg hele denne saken skurrer. Jeg tror de begge har fått frem det verste i hverandre, at de begge har oppført seg voldelig ovenfor hverandre. Like ille begge to.

Det var hun som begynte

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjellgjeita79
Maleficenta skrev (2 minutter siden):

Det var hun som begynte

Det kan du ikke vite.

Og verden bør ikke være slik at «siden du er slem, kan jeg være jeg slem».

Endret av Fjellgjeita79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg støtter Johnny Depp og synes veldig synd på han. Mitt inntrykk etter å ha lest mye om dem begge to og barndommen deres og sett mye av rettsaken, hørt og sett klipp av kranglene deres mener jeg at Amber er skikkelig ute å kjøre pga at hun har fått juling av faren sin i barndommen. Hun burde vært i behandling for traumene og jeg synes jo synd på henne også fordi hun fortsatt drar med seg disse traumene inn i sine voksne relasjoner. Hun er jo arrestert for partnervold mot sin forrige partner også. Og når hun kjører dette opplegget sitt mot Johnny, som selv har traumer etter å ha fått juling av sin mor hele oppveksten, og pleide å "rømme" unna sin mor, så trigger hun noe uforløst i han, dessverre. Han har klart å kontrollere dette i seg selv i alle de år, også fordi han hans tidligere partnere ikke hadde en adferd som trigget han. Men så kommer Amber med alt trøbbelet sitt, går løs på han akkurat som hans mor gjorde og samtidig hindrer han i å forlate situasjonen der han gjenopplever sine barndomstraumer - Så blir det for mye og det har nok kokt over for han innimellom. Forferdelig trist at han skulle møte akkurat Amber Heard i slutten av sin karriere og få alt ødelagt. Tror egentlig han er en relativt rolig og snill man så lenge han ikke blir truet, slått, angrepet både fysisk og verbalt og trengt opp i hjørner på denne måten som nå kommer frem.

  • Liker 23
  • Hjerte 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (4 minutter siden):

du sa det var like mye begge to, men det er jo åpenbart ikke det

Jeg sa ikke det, jeg sa at det er sannsynlig. Det er vel ikke helt åpenbart hvem som sitter med sannheten her?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fjellgjeita79 skrev (Akkurat nå):

Det kan du ikke vite.

psykidk vold starter i det små. Hadde johnny drpø vært en kvinne hadde det ikke vært dkyldfordeling en gang. Da hadde alle vært unisont enige om at han hadde vørt offeret

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At Johnny Depp sliter med rus og  har en del problemer, tviler jeg nok ikke på, men at Amber Heard også har ytnyttet situasjonen og den mannen til det ytterste, tviler jeg heller ikke på. Jeg tviler vel heller egentlig ikke når en psykolog uttaler at det kan ligge noen betydelige personlighetsforstyrrelser bak den damas oppførsel.

Endret av Cordelia
  • Liker 12
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun såvidt sett på den direkte overføringen av rettssaken, så har syltynt grunnlag å basere meg på. Likevel klarer jeg ikke å la være å mene noe om denne saken.

I noen intervjuer opptrer Amber på en måte jeg vil si er lite genuint og følelsesmessig fjern. Det er som hun prøver å uttrykke følelser og tanker på en tilgjort måte. Kroppsspråket hennes samsvarer ikke med det hun prøver å få frem. Med andre ord, det er noe ved oppførselen hennes som virker litt fjern og teatralsk. 
It takes two to tango, er det noe som heter. Dette gjelder nok også her. Begge har påvirket situasjonen mellom dem. Likevel, hvem som har igangsatt dramaene, fremprovosert, eller gjort slik at den andres verste sider har kommet frem- er ikke godt å si. Ikke aktuelt med fjerndiagnostisering her, men tror Amber har store problemer psykisk og har en avvikende psykiatrisk helse. Hun virker manipulerende, voldelig og har patologisk avvikende tilregnelighet når det gjelder løgn som måte å løse følelser og konflikter på.

når det gjelder løgn, og opplevelser av andres oppførsel , kan det dog hende hun subjektivt opplever ting som ikke stemmer med det objektivet. 
 

Når det gjelder Depp vil jeg si han har et mørke i seg, en oppvekst og en personlighet( basert på « null grunnlag» bare inntrykk..) som må være slitsom å bale med. Noen ganger har han slitt så mye med sine indre demoner at det jammen meg ikke rart han har kjempet med rus og selvdestruktiv adferd. Altså, han er en plaget sjel.

Begge to er ofre for hverandre. Den ene med sine diagnoser og ødeleggende adferd mot andre, og dermed blir verden et ekstra farlig sted for henne, i følge henne. Hennes paranoia kan ikke være lett å leve med. 
Den andre har et indre sinnsliv som heller ikke gjør det lett, men det er ikke sikkert at han scorer og oppfyller psykiatriske diagnoser. Han kanskje vil klare seg på en annen måte og ikke frastøter mennesker som han elsker. 
 

jeg tror nok Amber vil slite med å komme ut av denne rettssaken med oddsene med seg. Depp vil klare seg. Så spørs det om de klarer å slippe hverandre. 
bare privilegerte mennesker har råd til å saksøke slik de gjør. Et sirkus som belaster systemet noe veldig. 

 


 

 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johnny selvfølgelig ❤️

Endret av Tough cookie
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er vanskelig å svare på. Men det jeg vet er at han er en mye bedre skuespiller enn henne og at han ikke gir noe bra inntrykk (lenger). Hun er imidlertid vanskelig å like. Om hun har personlighetsforstyrrelse synes jeg er irrelevant. 

Jeg synes det mest oppsiktsvekkende (og skremmende) er alle som tar siden til Jonny Depp tilsynelatende ukritisk, drapstruer og står på. Minner meg om enkelte religiøse fanatiske tilhengere. 

  • Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...