Gå til innhold

Hvem støtter du? Johnny Depp eller Amber Heard?


Sara1996

Anbefalte innlegg

Ingen av de. Syns det er skremmende mange som tar parti med JD, som nesten er som AH som truer og kjefter og hater på og går fra sans og samling på de som heier på AH. Det tar helt av 😅 Denne rettssaken burde gå for lukkede dører.  

  • Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mwanafunzi skrev (4 timer siden):

Syns det er vanskelig å svare på. Men det jeg vet er at han er en mye bedre skuespiller enn henne og at han ikke gir noe bra inntrykk (lenger). Hun er imidlertid vanskelig å like. Om hun har personlighetsforstyrrelse synes jeg er irrelevant. 

Jeg synes det mest oppsiktsvekkende (og skremmende) er alle som tar siden til Jonny Depp tilsynelatende ukritisk, drapstruer og står på. Minner meg om enkelte religiøse fanatiske tilhengere. 

Undertegner denne.

Vet ikke hva jeg skal tro lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påtagende at "alle" heier på JD. Han har et mørke i seg, helt klart. Og en glitrende skuespiller en han også i retten slik jeg ser der. Jeg er gammel fan. Men saken stinker. Syns det er skremmende ensidig fremstilt i some. 

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JD definitivt. er synd på AH mtp vold fra faren. assistenten til AH sa at moren til AH har sagt hun er livredd AH

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mamajune11 skrev (41 minutter siden):

Funny as fuck det da. Håper jeg får brukt det «fuuuck you»-trikset iløpet av livet. 

Jeg personlig vil skylle på katta.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnePåLande skrev (21 timer siden):

Jeg personlig vil skylle på katta.. 

😂👏🏼

Leonaen skrev (22 timer siden):

Ingen av de. Syns det er skremmende mange som tar parti med JD, som nesten er som AH som truer og kjefter og hater på og går fra sans og samling på de som heier på AH. Det tar helt av 😅 Denne rettssaken burde gå for lukkede dører.  

Har ikke sett eller lest noe om saken for jeg bryr meg ikke, men helt enig den burde være for lukkede dører. Media har ingen verdens ting i en rettsak å gjøre, uavhengig av hvem det er sin rettsak. 

Avstand skrev (På 30.4.2022 den 16.15):

Johnny! Det er noe med måten Amber sitter med steinansikt i rettssalen. Det er liksom et tilgjort trist ansikt. 
 

Som om Johnny Depp ikke og er skuespiller 😉

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder med Johnny Depp. Men det er jo tydelig at han sliter en del. Synd. Alltid vært en fan. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timo2

Johnny Depp. Har fulgt med på hele rettsaken og det er ingen tvil om hvem som er den skyldige her. At Amber Heard har personlighetsforstyrrelser gir store utslag på framferden hennes. Det har direkte og brutal inngrepen i deres forhold. Men det at hun i tillegg juger og bedrar, og bestemmer seg for virkelig å gjøre livet til kjæresten så elendig som mulig, det viser at hun er kald, beregnende og direkte ondskapsfull. Det er dessuten et hån mot alle dem som lever i voldelige forhold. Amber Heard er overgriperen. 

Har aldri fulgt karrieren til Johnny Depp, men gjennom denne saken har jeg fått øynene opp for hva slags flott person han er. Amber Heard har påført han stor urett. Godt han endelig får kommet til orde og får fortalt sannheten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Timo2
Sigrid1 skrev (På 30.4.2022 den 19.45):

Hvis dere ser her, så ser dere at han er aggressiv.

 

Og det har han all grunn til. Han lever i et forferdelig forhold. Han smeller i et par skapdører. Han er veldig sint. Han er full, men hun drikker ellers mye selv og ruser seg. Det her er tatt ut av en kontekst. Amber Heard er ikke det minste redd for han, og har ingen grunn til å være det. Det er hun som er overgriperen. Hun fikk et opptak hun var veldig fornøyd med og flirer fornøyd. Han smeller vekk mobilen og går ut. Han er ingen overgriper. Hun er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissWoodville

Synes det er interessant at JDs ekskjæreste Jennifer Grey (hun som spilte i dirty dancing), har skrevet i sin bio, at Depp var voldsomt sjalu, og at det ble slutt fordi han oppførte seg så upålitelig.

Jeg er usikker på hvem jeg skal tro. Har litt problemet med å forstå hvorfor Heard går gjennom alt dette drittet, dersom ingenting er sant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det at hun sørger for opptak i boligen eller har det kommet frem at de hadde overvåkning i huset?

hvis Amber har tatt hemmelig opp samtalene osv, og provosert frem noe fra han, er det jo veldig lite bevisst å krangle frem noe, gaslighte en situasjon og røpe seg selv på bånd.

Hun fremstår som et spesielt menneske jeg er glad for jeg ikke har som nabo. Dette gjelder han også. Det er jo spesielle tekstmeldinger han har skrevet. En ting er å tenke det, noe annet er å skrive og sende det videre. Dumt han ikke husket på at dette kan bli brukt mot deg i en rettssak . 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

SnartLærer skrev (17 timer siden):

Synes det er interessant at JDs ekskjæreste Jennifer Grey (hun som spilte i dirty dancing), har skrevet i sin bio, at Depp var voldsomt sjalu, og at det ble slutt fordi han oppførte seg så upålitelig.

Jeg er usikker på hvem jeg skal tro. Har litt problemet med å forstå hvorfor Heard går gjennom alt dette drittet, dersom ingenting er sant. 

Depp er vanskelig og kanskje litt rasshøl, men Heard er borderline og klin gæren 😉

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hoppetau

Etter å ha vinglet litt er jeg nå uansett på team Jonny.

Etter å ha hørt lydklippet av de som komme til når han har fått fingeren kutter av og sett dette opp i mot hennes forklaring i retten kan jeg ikke tro henne. Jeg syntes det er avskyelig hvordan hun beviselig lyver så ekstremt grovt i retten om denne hendelsen.

Oppotaket viser ingen skader på henne.  Hun sier sorry sorry i did not mean to hurt him. Hun beskrev svære litt under føttene sine, men går noen timer etter i høyhælte sko uten problemer. Hun er kjempe redd for at han nå vil forlate henne. Hennes beskrivelse i retten derimot er at hun  samme situasjon som lydklippet er fra hadde massive skader etter ekstrem vold og voldtekt med flaske. Hun beskriver detaljert om massiv vold og overgrep uten at det finnes ett eneste tegn på dette i lydopptaket fra sikkerhetssjef og en sykepleier. Så dette var grensen for meg. Hun lyver helt uten tvil så ekstremt grovt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sigrid1 skrev (På 30.4.2022 den 19.45):

Hvis dere ser her, så ser dere at han er aggressiv.

 

Uavhengig av AH og forholdet deres imellom. Jeg er ikke et sekund i tvil om at dette ikke er «ny» oppførsel. Dette HAR andre i nær relasjon også sett. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tinkaanonym

Synes det er uetisk å dra psykiske diagnoser inn i bildet. Ser folk gjøre dette over lav sko i det siste. Dere aner ikke hvilken skade det kan gjøre for mennesker som er feildiagnosert

Jackhammer var en snedig beskrivelse. Vi har behov for mer språk når det gjelder psykisk vold. Det er så vanskelig å beskrive. Synes Amber høres ut som en jackhammer. Samtidig får jeg dårlige vibber av Depp i rettsalen, som om han skremmer de som er tilstede. Han har definitivt en makt. Tipper det er mye misforståelser mellom dem, ingen av dem vil kunne tenke seg at de er den "onde"

Heier på humanismen!

Endret av tinkaanonym
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...