Gå til innhold

Hvem støtter du? Johnny Depp eller Amber Heard?


Sara1996

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

NenehGoji skrev (4 minutter siden):

jd3.PNG

Anbefaler å sjekke den andre tråden. Der har vi diskutert tekstmeldingene. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NenehGoji skrev (8 minutter siden):

Jeg vet ikke hvem jeg skal tro på, har opplevd ting selv som gjør at jeg blir usikker.

Uansett, han er ikke helt fri for greier i fortiden altså:

jd.PNG

jd2.PNG

Både Winona Ryder og Vanessa  Paradis har høyt og tydelig støttet depp. 

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valyria83 skrev (16 minutter siden):

Jo.. Hun kommer med noen helt syke historier. Barna hadde sannsynligvis aldri havnet i den situasjonen hadde det ikke vært for hennes enorme oppmerksomhets behov. Men Depp har gjort feil i forholdet han og. 

Nei det er fortsatt ikke Amber sin skyld at barna blir mobbet. Det er utelukkende mobberne sin skyld. Du mener de har rett til å mobbe barna fordi faren giftet seg med en som var oppmerksomhetssyk? Det er helt greit å ta igjen på barna fordi Amber er oppmerksomhetssyk?? Enda barna kanskje ikke hadde så mye med hu å gjøre? Verden er gal 🤣

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leonaen skrev (2 minutter siden):

Nei det er fortsatt ikke Amber sin skyld at barna blir mobbet. Det er utelukkende mobberne sin skyld. Du mener de har rett til å mobbe barna fordi faren giftet seg med en som var oppmerksomhetssyk? Det er helt greit å ta igjen på barna fordi Amber er oppmerksomhetssyk?? Enda barna kanskje ikke hadde så mye med hu å gjøre? Verden er gal 🤣

Du forstår ikke hva jeg mener.  🤦 Gidder ikke å bruke mer energi på denne tråden. Er en annen mye lengre tråd der vi har allerede gått gjennom mye av det som har skjedd i rettsaken. 

  • Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valyria83 skrev (31 minutter siden):

Både Winona Ryder og Vanessa  Paradis har høyt og tydelig støttet depp. 

https://www.psychologytoday.com/us/blog/women-autism-spectrum-disorder/202010/are-you-narcissist-s-flying-monkey

Ja, jeg kan også se tilbake på det jeg har opplevd og se at flere støtter opp om dem -jeg var den som endte opp isolert og alene, og jeg kan heller ikke bevise alt sammen. Det er ting ved Amber Heards historie og reaksjoner som litt feil, men helt ærlig så ser jeg også at Johhny Depp oppfører med så stoisk ro + latter at det gjør meg redd, -jeg har sett dette før, i de menneskene som har skadet meg, og en av de mange tingene som har skremt meg er akkurat den evnen til å gå fra djevel til "engel" på et nultesekund.

https://narcissistabusesupport.com/red-flags/use-flying-monkeys/

(den siste liken får meg til å tenke på hvordan han ikke var "tilstede" på sin egen forlovelsesfest. Det er akkurat som om han ikke en gang klarte å dele spotlyset når de begge skulle feires, han fikk kvelden til å omhandle ham ved å sitte på et annet rom og nekte å delta, det fikk alle gjestene inkl. Amber til å måtte tenke bare på ham hele kvelden, og hvorfor han ikke ville være der sammen med dem og feire.)

 

Endret av NenehGoji
  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NenehGoji skrev (1 time siden):

(den siste liken får meg til å tenke på hvordan han ikke var "tilstede" på sin egen forlovelsesfest. Det er akkurat som om han ikke en gang klarte å dele spotlyset når de begge skulle feires, han fikk kvelden til å omhandle ham ved å sitte på et annet rom og nekte å delta, det fikk alle gjestene inkl. Amber til å måtte tenke bare på ham hele kvelden, og hvorfor han ikke ville være der sammen med dem og feire.)

Hvilken forlovelsesfest var han ikke tilstede på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hank Amarillo skrev (Akkurat nå):

Hvilken forlovelsesfest var han ikke tilstede på?

Sin egen, hans og Ambers

Han forsvant til et annet rom og satt å ruset seg med noen kompiser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NenehGoji skrev (Akkurat nå):

Sin egen, hans og Ambers

Han forsvant til et annet rom og satt å ruset seg med noen kompiser.

Kilder på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NenehGoji skrev (Akkurat nå):

Nå er jeg en av de som ikke finner Ms Heard helt troverdig som vitne. Det var ørten tilstede på festen, er det noen av de som har bekreftet dette?

  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hank Amarillo skrev (15 minutter siden):

Nå er jeg en av de som ikke finner Ms Heard helt troverdig som vitne. Det var ørten tilstede på festen, er det noen av de som har bekreftet dette?

Vel, jeg stusser på at det ikke er flere vitner fra både den ene og den andre situasjonen, men nå kommer vel . Advokatene på begge sider har nok fått slettet flere vitner i forkant (og under saken kanskje, noen vitner går jo også på smeller som å følge med i media når de ikke skal det osv.) som kunne vært til nytte for saken, men sånn er det.

Dette hva jeg fant av gjenværende mulige nå https://www.newsweek.com/witness-list-yet-testify-johnny-depp-amber-heard-case-1705096

Får vente å se hva som blir sagt!

Endret av NenehGoji
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NenehGoji skrev (5 timer siden):

Sin egen, hans og Ambers

Han forsvant til et annet rom og satt å ruset seg med noen kompiser.

Og hva i alle dager har dette med flyvende aper å gjøre? 

Forøvrig er det Amber som viser narsissistiske trekk, om vi skal følge det sporet. Det er hun som retter alt fokuset på objektet (Depp), som narsissistisk forsyning, mens han retter fokuset vekk fra objektet (Amber), og innover seg selv. Han viser unngåelsesatferd, trekker seg unna, som heller representerer uttrykk for å være utsatt for mishandling. Jeg ser ikke tegn på at sistnevnte er ledd i push/pull-strategi, silent treatment og øvrig manipulasjon og tåkelegging som kjennetegnes ved narsissistisk mishandling. 

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har endret mening og holder i dag mer med Amber enn jeg tidligere gjorde. Tenker at det må ha vært veldig vanskelig å være 26 år og ende opp i et så konfliktfylt forhold med en såpass mye eldre mann Hun er ikke et perfekt offer og har bidratt med sitt, likevel tror jeg hun ble utsatt for fysisk og psykisk vold. 

Jeg endret mening etter jeg startet å følge journalisten Nick Wallis, som også har dekt UK- rettssaken (som kunne bekrefte 12/14 påstander Amber satt frem). Videre får jeg assosiasjoner til Weinsteinsaken, med tanke på hvordan de som anga han ble behandlet. Jeg forundres stadig over at folk påstår at Depp har så sterke motbevis. Det som har gått mest viralt er vel et opptak m. sensitive opplysninger som ble lekket av teamet hans på ulovlig vis, og dratt ut av kontekst. Videre synes jeg de samme argumentene kan brukes mot han: Hvorfor tok han opptak og bilder, men likevel kan han ikke bevise mer? Hvorfor finnes det ikke mer dokumentasjon? Hvorfor anmeldte han det ikke? Og lista fortsetter. 

Jeg synes også det er tenderer mot psykisk vold å være såpass sjalu at du ikke ønsker at samboeren din går på jobb, kaller eksen for VanPee, forsøker å tenne på tingene deres. Videre synes jeg SMSene med Bettany mildt sagt er forferdelig stygge. Hvor han blant annet sier at han har slått henne og etterlatt stygge farger på henne, og før ekteskapet fortalte at han ønsket å brenne henne og voldta henne for å forsikre seg om at hun var død. Videre er det forkastelig at teamet hans opptrer ganske ufyselig ved å lekke ting og invitere psykiateren ut på middag før diagnosen til Amber ble stilt. Jeg synes derfor ikke han kommer godt ut av det. 

Jeg tenker likevel at samlivsterapauten  har et godt poeng, når hun mener at det var gjensidig vold i forholdet deres. Alt i alt har ingen av dem kommet bedre ut av det i mine øyne, men saken deres har blitt brød og sirkus på vegne av to mennesker som har hatt det forferdelig. Håper de får hjelpen de trenger. 

 

Endret av løpesko
  • Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

løpesko skrev (11 timer siden):

Jeg har endret mening og holder i dag mer med Amber enn jeg tidligere gjorde. Tenker at det må ha vært veldig vanskelig å være 22 år og ende opp i et så konfliktfylt forhold med en såpass mye eldre mann Hun er ikke et perfekt offer og har bidratt med sitt, likevel tror jeg hun ble utsatt for fysisk og psykisk vold. 

Jeg endret mening etter jeg startet å følge journalisten Nick Wallis, som også har dekt UK- rettssaken (som kunne bekrefte 12/14 påstander Amber satt frem). Videre får jeg assosiasjoner til Weinsteinsaken, med tanke på hvordan de som anga han ble behandlet. Jeg forundres stadig over at folk påstår at Depp har så sterke motbevis. Det som har gått mest viralt er vel et opptak m. sensitive opplysninger som ble lekket av teamet hans på ulovlig vis, og dratt ut av kontekst. Videre synes jeg de samme argumentene kan brukes mot han: Hvorfor tok han opptak og bilder, men likevel kan han ikke bevise mer? Hvorfor finnes det ikke mer dokumentasjon? Hvorfor anmeldte han det ikke? Og lista fortsetter. 

Jeg synes også det er tenderer mot psykisk vold å være såpass sjalu at du ikke ønsker at samboeren din går på jobb, kaller eksen for VanPee, forsøker å tenne på tingene deres. Videre synes jeg SMSene med Bettany mildt sagt er forferdelig stygge. Hvor han blant annet sier at han har slått henne og etterlatt stygge farger på henne, og før ekteskapet fortalte at han ønsket å brenne henne og voldta henne for å forsikre seg om at hun var død. Videre er det forkastelig at teamet hans opptrer ganske ufyselig ved å lekke ting og invitere psykiateren ut på middag før diagnosen til Amber ble stilt. Jeg synes derfor ikke han kommer godt ut av det. 

Jeg tenker likevel at samlivsterapauten  har et godt poeng, når hun mener at det var gjensidig vold i forholdet deres. Alt i alt har ingen av dem kommet bedre ut av det i mine øyne, men saken deres har blitt brød og sirkus på vegne av to mennesker som har hatt det forferdelig. Håper de får hjelpen de trenger. 

 

Hun var 26 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ada111 skrev (12 minutter siden):

Hun var 26 år.

Takk, jeg blander stadig med gapet som var mellom dem (22 år). 26 og 48 var det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linny111

Det er i hvert fall tydelig at man bør samle ekstremt gode beviser om man vil påstå offentlig at man har vært i et voldelig forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...