Ford3000 Skrevet 14. november #30821 Del Skrevet 14. november Cid skrev (6 timer siden): Her er hva brukerne gjør på nå i natt. @TheHairyToothfairy sover. @Nevian sover… nå våkna han (neida 💤) @Frøkenfryden sover (har mareritt om alle de rare tilfellene på kåge) @Titania sover…………. IKKE, men nå la hun seg @Fighter83 moderer i søvne 💤 💤 @Maskinfører sover. @Polly Ester sover. @powerpuffen sover, eller ser hun på powerpuffjentene uten lyd 🧐 @MarianneE sover. @Lur Venn later som han sover for å slippe å bli melket av @Fru @lur @Cid sover ikke åpenbart siden han holder på å skrive her. @KnekkeBørre sover av seg pepperkakedeigen (hva enn det betyr ) @Baktus2024 var våken for 30 minutter siden i en tråd, meeen sover nå @MegJa er våken. @Millimani sover. @SVK sover. @Ane Rikke aner jeg ikke om sover. @Hoppetaujenta… hopper i søvne 💤💤 @Kruset sover på et cruiseskip 🛳️ @FrankDrebin 2 1/2 sover naken (Naked Gun fans vil skjønne den referansen ) @Peanut sover. @Sola de sover. @Ford3000 våknet nettopp. @Disney Adult sover ikke, eller jo hun sover (tror jeg) @Irak sover hos meg (neida) @Boetica går i søvne. @Freyja Valkyrie sover aldri. @jukkapalme sovnet aldri fordi hun har Hotel Cæsar maraton og er kommet til da Juni ble alkoholiker igjen for ente gang Har du en sånn... Kule du ser i, eller kamera i husene våre? For jeg våknet rundt den tiden du skrev dette. How weird! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 14. november #30822 Del Skrevet 14. november Cid skrev (1 time siden): I bagasjerommet? Er jo bare å legge ned setene så blir det plass 😂. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 14. november #30823 Del Skrevet 14. november Jeg rimma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. november #30824 Del Skrevet 14. november Cid skrev (15 timer siden): Her er hva brukerne gjør på nå i natt. @TheHairyToothfairy sover. @Nevian sover… nå våkna han (neida 💤) @Frøkenfryden sover (har mareritt om alle de rare tilfellene på kåge) @Titania sover…………. IKKE, men nå la hun seg @Fighter83 moderer i søvne 💤 💤 @Maskinfører sover. @Polly Ester sover. @powerpuffen sover, eller ser hun på powerpuffjentene uten lyd 🧐 @MarianneE sover. @Lur Venn later som han sover for å slippe å bli melket av @Fru @lur @Cid sover ikke åpenbart siden han holder på å skrive her. @KnekkeBørre sover av seg pepperkakedeigen (hva enn det betyr ) @Baktus2024 var våken for 30 minutter siden i en tråd, meeen sover nå @MegJa er våken. @Millimani sover. @SVK sover. @Ane Rikke aner jeg ikke om sover. @Hoppetaujenta… hopper i søvne 💤💤 @Kruset sover på et cruiseskip 🛳️ @FrankDrebin 2 1/2 sover naken (Naked Gun fans vil skjønne den referansen ) @Peanut sover. @Sola de sover. @Ford3000 våknet nettopp. @Disney Adult sover ikke, eller jo hun sover (tror jeg) @Irak sover hos meg (neida) @Boetica går i søvne. @Freyja Valkyrie sover aldri. @jukkapalme sovnet aldri fordi hun har Hotel Cæsar maraton og er kommet til da Juni ble alkoholiker igjen for ente gang Haha kunne fort skjedd ass😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 15. november #30825 Del Skrevet 15. november Episode 915 Det skulle lages TV serie om sosiopratene, løst basert på mer eller enda mer kjente serier Breaking @Cid- han begynner å lage krystallvaser som han knuser Sons of @TheHairyToothfairy (sons of anarchy) Han starter bilklubb sammen med sønnene sine @Hoppetaujenta @Boetica og @Polly Ester band of sisters ( band of brothers) de danner band og synger kampsanger Better call @Sola de ( better call saul) handler om en dame som hjelper deg som har problemer med klesvasken @SVK og @Lur Venn Twin pikks ( twin peaks) To mannlige tvillinger som også jobber som etterforskere undersøker drapet på @jukkapalme r @Fighter83 (1883) handler om hennes strabasiøse reise fra Bærum til Oslo @Titania The last bus ( the last of us) Hun tok siste bussen for å unngå å få sopp (?!) @Freyja Valkyrie og @Zenobia mad women (mad men) sinte kvinner som lager president kampanje for @Daryl Dixon 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 15. november #30826 Del Skrevet 15. november Lur Venn skrev (47 minutter siden): Episode 915 Det skulle lages TV serie om sosiopratene, løst basert på mer eller enda mer kjente serier Breaking @Cid- han begynner å lage krystallvaser som han knuser Sons of @TheHairyToothfairy (sons of anarchy) Han starter bilklubb sammen med sønnene sine @Hoppetaujenta @Boetica og @Polly Ester band of sisters ( band of brothers) de danner band og synger kampsanger Better call @Sola de ( better call saul) handler om en dame som hjelper deg som har problemer med klesvasken @SVK og @Lur Venn Twin pikks ( twin peaks) To mannlige tvillinger som også jobber som etterforskere undersøker drapet på @jukkapalme r @Fighter83 (1883) handler om hennes strabasiøse reise fra Bærum til Oslo @Titania The last bus ( the last of us) Hun tok siste bussen for å unngå å få sopp (?!) @Freyja Valkyrie og @Zenobia mad women (mad men) sinte kvinner som lager president kampanje for @Daryl Dixon Kampsang for fredag fra trioen: Fredag er vår dag, vi tar scenen med et smell, @Hoppetaujenta hopper, @Boetica står fjell! Polly Ester glitrer, vi gir alt vi har å gi, Ingen kan måle seg – vi ruler energi! Fredag, fredag, vi tar hele banen, Med kampsang i hjertet, @Lur Venn ler så han må fjerte! Hopp, hopp, Boetica slår til, Polly Ester lyser, vi gir alt og litt til! 💃✨🎤 Fredagsvibber med stil! 🎉 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. november #30827 Del Skrevet 15. november Jeg er stolt av OSS! Slike jenter det vil gamle KG ha......haha...hahaha...... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 15. november #30828 Del Skrevet 15. november Lur Venn skrev (1 time siden): Episode 915 Det skulle lages TV serie om sosiopratene, løst basert på mer eller enda mer kjente serier Breaking @Cid- han begynner å lage krystallvaser som han knuser Sons of @TheHairyToothfairy (sons of anarchy) Han starter bilklubb sammen med sønnene sine @Hoppetaujenta @Boetica og @Polly Ester band of sisters ( band of brothers) de danner band og synger kampsanger Better call @Sola de ( better call saul) handler om en dame som hjelper deg som har problemer med klesvasken @SVK og @Lur Venn Twin pikks ( twin peaks) To mannlige tvillinger som også jobber som etterforskere undersøker drapet på @jukkapalme r @Fighter83 (1883) handler om hennes strabasiøse reise fra Bærum til Oslo @Titania The last bus ( the last of us) Hun tok siste bussen for å unngå å få sopp (?!) @Freyja Valkyrie og @Zenobia mad women (mad men) sinte kvinner som lager president kampanje for @Daryl Dixon Har jeg noen serier å få sett de neste ukene😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. november #30829 Del Skrevet 15. november Lur Venn skrev (3 timer siden): Episode 915 Det skulle lages TV serie om sosiopratene, løst basert på mer eller enda mer kjente serier Breaking @Cid- han begynner å lage krystallvaser som han knuser Sons of @TheHairyToothfairy (sons of anarchy) Han starter bilklubb sammen med sønnene sine @Hoppetaujenta @Boetica og @Polly Ester band of sisters ( band of brothers) de danner band og synger kampsanger Better call @Sola de ( better call saul) handler om en dame som hjelper deg som har problemer med klesvasken @SVK og @Lur Venn Twin pikks ( twin peaks) To mannlige tvillinger som også jobber som etterforskere undersøker drapet på @jukkapalme r @Fighter83 (1883) handler om hennes strabasiøse reise fra Bærum til Oslo @Titania The last bus ( the last of us) Hun tok siste bussen for å unngå å få sopp (?!) @Freyja Valkyrie og @Zenobia mad women (mad men) sinte kvinner som lager president kampanje for @Daryl Dixon Vi synes at dette er en skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 15. november #30830 Del Skrevet 15. november Polly Ester skrev (3 timer siden): Kampsang for fredag fra trioen: Fredag er vår dag, vi tar scenen med et smell, @Hoppetaujenta hopper, @Boetica står fjell! Polly Ester glitrer, vi gir alt vi har å gi, Ingen kan måle seg – vi ruler energi! Fredag, fredag, vi tar hele banen, Med kampsang i hjertet, @Lur Venn ler så han må fjerte! Hopp, hopp, Boetica slår til, Polly Ester lyser, vi gir alt og litt til! 💃✨🎤 Fredagsvibber med stil! 🎉 🥇🎤 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 15. november #30831 Del Skrevet 15. november Fighter83 skrev (3 timer siden): Har jeg noen serier å få sett de neste ukene😅 Det er bare laget pilot Episoder foreløpig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 15. november #30832 Del Skrevet 15. november Lur Venn skrev (12 minutter siden): Det er bare laget pilot Episoder foreløpig Godt nok👏 Jeg er altfor lite kresen dessverre og liker innimellom spenningen ved å vente på det neste😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 16. november #30833 Del Skrevet 16. november Polly Ester skrev (16 timer siden): Kampsang for fredag fra trioen: Fredag er vår dag, vi tar scenen med et smell, @Hoppetaujenta hopper, @Boetica står fjell! Polly Ester glitrer, vi gir alt vi har å gi, Ingen kan måle seg – vi ruler energi! Fredag, fredag, vi tar hele banen, Med kampsang i hjertet, @Lur Venn ler så han må fjerte! Hopp, hopp, Boetica slår til, Polly Ester lyser, vi gir alt og litt til! 💃✨🎤 Fredagsvibber med stil! 🎉 Yes, vi gav alt 🔥🔥🔥 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 16. november #30834 Del Skrevet 16. november Lur Venn skrev (17 timer siden): Episode 915 Det skulle lages TV serie om sosiopratene, løst basert på mer eller enda mer kjente serier Breaking @Cid- han begynner å lage krystallvaser som han knuser Sons of @TheHairyToothfairy (sons of anarchy) Han starter bilklubb sammen med sønnene sine @Hoppetaujenta @Boetica og @Polly Ester band of sisters ( band of brothers) de danner band og synger kampsanger Better call @Sola de ( better call saul) handler om en dame som hjelper deg som har problemer med klesvasken @SVK og @Lur Venn Twin pikks ( twin peaks) To mannlige tvillinger som også jobber som etterforskere undersøker drapet på @jukkapalme r @Fighter83 (1883) handler om hennes strabasiøse reise fra Bærum til Oslo @Titania The last bus ( the last of us) Hun tok siste bussen for å unngå å få sopp (?!) @Freyja Valkyrie og @Zenobia mad women (mad men) sinte kvinner som lager president kampanje for @Daryl Dixon @Lur Venn har fått eget program på NRK. Konseptet er at han dukker opp hjemme hos folk der de minst venter det. Hos meg satt han i boden. Hos en annen lå han under senga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 16. november #30835 Del Skrevet 16. november Cid skrev (På 14.11.2024 den 4.08): Her er hva brukerne gjør på nå i natt. @TheHairyToothfairy sover. @Nevian sover… nå våkna han (neida 💤) @Frøkenfryden sover (har mareritt om alle de rare tilfellene på kåge) @Titania sover…………. IKKE, men nå la hun seg @Fighter83 moderer i søvne 💤 💤 @Maskinfører sover. @Polly Ester sover. @powerpuffen sover, eller ser hun på powerpuffjentene uten lyd 🧐 @MarianneE sover. @Lur Venn later som han sover for å slippe å bli melket av @Fru @lur @Cid sover ikke åpenbart siden han holder på å skrive her. @KnekkeBørre sover av seg pepperkakedeigen (hva enn det betyr ) @Baktus2024 var våken for 30 minutter siden i en tråd, meeen sover nå @MegJa er våken. @Millimani sover. @SVK sover. @Ane Rikke aner jeg ikke om sover. @Hoppetaujenta… hopper i søvne 💤💤 @Kruset sover på et cruiseskip 🛳️ @FrankDrebin 2 1/2 sover naken (Naked Gun fans vil skjønne den referansen ) @Peanut sover. @Sola de sover. @Ford3000 våknet nettopp. @Disney Adult sover ikke, eller jo hun sover (tror jeg) @Irak sover hos meg (neida) @Boetica går i søvne. @Freyja Valkyrie sover aldri. @jukkapalme sovnet aldri fordi hun har Hotel Cæsar maraton og er kommet til da Juni ble alkoholiker igjen for ente gang Det var en søvnig gjeng 🤓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. november #30836 Del Skrevet 16. november Boetica skrev (1 minutt siden): Det var en søvnig gjeng 🤓 Sånt som skjer når jeg skriver historien midt på natten 😂 Kan skrive den en fredags/lørdags kveld en dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 16. november #30837 Del Skrevet 16. november Boetica skrev (14 minutter siden): @Lur Venn har fått eget program på NRK. Konseptet er at han dukker opp hjemme hos folk der de minst venter det. Hos meg satt han i boden. Hos en annen lå han under senga Det programmet heter Gjemme hos. Har også liggi oppi senga hos noen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 16. november #30838 Del Skrevet 16. november Lur Venn skrev (5 minutter siden): Det programmet heter Gjemme hos. Har også liggi oppi senga hos noen Naken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 16. november #30839 Del Skrevet 16. november Boetica skrev (3 timer siden): Naken? Både med og uten klær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 16. november #30840 Del Skrevet 16. november Lur Venn skrev (1 time siden): Både med og uten klær Er de Ingrid Vardund ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå