Hoppetaujenta Skrevet 3. november 2024 #30741 Skrevet 3. november 2024 Lur Venn skrev (34 minutter siden): Nei , du badet og sånn Med klær på ja. En slags frivillig voksendåp altså.
Cid Skrevet 3. november 2024 #30742 Skrevet 3. november 2024 Lur Venn skrev (37 minutter siden): 😲 Lur Venn skrev (36 minutter siden): Nei , du badet og sånn Hun og Kody Brown.
Ford3000 Skrevet 3. november 2024 #30743 Skrevet 3. november 2024 Lur Venn skrev (9 timer siden): Episode 911 Igjen var det tid for å lage filmer om Sosipratene, nyinnspilling av mer eller mindre kjente norske filmer, med en liten vri såklart @jukkapalme palmer fra kjøkkenet (salmer fra kjøkkenet) handler om at hun lager mat med palmeolje, det er også en kokosnüsse scene i filmen 😁 @Irak ni underliv ( ni liv) handler om hun må flykte fra noen tystere etter å ha fått i seg litt for mye underliv @Ford3000 max anus ( max manus) Handler om da hun tok operasjon for å få større rompe @Boetica og @Polly Ester kukhodejegerne ( hodejegerne) To damer i sin beste alder på en helt spesiell jakt @Freyja Valkyrie ut å stjæle tester ( ut å stjæle hester) hun var tom for både graviditetstester og penger @CAPS LOCK kødden på Oslo s (døden på Oslo S) handler om en gang han oppførte seg svært dårlig på sentralbanestasjonen @Frøkenfryden kvarg veum : vinen i kjøleskapet ( varg veum, kvinnen i kjøleskapet) handler om da hun satte vinen i kjøleskapet ved en feiltagelse fordi hun var så trøtt ( det var klokka 21) @sofie777s verden ( Sofies verden) i denne filmen får vi se verden gjennom Sofie 777 sine briller @Cid 69 minutter (90 minutter) I motsetning til originalen skjer det bare fine ting i denne, og ingen dør bortsett fra noen sædceller @Hoppetaujenta spa ( schpaaa) Handler om da hun var naken på spa Bare å finne frem brus og popkorn og nyte alle disse fine filmene! Åååh, som jeg gleder meg! 😀 1
Gjest Boetica Skrevet 3. november 2024 #30744 Skrevet 3. november 2024 Lur Venn skrev (9 timer siden): Episode 911 Igjen var det tid for å lage filmer om Sosipratene, nyinnspilling av mer eller mindre kjente norske filmer, med en liten vri såklart @jukkapalme palmer fra kjøkkenet (salmer fra kjøkkenet) handler om at hun lager mat med palmeolje, det er også en kokosnüsse scene i filmen 😁 @Irak ni underliv ( ni liv) handler om hun må flykte fra noen tystere etter å ha fått i seg litt for mye underliv @Ford3000 max anus ( max manus) Handler om da hun tok operasjon for å få større rompe @Boetica og @Polly Ester kukhodejegerne ( hodejegerne) To damer i sin beste alder på en helt spesiell jakt @Freyja Valkyrie ut å stjæle tester ( ut å stjæle hester) hun var tom for både graviditetstester og penger @CAPS LOCK kødden på Oslo s (døden på Oslo S) handler om en gang han oppførte seg svært dårlig på sentralbanestasjonen @Frøkenfryden kvarg veum : vinen i kjøleskapet ( varg veum, kvinnen i kjøleskapet) handler om da hun satte vinen i kjøleskapet ved en feiltagelse fordi hun var så trøtt ( det var klokka 21) @sofie777s verden ( Sofies verden) i denne filmen får vi se verden gjennom Sofie 777 sine briller @Cid 69 minutter (90 minutter) I motsetning til originalen skjer det bare fine ting i denne, og ingen dør bortsett fra noen sædceller @Hoppetaujenta spa ( schpaaa) Handler om da hun var naken på spa 🤭 Og så har du filmen om @Lur Venn «den forsvunne pølse» (-maker). Han tar jo frem pølsa i tide og utide og nå har han glemt hvor han har lagt den
Cid Skrevet 3. november 2024 #30746 Skrevet 3. november 2024 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Har han en løspølse? Med masse farsmelk inni 🌭🥛 1
Cid Skrevet 3. november 2024 #30748 Skrevet 3. november 2024 Hoppetaujenta skrev (16 minutter siden): Å fyss, å fyss... blir det zalo nå?
Hoppetaujenta Skrevet 3. november 2024 #30749 Skrevet 3. november 2024 Du virker kjent med straffen, så ja...det blir zalo. Ta det med godt humør.
Lur Venn Skrevet 3. november 2024 #30750 Skrevet 3. november 2024 Boetica skrev (1 time siden): 🤭 Og så har du filmen om @Lur Venn «den forsvunne pølse» (-maker). Han tar jo frem pølsa i tide og utide og nå har han glemt hvor han har lagt den Bare å smake på den om du finner den
Lur Venn Skrevet 3. november 2024 #30751 Skrevet 3. november 2024 Ford3000 skrev (1 time siden): Bare å finne frem brus og popkorn og nyte alle disse fine filmene! Åååh, som jeg gleder meg! 😀 De kommer på @Disney Adult til uka 1
Lur Venn Skrevet 3. november 2024 #30752 Skrevet 3. november 2024 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Med klær på ja. En slags frivillig voksendåp altså. Ikke å prøv å vri deg unna frøken🧐
Hoppetaujenta Skrevet 3. november 2024 #30753 Skrevet 3. november 2024 Lur Venn skrev (3 minutter siden): Ikke å prøv å vri deg unna frøken🧐 Jeg vrir meg alltid unna alle varianter av "frøken", for de er like lumske som Pryssiluskan!
Cid Skrevet 3. november 2024 #30754 Skrevet 3. november 2024 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Du virker kjent med straffen, så ja...det blir zalo. Ta det med godt humør. 🚪🔐
Cid Skrevet 3. november 2024 #30755 Skrevet 3. november 2024 Hoppetaujenta skrev (32 minutter siden): Jeg vrir meg alltid unna alle varianter av "frøken", for de er like lumske som Pryssiluskan! Vrir deg unna 69 grader?
Lur Venn Skrevet 3. november 2024 #30756 Skrevet 3. november 2024 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Jeg vrir meg alltid unna alle varianter av "frøken", for de er like lumske som Pryssiluskan! Det er min historie så jeg bestemmer at du skal være naken og sånn😁
Cid Skrevet 3. november 2024 #30757 Skrevet 3. november 2024 Lur Venn skrev (7 minutter siden): Det er min historie så jeg bestemmer at du skal være naken og sånn😁 I Naked Attraction Kåge.
Hoppetaujenta Skrevet 3. november 2024 #30758 Skrevet 3. november 2024 Lur Venn skrev (1 time siden): Det er min historie så jeg bestemmer at du skal være naken og sånn😁 Well...siden det er din historie så sender jeg min mest frivole AI og ingen ser forskjell. ( )
Gjest Boetica Skrevet 3. november 2024 #30759 Skrevet 3. november 2024 Lur Venn skrev (3 timer siden): Bare å smake på den om du finner den Løfte forsiktig opp med pølseklype og sniffe litt på aromaen først 🧐
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå