Lur Venn Skrevet 12. november 2024 #30821 Skrevet 12. november 2024 (endret) Episode 913 Hobbygruppene Det skulle startes hobbygrupper utpå nyåret @Cid Rim og Rimm- blir diktlesning først og sengekos etterpå @Baktus2024 Loffen og Loff på Loffen- for de som liker å spise loff og dra seg i loffen på tur @Freyja Valkyrie khat og katt- for deg som liker katter og tygging @Frøkenfryden Krim og krem- for deg som liker krimserier med noe godt attåt @Sola de vask og dask- for deg som liker å vaske klær og lett s/m @KnekkeBørrepils og puls- for deg som liker å drikke øl og leve litt @Titania musikk og pikk- for deg som liker å høre på musikk under akten @Hoppetaujenta strikk og slikk- for deg som liker å strikke under forspillet @Ford3000 type og rype- her kan single finne seg type eller rype @CAPS LOCK Glass og hundepass- her kan man plukke opp glassbiter mens man går på tur med hunden @Fighter83 sex og kjeks- for de som liker begge deler @LiseTV Trans og fransk- gruppen for deg som liker å se på franske programmer på TV @Irak horny & corny- for deg som er litt rar, men likevel har lyst på å pule @jukkapalme palmer og salmer- her kan man møtes for å synge salmer mens man spiser mat laget med palmeolje @Nadya hekling og fikling - for deg som liker å hekle og fikle @Polly Ester gaming og shaming- gamergruppe der det er lov å gjøre narr av de som taper. @enhjørningfitte fabel og snabel- fantasygruppe der målet er sette snabel på enhjørningen @Turkis Sau får og farger Lekegruppe der skal man prøve å finne den sorte sauen @Peanut nøtt og trøtt- gjengen møtes på onsdagskvelder for å spise nøtter til de sovner Endret 12. november 2024 av Lur Venn 1 4
Cid Skrevet 12. november 2024 #30822 Skrevet 12. november 2024 Lur Venn skrev (7 minutter siden): Episode 913 Hobbygruppene Det skulle startes hobbygrupper utpå nyåret @Cid Rim og Rimm- blir diktlesning først og sengekos etterpå @Baktus2024 Loffen og Loff på Loffen- for de som liker å spise loff og dra seg i loffen på tur @Freyja Valkyrie khat og katt- for deg som liker katter og tygging @Frøkenfryden Krim og krem- for deg som liker krimserier med noe godt attåt @Sola de vask og dask- for deg som liker å vaske klær og lett s/m @KnekkeBørrepils og puls- for deg som liker å drikke øl og leve litt @Titania musikk og pikk- for deg som liker å høre på musikk under akten @Hoppetaujenta strikk og slikk- for deg som liker å strikke under forspillet @Ford3000 type og rype- her kan single finne seg type eller rype @CAPS LOCK Glass og hundepass- her kan man plukke opp glassbiter mens man går på tur med hunden @Fighter83 sex og kjeks- for de som liker begge deler @LiseTV Trans og fransk- gruppen for deg som liker å se på franske programmer på TV @Irak horny & corny- for deg som er litt rar, men likevel har lyst på å pule @jukkapalme palmer og salmer- her kan man møtes for å synge salmer mens man spiser mat laget med palmeolje @Nadya hekling og fikling - for deg som liker å hekle og fikle @Polly Ester gaming og shaming- gamergruppe der det er lov å gjøre narr av de som taper. @enhjørningfitte fabel og snabel- fantasygruppe der målet er sette snabel på enhjørningen @Turkis Sau får og farger Lekegruppe der skal man prøve å finne den sorte sauen @Peanut nøtt og trøtt- gjengen møtes på onsdagskvelder for å spise nøtter til de sovner Jeg kan garantere å nå G punktet 👅
Irak Skrevet 12. november 2024 #30823 Skrevet 12. november 2024 Lur Venn skrev (58 minutter siden): Episode 913 Hobbygruppene Det skulle startes hobbygrupper utpå nyåret @Cid Rim og Rimm- blir diktlesning først og sengekos etterpå @Baktus2024 Loffen og Loff på Loffen- for de som liker å spise loff og dra seg i loffen på tur @Freyja Valkyrie khat og katt- for deg som liker katter og tygging @Frøkenfryden Krim og krem- for deg som liker krimserier med noe godt attåt @Sola de vask og dask- for deg som liker å vaske klær og lett s/m @KnekkeBørrepils og puls- for deg som liker å drikke øl og leve litt @Titania musikk og pikk- for deg som liker å høre på musikk under akten @Hoppetaujenta strikk og slikk- for deg som liker å strikke under forspillet @Ford3000 type og rype- her kan single finne seg type eller rype @CAPS LOCK Glass og hundepass- her kan man plukke opp glassbiter mens man går på tur med hunden @Fighter83 sex og kjeks- for de som liker begge deler @LiseTV Trans og fransk- gruppen for deg som liker å se på franske programmer på TV @Irak horny & corny- for deg som er litt rar, men likevel har lyst på å pule @jukkapalme palmer og salmer- her kan man møtes for å synge salmer mens man spiser mat laget med palmeolje @Nadya hekling og fikling - for deg som liker å hekle og fikle @Polly Ester gaming og shaming- gamergruppe der det er lov å gjøre narr av de som taper. @enhjørningfitte fabel og snabel- fantasygruppe der målet er sette snabel på enhjørningen @Turkis Sau får og farger Lekegruppe der skal man prøve å finne den sorte sauen @Peanut nøtt og trøtt- gjengen møtes på onsdagskvelder for å spise nøtter til de sovner 1
Hoppetaujenta Skrevet 12. november 2024 #30824 Skrevet 12. november 2024 Cid skrev (2 timer siden): Jeg kan garantere å nå G punktet 👅 Jeg tror bestemt at du mener G-nøkkelen, unge mann...og nå som julen kommer blir det nyoppsetning av eventyrsyngespelet "Rimm og Gru"...med tøffe-ulven og hans gjeng, pluss mange sarte damer som syns han ser mystisk, kjekk og skummel ut, antagelig akkurat slik Cid er i virkeligheten. 1 1
Ford3000 Skrevet 12. november 2024 #30825 Skrevet 12. november 2024 Lur Venn skrev (2 timer siden): Episode 913 Hobbygruppene Det skulle startes hobbygrupper utpå nyåret @Cid Rim og Rimm- blir diktlesning først og sengekos etterpå @Baktus2024 Loffen og Loff på Loffen- for de som liker å spise loff og dra seg i loffen på tur @Freyja Valkyrie khat og katt- for deg som liker katter og tygging @Frøkenfryden Krim og krem- for deg som liker krimserier med noe godt attåt @Sola de vask og dask- for deg som liker å vaske klær og lett s/m @KnekkeBørrepils og puls- for deg som liker å drikke øl og leve litt @Titania musikk og pikk- for deg som liker å høre på musikk under akten @Hoppetaujenta strikk og slikk- for deg som liker å strikke under forspillet @Ford3000 type og rype- her kan single finne seg type eller rype @CAPS LOCK Glass og hundepass- her kan man plukke opp glassbiter mens man går på tur med hunden @Fighter83 sex og kjeks- for de som liker begge deler @LiseTV Trans og fransk- gruppen for deg som liker å se på franske programmer på TV @Irak horny & corny- for deg som er litt rar, men likevel har lyst på å pule @jukkapalme palmer og salmer- her kan man møtes for å synge salmer mens man spiser mat laget med palmeolje @Nadya hekling og fikling - for deg som liker å hekle og fikle @Polly Ester gaming og shaming- gamergruppe der det er lov å gjøre narr av de som taper. @enhjørningfitte fabel og snabel- fantasygruppe der målet er sette snabel på enhjørningen @Turkis Sau får og farger Lekegruppe der skal man prøve å finne den sorte sauen @Peanut nøtt og trøtt- gjengen møtes på onsdagskvelder for å spise nøtter til de sovner Melder meg inn i samtlige!
Ciaran og Ciara Skrevet 12. november 2024 #30826 Skrevet 12. november 2024 Irak skrev (1 time siden): 1
Ciaran og Ciara Skrevet 12. november 2024 #30827 Skrevet 12. november 2024 Lur Venn skrev (2 timer siden): Episode 913 Hobbygruppene Det skulle startes hobbygrupper utpå nyåret @Cid Rim og Rimm- blir diktlesning først og sengekos etterpå @Baktus2024 Loffen og Loff på Loffen- for de som liker å spise loff og dra seg i loffen på tur @Freyja Valkyrie khat og katt- for deg som liker katter og tygging @Frøkenfryden Krim og krem- for deg som liker krimserier med noe godt attåt @Sola de vask og dask- for deg som liker å vaske klær og lett s/m @KnekkeBørrepils og puls- for deg som liker å drikke øl og leve litt @Titania musikk og pikk- for deg som liker å høre på musikk under akten @Hoppetaujenta strikk og slikk- for deg som liker å strikke under forspillet @Ford3000 type og rype- her kan single finne seg type eller rype @CAPS LOCK Glass og hundepass- her kan man plukke opp glassbiter mens man går på tur med hunden @Fighter83 sex og kjeks- for de som liker begge deler @LiseTV Trans og fransk- gruppen for deg som liker å se på franske programmer på TV @Irak horny & corny- for deg som er litt rar, men likevel har lyst på å pule @jukkapalme palmer og salmer- her kan man møtes for å synge salmer mens man spiser mat laget med palmeolje @Nadya hekling og fikling - for deg som liker å hekle og fikle @Polly Ester gaming og shaming- gamergruppe der det er lov å gjøre narr av de som taper. @enhjørningfitte fabel og snabel- fantasygruppe der målet er sette snabel på enhjørningen @Turkis Sau får og farger Lekegruppe der skal man prøve å finne den sorte sauen @Peanut nøtt og trøtt- gjengen møtes på onsdagskvelder for å spise nøtter til de sovner Vi synes at dette er en skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩
Cid Skrevet 12. november 2024 #30828 Skrevet 12. november 2024 (endret) Hoppetaujenta skrev (42 minutter siden): Jeg tror bestemt at du mener G-nøkkelen, unge mann...og nå som julen kommer blir det nyoppsetning av eventyrsyngespelet "Rimm og Gru"...med tøffe-ulven og hans gjeng, pluss mange sarte damer som syns han ser mystisk, kjekk og skummel ut, antagelig akkurat slik Cid er i virkeligheten. Er det en grønnsåpe bølge på vei mot meg? Endret 12. november 2024 av Cid
Frøkenfryden Skrevet 13. november 2024 #30829 Skrevet 13. november 2024 Lur Venn skrev (På 12.11.2024 den 15.33): Episode 913 Hobbygruppene Det skulle startes hobbygrupper utpå nyåret @Cid Rim og Rimm- blir diktlesning først og sengekos etterpå @Baktus2024 Loffen og Loff på Loffen- for de som liker å spise loff og dra seg i loffen på tur @Freyja Valkyrie khat og katt- for deg som liker katter og tygging @Frøkenfryden Krim og krem- for deg som liker krimserier med noe godt attåt @Sola de vask og dask- for deg som liker å vaske klær og lett s/m @KnekkeBørrepils og puls- for deg som liker å drikke øl og leve litt @Titania musikk og pikk- for deg som liker å høre på musikk under akten @Hoppetaujenta strikk og slikk- for deg som liker å strikke under forspillet @Ford3000 type og rype- her kan single finne seg type eller rype @CAPS LOCK Glass og hundepass- her kan man plukke opp glassbiter mens man går på tur med hunden @Fighter83 sex og kjeks- for de som liker begge deler @LiseTV Trans og fransk- gruppen for deg som liker å se på franske programmer på TV @Irak horny & corny- for deg som er litt rar, men likevel har lyst på å pule @jukkapalme palmer og salmer- her kan man møtes for å synge salmer mens man spiser mat laget med palmeolje @Nadya hekling og fikling - for deg som liker å hekle og fikle @Polly Ester gaming og shaming- gamergruppe der det er lov å gjøre narr av de som taper. @enhjørningfitte fabel og snabel- fantasygruppe der målet er sette snabel på enhjørningen @Turkis Sau får og farger Lekegruppe der skal man prøve å finne den sorte sauen @Peanut nøtt og trøtt- gjengen møtes på onsdagskvelder for å spise nøtter til de sovner Krim og krem er en god kveld, sier nå jeg🥳
Frøkenfryden Skrevet 13. november 2024 #30830 Skrevet 13. november 2024 KnekkeBørre skrev (På 8.11.2024 den 23.21): Eg tog an 😉 Men det betyr intet.. åhå! det noteres i statistikken jeg fører over dere 1
Cid Skrevet 14. november 2024 #30831 Skrevet 14. november 2024 Her er hva brukerne gjør på nå i natt. @TheHairyToothfairy sover. @Nevian sover… nå våkna han (neida 💤) @Frøkenfryden sover (har mareritt om alle de rare tilfellene på kåge) @Titania sover…………. IKKE, men nå la hun seg @Fighter83 moderer i søvne 💤 💤 @Maskinfører sover. @Polly Ester sover. @powerpuffen sover, eller ser hun på powerpuffjentene uten lyd 🧐 @MarianneE sover. @Lur Venn later som han sover for å slippe å bli melket av @Fru @lur @Cid sover ikke åpenbart siden han holder på å skrive her. @KnekkeBørre sover av seg pepperkakedeigen (hva enn det betyr ) @Baktus2024 var våken for 30 minutter siden i en tråd, meeen sover nå @MegJa er våken. @Millimani sover. @SVK sover. @Ane Rikke aner jeg ikke om sover. @Hoppetaujenta… hopper i søvne 💤💤 @Kruset sover på et cruiseskip 🛳️ @FrankDrebin 2 1/2 sover naken (Naked Gun fans vil skjønne den referansen ) @Peanut sover. @Sola de sover. @Ford3000 våknet nettopp. @Disney Adult sover ikke, eller jo hun sover (tror jeg) @Irak sover hos meg (neida) @Boetica går i søvne. @Freyja Valkyrie sover aldri. @jukkapalme sovnet aldri fordi hun har Hotel Cæsar maraton og er kommet til da Juni ble alkoholiker igjen for ente gang 4
Ciaran og Ciara Skrevet 14. november 2024 #30832 Skrevet 14. november 2024 Cid skrev (3 minutter siden): Her er hva brukerne gjør på nå i natt. @TheHairyToothfairy sover. @Nevian sover… nå våkna han (neida 💤) @Frøkenfryden sover (har mareritt om alle de rare tilfellene på kåge) @Titania sover…………. IKKE, men nå la hun seg @Fighter83 moderer i søvne 💤 💤 @Maskinfører sover. @Polly Ester sover. @powerpuffen sover, eller ser hun på powerpuffjentene uten lyd 🧐 @MarianneE sover. @Lur Venn later som han sover for å slippe å bli melket av @Fru @lur @Cid sover ikke åpenbart siden han holder på å skrive her. @KnekkeBørre sover av seg pepperkakedeigen (hva enn det betyr ) @Baktus2024 var våken for 30 minutter siden i en tråd, meeen sover nå @MegJa er våken. @Millimani sover. @SVK sover. @Ane Rikke aner jeg ikke om sover. @Hoppetaujenta… hopper i søvne 💤💤 @Kruset sover på et cruiseskip 🛳️ @FrankDrebin 2 1/2 sover naken (Naked Gun fans vil skjønne den referansen ) @Peanut sover. @Sola de sover. @Ford3000 våknet nettopp. @Disney Adult sover ikke, eller jo hun sover (tror jeg) @Irak sover hos meg (neida) @Boetica går i søvne. @Freyja Valkyrie sover aldri. @jukkapalme sovnet aldri fordi hun har Hotel Cæsar maraton og er kommet til da Juni ble alkoholiker igjen for ente gang Vi synes at den er skikkelig bra.🥰🥰😍😍🤩🤩
Baktus2024 Skrevet 14. november 2024 #30833 Skrevet 14. november 2024 Cid skrev (17 minutter siden): Her er hva brukerne gjør på nå i natt. @TheHairyToothfairy sover. @Nevian sover… nå våkna han (neida 💤) @Frøkenfryden sover (har mareritt om alle de rare tilfellene på kåge) @Titania sover…………. IKKE, men nå la hun seg @Fighter83 moderer i søvne 💤 💤 @Maskinfører sover. @Polly Ester sover. @powerpuffen sover, eller ser hun på powerpuffjentene uten lyd 🧐 @MarianneE sover. @Lur Venn later som han sover for å slippe å bli melket av @Fru @lur @Cid sover ikke åpenbart siden han holder på å skrive her. @KnekkeBørre sover av seg pepperkakedeigen (hva enn det betyr ) @Baktus2024 var våken for 30 minutter siden i en tråd, meeen sover nå @MegJa er våken. @Millimani sover. @SVK sover. @Ane Rikke aner jeg ikke om sover. @Hoppetaujenta… hopper i søvne 💤💤 @Kruset sover på et cruiseskip 🛳️ @FrankDrebin 2 1/2 sover naken (Naked Gun fans vil skjønne den referansen ) @Peanut sover. @Sola de sover. @Ford3000 våknet nettopp. @Disney Adult sover ikke, eller jo hun sover (tror jeg) @Irak sover hos meg (neida) @Boetica går i søvne. @Freyja Valkyrie sover aldri. @jukkapalme sovnet aldri fordi hun har Hotel Cæsar maraton og er kommet til da Juni ble alkoholiker igjen for ente gang Feil
Thestral Skrevet 14. november 2024 #30834 Skrevet 14. november 2024 Cid skrev (46 minutter siden): Her er hva brukerne gjør på nå i natt. @TheHairyToothfairy sover. @Nevian sover… nå våkna han (neida 💤) @Frøkenfryden sover (har mareritt om alle de rare tilfellene på kåge) @Titania sover…………. IKKE, men nå la hun seg @Fighter83 moderer i søvne 💤 💤 @Maskinfører sover. @Polly Ester sover. @powerpuffen sover, eller ser hun på powerpuffjentene uten lyd 🧐 @MarianneE sover. @Lur Venn later som han sover for å slippe å bli melket av @Fru @lur @Cid sover ikke åpenbart siden han holder på å skrive her. @KnekkeBørre sover av seg pepperkakedeigen (hva enn det betyr ) @Baktus2024 var våken for 30 minutter siden i en tråd, meeen sover nå @MegJa er våken. @Millimani sover. @SVK sover. @Ane Rikke aner jeg ikke om sover. @Hoppetaujenta… hopper i søvne 💤💤 @Kruset sover på et cruiseskip 🛳️ @FrankDrebin 2 1/2 sover naken (Naked Gun fans vil skjønne den referansen ) @Peanut sover. @Sola de sover. @Ford3000 våknet nettopp. @Disney Adult sover ikke, eller jo hun sover (tror jeg) @Irak sover hos meg (neida) @Boetica går i søvne. @Freyja Valkyrie sover aldri. @jukkapalme sovnet aldri fordi hun har Hotel Cæsar maraton og er kommet til da Juni ble alkoholiker igjen for ente gang Jeg gamer 👌
Cid Skrevet 14. november 2024 #30835 Skrevet 14. november 2024 Disney Adult skrev (2 minutter siden): Jeg gamer 👌 Hva spiller du?
Thestral Skrevet 14. november 2024 #30836 Skrevet 14. november 2024 Cid skrev (56 minutter siden): Hva spiller du? Teamfight Tactics
Irak Skrevet 14. november 2024 #30837 Skrevet 14. november 2024 Cid skrev (3 timer siden): Her er hva brukerne gjør på nå i natt. @TheHairyToothfairy sover. @Nevian sover… nå våkna han (neida 💤) @Frøkenfryden sover (har mareritt om alle de rare tilfellene på kåge) @Titania sover…………. IKKE, men nå la hun seg @Fighter83 moderer i søvne 💤 💤 @Maskinfører sover. @Polly Ester sover. @powerpuffen sover, eller ser hun på powerpuffjentene uten lyd 🧐 @MarianneE sover. @Lur Venn later som han sover for å slippe å bli melket av @Fru @lur @Cid sover ikke åpenbart siden han holder på å skrive her. @KnekkeBørre sover av seg pepperkakedeigen (hva enn det betyr ) @Baktus2024 var våken for 30 minutter siden i en tråd, meeen sover nå @MegJa er våken. @Millimani sover. @SVK sover. @Ane Rikke aner jeg ikke om sover. @Hoppetaujenta… hopper i søvne 💤💤 @Kruset sover på et cruiseskip 🛳️ @FrankDrebin 2 1/2 sover naken (Naked Gun fans vil skjønne den referansen ) @Peanut sover. @Sola de sover. @Ford3000 våknet nettopp. @Disney Adult sover ikke, eller jo hun sover (tror jeg) @Irak sover hos meg (neida) @Boetica går i søvne. @Freyja Valkyrie sover aldri. @jukkapalme sovnet aldri fordi hun har Hotel Cæsar maraton og er kommet til da Juni ble alkoholiker igjen for ente gang Sover i bilen jeg 😂 1
Ciaran og Ciara Skrevet 14. november 2024 #30838 Skrevet 14. november 2024 Irak skrev (1 time siden): Sover i bilen jeg 😂
Cid Skrevet 14. november 2024 #30839 Skrevet 14. november 2024 Irak skrev (1 time siden): Sover i bilen jeg 😂 I bagasjerommet?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå