Lur Venn Skrevet 20. november 2024 #30901 Skrevet 20. november 2024 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Føler meg litt Frida fra Førde OG Bodil fra Bøler faktisk! Det beste fra to verdener si😁😆 Frida og Bodil er bestevenner til tross for at de kommer fra to vidt forskjellige kulturer
Gjest Boetica Skrevet 20. november 2024 #30902 Skrevet 20. november 2024 Lur Venn skrev (2 timer siden): Ja, eller hverfall et innslag på Norge rundt Jeg kunne sett episode etter episode med Beverly. En slags 2024-versjon av Dankert-Anna. Ho ror fæske på dagtid og steille med OnlyFans-kontoen på kveldstid.
Gjest Boetica Skrevet 20. november 2024 #30903 Skrevet 20. november 2024 Lur Venn skrev (2 timer siden): Frida og Bodil er bestevenner til tross for at de kommer fra to vidt forskjellige kulturer Jeg er så fascinert over at jeg har havnet i en toroms på Bøler nå starter livet!
Lur Venn Skrevet 20. november 2024 #30904 Skrevet 20. november 2024 Boetica skrev (22 minutter siden): Jeg kunne sett episode etter episode med Beverly. En slags 2024-versjon av Dankert-Anna. Ho ror fæske på dagtid og steille med OnlyFans-kontoen på kveldstid. Jeg aner konturene av en såpe spin off
Lur Venn Skrevet 20. november 2024 #30905 Skrevet 20. november 2024 Boetica skrev (20 minutter siden): Jeg er så fascinert over at jeg har havnet i en toroms på Bøler nå starter livet! Bøler er undervurdert. Du kan feks gå på tur i østmarka eller drikke kaffe på senteret , åsså har de bensinstasjon 1
Gjest Boetica Skrevet 20. november 2024 #30906 Skrevet 20. november 2024 Lur Venn skrev (2 minutter siden): Jeg aner konturene av en såpe spin off Jeg forhåndsbestiller litt merch - ønsker meg en nattkjole med bilde av den siste røyskatta som ble stoppet ut.
Lur Venn Skrevet 20. november 2024 #30907 Skrevet 20. november 2024 Boetica skrev (2 minutter siden): Jeg forhåndsbestiller litt merch - ønsker meg en nattkjole med bilde av den siste røyskatta som ble stoppet ut. Vi stepper opp et hakk, du får en utstoppa røyskatt med nattkjole, til å ha på soverommet
Cid Skrevet 20. november 2024 #30908 Skrevet 20. november 2024 Lur Venn skrev (1 minutt siden): Vi stepper opp et hakk, du får en utstoppa røyskatt med nattkjole, til å ha på soverommet Har den bikini på seg?
Lur Venn Skrevet 20. november 2024 #30909 Skrevet 20. november 2024 Cid skrev (Akkurat nå): Har den bikini på seg? Stringtruse
Ford3000 Skrevet 20. november 2024 #30910 Skrevet 20. november 2024 Lur Venn skrev (2 timer siden): Har hørt fra typen din at du gir han sånn Royal treatment støtt og stadig Hvis han sier det, stemmer det sikkert.
Ford3000 Skrevet 20. november 2024 #30911 Skrevet 20. november 2024 Cid skrev (3 minutter siden): Har den bikini på seg? Burkini er det nye.
Cid Skrevet 21. november 2024 #30912 Skrevet 21. november 2024 Hvis kg brukerne var et pålegg. @TheHairyToothfairy Skagensalat. @Frøkenfryden Apetina Original White Cheese. @Titania Stjernebacon. @Fighter83 Rekesalat. @Maskinfører Kalkunkorv. @Polly Ester Ansjosfilet. @powerpuffen Rømmesild. @MarianneE Ribberull. @Lur Venn Fleskepølse. @Cid Soft Flora - Lett. @KnekkeBørre Dansk Greddost. @MegJa Majones. @SVK Servelat. @Ane Rikke Nugatti. @Hoppetaujenta Syltetøy. @FrankDrebin 2 1/2 Spekeskalker. @Peanut Mestersalami. @Sola de Pepperoni. @Ford3000 HaPå. @Disney Adult Trønderfår. @Irak Selbu Blå. @Boetica Polarkaviar. @jukkapalme Waldorfsalat. @Freyja Valkyrie Hamburgerrygg. @Gladikaffe Fårepølse. @Perine Grønnsakspålegg Avakado. 1 4 1
Ciaran og Ciara Skrevet 21. november 2024 #30913 Skrevet 21. november 2024 Cid skrev (4 minutter siden): Hvis kg brukerne var et pålegg. @TheHairyToothfairy Skagensalat. @Frøkenfryden Apetina Original White Cheese. @Titania Stjernebacon. @Fighter83 Rekesalat. @Maskinfører Kalkunkorv. @Polly Ester Ansjosfilet. @powerpuffen Rømmesild. @MarianneE Ribberull. @Lur Venn Fleskepølse. @Cid Soft Flora - Lett. @KnekkeBørre Dansk Greddost. @MegJa Majones. @SVK Servelat. @Ane Rikke Nugatti. @Hoppetaujenta Syltetøy. @FrankDrebin 2 1/2 Spekeskalker. @Peanut Mestersalami. @Sola de Pepperoni. @Ford3000 HaPå. @Disney Adult Trønderfår. @Irak Selbu Blå. @Boetica Polarkaviar. @jukkapalme Waldorfsalat. @Freyja Valkyrie Hamburgerrygg. @Gladikaffe Fårepølse. @Perine Grønnsakspålegg Avakado. Vi synes at den er skikkelig bra.🥰🥰😍😍🤩🤩 1
Frøkenfryden Skrevet 21. november 2024 #30914 Skrevet 21. november 2024 Cid skrev (2 timer siden): Hvis kg brukerne var et pålegg. @TheHairyToothfairy Skagensalat. @Frøkenfryden Apetina Original White Cheese. @Titania Stjernebacon. @Fighter83 Rekesalat. @Maskinfører Kalkunkorv. @Polly Ester Ansjosfilet. @powerpuffen Rømmesild. @MarianneE Ribberull. @Lur Venn Fleskepølse. @Cid Soft Flora - Lett. @KnekkeBørre Dansk Greddost. @MegJa Majones. @SVK Servelat. @Ane Rikke Nugatti. @Hoppetaujenta Syltetøy. @FrankDrebin 2 1/2 Spekeskalker. @Peanut Mestersalami. @Sola de Pepperoni. @Ford3000 HaPå. @Disney Adult Trønderfår. @Irak Selbu Blå. @Boetica Polarkaviar. @jukkapalme Waldorfsalat. @Freyja Valkyrie Hamburgerrygg. @Gladikaffe Fårepølse. @Perine Grønnsakspålegg Avakado. Å er jeg original, og jeg som vil skille meg ut litt😔 Neida. Ost er 👍 1
Cid Skrevet 21. november 2024 #30915 Skrevet 21. november 2024 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Å er jeg original, og jeg som vil skille meg ut litt😔 Neida. Ost er 👍 Hva med Apetina Green Olives & Garlic?
Ford3000 Skrevet 21. november 2024 #30916 Skrevet 21. november 2024 Cid skrev (2 timer siden): Hvis kg brukerne var et pålegg. @TheHairyToothfairy Skagensalat. @Frøkenfryden Apetina Original White Cheese. @Titania Stjernebacon. @Fighter83 Rekesalat. @Maskinfører Kalkunkorv. @Polly Ester Ansjosfilet. @powerpuffen Rømmesild. @MarianneE Ribberull. @Lur Venn Fleskepølse. @Cid Soft Flora - Lett. @KnekkeBørre Dansk Greddost. @MegJa Majones. @SVK Servelat. @Ane Rikke Nugatti. @Hoppetaujenta Syltetøy. @FrankDrebin 2 1/2 Spekeskalker. @Peanut Mestersalami. @Sola de Pepperoni. @Ford3000 HaPå. @Disney Adult Trønderfår. @Irak Selbu Blå. @Boetica Polarkaviar. @jukkapalme Waldorfsalat. @Freyja Valkyrie Hamburgerrygg. @Gladikaffe Fårepølse. @Perine Grønnsakspålegg Avakado. Var du sulten da du lagde episoden? Hihi 😊 1
Gjest Boetica Skrevet 21. november 2024 #30917 Skrevet 21. november 2024 Cid skrev (2 timer siden): Hvis kg brukerne var et pålegg. @TheHairyToothfairy Skagensalat. @Frøkenfryden Apetina Original White Cheese. @Titania Stjernebacon. @Fighter83 Rekesalat. @Maskinfører Kalkunkorv. @Polly Ester Ansjosfilet. @powerpuffen Rømmesild. @MarianneE Ribberull. @Lur Venn Fleskepølse. @Cid Soft Flora - Lett. @KnekkeBørre Dansk Greddost. @MegJa Majones. @SVK Servelat. @Ane Rikke Nugatti. @Hoppetaujenta Syltetøy. @FrankDrebin 2 1/2 Spekeskalker. @Peanut Mestersalami. @Sola de Pepperoni. @Ford3000 HaPå. @Disney Adult Trønderfår. @Irak Selbu Blå. @Boetica Polarkaviar. @jukkapalme Waldorfsalat. @Freyja Valkyrie Hamburgerrygg. @Gladikaffe Fårepølse. @Perine Grønnsakspålegg Avakado. 🤓
Cid Skrevet 21. november 2024 #30918 Skrevet 21. november 2024 Ford3000 skrev (12 minutter siden): Var du sulten da du lagde episoden? Hihi 😊 Nei bare i tulle humør 😛
Gjest Boetica Skrevet 21. november 2024 #30919 Skrevet 21. november 2024 Lur Venn skrev (7 timer siden): Vi stepper opp et hakk, du får en utstoppa røyskatt med nattkjole, til å ha på soverommet Nå fikk jeg et bilde for mitt indre øye: deg sittende krumbøyd over symaskina mens du syr små røyskatt-nattkjoler 🤓
Cid Skrevet 21. november 2024 #30920 Skrevet 21. november 2024 Boetica skrev (9 minutter siden): Nå fikk jeg et bilde for mitt indre øye: deg sittende krumbøyd over symaskina mens du syr små røyskatt-nattkjoler 🤓 Rett før Criminal Minds introen kommer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå