Cid Skrevet 31. oktober 2024 #30721 Skrevet 31. oktober 2024 Sola de skrev (Akkurat nå): Hjeeeeeelp Hjeeeeeeeeeeeeeelp Jeg er fanget her nede! Noen hjelp meg!! Hjeeeeeeeeeeelp! Lur venn holder meg fanget! 🧌
Frøkenfryden Skrevet 31. oktober 2024 #30722 Skrevet 31. oktober 2024 Lur Venn skrev (2 timer siden): Episode 910 Hello venn Det var blitt keltisk nyttår igjen, omtrent akkurat som i fjor. Og @Lur Venn visste at ville få besøk på døren i år akkurat som i fjor på denne tiden. Han gruet seg for han likte verken trick eller treat. Den første som dukket opp var @Irak Dick or treat ropte hun , blid som en pakke meierismør Jeg schmelte igjen døra. Litt senere dukket @Freyja Valkyrie opp, jeg trodde hun hadde satt en poter fast i luftrøret, men hun snakket dansk viste det seg. Dask eller knepp sa hun Jeg skjønte ikke hva det betydde så jeg sa ja. Fem på seks dukket @Hoppetaujenta opp. Har du ti minutter til sex sa hun. Sårri det er fem på seks sa jeg da Sååå dukket @Frøkenfryden opp Kvarg eller kreps peip ho Ingen av delene sa jeg da Så kom @Titania Kent eller klyp sa hun Jeg liker ikke å bli klypet så jeg satt på den nyeste skiva til Kent Jeg satte meg i sofaen for å se michael Myers på TV, da ringte det på igjen, aldri fred å få tenkte jeg, Utenfor sto @KnekkeBørre Raspeballe eller kneip sa han Ja takk begge deler sa jeg da, det er godt hver for seg ,men også sammen Rett før leggetid dukket @Cid opp rimm eller 69 sa han da. Du har gått feil sa jeg , @Fighter83 bor i nr 83, det er litt lenger borti veien, dette er nr 69 Det var blitt midnatt og jeg hadde pusset tanna, og lå klar til å sove med tommelen i munnen og et ben og en penis hengende utenfor sengekanten. Da dukket plutselig @Sola de opp på døra, Før hun rakk og si verken knask eller knep gjemte jeg henne i kjelleren, hun skulle jo ikke være oppe nå. Nå vil jeg ha kreps😃 Får torsk fra Mann straks da. Håhåhå😂 PS: veldig bra!! 🎃
Cid Skrevet 31. oktober 2024 #30723 Skrevet 31. oktober 2024 Lur Venn skrev (2 timer siden): Episode 910 Hello venn Det var blitt keltisk nyttår igjen, omtrent akkurat som i fjor. Og @Lur Venn visste at ville få besøk på døren i år akkurat som i fjor på denne tiden. Han gruet seg for han likte verken trick eller treat. Den første som dukket opp var @Irak Dick or treat ropte hun , blid som en pakke meierismør Jeg schmelte igjen døra. Litt senere dukket @Freyja Valkyrie opp, jeg trodde hun hadde satt en poter fast i luftrøret, men hun snakket dansk viste det seg. Dask eller knepp sa hun Jeg skjønte ikke hva det betydde så jeg sa ja. Fem på seks dukket @Hoppetaujenta opp. Har du ti minutter til sex sa hun. Sårri det er fem på seks sa jeg da Sååå dukket @Frøkenfryden opp Kvarg eller kreps peip ho Ingen av delene sa jeg da Så kom @Titania Kent eller klyp sa hun Jeg liker ikke å bli klypet så jeg satt på den nyeste skiva til Kent Jeg satte meg i sofaen for å se michael Myers på TV, da ringte det på igjen, aldri fred å få tenkte jeg, Utenfor sto @KnekkeBørre Raspeballe eller kneip sa han Ja takk begge deler sa jeg da, det er godt hver for seg ,men også sammen Rett før leggetid dukket @Cid opp rimm eller 69 sa han da. Du har gått feil sa jeg , @Fighter83 bor i nr 83, det er litt lenger borti veien, dette er nr 69 Det var blitt midnatt og jeg hadde pusset tanna, og lå klar til å sove med tommelen i munnen og et ben og en penis hengende utenfor sengekanten. Da dukket plutselig @Sola de opp på døra, Før hun rakk og si verken knask eller knep gjemte jeg henne i kjelleren, hun skulle jo ikke være oppe nå. Jeg kom fram til henne til slutt.
Ciaran og Ciara Skrevet 31. oktober 2024 #30724 Skrevet 31. oktober 2024 Lur Venn skrev (3 timer siden): Episode 910 Hello venn Det var blitt keltisk nyttår igjen, omtrent akkurat som i fjor. Og @Lur Venn visste at ville få besøk på døren i år akkurat som i fjor på denne tiden. Han gruet seg for han likte verken trick eller treat. Den første som dukket opp var @Irak Dick or treat ropte hun , blid som en pakke meierismør Jeg schmelte igjen døra. Litt senere dukket @Freyja Valkyrie opp, jeg trodde hun hadde satt en poter fast i luftrøret, men hun snakket dansk viste det seg. Dask eller knepp sa hun Jeg skjønte ikke hva det betydde så jeg sa ja. Fem på seks dukket @Hoppetaujenta opp. Har du ti minutter til sex sa hun. Sårri det er fem på seks sa jeg da Sååå dukket @Frøkenfryden opp Kvarg eller kreps peip ho Ingen av delene sa jeg da Så kom @Titania Kent eller klyp sa hun Jeg liker ikke å bli klypet så jeg satt på den nyeste skiva til Kent Jeg satte meg i sofaen for å se michael Myers på TV, da ringte det på igjen, aldri fred å få tenkte jeg, Utenfor sto @KnekkeBørre Raspeballe eller kneip sa han Ja takk begge deler sa jeg da, det er godt hver for seg ,men også sammen Rett før leggetid dukket @Cid opp rimm eller 69 sa han da. Du har gått feil sa jeg , @Fighter83 bor i nr 83, det er litt lenger borti veien, dette er nr 69 Det var blitt midnatt og jeg hadde pusset tanna, og lå klar til å sove med tommelen i munnen og et ben og en penis hengende utenfor sengekanten. Da dukket plutselig @Sola de opp på døra, Før hun rakk og si verken knask eller knep gjemte jeg henne i kjelleren, hun skulle jo ikke være oppe nå. Cassidy Tvillingene synes at dette er en skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩
Lur Venn Skrevet 31. oktober 2024 #30725 Skrevet 31. oktober 2024 Sola de skrev (2 timer siden): Hjeeeeeelp Hjeeeeeeeeeeeeeelp Jeg er fanget her nede! Noen hjelp meg!! Hjeeeeeeeeeeelp! Lur venn holder meg fanget! Slipper deg ut i morgen tidlig
Fighter83 Skrevet 31. oktober 2024 #30726 Skrevet 31. oktober 2024 Lur Venn skrev (4 timer siden): Episode 910 Hello venn Det var blitt keltisk nyttår igjen, omtrent akkurat som i fjor. Og @Lur Venn visste at ville få besøk på døren i år akkurat som i fjor på denne tiden. Han gruet seg for han likte verken trick eller treat. Den første som dukket opp var @Irak Dick or treat ropte hun , blid som en pakke meierismør Jeg schmelte igjen døra. Litt senere dukket @Freyja Valkyrie opp, jeg trodde hun hadde satt en poter fast i luftrøret, men hun snakket dansk viste det seg. Dask eller knepp sa hun Jeg skjønte ikke hva det betydde så jeg sa ja. Fem på seks dukket @Hoppetaujenta opp. Har du ti minutter til sex sa hun. Sårri det er fem på seks sa jeg da Sååå dukket @Frøkenfryden opp Kvarg eller kreps peip ho Ingen av delene sa jeg da Så kom @Titania Kent eller klyp sa hun Jeg liker ikke å bli klypet så jeg satt på den nyeste skiva til Kent Jeg satte meg i sofaen for å se michael Myers på TV, da ringte det på igjen, aldri fred å få tenkte jeg, Utenfor sto @KnekkeBørre Raspeballe eller kneip sa han Ja takk begge deler sa jeg da, det er godt hver for seg ,men også sammen Rett før leggetid dukket @Cid opp rimm eller 69 sa han da. Du har gått feil sa jeg , @Fighter83 bor i nr 83, det er litt lenger borti veien, dette er nr 69 Det var blitt midnatt og jeg hadde pusset tanna, og lå klar til å sove med tommelen i munnen og et ben og en penis hengende utenfor sengekanten. Da dukket plutselig @Sola de opp på døra, Før hun rakk og si verken knask eller knep gjemte jeg henne i kjelleren, hun skulle jo ikke være oppe nå. Hahaha😂 1
Sola de Skrevet 31. oktober 2024 #30727 Skrevet 31. oktober 2024 Lur Venn skrev (1 time siden): Slipper deg ut i morgen tidlig Da så, da får jeg sitte her og vente da. Varme meg på solstrålene mine
Lur Venn Skrevet 31. oktober 2024 #30728 Skrevet 31. oktober 2024 Frøkenfryden skrev (4 timer siden): Nå vil jeg ha kreps😃 Får torsk fra Mann straks da. Håhåhå😂 PS: veldig bra!! 🎃 Håhåååå, blir det torsk i krepsen i natt😁
Lur Venn Skrevet 31. oktober 2024 #30729 Skrevet 31. oktober 2024 Sola de skrev (31 minutter siden): Da så, da får jeg sitte her og vente da. Varme meg på solstrålene mine Står at soloppgang er 07:39 i morgen. Vekker deg da 1
Sola de Skrevet 1. november 2024 #30730 Skrevet 1. november 2024 Lur Venn skrev (8 timer siden): Står at soloppgang er 07:39 i morgen. Vekker deg da Står alltid en sol på lur et sted
enhjørningfitte Skrevet 1. november 2024 #30731 Skrevet 1. november 2024 Lur Venn skrev (På 25.10.2024 den 7.15): @enhjørningfitte har vært min favoritt i det siste AWHhhhh! takk pusen!!! du er også min favoritt <333
Lur Venn Skrevet 1. november 2024 #30732 Skrevet 1. november 2024 enhjørningfitte skrev (2 timer siden): AWHhhhh! takk pusen!!! du er også min favoritt <333 Nåååååå💞 1
Frøkenfryden Skrevet 2. november 2024 #30733 Skrevet 2. november 2024 Lur Venn skrev (På 31.10.2024 den 23.03): Håhåååå, blir det torsk i krepsen i natt😁 Haha. Nei. 🥹 Jeg fikk krabbe i går da, nykokt😂👍😁
Lur Venn Skrevet 2. november 2024 #30734 Skrevet 2. november 2024 Frøkenfryden skrev (7 timer siden): Haha. Nei. 🥹 Jeg fikk krabbe i går da, nykokt😂👍😁 Hå hååååå!
Lur Venn Skrevet 2. november 2024 #30735 Skrevet 2. november 2024 Episode 911 Igjen var det tid for å lage filmer om Sosipratene, nyinnspilling av mer eller mindre kjente norske filmer, med en liten vri såklart @jukkapalme palmer fra kjøkkenet (salmer fra kjøkkenet) handler om at hun lager mat med palmeolje, det er også en kokosnüsse scene i filmen 😁 @Irak ni underliv ( ni liv) handler om hun må flykte fra noen tystere etter å ha fått i seg litt for mye underliv @Ford3000 max anus ( max manus) Handler om da hun tok operasjon for å få større rompe @Boetica og @Polly Ester kukhodejegerne ( hodejegerne) To damer i sin beste alder på en helt spesiell jakt @Freyja Valkyrie ut å stjæle tester ( ut å stjæle hester) hun var tom for både graviditetstester og penger @CAPS LOCK kødden på Oslo s (døden på Oslo S) handler om en gang han oppførte seg svært dårlig på sentralbanestasjonen @Frøkenfryden kvarg veum : vinen i kjøleskapet ( varg veum, kvinnen i kjøleskapet) handler om da hun satte vinen i kjøleskapet ved en feiltagelse fordi hun var så trøtt ( det var klokka 21) @sofie777s verden ( Sofies verden) i denne filmen får vi se verden gjennom Sofie 777 sine briller @Cid 69 minutter (90 minutter) I motsetning til originalen skjer det bare fine ting i denne, og ingen dør bortsett fra noen sædceller @Hoppetaujenta spa ( schpaaa) Handler om da hun var naken på spa 2 2
Ciaran og Ciara Skrevet 2. november 2024 #30736 Skrevet 2. november 2024 Lur Venn skrev (46 minutter siden): Episode 911 Igjen var det tid for å lage filmer om Sosipratene, nyinnspilling av mer eller mindre kjente norske filmer, med en liten vri såklart @jukkapalme palmer fra kjøkkenet (salmer fra kjøkkenet) handler om at hun lager mat med palmeolje, det er også en kokosnüsse scene i filmen 😁 @Irak ni underliv ( ni liv) handler om hun må flykte fra noen tystere etter å ha fått i seg litt for mye underliv @Ford3000 max anus ( max manus) Handler om da hun tok operasjon for å få større rompe @Boetica og @Polly Ester kukhodejegerne ( hodejegerne) To damer i sin beste alder på en helt spesiell jakt @Freyja Valkyrie ut å stjæle tester ( ut å stjæle hester) hun var tom for både graviditetstester og penger @CAPS LOCK kødden på Oslo s (døden på Oslo S) handler om en gang han oppførte seg svært dårlig på sentralbanestasjonen @Frøkenfryden kvarg veum : vinen i kjøleskapet ( varg veum, kvinnen i kjøleskapet) handler om da hun satte vinen i kjøleskapet ved en feiltagelse fordi hun var så trøtt ( det var klokka 21) @sofie777s verden ( Sofies verden) i denne filmen får vi se verden gjennom Sofie 777 sine briller @Cid 69 minutter (90 minutter) I motsetning til originalen skjer det bare fine ting i denne, og ingen dør bortsett fra noen sædceller @Hoppetaujenta spa ( schpaaa) Handler om da hun var naken på spa Cassidy Tvillingene synes at dette er en skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩
Hoppetaujenta Skrevet 3. november 2024 #30737 Skrevet 3. november 2024 Lur Venn skrev (4 timer siden): Episode 911 Igjen var det tid for å lage filmer om Sosipratene, nyinnspilling av mer eller mindre kjente norske filmer, med en liten vri såklart @Hoppetaujenta spa ( schpaaa) Handler om da hun var naken på spa Ehh...naken under alle klærne mener du nok nå. Ellers så tror jeg på hver eneste beskrivelse. Bravvvo!
Cid Skrevet 3. november 2024 #30738 Skrevet 3. november 2024 Lur Venn skrev (6 timer siden): Episode 911 Igjen var det tid for å lage filmer om Sosipratene, nyinnspilling av mer eller mindre kjente norske filmer, med en liten vri såklart @jukkapalme palmer fra kjøkkenet (salmer fra kjøkkenet) handler om at hun lager mat med palmeolje, det er også en kokosnüsse scene i filmen 😁 @Irak ni underliv ( ni liv) handler om hun må flykte fra noen tystere etter å ha fått i seg litt for mye underliv @Ford3000 max anus ( max manus) Handler om da hun tok operasjon for å få større rompe @Boetica og @Polly Ester kukhodejegerne ( hodejegerne) To damer i sin beste alder på en helt spesiell jakt @Freyja Valkyrie ut å stjæle tester ( ut å stjæle hester) hun var tom for både graviditetstester og penger @CAPS LOCK kødden på Oslo s (døden på Oslo S) handler om en gang han oppførte seg svært dårlig på sentralbanestasjonen @Frøkenfryden kvarg veum : vinen i kjøleskapet ( varg veum, kvinnen i kjøleskapet) handler om da hun satte vinen i kjøleskapet ved en feiltagelse fordi hun var så trøtt ( det var klokka 21) @sofie777s verden ( Sofies verden) i denne filmen får vi se verden gjennom Sofie 777 sine briller @Cid 69 minutter (90 minutter) I motsetning til originalen skjer det bare fine ting i denne, og ingen dør bortsett fra noen sædceller @Hoppetaujenta spa ( schpaaa) Handler om da hun var naken på spa Med rulleteksten så varer filmen 96 minutter.
Lur Venn Skrevet 3. november 2024 #30739 Skrevet 3. november 2024 Cid skrev (2 timer siden): Med knulleteksten så varer filmen 96 minutter. 😲
Lur Venn Skrevet 3. november 2024 #30740 Skrevet 3. november 2024 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Ehh...naken under alle klærne mener du nok nå. Ellers så tror jeg på hver eneste beskrivelse. Bravvvo! Nei , du badet og sånn
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå