Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Cid skrev (5 minutter siden):

Tenk å faktisk skulle gå årlig på skole fra man er 6-7 år til man er i 50 årene.

Det har jeg nesten gjort 😅 Har fire utdannelser (snart 5 😅). Er jo helt tullete, men finner aldri ut av hva jeg skal bli når jeg blir stor…

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ane Rikke skrev (2 minutter siden):

Det har jeg nesten gjort 😅 Har fire utdannelser (snart 5 😅). Er jo helt tullete, men finner aldri ut av hva jeg skal bli når jeg blir stor…

Jeg har blitt stor og nå vil jeg bli tynn 😂

• Hjerte 1
Skrevet
Cid skrev (7 minutter siden):

Jeg har blitt stor og nå vil jeg bli tynn 😂

😂😂😂 Jaja, det er jo fullt oppnåelig:) 

• Hjerte 1
Skrevet
Ane Rikke skrev (Akkurat nå):

😂😂😂 Jaja, det er jo fullt oppnåelig:) 

Akkurat nå så er jeg mer som Shrek 😆 (minus grønnfargen) 

• Hjerte 1
Skrevet
Cid skrev (2 minutter siden):

Akkurat nå så er jeg mer som Shrek 😆 (minus grønnfargen) 

Kan jo bare male deg grønn da, så slipper du problemet…

• Hjerte 1
Skrevet
Ane Rikke skrev (Akkurat nå):

Kan jo bare male deg grønn da, så slipper du problemet…

Hehe. 

• Hjerte 1
Skrevet
Lurven skrev (5 timer siden):

Episode 684

Utviklingssamtaler

De årlige utviklingssamtalene hadde blitt gjennomført med @Lurven forrige uke.

Her er en oppsummering

@Frøkenfryden hadde alltid vært klassens klovn, men nå hadde hun følt seg urettferdig behandlet i mat og helse timene. Og vært sint og sånn, vi ble enige om at hun skulle prøve å gi litt mere f..

@Kvakky hadde vært mye borte fra skolen i det siste , hun fant ikke samme gleden med å være på skolen lenger sa hun, det er litt synd for hun er egentlig veldig flink, spesielt i naturfag

@Peanut 

Hadde gått fra dette 

images(2).jpeg.b80d6c628cc1ba5aaa93fe96826b35c1.jpeg

Til dette 

lastned(1).jpeg.7b45fe9ed144fbf2846f44ccd35fa2b9.jpeg

@Athena Freyja 

Rekker aldri opp hånden i timene,  tror nok hun er litt sjenert, det er synd for tror hun sitter inne med mye kunnskap 

@Cid

Sier ikke så mye I timene, bortsett fra når vi har seksualundervisning,  da er han ganske ivrig

@TheHairyToothfairy har ikke sett han på skolen på lenge, tror han har sluttet og begynt å jobbe

@Adobyen 

Veldig engasjert i samfunnsfagstimene, ikke så mye ellers,  men har med boller på fredager, som han deler ut til alle jentene

@Entern var mye sint før, men har roet seg betraktelig nå, og den sindige gutten fra innlandet har dukket opp.

@Ciaran og Ciara får hjemmeundervisning i kjelleren, klarer seg ok, men sliter litt med Norsken, der de omtaler alt i 3. Person

@Mysticgirl kunne godt brukt litt mere tid på selve undervisningen i stedet for å flørte med lærerne

@Ford3000 kan se at hun er skolelei, de eneste gangene hun viser interesse er når vi dissekrerer døde beveren

@jukkapalme er ikke så mye på skolen,  hun reiser jo mest rundt sammen med Greta thunberg og demonstrerer mot palmeolje 

@Sola de ordenselev

Hun er den som passer på at alt er ryddig og fint  i klasserommet,  og hun passer på at alle har det bra.

@Hoppetaujenta hun er best i friminuttene

Da hopper hun tau eller paradis

@Boetica 

Veldig smart jente, gjør det bra i alle fag, men blir mye krangling i timene da hun ikke vil dele godteposen sin

@Polly Ester kommer ofte for sent til timene fordi hun sitter hjemme og spiller TV spill 

@CAPS LOCK 

God i de fleste fag, men virker så aggressiv når han skriver, alt skrives med store bokstaver veit du

@MarianneE

Er mest interessert  i mat og helse,  drømmen hennes er jo å bli en husmor

@Gladikaffe

Alltid våken og full av energi, dukker ofte opp utenfor skolen allerde klokken 5 om morran,  lys våken 

@Ane Rikke 

Rekker aldri opp hånda i timene, og hvis hun blir spurt om noe trekker hun bare på skuldrene

@Titania og @Vikingmamma

Bråker veldig mye I timene, de klarer aldri å slutte å skravle de to.

Cassidy Tvillingene synes at det er en skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Skrevet
Lurven skrev (16 minutter siden):

LG+

Haha, jeg holdt på å svare LG først, men tenkte at jeg ikke kunne være så slem :hoho: Jeg fikk G i heimkunnskap. 

• Hjerte 1
Skrevet
Lurven skrev (3 timer siden):

Beste karakteren jeg har fått

Trodde du hadde fått 69++ i noe tidligere. Sengegolf eller noe. 

• Hjerte 1
Skrevet
Ford3000 skrev (44 minutter siden):

Trodde du hadde fått 69++ i noe tidligere. Sengegolf eller noe. 

Ja men det var valgfag

Gjest Boetica
Skrevet
Lurven skrev (7 timer siden):

Episode 684

Utviklingssamtaler

De årlige utviklingssamtalene hadde blitt gjennomført med @Lurven forrige uke.

Her er en oppsummering

@Frøkenfryden hadde alltid vært klassens klovn, men nå hadde hun følt seg urettferdig behandlet i mat og helse timene. Og vært sint og sånn, vi ble enige om at hun skulle prøve å gi litt mere f..

@Kvakky hadde vært mye borte fra skolen i det siste , hun fant ikke samme gleden med å være på skolen lenger sa hun, det er litt synd for hun er egentlig veldig flink, spesielt i naturfag

@Peanut 

Hadde gått fra dette 

images(2).jpeg.b80d6c628cc1ba5aaa93fe96826b35c1.jpeg

Til dette 

lastned(1).jpeg.7b45fe9ed144fbf2846f44ccd35fa2b9.jpeg

@Athena Freyja 

Rekker aldri opp hånden i timene,  tror nok hun er litt sjenert, det er synd for tror hun sitter inne med mye kunnskap 

@Cid

Sier ikke så mye I timene, bortsett fra når vi har seksualundervisning,  da er han ganske ivrig

@TheHairyToothfairy har ikke sett han på skolen på lenge, tror han har sluttet og begynt å jobbe

@Adobyen 

Veldig engasjert i samfunnsfagstimene, ikke så mye ellers,  men har med boller på fredager, som han deler ut til alle jentene

@Entern var mye sint før, men har roet seg betraktelig nå, og den sindige gutten fra innlandet har dukket opp.

@Ciaran og Ciara får hjemmeundervisning i kjelleren, klarer seg ok, men sliter litt med Norsken, der de omtaler alt i 3. Person

@Mysticgirl kunne godt brukt litt mere tid på selve undervisningen i stedet for å flørte med lærerne

@Ford3000 kan se at hun er skolelei, de eneste gangene hun viser interesse er når vi dissekrerer døde beveren

@jukkapalme er ikke så mye på skolen,  hun reiser jo mest rundt sammen med Greta thunberg og demonstrerer mot palmeolje 

@Sola de ordenselev

Hun er den som passer på at alt er ryddig og fint  i klasserommet,  og hun passer på at alle har det bra.

@Hoppetaujenta hun er best i friminuttene

Da hopper hun tau eller paradis

@Boetica 

Veldig smart jente, gjør det bra i alle fag, men blir mye krangling i timene da hun ikke vil dele godteposen sin

@Polly Ester kommer ofte for sent til timene fordi hun sitter hjemme og spiller TV spill 

@CAPS LOCK 

God i de fleste fag, men virker så aggressiv når han skriver, alt skrives med store bokstaver veit du

@MarianneE

Er mest interessert  i mat og helse,  drømmen hennes er jo å bli en husmor

@Gladikaffe

Alltid våken og full av energi, dukker ofte opp utenfor skolen allerde klokken 5 om morran,  lys våken 

@Ane Rikke 

Rekker aldri opp hånda i timene, og hvis hun blir spurt om noe trekker hun bare på skuldrene

@Titania og @Vikingmamma

Bråker veldig mye I timene, de klarer aldri å slutte å skravle de to.

:nigo:Tatt på kornet ja

Skrevet

Morsom såpe! Haha, jeg bruker å ha drømmer om at jeg egentlig ikke har bachelor i faget mitt. At jeg har hoppet over noe. Hjelpe meg, kanskje du har rett og jeg har skulket skolen 🥹 

• Hjerte 1
Skrevet
Kvakky skrev (1 minutt siden):

Morsom såpe! Haha, jeg bruker å ha drømmer om at jeg egentlig ikke har bachelor i faget mitt. At jeg har hoppet over noe. Hjelpe meg, kanskje du har rett og jeg har skulket skolen 🥹 

Kanskje du egentlig har bachelorette.

• Hjerte 1
Skrevet
Lurven skrev (28 minutter siden):

Ja men det var valgfag

Mener at valgfag teller. 

• Hjerte 1
Skrevet
Cid skrev (1 time siden):

Kanskje du egentlig har bachelorette.

Haha. Ja! Vil du ha denne rosen? 🌹

• Hjerte 1
Skrevet
Kvakky skrev (6 minutter siden):

Haha. Ja! Vil du ha denne rosen? 🌹

:jepp:

Men den er vel for alltid reservert til @Kokeplate?

• Hjerte 1
Skrevet
Cid skrev (5 minutter siden):

:jepp:

Men den er vel for alltid reservert til @Kokeplate?

Han har fått han også. Nå må dere kjempe for å få meg 😁

• Hjerte 1
Skrevet
Kvakky skrev (3 minutter siden):

Han har fått han også. Nå må dere kjempe for å få meg 😁

I sesongavslutningen?

• Hjerte 1
Skrevet
Cid skrev (17 minutter siden):

I sesongavslutningen?

Nå. Er bare dere to som gjenstår 🫨 😆 Ingen andre ville ha meg 😡🥺

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...