Ane Rikke Skrevet 14. oktober 2023 #27441 Skrevet 14. oktober 2023 Cid skrev (5 minutter siden): Tenk å faktisk skulle gå årlig på skole fra man er 6-7 år til man er i 50 årene. Det har jeg nesten gjort 😅 Har fire utdannelser (snart 5 😅). Er jo helt tullete, men finner aldri ut av hva jeg skal bli når jeg blir stor… 1
Cid Skrevet 14. oktober 2023 #27442 Skrevet 14. oktober 2023 Ane Rikke skrev (2 minutter siden): Det har jeg nesten gjort 😅 Har fire utdannelser (snart 5 😅). Er jo helt tullete, men finner aldri ut av hva jeg skal bli når jeg blir stor… Jeg har blitt stor og nå vil jeg bli tynn 😂 1
Ane Rikke Skrevet 14. oktober 2023 #27443 Skrevet 14. oktober 2023 Cid skrev (7 minutter siden): Jeg har blitt stor og nå vil jeg bli tynn 😂 😂😂😂 Jaja, det er jo fullt oppnåelig:) 1
Cid Skrevet 14. oktober 2023 #27444 Skrevet 14. oktober 2023 Ane Rikke skrev (Akkurat nå): 😂😂😂 Jaja, det er jo fullt oppnåelig:) Akkurat nå så er jeg mer som Shrek 😆 (minus grønnfargen) 1
Ane Rikke Skrevet 14. oktober 2023 #27445 Skrevet 14. oktober 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Akkurat nå så er jeg mer som Shrek 😆 (minus grønnfargen) Kan jo bare male deg grønn da, så slipper du problemet… 1
Cid Skrevet 14. oktober 2023 #27446 Skrevet 14. oktober 2023 Ane Rikke skrev (Akkurat nå): Kan jo bare male deg grønn da, så slipper du problemet… Hehe. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 14. oktober 2023 #27447 Skrevet 14. oktober 2023 Lurven skrev (5 timer siden): Episode 684 Utviklingssamtaler De årlige utviklingssamtalene hadde blitt gjennomført med @Lurven forrige uke. Her er en oppsummering @Frøkenfryden hadde alltid vært klassens klovn, men nå hadde hun følt seg urettferdig behandlet i mat og helse timene. Og vært sint og sånn, vi ble enige om at hun skulle prøve å gi litt mere f.. @Kvakky hadde vært mye borte fra skolen i det siste , hun fant ikke samme gleden med å være på skolen lenger sa hun, det er litt synd for hun er egentlig veldig flink, spesielt i naturfag @Peanut Hadde gått fra dette Til dette @Athena Freyja Rekker aldri opp hånden i timene, tror nok hun er litt sjenert, det er synd for tror hun sitter inne med mye kunnskap @Cid Sier ikke så mye I timene, bortsett fra når vi har seksualundervisning, da er han ganske ivrig @TheHairyToothfairy har ikke sett han på skolen på lenge, tror han har sluttet og begynt å jobbe @Adobyen Veldig engasjert i samfunnsfagstimene, ikke så mye ellers, men har med boller på fredager, som han deler ut til alle jentene @Entern var mye sint før, men har roet seg betraktelig nå, og den sindige gutten fra innlandet har dukket opp. @Ciaran og Ciara får hjemmeundervisning i kjelleren, klarer seg ok, men sliter litt med Norsken, der de omtaler alt i 3. Person @Mysticgirl kunne godt brukt litt mere tid på selve undervisningen i stedet for å flørte med lærerne @Ford3000 kan se at hun er skolelei, de eneste gangene hun viser interesse er når vi dissekrerer døde beveren @jukkapalme er ikke så mye på skolen, hun reiser jo mest rundt sammen med Greta thunberg og demonstrerer mot palmeolje @Sola de ordenselev Hun er den som passer på at alt er ryddig og fint i klasserommet, og hun passer på at alle har det bra. @Hoppetaujenta hun er best i friminuttene Da hopper hun tau eller paradis @Boetica Veldig smart jente, gjør det bra i alle fag, men blir mye krangling i timene da hun ikke vil dele godteposen sin @Polly Ester kommer ofte for sent til timene fordi hun sitter hjemme og spiller TV spill @CAPS LOCK God i de fleste fag, men virker så aggressiv når han skriver, alt skrives med store bokstaver veit du @MarianneE Er mest interessert i mat og helse, drømmen hennes er jo å bli en husmor @Gladikaffe Alltid våken og full av energi, dukker ofte opp utenfor skolen allerde klokken 5 om morran, lys våken @Ane Rikke Rekker aldri opp hånda i timene, og hvis hun blir spurt om noe trekker hun bare på skuldrene @Titania og @Vikingmamma Bråker veldig mye I timene, de klarer aldri å slutte å skravle de to. Cassidy Tvillingene synes at det er en skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩👨🦰👩🦰👍👍
Gjest Lurven Skrevet 14. oktober 2023 #27448 Skrevet 14. oktober 2023 jukkapalme skrev (1 time siden): Någen, tror jeg LG+
jukkapalme Skrevet 14. oktober 2023 #27449 Skrevet 14. oktober 2023 Lurven skrev (16 minutter siden): LG+ Haha, jeg holdt på å svare LG først, men tenkte at jeg ikke kunne være så slem Jeg fikk G i heimkunnskap. 1
Ford3000 Skrevet 14. oktober 2023 #27450 Skrevet 14. oktober 2023 Lurven skrev (3 timer siden): Beste karakteren jeg har fått Trodde du hadde fått 69++ i noe tidligere. Sengegolf eller noe. 1
Gjest Lurven Skrevet 14. oktober 2023 #27451 Skrevet 14. oktober 2023 Ford3000 skrev (44 minutter siden): Trodde du hadde fått 69++ i noe tidligere. Sengegolf eller noe. Ja men det var valgfag
Gjest Boetica Skrevet 14. oktober 2023 #27452 Skrevet 14. oktober 2023 Lurven skrev (7 timer siden): Episode 684 Utviklingssamtaler De årlige utviklingssamtalene hadde blitt gjennomført med @Lurven forrige uke. Her er en oppsummering @Frøkenfryden hadde alltid vært klassens klovn, men nå hadde hun følt seg urettferdig behandlet i mat og helse timene. Og vært sint og sånn, vi ble enige om at hun skulle prøve å gi litt mere f.. @Kvakky hadde vært mye borte fra skolen i det siste , hun fant ikke samme gleden med å være på skolen lenger sa hun, det er litt synd for hun er egentlig veldig flink, spesielt i naturfag @Peanut Hadde gått fra dette Til dette @Athena Freyja Rekker aldri opp hånden i timene, tror nok hun er litt sjenert, det er synd for tror hun sitter inne med mye kunnskap @Cid Sier ikke så mye I timene, bortsett fra når vi har seksualundervisning, da er han ganske ivrig @TheHairyToothfairy har ikke sett han på skolen på lenge, tror han har sluttet og begynt å jobbe @Adobyen Veldig engasjert i samfunnsfagstimene, ikke så mye ellers, men har med boller på fredager, som han deler ut til alle jentene @Entern var mye sint før, men har roet seg betraktelig nå, og den sindige gutten fra innlandet har dukket opp. @Ciaran og Ciara får hjemmeundervisning i kjelleren, klarer seg ok, men sliter litt med Norsken, der de omtaler alt i 3. Person @Mysticgirl kunne godt brukt litt mere tid på selve undervisningen i stedet for å flørte med lærerne @Ford3000 kan se at hun er skolelei, de eneste gangene hun viser interesse er når vi dissekrerer døde beveren @jukkapalme er ikke så mye på skolen, hun reiser jo mest rundt sammen med Greta thunberg og demonstrerer mot palmeolje @Sola de ordenselev Hun er den som passer på at alt er ryddig og fint i klasserommet, og hun passer på at alle har det bra. @Hoppetaujenta hun er best i friminuttene Da hopper hun tau eller paradis @Boetica Veldig smart jente, gjør det bra i alle fag, men blir mye krangling i timene da hun ikke vil dele godteposen sin @Polly Ester kommer ofte for sent til timene fordi hun sitter hjemme og spiller TV spill @CAPS LOCK God i de fleste fag, men virker så aggressiv når han skriver, alt skrives med store bokstaver veit du @MarianneE Er mest interessert i mat og helse, drømmen hennes er jo å bli en husmor @Gladikaffe Alltid våken og full av energi, dukker ofte opp utenfor skolen allerde klokken 5 om morran, lys våken @Ane Rikke Rekker aldri opp hånda i timene, og hvis hun blir spurt om noe trekker hun bare på skuldrene @Titania og @Vikingmamma Bråker veldig mye I timene, de klarer aldri å slutte å skravle de to. Tatt på kornet ja
Kvakky Skrevet 14. oktober 2023 #27453 Skrevet 14. oktober 2023 Morsom såpe! Haha, jeg bruker å ha drømmer om at jeg egentlig ikke har bachelor i faget mitt. At jeg har hoppet over noe. Hjelpe meg, kanskje du har rett og jeg har skulket skolen 🥹 1
Cid Skrevet 14. oktober 2023 #27454 Skrevet 14. oktober 2023 Kvakky skrev (1 minutt siden): Morsom såpe! Haha, jeg bruker å ha drømmer om at jeg egentlig ikke har bachelor i faget mitt. At jeg har hoppet over noe. Hjelpe meg, kanskje du har rett og jeg har skulket skolen 🥹 Kanskje du egentlig har bachelorette. 1
Ford3000 Skrevet 14. oktober 2023 #27455 Skrevet 14. oktober 2023 Lurven skrev (28 minutter siden): Ja men det var valgfag Mener at valgfag teller. 1
Kvakky Skrevet 14. oktober 2023 #27456 Skrevet 14. oktober 2023 Cid skrev (1 time siden): Kanskje du egentlig har bachelorette. Haha. Ja! Vil du ha denne rosen? 🌹 1
Cid Skrevet 14. oktober 2023 #27457 Skrevet 14. oktober 2023 Kvakky skrev (6 minutter siden): Haha. Ja! Vil du ha denne rosen? 🌹 Men den er vel for alltid reservert til @Kokeplate? 1
Kvakky Skrevet 14. oktober 2023 #27458 Skrevet 14. oktober 2023 Cid skrev (5 minutter siden): Men den er vel for alltid reservert til @Kokeplate? Han har fått han også. Nå må dere kjempe for å få meg 😁 1
Cid Skrevet 14. oktober 2023 #27459 Skrevet 14. oktober 2023 Kvakky skrev (3 minutter siden): Han har fått han også. Nå må dere kjempe for å få meg 😁 I sesongavslutningen? 1
Kvakky Skrevet 14. oktober 2023 #27460 Skrevet 14. oktober 2023 Cid skrev (17 minutter siden): I sesongavslutningen? Nå. Er bare dere to som gjenstår 🫨 😆 Ingen andre ville ha meg 😡🥺 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå