Ford3000 Skrevet 10. oktober 2023 #27382 Skrevet 10. oktober 2023 Lurven skrev (52 minutter siden): Episode 682 Golfturen @Adobyen hadde invitert sosiopratene på en Golfrunde Høhøhø endelig skal jeg få sving kølla gliste han, 18 KG hull som venter på meg ,men da måtte @Lurven ta han til side. Det er ballene som skal i hullet ikke kølla denne gangen, og dessuten er ikke dette en sånn episode. Ok😔 sukket @Adobyen. @Frøkenfrydenvar som vanlig først ut , hun tok et godt grep om kølla slik hun pleier og svingte i vei, hun bommet på ballen og traff @Sola de midt i planeten. På hull 2 var det som vanlig @Cid sin tur, han hadde med egen kølle og baller, han dasket og dasket på ballen til @Peanut ble lei og dro hjem, men omsider kom han frem til hullet etter å ha brukt 69 slag. Så var det @Kvakky sin tur, men plutselig ble hun kjørt ned av @Entern som kom kjørende i en @Ford3000. Vi slenger a På grillen sa @Titania, ha på litt @jukkapalmeolje og fyr opp. Da de var ferdige med å spise var det @Kokeplate sin tur, han fikk hole in one, åhååå, dette har han gjort før gliste @Boetica. Så var det egentlig @Hoppetaujenta sin tur, men hun var opptatt så da hoppet vi over et hull. På neste hull var det @Mysticgirl sin tur, hun brukte lang tid på å finne hullet sitt for det var gjemt blant trær og buskas. Sistemann men ikke minstemann ut var @KnekkeBørre, han hadde et handicap, nemlig at kølla var for lang og ballene for små, men han fikk den i hullet til slutt likevel , men havnet over et par. Din fantasi kan ingen ta fra deg! Nydelig episode! 👌😊 1
Hoppetaujenta Skrevet 10. oktober 2023 #27383 Skrevet 10. oktober 2023 Jeg er ofte hopptatt, så dette var som tatt ut av virkeligheten. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 10. oktober 2023 #27384 Skrevet 10. oktober 2023 Lurven skrev (1 time siden): Episode 682 Golfturen @Adobyen hadde invitert sosiopratene på en Golfrunde Høhøhø endelig skal jeg få sving kølla gliste han, 18 KG hull som venter på meg ,men da måtte @Lurven ta han til side. Det er ballene som skal i hullet ikke kølla denne gangen, og dessuten er ikke dette en sånn episode. Ok😔 sukket @Adobyen. @Frøkenfrydenvar som vanlig først ut , hun tok et godt grep om kølla slik hun pleier og svingte i vei, hun bommet på ballen og traff @Sola de midt i planeten. På hull 2 var det som vanlig @Cid sin tur, han hadde med egen kølle og baller, han dasket og dasket på ballen til @Peanut ble lei og dro hjem, men omsider kom han frem til hullet etter å ha brukt 69 slag. Så var det @Kvakky sin tur, men plutselig ble hun kjørt ned av @Entern som kom kjørende i en @Ford3000. Vi slenger a På grillen sa @Titania, ha på litt @jukkapalmeolje og fyr opp. Da de var ferdige med å spise var det @Kokeplate sin tur, han fikk hole in one, åhååå, dette har han gjort før gliste @Boetica. Så var det egentlig @Hoppetaujenta sin tur, men hun var opptatt så da hoppet vi over et hull. På neste hull var det @Mysticgirl sin tur, hun brukte lang tid på å finne hullet sitt for det var gjemt blant trær og buskas. Sistemann men ikke minstemann ut var @KnekkeBørre, han hadde et handicap, nemlig at kølla var for lang og ballene for små, men han fikk den i hullet til slutt likevel , men havnet over et par. Cassidy Tvillingene synes at dette er en skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩👨🦰👩🦰👍👍
Gjest Lurven Skrevet 10. oktober 2023 #27385 Skrevet 10. oktober 2023 Ford3000 skrev (1 time siden): Din fantasi kan ingen ta fra deg! Nydelig episode! 👌😊 Mja, men jeg tror dette er noe som faktisk kunne ha skjedd
Frøkenfryden Skrevet 10. oktober 2023 #27386 Skrevet 10. oktober 2023 Lurven skrev (18 timer siden): 🥳🥳@ She’s got that curl in the alpha u know 1
Frøkenfryden Skrevet 10. oktober 2023 #27387 Skrevet 10. oktober 2023 Lurven skrev (23 timer siden): Er ikke løken hans hvit a? Rødløk 1
Frøkenfryden Skrevet 10. oktober 2023 #27388 Skrevet 10. oktober 2023 Lurven skrev (3 timer siden): Episode 682 Golfturen @Adobyen hadde invitert sosiopratene på en Golfrunde Høhøhø endelig skal jeg få sving kølla gliste han, 18 KG hull som venter på meg ,men da måtte @Lurven ta han til side. Det er ballene som skal i hullet ikke kølla denne gangen, og dessuten er ikke dette en sånn episode. Ok😔 sukket @Adobyen. @Frøkenfrydenvar som vanlig først ut , hun tok et godt grep om kølla slik hun pleier og svingte i vei, hun bommet på ballen og traff @Sola de midt i planeten. På hull 2 var det som vanlig @Cid sin tur, han hadde med egen kølle og baller, han dasket og dasket på ballen til @Peanut ble lei og dro hjem, men omsider kom han frem til hullet etter å ha brukt 69 slag. Så var det @Kvakky sin tur, men plutselig ble hun kjørt ned av @Entern som kom kjørende i en @Ford3000. Vi slenger a På grillen sa @Titania, ha på litt @jukkapalmeolje og fyr opp. Da de var ferdige med å spise var det @Kokeplate sin tur, han fikk hole in one, åhååå, dette har han gjort før gliste @Boetica. Så var det egentlig @Hoppetaujenta sin tur, men hun var opptatt så da hoppet vi over et hull. På neste hull var det @Mysticgirl sin tur, hun brukte lang tid på å finne hullet sitt for det var gjemt blant trær og buskas. Sistemann men ikke minstemann ut var @KnekkeBørre, han hadde et handicap, nemlig at kølla var for lang og ballene for små, men han fikk den i hullet til slutt likevel , men havnet over et par. Hhahaha 😂 tok fast grep og bomma jeg. jaja kan skje den beste det da🥹 1
Frøkenfryden Skrevet 10. oktober 2023 #27389 Skrevet 10. oktober 2023 Lurven skrev (57 minutter siden): Mja, men jeg tror dette er noe som faktisk kunne ha skjedd Å gjett om. 1
Gjest Adobyen Skrevet 10. oktober 2023 #27390 Skrevet 10. oktober 2023 (endret) Lurven skrev (4 timer siden): Episode 682 Golfturen @Adobyen hadde invitert sosiopratene på en Golfrunde Høhøhø endelig skal jeg få sving kølla gliste han, 18 KG hull som venter på meg ,men da måtte @Lurven ta han til side. Det er ballene som skal i hullet ikke kølla denne gangen, og dessuten er ikke dette en sånn episode. Ok😔 sukket @Adobyen. @Frøkenfrydenvar som vanlig først ut , hun tok et godt grep om kølla slik hun pleier og svingte i vei, hun bommet på ballen og traff @Sola de midt i planeten. På hull 2 var det som vanlig @Cid sin tur, han hadde med egen kølle og baller, han dasket og dasket på ballen til @Peanut ble lei og dro hjem, men omsider kom han frem til hullet etter å ha brukt 69 slag. Så var det @Kvakky sin tur, men plutselig ble hun kjørt ned av @Entern som kom kjørende i en @Ford3000. Vi slenger a På grillen sa @Titania, ha på litt @jukkapalmeolje og fyr opp. Da de var ferdige med å spise var det @Kokeplate sin tur, han fikk hole in one, åhååå, dette har han gjort før gliste @Boetica. Så var det egentlig @Hoppetaujenta sin tur, men hun var opptatt så da hoppet vi over et hull. På neste hull var det @Mysticgirl sin tur, hun brukte lang tid på å finne hullet sitt for det var gjemt blant trær og buskas. Sistemann men ikke minstemann ut var @KnekkeBørre, han hadde et handicap, nemlig at kølla var for lang og ballene for små, men han fikk den i hullet til slutt likevel , men havnet over et par. Jeg fant ut at jeg ikke egnet meg som golfspiller og trakk meg da kølla brakk. Dåseposten og verdenspressen var i hundre over det de kalte en skandale for sporten, bare hør: VG – Husk at om han vinner nå så er det et skam! Dagbladet – Mener det er en riktig avgjørelse.. Men tidsstraffen er jeg ikke enig i. CNN – Skandale! En regel for @Cid-Tiger, En regel for de andre… Håper for guds skyld han ikke vinner . Erna – Money Talks? Jeg så jo ingenting. Endret 10. oktober 2023 av Adobyen
Kvakky Skrevet 10. oktober 2023 #27391 Skrevet 10. oktober 2023 Lurven skrev (5 timer siden): Episode 682 Golfturen @Adobyen hadde invitert sosiopratene på en Golfrunde Høhøhø endelig skal jeg få sving kølla gliste han, 18 KG hull som venter på meg ,men da måtte @Lurven ta han til side. Det er ballene som skal i hullet ikke kølla denne gangen, og dessuten er ikke dette en sånn episode. Ok😔 sukket @Adobyen. @Frøkenfrydenvar som vanlig først ut , hun tok et godt grep om kølla slik hun pleier og svingte i vei, hun bommet på ballen og traff @Sola de midt i planeten. På hull 2 var det som vanlig @Cid sin tur, han hadde med egen kølle og baller, han dasket og dasket på ballen til @Peanut ble lei og dro hjem, men omsider kom han frem til hullet etter å ha brukt 69 slag. Så var det @Kvakky sin tur, men plutselig ble hun kjørt ned av @Entern som kom kjørende i en @Ford3000. Vi slenger a På grillen sa @Titania, ha på litt @jukkapalmeolje og fyr opp. Da de var ferdige med å spise var det @Kokeplate sin tur, han fikk hole in one, åhååå, dette har han gjort før gliste @Boetica. Så var det egentlig @Hoppetaujenta sin tur, men hun var opptatt så da hoppet vi over et hull. På neste hull var det @Mysticgirl sin tur, hun brukte lang tid på å finne hullet sitt for det var gjemt blant trær og buskas. Sistemann men ikke minstemann ut var @KnekkeBørre, han hadde et handicap, nemlig at kølla var for lang og ballene for små, men han fikk den i hullet til slutt likevel , men havnet over et par. 😆👍Tenker sååå 🧳når jeg leser her. 1
Gjest Lurven Skrevet 10. oktober 2023 #27392 Skrevet 10. oktober 2023 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): She’s got that curl in the alpha u know Åhåiiii
Gjest Lurven Skrevet 10. oktober 2023 #27393 Skrevet 10. oktober 2023 Kvakky skrev (9 minutter siden): 😆👍Tenker sååå 🧳når jeg leser her. Det er da ikke sånn ment😁😌
Frøkenfryden Skrevet 10. oktober 2023 #27394 Skrevet 10. oktober 2023 Lurven skrev (48 minutter siden): Åhåiiii 1
Frøkenfryden Skrevet 10. oktober 2023 #27395 Skrevet 10. oktober 2023 Lurven skrev (47 minutter siden): Det er da ikke sånn ment😁😌 Koffert ❤️ 1
Gjest Lurven Skrevet 12. oktober 2023 #27396 Skrevet 12. oktober 2023 Episode 683 Undergrunnen @Entern satt på Tunnelbanen på vei fra A til C, det vil si fra @Adobyen til @Cid, han hadde nettopp vært hos @Adobyen og lånt en @visp og nå skulle han til @Cid og spise @Peanuts Plutselig ser han noen skumle skikkelser langt der fremme i vognen, @shitpomfritt jeg har ikke billett mumler han for seg selv, Flight og fight responsen slår inn, han bestemmer seg for å kjempe. Kontrollen kommer bort, det er en meget hyggelig ung dame, @Entern tar på seg ølbrillene og leser på navneskiltet hun har over venstre bryst. @Fighter83 står det der. Harru billett aaa, sier hun og smiler, naiiii sier @Entern på gråten, ikke har jeg penger heller, jeg lånte bort de siste kronasjene mine til @Kvakky sånn at hun kunne dra på bryllupsreise til Levanger Slapp av dette ordner vi sa hun. Plutselig hører han en mørk stemne bak seg, ER ALT I ORDEN HER! Det var den andre kontrolløren @CAPS LOCK. Jada alt er bra kakler @Entern og @Fighter83 i kor Hvordan løser vi dette sa @Entern, jeg har ikle vært så fortvilet siden @Polly Ester syklet over @tånegla mi for 12 år siden. Bare gi meg Tlf nr ditt så sier vi at det er greit. Ja! Jeg er @Gladikaffe , så vi kan jo ta en, en dag sa han. Litt lengre unna satt @Boetica bak mørke solbriller og solhatt og noterte flittig, hun hadde fått med seg alt sammen.
Kvakky Skrevet 12. oktober 2023 #27397 Skrevet 12. oktober 2023 Lurven skrev (38 minutter siden): Episode 683 Undergrunnen @Entern satt på Tunnelbanen på vei fra A til C, det vil si fra @Adobyen til @Cid, han hadde nettopp vært hos @Adobyen og lånt en @visp og nå skulle han til @Cid og spise @Peanuts Plutselig ser han noen skumle skikkelser langt der fremme i vognen, @shitpomfritt jeg har ikke billett mumler han for seg selv, Flight og fight responsen slår inn, han bestemmer seg for å kjempe. Kontrollen kommer bort, det er en meget hyggelig ung dame, @Entern tar på seg ølbrillene og leser på navneskiltet hun har over venstre bryst. @Fighter83 står det der. Harru billett aaa, sier hun og smiler, naiiii sier @Entern på gråten, ikke har jeg penger heller, jeg lånte bort de siste kronasjene mine til @Kvakky sånn at hun kunne dra på bryllupsreise til Levanger Slapp av dette ordner vi sa hun. Plutselig hører han en mørk stemne bak seg, ER ALT I ORDEN HER! Det var den andre kontrolløren @CAPS LOCK. Jada alt er bra kakler @Entern og @Fighter83 i kor Hvordan løser vi dette sa @Entern, jeg har ikle vært så fortvilet siden @Polly Ester syklet over @tånegla mi for 12 år siden. Bare gi meg Tlf nr ditt så sier vi at det er greit. Ja! Jeg er @Gladikaffe , så vi kan jo ta en, en dag sa han. Litt lengre unna satt @Boetica bak mørke solbriller og solhatt og noterte flittig, hun hadde fått med seg alt sammen. Haha! Vi var ikke på Levanger. Oppdal 😆😁 2
Gjest Lurven Skrevet 12. oktober 2023 #27398 Skrevet 12. oktober 2023 Kvakky skrev (2 minutter siden): Haha! Vi var ikke på Levanger. Oppdal 😆😁 Oppdal er på en måte Trøndelags ayia napa😁
Kvakky Skrevet 12. oktober 2023 #27399 Skrevet 12. oktober 2023 Lurven skrev (19 minutter siden): Oppdal er på en måte Trøndelags ayia napa😁 Jeei. Jeg vil tilbake til palmene og paraplydrink 🌴 1
Cid Skrevet 12. oktober 2023 #27400 Skrevet 12. oktober 2023 Kvakky skrev (Akkurat nå): Jeei. Jeg vil tilbake til palmene og paraplydrink 🌴 🌴🧉 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå