Cid Skrevet 5. oktober 2023 #27281 Skrevet 5. oktober 2023 Kvakky skrev (Akkurat nå): Høhø. Kommer hjem iallefall. Skal vise høna så får vi se. Klekke egget til han kommer hjem? 1
Kvakky Skrevet 5. oktober 2023 #27282 Skrevet 5. oktober 2023 Cid skrev (3 minutter siden): Klekke egget til han kommer hjem? Jaa 1
Gjest Lurven Skrevet 5. oktober 2023 #27284 Skrevet 5. oktober 2023 Kvakky skrev (52 minutter siden): Høhø. Kommer hjem iallefall. Skal vise høna så får vi se. 🥳🥳🥳 altså
Gjest Boetica Skrevet 5. oktober 2023 #27285 Skrevet 5. oktober 2023 Kvakky skrev (3 timer siden): Høhø. Kommer hjem iallefall. Skal vise høna så får vi se. Enkelt og effektivt knep
Gjest Boetica Skrevet 5. oktober 2023 #27286 Skrevet 5. oktober 2023 Lurven skrev (4 timer siden): Episode 678 Alt er en metafor Kom til å tenke på at nesten alle brukernavnene er metaforer Kan brukes foreksempel sånn her😌: Er du klar jenta mi , nå @Entern Kom å få litt fars @Cid er Hadde vært godt med litt butter på @Peanutten nå ja Himmel skeptisk, den er litt @Lurven Blir du med ut på @Adobyen Kom å se litt på @Frøkenfryden Nå fikk jeg litt lyst til å motorboate @Ciaran og Ciara Jeg @jukkapalmet i går Hun har en fin @Boetica altså Nå fikk jeg lyst på @Kruset Har lyst til å bare @Titania Hadde vært deilig med litt @KnekkeBørre nå Kom å få @TheHairyToothfairy min Sånne eldre fruer som meg skjønner ikke metaforene 😇
Cid Skrevet 5. oktober 2023 #27287 Skrevet 5. oktober 2023 Boetica skrev (2 minutter siden): Sånne eldre fruer som meg skjønner ikke metaforene 😇 1
KnekkeBørre Skrevet 5. oktober 2023 #27291 Skrevet 5. oktober 2023 Lurven skrev (5 timer siden): Episode 678 Alt er en metafor Kom til å tenke på at nesten alle brukernavnene er metaforer Kan brukes foreksempel sånn her😌: Er du klar jenta mi , nå @Entern Kom å få litt fars @Cid er Hadde vært godt med litt butter på @Peanutten nå ja Himmel skeptisk, den er litt @Lurven Blir du med ut på @Adobyen Kom å se litt på @Frøkenfryden Nå fikk jeg litt lyst til å motorboate @Ciaran og Ciara Jeg @jukkapalmet i går Hun har en fin @Boetica altså Nå fikk jeg lyst på @Kruset Har lyst til å bare @Titania Hadde vært deilig med litt @KnekkeBørre nå Kom å få @TheHairyToothfairy min Go'Lurven 😁 1
Gjest Lurven Skrevet 5. oktober 2023 #27292 Skrevet 5. oktober 2023 Boetica skrev (1 time siden): Sånne eldre fruer som meg skjønner ikke metaforene 😇 Jeg vet det , på din snakket man rett fra bukspyttkjertelen og kalte @Musa for @Mus
Entern Skrevet 5. oktober 2023 #27293 Skrevet 5. oktober 2023 Frøkenfryden skrev (6 timer siden): Før jeg la meg tenkte jeg på at det er lenge siden jeg har spist på «Den glade gris».. etter å ha vært i denne tråden igjen skjønner jeg hvorfor jeg tenkte på det😂 Har aldri vært der, men har vært fristet! Godt?😀 1
Frøkenfryden Skrevet 5. oktober 2023 #27294 Skrevet 5. oktober 2023 Entern skrev (33 minutter siden): Har aldri vært der, men har vært fristet! Godt?😀 Det tror jeg du vil like deg! Litt low key, stooore porsjoner, og de prøver bli best på øl🤠 2
Entern Skrevet 5. oktober 2023 #27295 Skrevet 5. oktober 2023 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Det tror jeg du vil like deg! Litt low key, stooore porsjoner, og de prøver bli best på øl🤠 Store porsjoner, god øl, LYKKELIG ENTERN 😊🧡 1
Gjest Boetica Skrevet 5. oktober 2023 #27296 Skrevet 5. oktober 2023 Lurven skrev (54 minutter siden): Jeg vet det , på din snakket man rett fra bukspyttkjertelen og kalte @Musa for @Mus @Gnagere er søte de 😍
Gjest Lurven Skrevet 5. oktober 2023 #27297 Skrevet 5. oktober 2023 Boetica skrev (1 minutt siden): @Gnagere er søte de 😍 Ja men de trenger noe å gnage på😇
Gjest Boetica Skrevet 5. oktober 2023 #27298 Skrevet 5. oktober 2023 Lurven skrev (2 minutter siden): Ja men de trenger noe å gnage på😇 Ikke hvis de har mistet tennene
Gjest Lurven Skrevet 5. oktober 2023 #27299 Skrevet 5. oktober 2023 Boetica skrev (7 minutter siden): Ikke hvis de har mistet tennene Har musa tenner😲
Ciaran og Ciara Skrevet 5. oktober 2023 #27300 Skrevet 5. oktober 2023 Lurven skrev (7 timer siden): Episode 678 Alt er en metafor Kom til å tenke på at nesten alle brukernavnene er metaforer Kan brukes foreksempel sånn her😌: Er du klar jenta mi , nå @Entern Kom å få litt fars @Cid er Hadde vært godt med litt butter på @Peanutten nå ja Himmel skeptisk, den er litt @Lurven Blir du med ut på @Adobyen Kom å se litt på @Frøkenfryden Nå fikk jeg litt lyst til å motorboate @Ciaran og Ciara Jeg @jukkapalmet i går Hun har en fin @Boetica altså Nå fikk jeg lyst på @Kruset Har lyst til å bare @Titania Hadde vært deilig med litt @KnekkeBørre nå Kom å få @TheHairyToothfairy min Cassidy Tvillingene synes at det er en skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩👨🦰👩🦰👍👍
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå