Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Kvakky skrev (Akkurat nå):

Høhø. Kommer hjem iallefall. Skal vise høna så får vi se.

Klekke egget til han kommer hjem?

  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Cid skrev (3 minutter siden):

Klekke egget til han kommer hjem?

Jaa

  • Hjerte 1
Skrevet
Kvakky skrev (4 minutter siden):

Jaa

🍾

  • Hjerte 1
Skrevet
Kvakky skrev (52 minutter siden):

Høhø. Kommer hjem iallefall. Skal vise høna så får vi se.

🥳🥳🥳 altså 

Gjest Boetica
Skrevet
Kvakky skrev (3 timer siden):

Høhø. Kommer hjem iallefall. Skal vise høna så får vi se.

Enkelt og effektivt knep :lur:

Gjest Boetica
Skrevet
Lurven skrev (4 timer siden):

Episode 678

Alt er en metafor 

Kom til å tenke på at nesten alle brukernavnene er metaforer 

Kan brukes foreksempel sånn her😌:

Er du klar jenta mi , nå @Entern

Kom å få litt fars @Cid er

Hadde vært godt med litt butter på @Peanutten nå ja

Himmel skeptisk, den er litt @Lurven

Blir du med ut på @Adobyen

Kom å se litt på @Frøkenfryden

Nå fikk jeg litt lyst til å motorboate @Ciaran og Ciara

Jeg @jukkapalmet i går

Hun har en  fin @Boetica altså

Nå fikk jeg lyst på @Kruset

Har lyst til å bare @Titania

Hadde vært deilig med litt @KnekkeBørre nå

Kom å få @TheHairyToothfairy min

 

Sånne eldre fruer som meg skjønner ikke metaforene 😇

Skrevet
Boetica skrev (2 minutter siden):

Sånne eldre fruer som meg skjønner ikke metaforene 😇

:sexy:

  • Hjerte 1
Skrevet
Lurven skrev (5 timer siden):

Episode 678

Alt er en metafor 

Kom til å tenke på at nesten alle brukernavnene er metaforer 

Kan brukes foreksempel sånn her😌:

Er du klar jenta mi , nå @Entern

Kom å få litt fars @Cid er

Hadde vært godt med litt butter på @Peanutten nå ja

Himmel skeptisk, den er litt @Lurven

Blir du med ut på @Adobyen

Kom å se litt på @Frøkenfryden

Nå fikk jeg litt lyst til å motorboate @Ciaran og Ciara

Jeg @jukkapalmet i går

Hun har en  fin @Boetica altså

Nå fikk jeg lyst på @Kruset

Har lyst til å bare @Titania

Hadde vært deilig med litt @KnekkeBørre nå

Kom å få @TheHairyToothfairy min

 

Go'Lurven 😁

  • Hjerte 1
Skrevet
Boetica skrev (1 time siden):

Sånne eldre fruer som meg skjønner ikke metaforene 😇

Jeg vet det , på din snakket man rett fra bukspyttkjertelen og kalte @Musa for @Mus

Skrevet
Frøkenfryden skrev (6 timer siden):

Før jeg la meg tenkte jeg på at det er lenge siden jeg har spist på «Den glade gris».. etter å ha vært i denne tråden igjen skjønner jeg hvorfor jeg tenkte på det😂

Har aldri vært der, men har vært fristet! Godt?😀

  • Hjerte 1
Skrevet
Entern skrev (33 minutter siden):

Har aldri vært der, men har vært fristet! Godt?😀

Det tror jeg du vil like deg! Litt low key, stooore porsjoner, og de prøver bli best på øl🤠

  • Hjerte 2
Skrevet
Frøkenfryden skrev (4 minutter siden):

Det tror jeg du vil like deg! Litt low key, stooore porsjoner, og de prøver bli best på øl🤠

Store porsjoner, god øl, LYKKELIG ENTERN 😊🧡

  • Hjerte 1
Gjest Boetica
Skrevet
Lurven skrev (54 minutter siden):

Jeg vet det , på din snakket man rett fra bukspyttkjertelen og kalte @Musa for @Mus

@Gnagere er søte de 😍

Skrevet
Boetica skrev (1 minutt siden):

@Gnagere er søte de 😍

Ja men de trenger noe å gnage på😇

Gjest Boetica
Skrevet
Lurven skrev (2 minutter siden):

Ja men de trenger noe å gnage på😇

Ikke hvis de har mistet tennene :knegg:

Skrevet
Boetica skrev (7 minutter siden):

Ikke hvis de har mistet tennene :knegg:

Har musa tenner😲 

Skrevet
Lurven skrev (7 timer siden):

Episode 678

Alt er en metafor 

Kom til å tenke på at nesten alle brukernavnene er metaforer 

Kan brukes foreksempel sånn her😌:

Er du klar jenta mi , nå @Entern

Kom å få litt fars @Cid er

Hadde vært godt med litt butter på @Peanutten nå ja

Himmel skeptisk, den er litt @Lurven

Blir du med ut på @Adobyen

Kom å se litt på @Frøkenfryden

Nå fikk jeg litt lyst til å motorboate @Ciaran og Ciara

Jeg @jukkapalmet i går

Hun har en  fin @Boetica altså

Nå fikk jeg lyst på @Kruset

Har lyst til å bare @Titania

Hadde vært deilig med litt @KnekkeBørre nå

Kom å få @TheHairyToothfairy min

 

Cassidy Tvillingene synes at det er en skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...