Frøkenfryden Skrevet 3. oktober 2023 #27181 Skrevet 3. oktober 2023 Cid skrev (4 minutter siden): Jeg bruker ansikts krem, nesekrem og håndkrem Lurt om man trenger da. Min hud virker ikke trenge det da den ikke er tørr☺️ så er kremfri og sminkefri. Men alltid solkrem når sol 👍 1
Gladikaffe Skrevet 3. oktober 2023 #27182 Skrevet 3. oktober 2023 @Lurven Ja, jeg er litt kaffegruffete i dag 1
Entern Skrevet 3. oktober 2023 #27183 Skrevet 3. oktober 2023 Lurven skrev (1 time siden): Episode 676 Hvilken føler du deg i dag Det er jo en kjent sak at sosiopratene ikke føler seg likt hver dag.her er en oversikt over hva de føler seg som akkurat i dag. @Athena Freyja føler seg hinsides menneskelig @Helene1982 vil ikke bli satt i bås egentlig, men i dag føler hun for å gå i båsen på guttedoen. @Frøkenfryden er seg selv, og føler seg som en mini mus @Cid- føler seg cis , og det er jo ikke så langt fra Cid @Adobyen føler seg som en kugutt @Entern beføler seg som en mann @Kvakky føler høna @LiseTV føler seg som en kjoledame @Mysticgirl føler seg mystisk @jukkapalme føler seg klin kokos @Polly Ester føler seg bom ullen @MarianneE føler seg som en husmor @Sola de føler seg varm @SVK er høy på seg selv @Gladikaffe føler seg gruffete @Fighter83 swinger litt mellom forskjellige følelser @Ford3000 beføler beveren 😃😃😃 1
Cid Skrevet 3. oktober 2023 #27184 Skrevet 3. oktober 2023 Gladikaffe skrev (42 minutter siden): @Lurven Ja, jeg er litt kaffegruffete i dag 1 2
Gjest Lurven Skrevet 3. oktober 2023 #27185 Skrevet 3. oktober 2023 Gladikaffe skrev (1 time siden): @Lurven Ja, jeg er litt kaffegruffete i dag Sånn som skjer, du føler deg nok bedre i morgen
Gjest Lurven Skrevet 3. oktober 2023 #27186 Skrevet 3. oktober 2023 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Mini mus med flassete nese😅 Godt det er nesa som flazzer for å sire sånn
Cid Skrevet 3. oktober 2023 #27188 Skrevet 3. oktober 2023 Gladikaffe skrev (1 minutt siden): Digger den emojien 😄 1 2
Ciaran og Ciara Skrevet 3. oktober 2023 #27189 Skrevet 3. oktober 2023 Lurven skrev (4 timer siden): Episode 676 Hvilken føler du deg i dag Det er jo en kjent sak at sosiopratene ikke føler seg likt hver dag.her er en oversikt over hva de føler seg som akkurat i dag. @Athena Freyja føler seg hinsides menneskelig @Helene1982 vil ikke bli satt i bås egentlig, men i dag føler hun for å gå i båsen på guttedoen. @Frøkenfryden er seg selv, og føler seg som en mini mus @Cid- føler seg cis , og det er jo ikke så langt fra Cid @Adobyen føler seg som en kugutt @Entern beføler seg som en mann @Kvakky føler høna @LiseTV føler seg som en kjoledame @Mysticgirl føler seg mystisk @jukkapalme føler seg klin kokos @Polly Ester føler seg bom ullen @MarianneE føler seg som en husmor @Sola de føler seg varm @SVK er høy på seg selv @Gladikaffe føler seg gruffete @Fighter83 swinger litt mellom forskjellige følelser @Ford3000 beføler beveren Cassidy Tvillingene synes at dette er en skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩👨🦰👩🦰👍👍 1
Ford3000 Skrevet 3. oktober 2023 #27190 Skrevet 3. oktober 2023 Lurven skrev (4 timer siden): Episode 676 Hvilken føler du deg i dag Det er jo en kjent sak at sosiopratene ikke føler seg likt hver dag.her er en oversikt over hva de føler seg som akkurat i dag. @Athena Freyja føler seg hinsides menneskelig @Helene1982 vil ikke bli satt i bås egentlig, men i dag føler hun for å gå i båsen på guttedoen. @Frøkenfryden er seg selv, og føler seg som en mini mus @Cid- føler seg cis , og det er jo ikke så langt fra Cid @Adobyen føler seg som en kugutt @Entern beføler seg som en mann @Kvakky føler høna @LiseTV føler seg som en kjoledame @Mysticgirl føler seg mystisk @jukkapalme føler seg klin kokos @Polly Ester føler seg bom ullen @MarianneE føler seg som en husmor @Sola de føler seg varm @SVK er høy på seg selv @Gladikaffe føler seg gruffete @Fighter83 swinger litt mellom forskjellige følelser @Ford3000 beføler beveren Hver dag min venn, hver dag 😏 2
Ciaran og Ciara Skrevet 3. oktober 2023 #27191 Skrevet 3. oktober 2023 Ford3000 skrev (5 minutter siden): Hver dag min venn, hver dag 😏 1 1
Gjest Lurven Skrevet 4. oktober 2023 #27192 Skrevet 4. oktober 2023 Episode 677 Brakkesjuken, eller @Lurven kjeder seg på brakka. Det var en helt uvanlig ONS dag, @Lurven hadde kasta jakka og satt på brakka. I dag var det punsj til lunsj Usikker var han på om han skulle skreve eller skrive, yoda, han valgte det siste, der han satt å spiste sin niste. Han skrev om @Frøkenfryden som hadde vært i Syden. Og om da @Cid ble bitt av en midd. En historie om da @Hoppetaujenta ble henta. Av @Entern Det er jo han som er hentern @Adobyen prøvde å finne igjen nakenbilder i skyen. Han ville skrive om da @Polly Ester skulle ut å stjæle hester, Eller at @Ford3000 likte å ha seg ute i grusen Eller hva med den gangen @Boetica drepte nøtteskrika, da hun trodde det var @Titania Var det noe han visste , så var der at @Gladikaffe, hu var glad i å daffe Turte han å skrive at @Kvakky var tacky. Nei han lot det være. Men nå måtte han på do , han hadde full blære.
Hoppetaujenta Skrevet 4. oktober 2023 #27193 Skrevet 4. oktober 2023 @Entern: beste henter`n som finnes det! 3
Frøkenfryden Skrevet 4. oktober 2023 #27194 Skrevet 4. oktober 2023 Lurven skrev (9 minutter siden): Episode 677 Brakkesjuken, eller @Lurven kjeder seg på brakka. Det var en helt uvanlig ONS dag, @Lurven hadde kasta jakka og satt på brakka. I dag var det punsj til lunsj Usikker var han på om han skulle skreve eller skrive, yoda, han valgte det siste, der han satt å spiste sin niste. Han skrev om @Frøkenfryden som hadde vært i Syden. Og om da @Cid ble bitt av en midd. En historie om da @Hoppetaujenta ble henta. Av @Entern Det er jo han som er hentern @Adobyen prøvde å finne igjen nakenbilder i skyen. Han ville skrive om da @Polly Ester skulle ut å stjæle hester, Eller at @Ford3000 likte å ha seg ute i grusen Eller hva med den gangen @Boetica drepte nøtteskrika, da hun trodde det var @Titania Var det noe han visste , så var der at @Gladikaffe, hu var glad i å daffe Turte han å skrive at @Kvakky var tacky. Nei han lot det være. Men nå måtte han på do , han hadde full blære. Haha cute☺️ Syyyyden! Hadde vært noe😌🥥🌴 1
Frøkenfryden Skrevet 4. oktober 2023 #27195 Skrevet 4. oktober 2023 Lurven skrev (10 minutter siden): Episode 677 Brakkesjuken, eller @Lurven kjeder seg på brakka. Det var en helt uvanlig ONS dag, @Lurven hadde kasta jakka og satt på brakka. I dag var det punsj til lunsj Usikker var han på om han skulle skreve eller skrive, yoda, han valgte det siste, der han satt å spiste sin niste. Han skrev om @Frøkenfryden som hadde vært i Syden. Og om da @Cid ble bitt av en midd. En historie om da @Hoppetaujenta ble henta. Av @Entern Det er jo han som er hentern @Adobyen prøvde å finne igjen nakenbilder i skyen. Han ville skrive om da @Polly Ester skulle ut å stjæle hester, Eller at @Ford3000 likte å ha seg ute i grusen Eller hva med den gangen @Boetica drepte nøtteskrika, da hun trodde det var @Titania Var det noe han visste , så var der at @Gladikaffe, hu var glad i å daffe Turte han å skrive at @Kvakky var tacky. Nei han lot det være. Men nå måtte han på do , han hadde full blære. Ha seg i grusen.. barskt ass! Tror ikke beveren min ville tålt det🙈 1
Polly Ester Skrevet 4. oktober 2023 #27196 Skrevet 4. oktober 2023 Lurven skrev (40 minutter siden): Episode 677 Brakkesjuken, eller @Lurven kjeder seg på brakka. Det var en helt uvanlig ONS dag, @Lurven hadde kasta jakka og satt på brakka. I dag var det punsj til lunsj Usikker var han på om han skulle skreve eller skrive, yoda, han valgte det siste, der han satt å spiste sin niste. Han skrev om @Frøkenfryden som hadde vært i Syden. Og om da @Cid ble bitt av en midd. En historie om da @Hoppetaujenta ble henta. Av @Entern Det er jo han som er hentern @Adobyen prøvde å finne igjen nakenbilder i skyen. Han ville skrive om da @Polly Ester skulle ut å stjæle hester, Eller at @Ford3000 likte å ha seg ute i grusen Eller hva med den gangen @Boetica drepte nøtteskrika, da hun trodde det var @Titania Var det noe han visste , så var der at @Gladikaffe, hu var glad i å daffe Turte han å skrive at @Kvakky var tacky. Nei han lot det være. Men nå måtte han på do , han hadde full blære. Gøy Husker jeg leste på et russekort for mange år siden "takk for at du skrev, skrev mer" - tenkte på den da du ikke visste om du skulle skreve eller skrive, men den passer vel ikke helt for meg å si til deg... Allikvel vil jeg si det da: Takk for at du skrev! *gliser* 1
Frøkenfryden Skrevet 4. oktober 2023 #27197 Skrevet 4. oktober 2023 Polly Ester skrev (22 minutter siden): Gøy Husker jeg leste på et russekort for mange år siden "takk for at du skrev, skrev mer" - tenkte på den da du ikke visste om du skulle skreve eller skrive, men den passer vel ikke helt for meg å si til deg... Allikvel vil jeg si det da: Takk for at du skrev! *gliser* Hey hey.. Polly (f)ester! Lillelørdag nå🤠 1
Ford3000 Skrevet 4. oktober 2023 #27198 Skrevet 4. oktober 2023 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Ha seg i grusen.. barskt ass! Tror ikke beveren min ville tålt det🙈 Foretrekker et reinskinn å ligge på når man først skal lufte beveren ute i det fri. Blir så mye grus hvis man ligger feil vei. 1
Cid Skrevet 4. oktober 2023 #27199 Skrevet 4. oktober 2023 Ford3000 skrev (6 minutter siden): Foretrekker et reinskinn å ligge på når man først skal lufte beveren ute i det fri. Blir så mye grus hvis man ligger feil vei. Innfartsveien? 1
Polly Ester Skrevet 4. oktober 2023 #27200 Skrevet 4. oktober 2023 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Hey hey.. Polly (f)ester! Lillelørdag nå🤠 Jaaaa, så havna vi på fyllefest igjen, HEI SKÅL! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå