Gjest Lurven Skrevet 4. oktober 2023 #27201 Skrevet 4. oktober 2023 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Ha seg i grusen.. barskt ass! Tror ikke beveren min ville tålt det🙈 Grusen er helt vanlig der oppe i Nord, noen ganger har de seg også på spikermatter dyppet i chili og varanspytt
Gjest Lurven Skrevet 4. oktober 2023 #27202 Skrevet 4. oktober 2023 Polly Ester skrev (2 timer siden): Gøy Husker jeg leste på et russekort for mange år siden "takk for at du skrev, skrev mer" - tenkte på den da du ikke visste om du skulle skreve eller skrive, men den passer vel ikke helt for meg å si til deg... Allikvel vil jeg si det da: Takk for at du skrev! *gliser* Ingenting som er upassende å si til meg
Gjest Lurven Skrevet 4. oktober 2023 #27203 Skrevet 4. oktober 2023 Cid skrev (40 minutter siden): Innfartsveien? Alle veier fører til Rom(pa)
Cid Skrevet 4. oktober 2023 #27204 Skrevet 4. oktober 2023 Lurven skrev (2 minutter siden): Grusen er helt vanlig der oppe i Nord, noen ganger har de seg også på spikermatter dyppet i chili og varanspytt Varanspytt?
Cid Skrevet 4. oktober 2023 #27205 Skrevet 4. oktober 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Alle veier fører til Rom(pa) Rompalompa.
Gjest Lurven Skrevet 4. oktober 2023 #27206 Skrevet 4. oktober 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Varanspytt? Varan er verdens største øgle, kjent for å ha veldig toxic spytt
Gjest Lurven Skrevet 4. oktober 2023 #27207 Skrevet 4. oktober 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Rompalompa. Pølsa i lompa
Ford3000 Skrevet 4. oktober 2023 #27208 Skrevet 4. oktober 2023 Cid skrev (44 minutter siden): Innfartsveien? Du kan si det slik.
Gjest Boetica Skrevet 4. oktober 2023 #27209 Skrevet 4. oktober 2023 Ford3000 skrev (1 time siden): Foretrekker et reinskinn å ligge på når man først skal lufte beveren ute i det fri. Blir så mye grus hvis man ligger feil vei. Ute i grusen uten trusen 🙈 det er ikke for sarte sjeler 😇
Gjest Adobyen Skrevet 4. oktober 2023 #27210 Skrevet 4. oktober 2023 Lurven skrev (3 timer siden): Episode 677 Brakkesjuken, eller @Lurven kjeder seg på brakka. Det var en helt uvanlig ONS dag, @Lurven hadde kasta jakka og satt på brakka. I dag var det punsj til lunsj Usikker var han på om han skulle skreve eller skrive, yoda, han valgte det siste, der han satt å spiste sin niste. Han skrev om @Frøkenfryden som hadde vært i Syden. Og om da @Cid ble bitt av en midd. En historie om da @Hoppetaujenta ble henta. Av @Entern Det er jo han som er hentern @Adobyen prøvde å finne igjen nakenbilder i skyen. Han ville skrive om da @Polly Ester skulle ut å stjæle hester, Eller at @Ford3000 likte å ha seg ute i grusen Eller hva med den gangen @Boetica drepte nøtteskrika, da hun trodde det var @Titania Var det noe han visste , så var der at @Gladikaffe, hu var glad i å daffe Turte han å skrive at @Kvakky var tacky. Nei han lot det være. Men nå måtte han på do , han hadde full blære. Ja, her var det mange tema å skrive historier om, men jeg har funnet igjen alle bildene fra skyen nå. Jeg ble selvsagt litt nysgjerrig på om det fantes noen nakenbilder blant de tusenvis av bildene, men nei da. Ikke ett eneste ett, om vi ikke trekker inn dyrene på gården da. Det var jo lass på lass med vitser og tull, bilder fra Dåsas mange pubrunder og grillfester, men kjedeligere sky skal du lete lenge etter. Jeg er helt sikker på at det er saftigere ting å skrive om fra resten av gjengen 🤠🍺
Entern Skrevet 4. oktober 2023 #27211 Skrevet 4. oktober 2023 Lurven skrev (4 timer siden): Episode 677 Brakkesjuken, eller @Lurven kjeder seg på brakka. Det var en helt uvanlig ONS dag, @Lurven hadde kasta jakka og satt på brakka. I dag var det punsj til lunsj Usikker var han på om han skulle skreve eller skrive, yoda, han valgte det siste, der han satt å spiste sin niste. Han skrev om @Frøkenfryden som hadde vært i Syden. Og om da @Cid ble bitt av en midd. En historie om da @Hoppetaujenta ble henta. Av @Entern Det er jo han som er hentern @Adobyen prøvde å finne igjen nakenbilder i skyen. Han ville skrive om da @Polly Ester skulle ut å stjæle hester, Eller at @Ford3000 likte å ha seg ute i grusen Eller hva med den gangen @Boetica drepte nøtteskrika, da hun trodde det var @Titania Var det noe han visste , så var der at @Gladikaffe, hu var glad i å daffe Turte han å skrive at @Kvakky var tacky. Nei han lot det være. Men nå måtte han på do , han hadde full blære. Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): @Entern: beste henter`n som finnes det! 😄👍
Ford3000 Skrevet 4. oktober 2023 #27212 Skrevet 4. oktober 2023 Boetica skrev (24 minutter siden): Ute i grusen uten trusen 🙈 det er ikke for sarte sjeler 😇 Hihi 🙂
Gjest Lurven Skrevet 4. oktober 2023 #27213 Skrevet 4. oktober 2023 Adobyen skrev (1 time siden): Ja, her var det mange tema å skrive historier om, men jeg har funnet igjen alle bildene fra skyen nå. Jeg ble selvsagt litt nysgjerrig på om det fantes noen nakenbilder blant de tusenvis av bildene, men nei da. Ikke ett eneste ett, om vi ikke trekker inn dyrene på gården da. Det var jo lass på lass med vitser og tull, bilder fra Dåsas mange pubrunder og grillfester, men kjedeligere sky skal du lete lenge etter. Jeg er helt sikker på at det er saftigere ting å skrive om fra resten av gjengen 🤠🍺 Sorry det var en skrivefeil, skulle være nakkenbilder, alle vet jo hvor glad du er i å ta bilder av nakken din
Gjest Adobyen Skrevet 4. oktober 2023 #27214 Skrevet 4. oktober 2023 Lurven skrev (39 minutter siden): Sorry det var en skrivefeil, skulle være nakkenbilder, alle vet jo hvor glad du er i å ta bilder av nakken din Feil igjen, jeg tar jo bare bilder av slikt som jeg synes er pent, f. eks nakkekoteletter, svinenakke, nam…😋
Cid Skrevet 4. oktober 2023 #27215 Skrevet 4. oktober 2023 Adobyen skrev (22 minutter siden): Feil igjen, jeg tar jo bare bilder av slikt som jeg synes er pent, f. eks nakkekoteletter, svinenakke, nam…😋 Og prima villsvin?
Entern Skrevet 4. oktober 2023 #27216 Skrevet 4. oktober 2023 Cid skrev (14 minutter siden): Og prima villsvin? Villsvin er oppskrytt, mye mindre fett enn tamgris derfor mindre smak 🫤
Frøkenfryden Skrevet 4. oktober 2023 #27217 Skrevet 4. oktober 2023 Lurven skrev (4 timer siden): Ingenting som er upassende å si til meg Det tror jeg på! 😂 1
Entern Skrevet 4. oktober 2023 #27218 Skrevet 4. oktober 2023 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Det tror jeg på! 😂 Han kan bli litt lei seg hvis man gir F i han da 😁
Frøkenfryden Skrevet 4. oktober 2023 #27219 Skrevet 4. oktober 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Han kan bli litt lei seg hvis man gir F i han da 😁 Det gjør jeg aldri! 👍🥹 1
Entern Skrevet 4. oktober 2023 #27220 Skrevet 4. oktober 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Det gjør jeg aldri! 👍🥹 Vet vi vel 😊👍
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå